Gaaf hoorquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Onderweg tijdens een jeepsafari in Turkije: [ afbeelding ]
edit: ff vermelden dat ik met de kleuren hebt gefuckt. Ik heb vaker gezien dat kleuren op mijn beeldscherm fatsoenlijk uitzien en bij anderen afschuwelijk lelijk en overtrokken. Laat me weten als dat zo is bitte(noem alsjeblieft ook een minpunt op buiten die kleurvervorming
)
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:47 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Je hebt beslist geen kleurvervorming in je afbeelding, vaak hebben digitale bestanden wat nawerking nodig. In dit geval (en ik ken de kleurenpalet in die regio) zat je wel goed.
+ ik vind het echt een prachtig vakantieplaatje met een in het oog springende omgeving.(Nu wil ik weer op vakantie!)
- voorgrond "mist" iets, bijv een steen oid en is iets verbleekt alsof je camera niet om kon gaan met contrast van de voorgrond (misschien volgende keer een polafilter gebruiken?)
De mijne van vandaag: een vliegende olifant in een restaurant in het station van Amersfoort..
[ afbeelding ]
Thank youquote:Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gaaf hoor![]()
En ik vind de kleuren prachtig!!
+ Leuk gevonden. Lekker scherp, lichtval is ook prima.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:47 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
Je hebt beslist geen kleurvervorming in je afbeelding, vaak hebben digitale bestanden wat nawerking nodig. In dit geval (en ik ken de kleurenpalet in die regio) zat je wel goed.
+ ik vind het echt een prachtig vakantieplaatje met een in het oog springende omgeving.(Nu wil ik weer op vakantie!)
- voorgrond "mist" iets, bijv een steen oid en is iets verbleekt alsof je camera niet om kon gaan met contrast van de voorgrond (misschien volgende keer een polafilter gebruiken?)
De mijne van vandaag: een vliegende olifant in een restaurant in het station van Amersfoort..
[ afbeelding ]
+ Mooie plaat, hele fijne plaat zelfs. Beetje rauwquote:Op woensdag 2 september 2009 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Leuk gevonden. Lekker scherp, lichtval is ook prima.
- Ik stoor mij een beetje aan die poort links onderin waar wat veel licht doorheen komt vergeleken met de rest van de foto.
Shaggie pauze.
[ afbeelding ]
@ Neo-Mullen . Prachtige foto inderdaad. En ook hier niets mis met de kleuren.
Werk aan je compositie: foto's maken uit een raam of luik waarbij het raam of luik nog te zien is, vind ik niet mooi. Zeker niet als je uitkijkt op de schoonheden van de natuur. Je had beter een foto kunnen maken tussen de bomen door of vanaf het strand. Dat oogt veel natuurlijker en dat past beter bij de foto.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te kritisch graag begin pas net en deze is met een normaal compact cameratje genomen.
Had dan nog een stap achteruit gezet en een HDR foto ervan gemaakt. Dan had je die authentieke sfeer echt te pakken, maar nu is het een te donker randje geworden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:26 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond het wel iets authentieks hebben dat luikje.
Photoshop moet ik nog een beetje doorkrijgen![]()
+ Ook ik vind het natuur plaatje erg mooi! Ik zou daar graag willen zitten met een biertje in mijn hand ik als ik naar je foto kijk.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]
Niet te kritisch graag begin pas net en deze is met een normaal compact cameratje genomen.
Dus daar is mijn rekenmachine ik was hem al kwijt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Ook ik vind het natuur plaatje erg mooi! Ik zou daar graag willen zitten met een biertje in mijn hand ik als ik naar je foto kijk.
- Het openstaande raam stoort mij ook wel plus dat ik onderin de foto nog een auto kan zien. Dat past ook niet bij het echte onderwerp. Maar verder zeker een geslaagde foto met je compact!
Weer een niet allerdaagse foto van mij. Daar hou ik nou eenmaal van![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het een vrij goed gelukte macro. Jammer dat het achterlijf en de (voor de hommel) linker vleugel niet scherp is Ook zou ik de kleuren iets verzadigenquote:Op vrijdag 4 september 2009 10:56 schreef Mandamo het volgende:
+ Zonnebril zorgt voor een mooi contrast.
- Béétje korrelig, verder niks aan op te merken.
[ afbeelding ]
Eerste toevoeging!
Hij is aanklikbaar!
Mijn telefoonnummer kan je maken van die 5 cijfersquote:Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Ook ik vind het natuur plaatje erg mooi! Ik zou daar graag willen zitten met een biertje in mijn hand ik als ik naar je foto kijk.
- Het openstaande raam stoort mij ook wel plus dat ik onderin de foto nog een auto kan zien. Dat past ook niet bij het echte onderwerp. Maar verder zeker een geslaagde foto met je compact!
Weer een niet allerdaagse foto van mij. Daar hou ik nou eenmaal van![]()
[ afbeelding ]
+ de compositie werkt wel.. (tis wat ongebruikelijk), beeldverdelingquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:03 schreef Arean het volgende:
+ In deze foto voel je de hitte en wil je een duik nemen in dat riviertje om af te koelen.
- De lucht komt wat onnatuurlijk over. (kan zijn dat de lucht in Turkije gewoon zo is hoor)
Deze heb ik vandaag gemaakt
[ afbeelding ]
Ik vond het grappig dat men op 3 manieren aan 1 paal duidelijk maakt dat ze geen pottekijkers willen.
Ik ben niet helemaal tevreden met m'n compositie though
+ scherpquote:Op zaterdag 5 september 2009 22:21 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ de compositie werkt wel.. (tis wat ongebruikelijk), beeldverdeling
- onscherp, weinig diepte, beetje rommelig
De mijne van vandaag:
Het wordt al weer herfst..
[ afbeelding ]
+ onderwerp, scherpte, de spanning op het gezichtquote:Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
+ scherp
+ scherpte diepte
+ mooie compo
- tja ehh dat blaadje dan maar (vind het een erg mooie foto.
mijne van vorige week (het logotje moet er in)
[ afbeelding ]
Hahah ik zeg nog zo hahaquote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ onderwerp, scherpte, de spanning op het gezicht
- toch maar het logotje..
De mijne van vandaag: bloem op tafel
[ afbeelding ]
Prachtige kleuren hoor , voor mij is hij net iets te centraal . kijk eens met zo'n mooi bloem goed naar de lijnen . Daar kan je veel mee doen. . Schiet hem eens van boven of van onder af . Zodat je bv net dat groene blad precies boven dat hoogste paarse blad anders op de foto krijgtquote:Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ onderwerp, scherpte, de spanning op het gezicht
- toch maar het logotje..
De mijne van vandaag: bloem op tafel
[ afbeelding ]
Anders lees je de OP even?quote:
quote:En lees het volgende 10 keer en knoop het goed in je oren
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief punt en 1 verbeter punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
sfeervol!quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef MarsX het volgende:
het was een oooh op de vorige foto
nou vooruit:
+ leuke compositie (uiteraard daar ging je ook voor), leuk soort contrast met gewaagde outfit en de omgeving, ook leuk dat de strakke lijnen zijn doorbroken met je model, niets leid af op de achtergrond![]()
- de scherp diepte (en ook een beetje de scherpte van het model), top iets uit het midden stoort een beetje in het plaatje, kleuren een beetje flets zal ik oppoetsen (lijkt me ook leuk om de lippen van het model felrood te stiften), iets te gemaakt/ongemakkelijke houding model + ik zou er nog een accent in doen (zoals die lippen)
[ afbeelding ]
![]()
+ de Sfeer in de foto! Het is net of die vent je achterna wil komen met een flink mes oid.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef MarsX het volgende:
het was een oooh op de vorige foto
nou vooruit:
+ leuke compositie (uiteraard daar ging je ook voor), leuk soort contrast met gewaagde outfit en de omgeving, ook leuk dat de strakke lijnen zijn doorbroken met je model, niets leid af op de achtergrond![]()
- de scherp diepte (en ook een beetje de scherpte van het model), top iets uit het midden stoort een beetje in het plaatje, kleuren een beetje flets zal ik oppoetsen (lijkt me ook leuk om de lippen van het model felrood te stiften), iets te gemaakt/ongemakkelijke houding model + ik zou er nog een accent in doen (zoals die lippen)
[ afbeelding ]
![]()
Ik kom ook wel eens op zulke ideeen als ik in de keuken staquote:Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ de Sfeer in de foto! Het is net of die vent je achterna wil komen met een flink mes oid.
+ Ik neem aan dat jij zelf een masker op zijn hoofd hebt geplaatst, althans zo ziet het eruit. Erg leuk.
- Veel te oranje door de verlichting.
Spinazie
[ afbeelding ]
Ja en daar pak je precies het minpunt. Bij dit soort foto's is dat wel belangrijk. Die pluimen op de voorgrond vind ik ook niet allemaal je van het . Misschien voortaan goed door je zoeker kijken en evt een pluimpje wat wegduwen?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:14 schreef WurM het volgende:
+ Mooi gespeeld met licht. Duidelijk verschil tussen groen en groen en licht en donker.
- Het witte staat mij een beetje tegen.
[ afbeelding ]
En in het groot
Alvast een minpuntje: Het beest staat er net niet helemaal op...
+ mooie kleuren van het outfit en het haar, steekt ook mooi af tegen de donkere muurquote:
een heeeeeel klein beetje meer ruimte aan de rechter kant en hij was perfect geweestquote:Op donderdag 10 september 2009 16:29 schreef Reena het volgende:
[..]
+ mooie kleuren van het outfit en het haar, steekt ook mooi af tegen de donkere muur
- ik vind die paal rechts niet zo heel mooi in combinatie met die mooie felle kleuren en die donkere muur (maar dat is meer persoonlijk, plus ik kan zelf niet een ander minpunt verzinnen)
Dit is de eerste keer dat ik hieraan meedoe.
Een vlinder in de tuin
[ afbeelding ]
Aaaah, een zuurstok!!quote:
Ik vond het zelf juist wel iets hebben, die pluimpjes. Een beetje een 'sneak'-gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel iets teveel van het goedequote:Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ja en daar pak je precies het minpunt. Bij dit soort foto's is dat wel belangrijk. Die pluimen op de voorgrond vind ik ook niet allemaal je van het . Misschien voortaan goed door je zoeker kijken en evt een pluimpje wat wegduwen?
Dit is op het Domplein in Utrechtquote:Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Aaaah, een zuurstok!!
Erg fraaie foto.
Welke locatie is dit Ymke?
+ Ontzettend scherp met een lekkere zachte achtergrond.quote:Op donderdag 10 september 2009 16:29 schreef Reena het volgende:
[..]
+ mooie kleuren van het outfit en het haar, steekt ook mooi af tegen de donkere muur
- ik vind die paal rechts niet zo heel mooi in combinatie met die mooie felle kleuren en die donkere muur (maar dat is meer persoonlijk, plus ik kan zelf niet een ander minpunt verzinnen)
Dit is de eerste keer dat ik hieraan meedoe.
Een vlinder in de tuin
[ afbeelding ]
Ha, het neefje van de mijnequote:Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
+ Ontzettend scherp met een lekkere zachte achtergrond.
+ Idd een erg leuke eerste post in dit topic.
- Ook ik zie liever wat meer ruimte aan de rechterkant zodat de vlinder niet zo centraal op de foto staat.
Heel toevallig heb ik vandaag 1 foto gemaakt, ook van een vlinder. Mijn eerste vlinder dit jaar! Eindelijk 1 die stil bleef zitten terwijl ik met mijn grote lens hem benaderde
[ afbeelding ]
Het is wel de bedoeling dat je ook de voorgaande foto beoordeeld.quote:Op donderdag 10 september 2009 20:46 schreef Timtation het volgende:
[ afbeelding ]
Glacier Point - Alaska
Ah duidelijk! Sorryquote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je ook de voorgaande foto beoordeeld.
Iedereen wilt commentaar op hun foto, jij ook. Met deze simpele spelregels houden we het voor iedereen leuk.
En als we toch bezig zijn: op de foto van WurM is ook nog geen commentaar gegeven, door de bijna gelijktijdige post van Ymke die dus dezelfde foto als WurM heeft beoordeeld.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat je ook de voorgaande foto beoordeeld.
Iedereen wilt commentaar op hun foto, jij ook. Met deze simpele spelregels houden we het voor iedereen leuk.
+ De overheersende (donkere) groen tinten en de mooie scherpte rondom de vrouw, zorgen ervoor dat ze er echt uitspringt, de foto zou zo in een reisbrochure kunnen staan ter promotie van een Aziatisch land.quote:Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef slashyou het volgende:
+ reflectie en compistie.
+ locatie (top, alaska is erg mooi)
- dikke halo rond de bergtoppen
[ afbeelding ]
+ Mooi onderwerp, katten zijn altijd leuk, DOF, goed gezien, mooi plaatje met een soort van verhaalquote:Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef CylonNL het volgende:
[..]
+ De overheersende (donkere) groen tinten en de mooie scherpte rondom de vrouw, zorgen ervoor dat ze er echt uitspringt, de foto zou zo in een reisbrochure kunnen staan ter promotie van een Aziatisch land.
Met mijn lekenoog zie ik zo geen negatieve punten.![]()
Mijn eerste post in dit topic:
[ afbeelding ]
Die van mij heeft 'tussen de foto's door' genoeg commentaar gekregenquote:Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Omniej het volgende:
[..]
En als we toch bezig zijn: op de foto van WurM is ook nog geen commentaar gegeven, door de bijna gelijktijdige post van Ymke die dus dezelfde foto als WurM heeft beoordeeld.
Volgens mij droeg neef IT het haar aan de voorkantquote:Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
+ Mooi onderwerp, katten zijn altijd leuk, DOF, goed gezien, mooi plaatje met een soort van verhaal
- misschien een beetje overheersend groen/geel, maar verder goed geschoten!![]()
De mijne van vandaag: Neef IT van de Addams family...
[ afbeelding ]
En mijn laatste foto helemaal nietsquote:Op vrijdag 11 september 2009 01:18 schreef WurM het volgende:
[..]
Die van mij heeft 'tussen de foto's door' genoeg commentaar gekregenIn elk geval genoeg om mee verder te kunnen.
Da's een hele nette voor een allereerstequote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
ug.
mijn aller aller eerste, geluk speelde hier wel een grote rol! foto is alleen geresized voor publicatie.... voor de rest niet geedit!
[ afbeelding ]
+ Compositie. Goed ook het konijn van onderaf gefotografeerdquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
mijn aller aller eerste, geluk speelde hier wel een grote rol! foto is alleen geresized voor publicatie.... voor de rest niet geedit!
[ afbeelding ]
+ Ik vind dit een prachtige foto! Je moet er maar opkomen om daar een foto van te maken. Ik zou het ook doen maar velen hadden er gewoon voorbij gelopen. Erg goed gezien, en super scherp. Dat het dan nog totaal verroest is maakt het helemaal af.quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:36 schreef Ruud het volgende:
[..]
+ Compositie. Goed ook het konijn van onderaf gefotografeerd![]()
- Jammer dat het oor er niet helemaal op staat. Helaas slecht belicht. Weinig contrast ook. Misschien toch even bewerken
Edit: Oh, zo'n beetje wat ElizabethR zegt dus
[ afbeelding ]
Groter: http://farm4.static.flickr.com/3429/3910155567_57088f7ae5_b.jpg
Over : "Je moet er maar opkomen' gesproken.......quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:
erroest is maakt het helemaal af.
- Geen minpunten.
[ afbeelding ]
Groot: http://farm4.static.flickr.com/3418/3911863633_e698c5688b_o.jpg
Normaal vind ik donkere vrouwen niet gauw mooi maar dit is wel een erg mooi model moet ik zeggenquote:Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef snakelady het volgende:
Wiebeldak, erg origineel, de ruwe achtergrond in combinatie met zacht water is erg leuk, de stralen hadden alleen beter zichtbaar mogen zijn.
Even een hele andere foto, zelfs vind ik het erg jammer dat de jurk zo uitgebeten is, maar best moeilijk met een donkere huid.
[ afbeelding ]
I second that. De huid in haar gezicht is overdone ten opzichte van haar armen etc.quote:Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef kvdv het volgende:
Wow snakelady... way to much PS goin on there...
Haar linkerarm is ook duidelijk gedaan hoor.quote:Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef Noxa het volgende:
[..]
I second that. De huid in haar gezicht is overdone ten opzichte van haar armen etc.
Kleuren, belichting en compositie zijn helemaal toppie, niks op aan te merken. Ik ben zelfs een tikkie jaloers.quote:Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef snakelady het volgende:
Wiebeldak, erg origineel, de ruwe achtergrond in combinatie met zacht water is erg leuk, de stralen hadden alleen beter zichtbaar mogen zijn.
Even een hele andere foto, zelfs vind ik het erg jammer dat de jurk zo uitgebeten is, maar best moeilijk met een donkere huid.
[ afbeelding ]
Ik vind het een leuke foto, ziet er spontaan uit, Je ziet het plezier van de foto afspatten.quote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Mijn foto:
Vandaag was in Oisterwijk de Fashion Route uitgezet, door het centrum stonden kleine podia verspreid waarop locale modellen de nieuwe mode showden. Het was vandaag af en toe guur weer, met regen en wind, wat de gevoelstemperatuur onder de 15 graden deed belanden. Desondanks stonden daar ook gewoon modellen lingerie te showen en voor deze dame heb ik met name respect aangezien ze er duidelijk plezier in had, zonder schroom of zichtbare zenuwen. En dan te bedenken dat het broekje redelijk doorzichtig is.
[ afbeelding ]
Flickr
quote:Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:
[ Het was vandaag af en toe guur weer, met regen en wind, wat de gevoelstemperatuur onder de 15 graden deed belanden.
[ afbeelding ]
Flickr
+ Prachtige belichting en kleuren. Goede compositie.quote:Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Reena het volgende:
Dit is een bloemetje gekregen van mijn tante, waar het licht heel apart op viel.
[ afbeelding ]
Haha nope i like it ben blij dat niet iedereen hetzelfde mooi vind (al had de fade op deze foto meer naar 100% gemogen)quote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef Omniej het volgende:
Het scheve vind ik ook niet zo storend, past er inderdaad wel bij. De grauwe kleuren zijn ook tof.
Maar echt, doe iets aan die rand man.... Die border zo gefade is ontzettend lelijk (bovendien zijn de hoeken nog steeds vierkant en niet mooi rond gefade). Het doet je foto geen eer aan in ieder geval.
zo beterquote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Vraagje waar blijft het cemmentaar wel de regels volgen he?
Echt afschuwelijkquote:Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef Omniej het volgende:
Maar echt, doe iets aan die rand man.... Die border zo gefade is ontzettend lelijk (bovendien zijn de hoeken nog steeds vierkant en niet mooi rond gefade). Het doet je foto geen eer aan in ieder geval.
Als je het eerlijk wilt weten: nee.quote:
Ik heb er echt over na zitten denken, maar ik kan zo geen positieve dingen over deze foto zeggen. De foto is niet scherp, het onderwerp is een beetje nietszeggend, de compositie doet me niks, en de kleuren zijn een beetje vaal. Je zou het met deze foto beter kunnen proberen in [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #9!quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:30 schreef icetail het volgende:
hier mijn aller eerste foto
[ afbeelding ]
Ben ik even blij dat je alleen het tweede deel van mijn post hebt gekopieerdquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef PKfotografie het volgende:
+ lekker scherp,
mooie dof
lekker heldere kleur.
- niet echt originele pose![]()
[ afbeelding ]
Mijn foto van vandaag. Okay, niet vandaag genomen, afgelopen zondag in Geleen, maar zojuist verwerkt (RAW platgeslagen)
moest nog zoeken ook naar zo'n posequote:Op dinsdag 15 september 2009 22:24 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat je alleen het tweede deel van mijn post hebt gekopieerd
Om het meteen maar goed te maken:quote:Op dinsdag 15 september 2009 08:30 schreef icetail het volgende:
+ ik vind het een mooie foto
-miss ligt het aan mij maar ik vind het een beetje een "kille" foto.
hier mijn aller eerste foto
GROENquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Teuneu het volgende:
Een van de eerste foto's van mijn eerste dSLR (450d). Ik heb ook nog niet zoveel ervaring met fotografie en kon heel dicht bij de kleine jongen komen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Teuneu het volgende:
Een van de eerste foto's van mijn eerste dSLR (450d). Ik heb ook nog niet zoveel ervaring met fotografie en kon heel dicht bij de kleine jongen komen:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:55 schreef Wiebeldak het volgende:
En lees het volgende 10 keer en knoop het goed in je oren
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief punt en 1 verbeter punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
natuurlijk mag je daarnaast ook op eerder geplaatste foto's + en - punten noemen.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Ik heb er echt over na zitten denken, maar ik kan zo geen positieve dingen over deze foto zeggen. ........
Je had er beter alsnog plus- en minpunten bij kunnen editen. Tenzij je er genoegen mee neemt dat jouw foto ook niet beoordeeld wordt natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Teuneu het volgende:
EDIT: Excuses Echnadar. Ik zal het nooit meer doen!!![]()
Waar heb jij op scherpgesteld PK? Niet op haar ogen in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef PKfotografie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn foto van vandaag. Okay, niet vandaag genomen, afgelopen zondag in Geleen, maar zojuist verwerkt (RAW platgeslagen)
op haar gezicht, beste scherpte punt is op 100% haar rechter schouder.....quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Waar heb jij op scherpgesteld PK? Niet op haar ogen in ieder geval
+ Het is een prachtige vrouw met een mooie lach. Dat maakt de foto eigenlijk al mooi. De belichting vind ik ook erg netjes.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef PKfotografie het volgende:
+ lekker scherp,
mooie dof
lekker heldere kleur.
- niet echt originele pose![]()
[ afbeelding ]
+ Mooie scherpte diepte en prachtige fel groene kleuren. Netjes van je om hem rustig te benaderen waardoor je zo dichtbij bent gekomen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Teuneu het volgende:
[..]
Om het meteen maar goed te maken:
- Ik weet het niet... deze foto zegt me niks. Oke, het is gemaakt door Cupertino, maar het roept geen gevoel bij me op.
Sorry..
[ afbeelding ]
EDIT: Excuses Echnadar. Ik zal het nooit meer doen!!![]()
Hoeveel ogen heeft ze?quote:Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
op haar gezicht, beste scherpte punt is op 100% haar rechter schouder.....
maar ik gok er op dat je bedoelde dat haar andere ogen er scherper op staan, dat is gezichts bedrog
Geweldig!quote:Op donderdag 17 september 2009 20:20 schreef mug89 het volgende:
+ Mooie compositie
+ Leuk onderwerp
+ Z-W effect goed idee
- eigenlijk niet, misschien een beetje leeg maar hoeft niet perse een minpunt te zijn..
[ afbeelding ]
Tnx.quote:Op donderdag 17 september 2009 20:20 schreef mug89 het volgende:
+ Mooie compositie
+ Leuk onderwerp
+ Z-W effect goed idee
- eigenlijk niet, misschien een beetje leeg maar hoeft niet perse een minpunt te zijn..
[ afbeelding ]
Wow welcome to the end of the worldquote:Op vrijdag 18 september 2009 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
mug89
+ De compositie vind ik erg leuk en speels, goed gezien of geënsceneerd!![]()
- Ik ben dus juist niet zo gecharmeerd van die lucht, die uitgebeten is en daardoor zorgt voor de onstane vervorming van de man, en de halo achtige verkleuring van de horizon.. Verder vind ik de rozen toch wel wat scherpte missen.
Dan mijn foto.
[ afbeelding ]
Wat een enorm leuke foto! Het verschil tussen de rimpeling in het water en het bijna spiegelgladde is echt heel tof. Netjes de ruimte om in te varen, goed blauw wat het fris maakt en contrast brengt. Echt heel weinig negatiefs kan ik bedenken. Het is meer een foto die bij mij vragen uit nieuwsgierigheid op roept. Zou zwart-wit beter werken? Mijn gevoel verwacht het bootje iets meer naar beneden en minder dicht bij de horizontale as (zou dat het ruimtelijk effect vergroten?) maar dat is marginaal en muggenziften. Het enige wat ik "storend" vind is de plek van het watermerk maar ook die is verklaarbaar: de lastigste plek om hem weg te krijgen. Erg mooi!quote:Op vrijdag 18 september 2009 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
mug89
+ De compositie vind ik erg leuk en speels, goed gezien of geënsceneerd!![]()
- Ik ben dus juist niet zo gecharmeerd van die lucht, die uitgebeten is en daardoor zorgt voor de onstane vervorming van de man, en de halo achtige verkleuring van de horizon.. Verder vind ik de rozen toch wel wat scherpte missen.
Dan mijn foto.
[ afbeelding ]
quote:
De foto en deze quote doet mij denken aan The Truman Showquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:59 schreef sjoemie_82 het volgende:
[..]
Wow welcome to the end of the world
Erg mooie plaat!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |