Neequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef bixister het volgende:
krijgt baby ook weer een D-naam trouwens?
En daar gaat het maar om natuurlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef bixister het volgende:
Lily, ik ben 't wel met je eens hoor, ik vind Piet nou ook niet direct het voetbaltype. maar hij is er wel dol op, oefent veel met de bal en is altijd wel in voor een potje voetbal. hij denkt zelf dat ie later wel bij AZ zal gaan spelen... 'kom je dan ook kijken mama?'![]()
![]()
![]()
Mwah, beetje onzin, vind ik dit.quote:Op woensdag 2 september 2009 07:26 schreef livelink het volgende:
Ik sprak laatst een moeder van 2 dochters en 1 zoon. Ze zei tegen mij dat voetbal de beste uitvinding voor jongens ooit was. "Als ze gaan voetballen, heb je geen kind meer aan ze. Altijd en overal kunnen ze voetballen. Ze hebben altijd vriendjes, want waar je ook naar toe gaat, er is altijd wel een jongetje in de buurt die mee wil voetballen".
Dat punt hebben we hier ook, zwemles zie ik nog wel een jaartje duren.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:12 schreef bixister het volgende:
Ik had van te voren eigenlijk ook bedacht dat ie eerst z'n zwemdiploma moest hebben maar dat duurt nogal lang...
Wij hebben het erg getroffen met Christans trainers, maar je ziet soms bij de tegenpartij wel dingenquote:Op woensdag 2 september 2009 09:56 schreef debuurvrouw het volgende:
En dat op zaterdag langs de lijn gaat niet eens over de lol van de kinderen maar vaak om het ego van de coachsta nu 4 jaar langs de lijn en echt... W'at erg!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |