Jupquote:
Is samson zon'hippe tent tegenwoordig? Ik ken die tent alleen maar omdat ouders van vrienden daar altijd heen gingenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:22 schreef Californium het volgende:
Jullie hebben bij de samsom gezeten gister? waaaar? wij ook![]()
En LRben ik helemaal naar de stand gegaan waar jij behoorde te zijn....was je er niet
Edit: lees net je pm passorry
![]()
echt.... Wij van een uur of half 10 tot 12 ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:26 schreef motorbloempje het volgende:
buiten op terras van half 9 tot 10 uur ofzo
ze hebben gewoon lekker speciaal bierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:29 schreef royjn het volgende:
[..]
Is samson zon'hippe tent tegenwoordig? Ik ken die tent alleen maar omdat ouders van vrienden daar altijd heen gingen
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
.Morgane
Spa Rood! Dat water met bubbeltjes, in een glas
Ja, maar dat hebben ze bij camelot bv ook. En het volk wat daar komt is wat jongerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:33 schreef Californium het volgende:
[..]
ze hebben gewoon lekker speciaal bier
Ja dank jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
verder ben je wel schattig hoor
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bierquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:49 schreef royjn het volgende:
[..]
Ja, maar dat hebben ze bij camelot bv ook. En het volk wat daar komt is wat jonger
En zo is hetquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bier
Vroeger kreeg je nog een verhaaltje bij je bier, dat was pas echt vet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
bij Samson komt vanalles, van oud tot jong, en ze hebben er meer en beter speciaalbier. Tevens hebben de mensen die er werken ook daadwerkelijk verstand van bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |