Het is geen cropquote:Op maandag 24 augustus 2009 10:18 schreef Cheiron het volgende:
+ Genoeg licht
- Echt een hele onflatteuze crop. Het lijkt alsof ze een enorme dikke nek heeft, dr kin hangt over het stofje heen wat ook niet helpt.
Mooie zwart wit conversie. Hoop scherpte. Misschien wel iets te veel waardoor er weinig diepte in zit en dat maakt hem een beetje saai. Voor jou is het een leuke plaat omdat je weet wat het onderwerp is. Voor een vreemde is dit een vlak plaatje met een petroleum kan. Het heeft geen connectie met treinen iig.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:18 schreef Cheiron het volgende:
+ Genoeg licht
- Echt een hele onflatteuze crop. Het lijkt alsof ze een enorme dikke nek heeft, dr kin hangt over het stofje heen wat ook niet helpt.
Mijn foto van vorige week in het treinmuseum te Hoorn.
[ afbeelding ]
Groter @ Flickr
- Ik heb geen idee wat ik hier van moet vinden. Een foto van iemand zijn achterwerk. Een flink storend onscherp persoon links van de foto. Een grijs hoofd links voor op de foto. Ik had toch wat anders geplaatst als beste foto van de dagquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:11 schreef Lips het volgende:
+ Zwart wit is super bij deze foto. Lijkt alsof de tijd echt heeft stilgestaan.
- Jammer dat de bovenkant van de petroleumbus er af valt.
[ afbeelding ]
+ Dit vind ik een erg mooi plaatje. Je kan ook duidelijk zien hoe groot die vuurballen zijn omdat die mensen er ook goed opstaat op de voorgrond.quote:Op maandag 24 augustus 2009 18:16 schreef Noxa het volgende:
[..]
Mooie zwart wit conversie. Hoop scherpte. Misschien wel iets te veel waardoor er weinig diepte in zit en dat maakt hem een beetje saai. Voor jou is het een leuke plaat omdat je weet wat het onderwerp is. Voor een vreemde is dit een vlak plaatje met een petroleum kan. Het heeft geen connectie met treinen iig.
Afgelopen zaterdag naar het vuurwerk festival geweest in Scheveningen. Deze units werden in het water geschoten.
[ afbeelding ]
Groot @ Flickr
Dat is niet de petroleumbusquote:Op maandag 24 augustus 2009 18:11 schreef Lips het volgende:
+ Zwart wit is super bij deze foto. Lijkt alsof de tijd echt heeft stilgestaan.
- Jammer dat de bovenkant van de petroleumbus er af valt.
[ afbeelding ]
+ Lekker veel detail van voor naar achterquote:Op maandag 24 augustus 2009 23:33 schreef sjoemie_82 het volgende:
mijn foto ik ga weer voor de zelfde molen als eerder in dit topic alleen nu overdag en vanuit een ander oogpunt.
[ afbeelding ]
Mag je ook becommentariëren zonder een foto te plaatsen? Zo niet, dan sorry..ik plaats straks dan wel een plaatjequote:
+ Goede macroquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 01:23 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
+ Lekker veel detail van voor naar achter
- Standpunt iets te hoog om die molen prominent in beeld te krijgen
- Horizon is een scheetje beef
Atalanta's zijn dicht even apart als open
[ afbeelding ]
Met de Dynax 5D en Minolta 70-210(Ja, Sok heeft een beercan te pakken)
Ha mede-Tilburger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:37 schreef florianb110 het volgende:
+mooie kleuren
-beetje saai. ( vind ik)
Ik maak eigenlijk nooit fotos, maar zag gister de oranje lucht hier in tilburg dus ik dacht; ik maak maar een foto ervan! Met camera van mn moeder:
[ link | afbeelding ]
Kon m niet lager nemen, want daar staat een heg...
kom ook uit tilburg maar ik denk dat de verf hier op was want ik heb het ook niet zo gezien helaasquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:26 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ha mede-Tilburger.
+Net zoals jouw beoordeling: Mooie kleur. Weet niet waar je dit ergens geschoten hebt, maar ik zag die lucht gister niet hoor? Mooi geschoten in ieder geval
-Foto boeit me niet sorry....Het onderwerp is natuurlijk de lucht, en alhoewel die mooi is, is de lucht zo egaal en glad dat het minder interessant is. Doet niets af aan de foto ofcourse.
[ afbeelding ]
Ben zelf niet zo kapot ervan, maar is de enige die ik vandaag gemaakt heb
Ok totaal off topic maar wat betekend TVP ik kan het nergens terug vinden zal vast een hele domme vraag van me zijn hahah.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 01:48 schreef Omniej het volgende:
Shit, heel dit topic vergeten. Schaamteloze tvp, voordat ik hem weer kwijtraak.
Bijna goedquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:17 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Ok totaal off topic maar wat betekend TVP ik kan het nergens terug vinden zal vast een hele domme vraag van me zijn hahah.
+ detailleringquote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:22 schreef Inspi het volgende:
Op mijn werk ben ik aan een antieke kast bezig met zeer veel details en ornamenten.
Dit is er één van:
[ afbeelding ]
Grotere op http://farm3.static.flickr.com/2617/3859457716_ae9cd02438_b.jpg
Wow, erg mooie actieshot!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:10 schreef Ruud het volgende:
+ Scherpte, details goed zichtbaar.
- Jammer dat z'n voelspriet en het takje er niet helemaal op staan (te weinig tussenruimte in het geval van de voelspriet).
[ afbeelding ]
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3475/3859833341_651449c65b_b.jpg
De kleine versie vond ik op het eerste oog niks, maar de grote is toch best fraai.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:10 schreef Ruud het volgende:
+ Scherpte, details goed zichtbaar.
- Jammer dat z'n voelspriet en het takje er niet helemaal op staan (te weinig tussenruimte in het geval van de voelspriet).
[ afbeelding ]
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3475/3859833341_651449c65b_b.jpg
Dank voor je complimentquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:00 schreef Omniej het volgende:
Neo-M ook een mooi shot. Lekkere diepblauwe kleuren en de boot steekt er mooi tegen af. Pluspuntje ook voor de compositie. Enige minpunt is wat mij betreft de ruis in de foto; vooral in de lucht is die erg aanwezig en zelfs storend.
Mooie plaat, maar ik vind 'm iets te donker, vooral onderaan. Ik vermoed dat hij met wat minder contrast en wat minder saturation mooier was geweestquote:Op donderdag 27 augustus 2009 01:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wow, erg mooie actieshot!
Ook erg mooi hoe de reiger er qua kleur echt uitspringt tegen de donkere, groene achtergrond.
Ik vind het alleen een beetje jammer dat de vleugel en de achtergrond (bomen) niet scherp zijn. Ik begrijp dat het al heel erg moeilijk wordt om dat tegen te gaan, maar verder zijn er imo geen minpunten
Boottrip in Turkije, vorige week:
[ afbeelding ]
Let eens op je kleurprofiel AdobeRGB/sRGB bij het opslaan. Ik weet niet precies hoe het werkt, maar dat kan een groot verschil in kleuren opleverenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 02:40 schreef Omniej het volgende:
Yep, véél beter zo.
Dat uploaden blijft toch vervelend.... Zelf heb ik vaak dat foto's totaal verkleuren nadat ik ze upload. Ligt soms volgens mij gewoon aan de manier van opslaan.
+ zeer scherpquote:Op donderdag 27 augustus 2009 09:12 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Mooie plaat, maar ik vind 'm iets te donker, vooral onderaan. Ik vermoed dat hij met wat minder contrast en wat minder saturation mooier was geweestOok heb ik het gevoel dat de boot nét niet helemaal scherp is, maar dat kan aan de resize liggen..
Pluspunt: Lucht is erg goed gelukt met die overloop van donker naar licht, en kader vind ik primaNiet teveel maar ook niet te weinig om de boot heen zichtbaar.
Afgelopen dinsdag bij de Eneco Tour slotetappe in Amersfoort:
[ afbeelding ]
Groot maatje: http://www.flickr.com/photos/intrepidity/3859459353/sizes/l/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |