abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 september 2009 @ 00:03:22 #101
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72359481
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Onderweg tijdens een jeepsafari in Turkije: [ afbeelding ]

edit: ff vermelden dat ik met de kleuren hebt gefuckt. Ik heb vaker gezien dat kleuren op mijn beeldscherm fatsoenlijk uitzien en bij anderen afschuwelijk lelijk en overtrokken. Laat me weten als dat zo is bitte (noem alsjeblieft ook een minpunt op buiten die kleurvervorming )
Gaaf hoor
En ik vind de kleuren prachtig!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_72360272
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:47 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

Je hebt beslist geen kleurvervorming in je afbeelding, vaak hebben digitale bestanden wat nawerking nodig. In dit geval (en ik ken de kleurenpalet in die regio) zat je wel goed.
+ ik vind het echt een prachtig vakantieplaatje met een in het oog springende omgeving.( Nu wil ik weer op vakantie!)
- voorgrond "mist" iets, bijv een steen oid en is iets verbleekt alsof je camera niet om kon gaan met contrast van de voorgrond (misschien volgende keer een polafilter gebruiken?)

De mijne van vandaag: een vliegende olifant in een restaurant in het station van Amersfoort..

[ afbeelding ]
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:03 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Gaaf hoor
En ik vind de kleuren prachtig!!
Thank you !
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72375682
Lekker fotootje Neo-Mullen.

Met de kleuren is niets mis (niet op mijn scherm althans), en de langere sluitertijd is ook een erg goede keus geweest.

Ook die van firewirecable spreekt me erg aan (het zal ook eens niet ). Vind hem lekker belicht, zo met die donkere zijkanten en het flink hoge contrast in het lichte deel, en het zwart-wit past er goed bij.
pi_72376103
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 22:47 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

Je hebt beslist geen kleurvervorming in je afbeelding, vaak hebben digitale bestanden wat nawerking nodig. In dit geval (en ik ken de kleurenpalet in die regio) zat je wel goed.
+ ik vind het echt een prachtig vakantieplaatje met een in het oog springende omgeving.( Nu wil ik weer op vakantie!)
- voorgrond "mist" iets, bijv een steen oid en is iets verbleekt alsof je camera niet om kon gaan met contrast van de voorgrond (misschien volgende keer een polafilter gebruiken?)

De mijne van vandaag: een vliegende olifant in een restaurant in het station van Amersfoort..

[ afbeelding ]
+ Leuk gevonden. Lekker scherp, lichtval is ook prima.
- Ik stoor mij een beetje aan die poort links onderin waar wat veel licht doorheen komt vergeleken met de rest van de foto.

Shaggie pauze.

@ Neo-Mullen . Prachtige foto inderdaad. En ook hier niets mis met de kleuren.
  † In Memoriam † donderdag 3 september 2009 @ 11:10:32 #105
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_72393219
quote:
Op woensdag 2 september 2009 19:24 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

+ Leuk gevonden. Lekker scherp, lichtval is ook prima.
- Ik stoor mij een beetje aan die poort links onderin waar wat veel licht doorheen komt vergeleken met de rest van de foto.

Shaggie pauze.
[ afbeelding ]

@ Neo-Mullen . Prachtige foto inderdaad. En ook hier niets mis met de kleuren.
+ Mooie plaat, hele fijne plaat zelfs. Beetje rauw hou ik wel van
- De gelige kleuren in de handen storen me een beetje, maar dat is dan ook het enige

Foto niet vandaag gemaakt maar afgelopen weekend in Engeland, Barnoldswick. Tijdens een motorrally
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_72426516
+ Zonnebril zorgt voor een mooi contrast.
- Béétje korrelig, verder niks aan op te merken.

Eerste toevoeging!

Hij is aanklikbaar!
pi_72427914

Niet te kritisch graag begin pas net en deze is met een normaal compact cameratje genomen.
pi_72430350
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]

Niet te kritisch graag begin pas net en deze is met een normaal compact cameratje genomen.
Werk aan je compositie: foto's maken uit een raam of luik waarbij het raam of luik nog te zien is, vind ik niet mooi. Zeker niet als je uitkijkt op de schoonheden van de natuur. Je had beter een foto kunnen maken tussen de bomen door of vanaf het strand. Dat oogt veel natuurlijker en dat past beter bij de foto.
Je had in photoshop ook het luikje kunnen wegcroppen en dan gelijk ook wat meer contrast en kleur kunnen toevoegen. Elke foto die ik hier laat zien is eigenlijk altijd wel even door photoshop gerold. Het kan je foto nooit slechter maken

Het idee verder is leuk. Mooie omgeving ook
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72430445
Ik vond het wel iets authentieks hebben dat luikje.

Photoshop moet ik nog een beetje doorkrijgen
pi_72430499
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:26 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond het wel iets authentieks hebben dat luikje.

Photoshop moet ik nog een beetje doorkrijgen
Had dan nog een stap achteruit gezet en een HDR foto ervan gemaakt. Dan had je die authentieke sfeer echt te pakken, maar nu is het een te donker randje geworden.
Photoshop is groot en veelzijdig, maar je kunt veel tips en tricks vinden op zeh interwebz
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72431138
Tnx voor de tips. Binnenkort zal ik me er wat in gaan verdiepen en ook een mooiere camera kopen zodat ik hier hopelijk ook wat pareltjes kan posten.
pi_72438733
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef Stansfield het volgende:
[ afbeelding ]

+ Ook ik vind het natuur plaatje erg mooi! Ik zou daar graag willen zitten met een biertje in mijn hand ik als ik naar je foto kijk.
- Het openstaande raam stoort mij ook wel plus dat ik onderin de foto nog een auto kan zien. Dat past ook niet bij het echte onderwerp. Maar verder zeker een geslaagde foto met je compact!

Weer een niet allerdaagse foto van mij. Daar hou ik nou eenmaal van
pi_72439963
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

+ Ook ik vind het natuur plaatje erg mooi! Ik zou daar graag willen zitten met een biertje in mijn hand ik als ik naar je foto kijk.
- Het openstaande raam stoort mij ook wel plus dat ik onderin de foto nog een auto kan zien. Dat past ook niet bij het echte onderwerp. Maar verder zeker een geslaagde foto met je compact!

[ afbeelding ]
Dus daar is mijn rekenmachine ik was hem al kwijt.
pi_72446015
Nu is mijn foto niet beoordeeld..
pi_72449866
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:56 schreef Mandamo het volgende:
+ Zonnebril zorgt voor een mooi contrast.
- Béétje korrelig, verder niks aan op te merken.

[ afbeelding ]

Eerste toevoeging!

Hij is aanklikbaar!
Ik vind het een vrij goed gelukte macro. Jammer dat het achterlijf en de (voor de hommel) linker vleugel niet scherp is Ook zou ik de kleuren iets verzadigen
Mij lukt het nooit om macro's te maken
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:13 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mijn telefoonnummer kan je maken van die 5 cijfers
+ het is wel een apart onderwerp
- jammer dat je met zo'n foto weinig fototechnische vaardigheden ziet.
- ben er gauw op uitgekeken om eerlijk te zijn

Nu ik weer. Nog steeds onderweg met de jeep door Turkije:

[ Bericht 37% gewijzigd door Neo-Mullen op 05-09-2009 02:05:42 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72472662
+ In deze foto voel je de hitte en wil je een duik nemen in dat riviertje om af te koelen.
- De lucht komt wat onnatuurlijk over. (kan zijn dat de lucht in Turkije gewoon zo is hoor)

Deze heb ik vandaag gemaakt

Ik vond het grappig dat men op 3 manieren aan 1 paal duidelijk maakt dat ze geen pottekijkers willen.

Ik ben niet helemaal tevreden met m'n compositie though
  zaterdag 5 september 2009 @ 22:21:31 #117
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_72473087
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:03 schreef Arean het volgende:
+ In deze foto voel je de hitte en wil je een duik nemen in dat riviertje om af te koelen.
- De lucht komt wat onnatuurlijk over. (kan zijn dat de lucht in Turkije gewoon zo is hoor)

Deze heb ik vandaag gemaakt

[ afbeelding ]

Ik vond het grappig dat men op 3 manieren aan 1 paal duidelijk maakt dat ze geen pottekijkers willen.

Ik ben niet helemaal tevreden met m'n compositie though
+ de compositie werkt wel.. (tis wat ongebruikelijk), beeldverdeling
- onscherp, weinig diepte, beetje rommelig

De mijne van vandaag:

Het wordt al weer herfst..

Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_72497842
quote:
Op zaterdag 5 september 2009 22:21 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

+ de compositie werkt wel.. (tis wat ongebruikelijk), beeldverdeling
- onscherp, weinig diepte, beetje rommelig

De mijne van vandaag:

Het wordt al weer herfst..

[ afbeelding ]
+ scherp
+ scherpte diepte
+ mooie compo
- tja ehh dat blaadje dan maar (vind het een erg mooie foto.

mijne van vorige week (het logotje moet er in)

zondag 6 september 2009 @ 22:11:16 #119
61556 klappernoot2000
pi_72502044
quote:
Op zondag 6 september 2009 20:40 schreef sjoemie_82 het volgende:

[..]

+ scherp
+ scherpte diepte
+ mooie compo
- tja ehh dat blaadje dan maar (vind het een erg mooie foto.

mijne van vorige week (het logotje moet er in)

[ afbeelding ]
+ onderwerp, scherpte, de spanning op het gezicht
- toch maar het logotje..
De mijne van vandaag: bloem op tafel

pi_72510870
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hahah ik zeg nog zo haha
  maandag 7 september 2009 @ 08:39:10 #121
79550 Ymke
your ghost
pi_72511047
quote:
Op zondag 6 september 2009 22:11 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Prachtige kleuren hoor , voor mij is hij net iets te centraal . kijk eens met zo'n mooi bloem goed naar de lijnen . Daar kan je veel mee doen. . Schiet hem eens van boven of van onder af . Zodat je bv net dat groene blad precies boven dat hoogste paarse blad anders op de foto krijgt

Maar goed dat is dus een kwestie van smaak.

Ik zal ook weer eens wat gaan posten

How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_72566464
ps. ik zou het niet meer doen
Oooooh

[ Bericht 48% gewijzigd door MarsX op 08-09-2009 22:50:56 ]
pi_72567050
Anders lees je eerst even de R E G E L S
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_72567115
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:27 schreef MarsX het volgende:
[ afbeelding ]
Oooooh
Anders lees je de OP even?
quote:
En lees het volgende 10 keer en knoop het goed in je oren
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief punt en 1 verbeter punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72567144
het was een oooh op de vorige foto

nou vooruit:
+ leuke compositie (uiteraard daar ging je ook voor), leuk soort contrast met gewaagde outfit en de omgeving, ook leuk dat de strakke lijnen zijn doorbroken met je model, niets leid af op de achtergrond
- de scherp diepte (en ook een beetje de scherpte van het model), top iets uit het midden stoort een beetje in het plaatje, kleuren een beetje flets zal ik oppoetsen (lijkt me ook leuk om de lippen van het model felrood te stiften ), iets te gemaakt/ongemakkelijke houding model + ik zou er nog een accent in doen (zoals die lippen)

[ Bericht 43% gewijzigd door MarsX op 08-09-2009 22:52:19 ]
  woensdag 9 september 2009 @ 01:07:12 #126
61556 klappernoot2000
pi_72571688
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef MarsX het volgende:

nou vooruit:
+ leuke compositie (uiteraard daar ging je ook voor), leuk soort contrast met gewaagde outfit en de omgeving, ook leuk dat de strakke lijnen zijn doorbroken met je model, niets leid af op de achtergrond
- de scherp diepte (en ook een beetje de scherpte van het model), top iets uit het midden stoort een beetje in het plaatje, kleuren een beetje flets zal ik oppoetsen (lijkt me ook leuk om de lippen van het model felrood te stiften ), iets te gemaakt/ongemakkelijke houding model + ik zou er nog een accent in doen (zoals die lippen)

[ afbeelding ]
sfeervol! Da's op de haarlemmerweg he?

Ben wel eens laveloos tegen zo'n beeld aangeknald.. of was dit nu die in van Limburg stirumstraat ...
pi_72589617
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:42 schreef MarsX het volgende:

nou vooruit:

[ afbeelding ]

+ de Sfeer in de foto! Het is net of die vent je achterna wil komen met een flink mes oid.
+ Ik neem aan dat jij zelf een masker op zijn hoofd hebt geplaatst, althans zo ziet het eruit. Erg leuk.
- Veel te oranje door de verlichting.

Spinazie
pi_72605861
Heb je je border aangepast aan de kleur van de spinazie? Viel me gelijk op trouwens
pi_72614626
Doet Wiebeldak wel vaker ja... Is wel een leuk effect.
  donderdag 10 september 2009 @ 16:14:05 #130
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_72615000
+ Mooi gespeeld met licht. Duidelijk verschil tussen groen en groen en licht en donker.
- Het witte staat mij een beetje tegen.

En in het groot

Alvast een minpuntje: Het beest staat er net niet helemaal op...
Ladidadida: Trusten WurMpie!
fraubitch: truste WurM :*
yvonne: Trusten WurM
Meer van dit
pi_72615093
quote:
Op woensdag 9 september 2009 18:08 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

+ de Sfeer in de foto! Het is net of die vent je achterna wil komen met een flink mes oid.
+ Ik neem aan dat jij zelf een masker op zijn hoofd hebt geplaatst, althans zo ziet het eruit. Erg leuk.
- Veel te oranje door de verlichting.

Spinazie
[ afbeelding ]
Ik kom ook wel eens op zulke ideeen als ik in de keuken sta
probeer in het vervolg het pannetje geheel symetrisch neer te zetten . alle kanten evenveel op de foto .
je had hem wat mij betreft iets later mogen maken , iets meer ontdooide spinazie erop . Maar ik hou wel van dit gepiel

pi_72615174
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:14 schreef WurM het volgende:
+ Mooi gespeeld met licht. Duidelijk verschil tussen groen en groen en licht en donker.
- Het witte staat mij een beetje tegen.

[ afbeelding ]
En in het groot

Alvast een minpuntje: Het beest staat er net niet helemaal op...
Ja en daar pak je precies het minpunt. Bij dit soort foto's is dat wel belangrijk. Die pluimen op de voorgrond vind ik ook niet allemaal je van het . Misschien voortaan goed door je zoeker kijken en evt een pluimpje wat wegduwen?
  donderdag 10 september 2009 @ 16:29:24 #133
55350 Reena
Angelcrusher
pi_72615478
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef Ymke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
+ mooie kleuren van het outfit en het haar, steekt ook mooi af tegen de donkere muur
- ik vind die paal rechts niet zo heel mooi in combinatie met die mooie felle kleuren en die donkere muur (maar dat is meer persoonlijk, plus ik kan zelf niet een ander minpunt verzinnen )

Dit is de eerste keer dat ik hieraan meedoe.
Een vlinder in de tuin
pi_72615600
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:29 schreef Reena het volgende:

[..]

+ mooie kleuren van het outfit en het haar, steekt ook mooi af tegen de donkere muur
- ik vind die paal rechts niet zo heel mooi in combinatie met die mooie felle kleuren en die donkere muur (maar dat is meer persoonlijk, plus ik kan zelf niet een ander minpunt verzinnen )

Een vlinder in de tuin
[ afbeelding ]
een heeeeeel klein beetje meer ruimte aan de rechter kant en hij was perfect geweest

Mooi begin hoor hier op Fot
pi_72616093
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:16 schreef Ymke het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Aaaah, een zuurstok!!

Erg fraaie foto.
Welke locatie is dit Ymke?
  donderdag 10 september 2009 @ 16:52:23 #136
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_72616217
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:19 schreef Ymke het volgende:

[..]

Ja en daar pak je precies het minpunt. Bij dit soort foto's is dat wel belangrijk. Die pluimen op de voorgrond vind ik ook niet allemaal je van het . Misschien voortaan goed door je zoeker kijken en evt een pluimpje wat wegduwen?
Ik vond het zelf juist wel iets hebben, die pluimpjes. Een beetje een 'sneak'-gevoel, als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, misschien is het inderdaad ook wel iets teveel van het goede
Thx voor de feedback iig!
Meer van dit
pi_72616490
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:48 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Aaaah, een zuurstok!!

Erg fraaie foto.
Welke locatie is dit Ymke?
Dit is op het Domplein in Utrecht
@Wurm , graag gedaan , nog even toevoegen: het sneak gevoel snap ik wel , maar dan had ik iets willen zien waarbij je de zwaan betrapt zou hebben... Nu zwemt hij daar maar wat doelloos en dat is in mijn ogen nou niet echt een moment om hem /haar te sneaken.

Of zo
pi_72618888
quote:
Op donderdag 10 september 2009 16:29 schreef Reena het volgende:

[..]

Een vlinder in de tuin
[ afbeelding ]
+ Ontzettend scherp met een lekkere zachte achtergrond.
+ Idd een erg leuke eerste post in dit topic.
- Ook ik zie liever wat meer ruimte aan de rechterkant zodat de vlinder niet zo centraal op de foto staat.

Heel toevallig heb ik vandaag 1 foto gemaakt, ook van een vlinder. Mijn eerste vlinder dit jaar! Eindelijk 1 die stil bleef zitten terwijl ik met mijn grote lens hem benaderde

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2009 18:21:31 ]
  donderdag 10 september 2009 @ 19:56:10 #139
55350 Reena
Angelcrusher
pi_72622193
quote:
Op donderdag 10 september 2009 18:19 schreef Wiebeldak het volgende:

[..]

+ Ontzettend scherp met een lekkere zachte achtergrond.
+ Idd een erg leuke eerste post in dit topic.
- Ook ik zie liever wat meer ruimte aan de rechterkant zodat de vlinder niet zo centraal op de foto staat.

Heel toevallig heb ik vandaag 1 foto gemaakt, ook van een vlinder. Mijn eerste vlinder dit jaar! Eindelijk 1 die stil bleef zitten terwijl ik met mijn grote lens hem benaderde

[ afbeelding ]
Ha, het neefje van de mijne

En bedankt voor de tip! (ook Ymke). Daar zal ik aan gaan werken!
pi_72624175

Glacier Point - Alaska
"I couldn't wait for success, so I went ahead without it."
pi_72625080
+ reflectie en compistie.
+ locatie (top, alaska is erg mooi)
- dikke halo rond de bergtoppen

[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  FOK!fotograaf donderdag 10 september 2009 @ 21:12:39 #142
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_72625211
quote:
Op donderdag 10 september 2009 20:46 schreef Timtation het volgende:
[ afbeelding ]

Glacier Point - Alaska
Het is wel de bedoeling dat je ook de voorgaande foto beoordeeld.
Iedereen wilt commentaar op hun foto, jij ook. Met deze simpele spelregels houden we het voor iedereen leuk.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_72625509
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Iedereen wilt commentaar op hun foto, jij ook. Met deze simpele spelregels houden we het voor iedereen leuk.
Ah duidelijk! Sorry

@ slashyou

+ scherptediepte, mooi het onderwerp scherp en de rest blur
+Compositie: mooi in evenwicht, vrouw en haar mand/net
- mss iets warmer dan het nu overwegend groen en lichter.
"I couldn't wait for success, so I went ahead without it."
pi_72625538
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:12 schreef Xilantof het volgende:

[..]

En als we toch bezig zijn: op de foto van WurM is ook nog geen commentaar gegeven, door de bijna gelijktijdige post van Ymke die dus dezelfde foto als WurM heeft beoordeeld.
pi_72625706
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:09 schreef slashyou het volgende:
+ reflectie en compistie.
+ locatie (top, alaska is erg mooi)
- dikke halo rond de bergtoppen

[ afbeelding ]
+ De overheersende (donkere) groen tinten en de mooie scherpte rondom de vrouw, zorgen ervoor dat ze er echt uitspringt, de foto zou zo in een reisbrochure kunnen staan ter promotie van een Aziatisch land.

Met mijn lekenoog zie ik zo geen negatieve punten.

Mijn eerste post in dit topic:

donderdag 10 september 2009 @ 22:48:20 #146
61556 klappernoot2000
pi_72628912
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:26 schreef CylonNL het volgende:

[..]

+ De overheersende (donkere) groen tinten en de mooie scherpte rondom de vrouw, zorgen ervoor dat ze er echt uitspringt, de foto zou zo in een reisbrochure kunnen staan ter promotie van een Aziatisch land.

Met mijn lekenoog zie ik zo geen negatieve punten.

Mijn eerste post in dit topic:

[ afbeelding ]
+ Mooi onderwerp, katten zijn altijd leuk, DOF, goed gezien, mooi plaatje met een soort van verhaal
- misschien een beetje overheersend groen/geel, maar verder goed geschoten!

De mijne van vandaag: Neef IT van de Addams family...

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernoot2000 op 11-09-2009 02:06:16 ]
  vrijdag 11 september 2009 @ 01:18:00 #147
78309 WurM
Minder dan 1% vet
pi_72632549
quote:
Op donderdag 10 september 2009 21:21 schreef Omniej het volgende:

[..]

En als we toch bezig zijn: op de foto van WurM is ook nog geen commentaar gegeven, door de bijna gelijktijdige post van Ymke die dus dezelfde foto als WurM heeft beoordeeld.
Die van mij heeft 'tussen de foto's door' genoeg commentaar gekregen In elk geval genoeg om mee verder te kunnen.
Meer van dit
  FOK!fotograaf vrijdag 11 september 2009 @ 02:24:49 #148
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_72633025
quote:
Op donderdag 10 september 2009 22:48 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

+ Mooi onderwerp, katten zijn altijd leuk, DOF, goed gezien, mooi plaatje met een soort van verhaal
- misschien een beetje overheersend groen/geel, maar verder goed geschoten!

De mijne van vandaag: Neef IT van de Addams family...
[ afbeelding ]
Volgens mij droeg neef IT het haar aan de voorkant

+Juiste onderwerp voor zwart wit omzetting.
- Erg krap gekaderd, Storend persoon links op de achtergrond, zwart-wit omzetting mag wat mij betreft wat meer contrast hebben, oogt nu vrij flets.

Klikbaar voor 1440x900, 951 KB

Gisteren gemaakt in Safaripark Beekse Bergen, De roofvogelshow, een volwassen Amerikaanse zeearend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marc H op 11-09-2009 11:48:16 ]
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_72650627
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 01:18 schreef WurM het volgende:

[..]

Die van mij heeft 'tussen de foto's door' genoeg commentaar gekregen In elk geval genoeg om mee verder te kunnen.
En mijn laatste foto helemaal niets

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-09-2009 18:05:58 ]
pi_72655127
@ Wiebeldak
+ mooie kleuren
- die zwarte hoek rechts.

@ marc
+ mooie scherpe foto' maar hij mist 'warmte'
- vogel hangt beetje in rare positie, rare kromming van zijn rug.

mijn aller aller eerste, geluk speelde hier wel een grote rol! foto is alleen geresized voor publicatie.... voor de rest niet geedit!

Sla niet, Prei wel
  vrijdag 11 september 2009 @ 22:13:44 #151
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72659455
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef dE_Danoontjepower het volgende:
ug.

mijn aller aller eerste, geluk speelde hier wel een grote rol! foto is alleen geresized voor publicatie.... voor de rest niet geedit!

[ afbeelding ]
Da's een hele nette voor een allereerste

De compositie is hardstikke leuk zo, met dat konijn bijna in je lens , en de hoek waaronder je de foto genomen hebt maakt het lekker speels. Het enige is dat je een volgende keer wat beter op je belichting moet letten, want het wit van het konijn is hier en daar wat uitgebeten, en het loopt ook een beetje door in de muur erachter, die overigens ook iets te wit is. Daarmee bedoel ik dat er geen tekening meer inzit. Verder is het oog mooi scherp.

Heel erg leuke foto! Vooral doorgaan en lekker blijven posten hier
pi_72663786
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 20:13 schreef dE_Danoontjepower het volgende:

[ afbeelding ]
+ Compositie. Goed ook het konijn van onderaf gefotografeerd
- Jammer dat het oor er niet helemaal op staat. Helaas slecht belicht. Weinig contrast ook. Misschien toch even bewerken

Edit: Oh, zo'n beetje wat ElizabethR zegt dus

Groter: http://farm4.static.flickr.com/3429/3910155567_57088f7ae5_b.jpg
pi_72677570
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 00:36 schreef Ruud het volgende:

[..]

+ Compositie. Goed ook het konijn van onderaf gefotografeerd
- Jammer dat het oor er niet helemaal op staat. Helaas slecht belicht. Weinig contrast ook. Misschien toch even bewerken

Edit: Oh, zo'n beetje wat ElizabethR zegt dus

[ afbeelding ]

Groter: http://farm4.static.flickr.com/3429/3910155567_57088f7ae5_b.jpg
+ Ik vind dit een prachtige foto! Je moet er maar opkomen om daar een foto van te maken. Ik zou het ook doen maar velen hadden er gewoon voorbij gelopen. Erg goed gezien, en super scherp. Dat het dan nog totaal verroest is maakt het helemaal af.
- Geen minpunten.

Groot: http://farm4.static.flickr.com/3418/3911863633_e698c5688b_o.jpg

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-09-2009 17:46:58 ]
pi_72679052
quote:
Op zaterdag 12 september 2009 17:42 schreef Wiebeldak het volgende:

erroest is maakt het helemaal af.
- Geen minpunten.

[ afbeelding ]

Groot: http://farm4.static.flickr.com/3418/3911863633_e698c5688b_o.jpg
Over : "Je moet er maar opkomen' gesproken.......
  zondag 13 september 2009 @ 20:22:32 #155
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72709343
Wiebeldak, erg origineel, de ruwe achtergrond in combinatie met zacht water is erg leuk, de stralen hadden alleen beter zichtbaar mogen zijn.

Even een hele andere foto, zelfs vind ik het erg jammer dat de jurk zo uitgebeten is, maar best moeilijk met een donkere huid.

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_72709657
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef snakelady het volgende:
Wiebeldak, erg origineel, de ruwe achtergrond in combinatie met zacht water is erg leuk, de stralen hadden alleen beter zichtbaar mogen zijn.

Even een hele andere foto, zelfs vind ik het erg jammer dat de jurk zo uitgebeten is, maar best moeilijk met een donkere huid.

[ afbeelding ]
Normaal vind ik donkere vrouwen niet gauw mooi maar dit is wel een erg mooi model moet ik zeggen
Alleen is het veel te duidelijk dat je hebt geshopt om oneffenheden weg te werken. Jammer
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 13 september 2009 @ 20:43:29 #157
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_72710247
Wow snakelady... way to much PS goin on there...
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_72710675
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:43 schreef kvdv het volgende:
Wow snakelady... way to much PS goin on there...
I second that. De huid in haar gezicht is overdone ten opzichte van haar armen etc.
pi_72711148
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:53 schreef Noxa het volgende:

[..]

I second that. De huid in haar gezicht is overdone ten opzichte van haar armen etc.
Haar linkerarm is ook duidelijk gedaan hoor.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_72713848
quote:
Op zondag 13 september 2009 20:22 schreef snakelady het volgende:

[ afbeelding ]
Kleuren, belichting en compositie zijn helemaal toppie, niks op aan te merken. Ik ben zelfs een tikkie jaloers.

Echter, wat het model met haar gezicht doet weet ik niet, maar de uitdrukking die ze nu heeft is een beetje van "Ik doe wat jij zegt en jij geeft me kraaltjes?" Het was waarschijnlijk bedoeld om zwoel over te komen, maar zoals ze nu kijkt lijkt het alsof ze toch wat in haar bovenkamer mist. En dat zeg ik met alle respect, want verder is het een mooie meid en ik ben er van overtuigd dat ze helemaal okay is. Ik hoop dat je ook foto's in de shoot hebt zitten waar ze wat beter overkomt, want dit doet haar in mijn ogen geen recht. Ik zou haar wel met een mooie volle lach willen zien.

Mijn foto:
Vandaag was in Oisterwijk de Fashion Route uitgezet, door het centrum stonden kleine podia verspreid waarop locale modellen de nieuwe mode showden. Het was vandaag af en toe guur weer, met regen en wind, wat de gevoelstemperatuur onder de 15 graden deed belanden. Desondanks stonden daar ook gewoon modellen lingerie te showen en voor deze dame heb ik met name respect aangezien ze er duidelijk plezier in had, zonder schroom of zichtbare zenuwen. En dan te bedenken dat het broekje redelijk doorzichtig is.

Flickr
  zondag 13 september 2009 @ 23:09:13 #161
55350 Reena
Angelcrusher
pi_72716788
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Mijn foto:
Vandaag was in Oisterwijk de Fashion Route uitgezet, door het centrum stonden kleine podia verspreid waarop locale modellen de nieuwe mode showden. Het was vandaag af en toe guur weer, met regen en wind, wat de gevoelstemperatuur onder de 15 graden deed belanden. Desondanks stonden daar ook gewoon modellen lingerie te showen en voor deze dame heb ik met name respect aangezien ze er duidelijk plezier in had, zonder schroom of zichtbare zenuwen. En dan te bedenken dat het broekje redelijk doorzichtig is.

[ afbeelding ]
Flickr
Ik vind het een leuke foto, ziet er spontaan uit, Je ziet het plezier van de foto afspatten.
Ik ben maar een leek...dus ik zie niet zo snel wat er mis is met een foto. Ik vind het wel jammer dat ze er niet helemaal op staat aan de linker kant...voor derest was het misschien, aangezien het een lingerie model is, wel aardig geweest om derest van haar lichaam ook te kunnen zien.

Dit is een bloemetje gekregen van mijn tante, waar het licht heel apart op viel.
  maandag 14 september 2009 @ 00:08:32 #162
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_72718752
over de reacties dat ze te veel geshopt is, valt heel erg mee hoor, ze had erg goede visagie.
Het was overigens een huwelijksreportage en ze wilde graag de glossy uitraling, zelf vond ik het in deze setting wel passend, maar smaken kunnen uiteraard verschillen.
Haar linkerarm is overigens niks aan gedaan, deze vrouw is gezegend met een babygaaf huidje.

EchnaDarr , ze was ook een beetje onwenning voor de camera helaas.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 14 september 2009 @ 03:17:21 #163
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72721022
quote:
Op zondag 13 september 2009 22:05 schreef EchnaDarr het volgende:

[ Het was vandaag af en toe guur weer, met regen en wind, wat de gevoelstemperatuur onder de 15 graden deed belanden.

[ afbeelding ]
Flickr
Het was hier vandaag, en al een week lang, 22 graden!! EIndelijk!!!

Ik vind je foto leuk! Lekkere spontane foto, niet zo supermodelgeposeerd!

En Snakelady, jouw foto vind ik prachtig, ook al is het wit van de jurk inderdaad wat uitgebeten. Ze doet neits onder voor willekeurig welk model dan ook. En je zult maar zo'n huid hebben zeg!! Prachtig!
pi_72736419
quote:
Op zondag 13 september 2009 23:09 schreef Reena het volgende:
Dit is een bloemetje gekregen van mijn tante, waar het licht heel apart op viel.
[ afbeelding ]
+ Prachtige belichting en kleuren. Goede compositie.
- Onderin onscherp, scherptediepte is hier niet nodig.

Zojuist gemaakt:

Groter: http://farm3.static.flickr.com/2583/3919398675_8046a4b133_b.jpg
pi_72746033
+ het raam zelf met de druppels mooie efect geeft dat
- De achtergrond zo donker ik denk dat het een boom is maar dat is niet echt te zien helaas

Mijn toevoeging voor vandaag.
Gemaakt in een verlaten loods hij is wat scheef maar ik vin dat jdat juist wel wat hebben bij deze foto.

[
pi_72749933
Het scheve vind ik ook niet zo storend, past er inderdaad wel bij. De grauwe kleuren zijn ook tof.

Maar echt, doe iets aan die rand man.... Die border zo gefade is ontzettend lelijk (bovendien zijn de hoeken nog steeds vierkant en niet mooi rond gefade). Het doet je foto geen eer aan in ieder geval.
pi_72751396
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef Omniej het volgende:
Het scheve vind ik ook niet zo storend, past er inderdaad wel bij. De grauwe kleuren zijn ook tof.

Maar echt, doe iets aan die rand man.... Die border zo gefade is ontzettend lelijk (bovendien zijn de hoeken nog steeds vierkant en niet mooi rond gefade). Het doet je foto geen eer aan in ieder geval.
Haha nope i like it ben blij dat niet iedereen hetzelfde mooi vind (al had de fade op deze foto meer naar 100% gemogen)
maar voor de rest thnx voor je complimentjes
  dinsdag 15 september 2009 @ 08:30:12 #168
270292 icetail
www.icenet.nl
pi_72756620
+ ik vind het een mooie foto
-miss ligt het aan mij maar ik vind het een beetje een "kille" foto.

hier mijn aller eerste foto

[ Bericht 30% gewijzigd door icetail op 15-09-2009 17:59:53 ]
pi_72763542
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 08:30 schreef icetail het volgende:
[ afbeelding ]
Vraagje waar blijft het cemmentaar wel de regels volgen he?
  dinsdag 15 september 2009 @ 18:00:16 #170
270292 icetail
www.icenet.nl
pi_72773203
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef sjoemie_82 het volgende:

[..]

Vraagje waar blijft het cemmentaar wel de regels volgen he?
zo beter
pi_72773282
quote:
Op maandag 14 september 2009 23:12 schreef Omniej het volgende:
Echt afschuwelijk

Zonder fade zou het een prachtige foto zijn.
pi_72775531
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 18:00 schreef icetail het volgende:

[..]

zo beter
Als je het eerlijk wilt weten: nee.

Aan een pluspunt als "ik vind het een mooie foto" heeft een fotograaf we niet zoveel, net zoals "ik vind het een lelijke foto" als minpunt volstrekt nutteloos commentaar zou zijn. Het gaat er niet om óf je de foto mooi vindt, maar waaróm je hem mooi vindt. (of wát je er mooi aan vindt dus)
pi_72783669
quote:
[ afbeelding ]
Ik heb er echt over na zitten denken, maar ik kan zo geen positieve dingen over deze foto zeggen. De foto is niet scherp, het onderwerp is een beetje nietszeggend, de compositie doet me niks, en de kleuren zijn een beetje vaal. Je zou het met deze foto beter kunnen proberen in [Beginners] Hoe foto's mooier kunnen #9!

Mijn foto van vandaag. Okay, niet vandaag genomen, afgelopen zondag in Oisterwijk, maar zojuist verwerkt (RAW platgeslagen )

Flickr
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:12:49 #174
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72784499
+ lekker scherp,
mooie dof
lekker heldere kleur.

- niet echt originele pose

Mijn foto van vandaag. Okay, niet vandaag genomen, afgelopen zondag in Geleen, maar zojuist verwerkt (RAW platgeslagen )
pi_72785056
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:12 schreef PKfotografie het volgende:
+ lekker scherp,
mooie dof
lekker heldere kleur.

[ afbeelding ]

Mijn foto van vandaag. Okay, niet vandaag genomen, afgelopen zondag in Geleen, maar zojuist verwerkt (RAW platgeslagen )
Ben ik even blij dat je alleen het tweede deel van mijn post hebt gekopieerd
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:27:01 #176
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72785170
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:24 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat je alleen het tweede deel van mijn post hebt gekopieerd
moest nog zoeken ook naar zo'n pose
pi_72785672
quote:
+ ik vind het een mooie foto
-miss ligt het aan mij maar ik vind het een beetje een "kille" foto.

Om het meteen maar goed te maken:

- Ik weet het niet... deze foto zegt me niks. Oke, het is gemaakt door Cupertino, maar het roept geen gevoel bij me op.

Sorry..

Een van de eerste foto's van mijn eerste dSLR (450d). Ik heb ook nog niet zoveel ervaring met fotografie en kon heel dicht bij de kleine jongen komen:

EDIT: Excuses Echnadar. Ik zal het nooit meer doen!!

[ Bericht 33% gewijzigd door Teuneu op 15-09-2009 22:49:26 ]
pi_72785740
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:37 schreef Teuneu het volgende:
Een van de eerste foto's van mijn eerste dSLR (450d). Ik heb ook nog niet zoveel ervaring met fotografie en kon heel dicht bij de kleine jongen komen:

[ afbeelding ]
GROEN
Daar zit je dan.
pi_72785767
quote:

[ afbeelding ]
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 09:55 schreef Wiebeldak het volgende:
En lees het volgende 10 keer en knoop het goed in je oren
* Geen foto plaatsen zonder 1 positief punt en 1 verbeter punt te noemen over de laatstgeplaatste foto
natuurlijk mag je daarnaast ook op eerder geplaatste foto's + en - punten noemen.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:41:35 #180
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72785885
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 21:58 schreef EchnaDarr het volgende:

[..]

Ik heb er echt over na zitten denken, maar ik kan zo geen positieve dingen over deze foto zeggen. ........

al een positief iets bedacht?
pi_72786060
quote:
Je had er beter alsnog plus- en minpunten bij kunnen editen. Tenzij je er genoegen mee neemt dat jouw foto ook niet beoordeeld wordt natuurlijk.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:55:47 #182
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_72786564
Oké, het lijkt me nu duidelijk dat 't de bedoeling is om een plus- en een minpunt (wel fatsoenlijke, een "ik vind hem niet mooi / ik vind hem lelijk " heeft niemand iets aan. Wáárom vind je hem mooi? Wat zou er volgens jou beter aan kunnen? Daar heeft iemand meer aan) te noemen bij de voorgaande foto als je zelf een foto post.

Genoeg gezegd hierover, game on.
Huilen dan.
  dinsdag 15 september 2009 @ 22:58:43 #183
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72786710
quote:

[ afbeelding ]

Waar heb jij op scherpgesteld PK? Niet op haar ogen in ieder geval
  dinsdag 15 september 2009 @ 23:07:02 #184
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_72787133
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 22:58 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Waar heb jij op scherpgesteld PK? Niet op haar ogen in ieder geval
op haar gezicht, beste scherpte punt is op 100% haar rechter schouder.....

maar ik gok er op dat je bedoelde dat haar andere ogen er scherper op staan, dat is gezichts bedrog
pi_72814921
quote:
+ lekker scherp,
mooie dof
lekker heldere kleur.

[ afbeelding ]

+ Het is een prachtige vrouw met een mooie lach. Dat maakt de foto eigenlijk al mooi. De belichting vind ik ook erg netjes.
- Wat al eerder gezegd is. Waar heb je op scherp gesteld. Haar gezicht is bijna in zijn geheel niet scherp, iets waar het toch om draait met zulk soort foto's . Edit: Ik moet er even op terug komen dat het idd echt alleen de ogen zijn die niet scherp zijn. Dat zie je iegenlijk pas als je de foto in een ander scherm opent. Fok maakt zo nu en dan erg wazig.
quote:

[..]

Om het meteen maar goed te maken:

- Ik weet het niet... deze foto zegt me niks. Oke, het is gemaakt door Cupertino, maar het roept geen gevoel bij me op.

Sorry..

[ afbeelding ]

+ Mooie scherpte diepte en prachtige fel groene kleuren. Netjes van je om hem rustig te benaderen waardoor je zo dichtbij bent gekomen.
- Ik stoor mij heel erg aan het sprietje riet wat bijna in zijn oog uitprikt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2009 19:48:23 ]
pi_72814948
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 23:07 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

op haar gezicht, beste scherpte punt is op 100% haar rechter schouder.....

maar ik gok er op dat je bedoelde dat haar andere ogen er scherper op staan, dat is gezichts bedrog
Hoeveel ogen heeft ze?
pi_72851900
+ Mooie compositie
+ Leuk onderwerp
+ Z-W effect goed idee
- eigenlijk niet, misschien een beetje leeg maar hoeft niet perse een minpunt te zijn..

donderdag 17 september 2009 @ 20:41:51 #188
61556 klappernoot2000
pi_72852820
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:20 schreef mug89 het volgende:
+ Mooie compositie
+ Leuk onderwerp
+ Z-W effect goed idee
- eigenlijk niet, misschien een beetje leeg maar hoeft niet perse een minpunt te zijn..

[ afbeelding ]
Geweldig!

me like
pi_72854402
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:41 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

Geweldig!

me like
Thanks!!
pi_72855567
quote:
Op donderdag 17 september 2009 20:20 schreef mug89 het volgende:
+ Mooie compositie
+ Leuk onderwerp
+ Z-W effect goed idee

[ afbeelding ]
Tnx.

Ik vind dit ook een geweldige foto!!!
pi_72858721
Wat een heerlijke foto, mug.

Erg gaaf ook hoe die man een beetje 'verdwijnt' in het licht.
pi_72860832
Erg leuk om te lezen dat meer mensen m mooi vinden!
  vrijdag 18 september 2009 @ 00:09:53 #193
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72862647
mug89
+ De compositie vind ik erg leuk en speels, goed gezien of geënsceneerd!
- Ik ben dus juist niet zo gecharmeerd van die lucht, die uitgebeten is en daardoor zorgt voor de onstane vervorming van de man, en de halo achtige verkleuring van de horizon.. Verder vind ik de rozen toch wel wat scherpte missen.

Dan mijn foto.

[ Bericht 0% gewijzigd door ElizabethR op 18-09-2009 13:33:15 ]
  vrijdag 18 september 2009 @ 06:53:16 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72865067
Mooi, ElizabethR! Bijna surrealistisch, zoals het water zich als een soort laken ontvouwt onder het bootje.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 18 september 2009 @ 09:01:39 #195
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_72866170
Wow, ElizabethR. Das pas echt de oneindigheid tegemoet varen
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_72868875
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 00:09 schreef ElizabethR het volgende:
mug89
- Ik ben dus juist niet zo gecharmeerd van die lucht, die uitgebeten is en daardoor zorgt voor de onstane vervorming van de man, en de halo achtige verkleuring van de horizon.. Verder vind ik de rozen toch wel wat scherpte missen.

Dan mijn foto.

[ afbeelding ]
Wow welcome to the end of the world
Erg mooie plaat!!
pi_72868878

[ Bericht 100% gewijzigd door sjoemie_82 op 18-09-2009 11:00:36 ]
pi_72872012
quote:
mug89

Dan mijn foto.

[ afbeelding ]
Wat een enorm leuke foto! Het verschil tussen de rimpeling in het water en het bijna spiegelgladde is echt heel tof. Netjes de ruimte om in te varen, goed blauw wat het fris maakt en contrast brengt. Echt heel weinig negatiefs kan ik bedenken. Het is meer een foto die bij mij vragen uit nieuwsgierigheid op roept. Zou zwart-wit beter werken? Mijn gevoel verwacht het bootje iets meer naar beneden en minder dicht bij de horizontale as (zou dat het ruimtelijk effect vergroten?) maar dat is marginaal en muggenziften. Het enige wat ik "storend" vind is de plek van het watermerk maar ook die is verklaarbaar: de lastigste plek om hem weg te krijgen. Erg mooi!

Van eergister toen er ineens een vlieg de verkeerde afslag had genomen. En dan gaat het heel snel. Hap-Slik-Weg...

Met Border-Copyright van Wiebeldak...
Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_72879942
quote:
Dan mijn foto.

[ afbeelding ]
quote:
Op vrijdag 18 september 2009 10:59 schreef sjoemie_82 het volgende:

[..]

Wow welcome to the end of the world
Erg mooie plaat!!
De foto en deze quote doet mij denken aan The Truman Show
  vrijdag 18 september 2009 @ 17:45:40 #200
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_72881189
Dankjewel iedereen, voor de complimenten. Ben blij dat ie in de smaak valt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')