Ikquote:
En laat al die mannen nou net in de Donau pissenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb daar niet gedoucht, alleen maar in de Donau gezwommen en daar m'n haren gewassen. Dus te begrijpen ja. Mannen kunnen staand plassen, vrouwen hebben daar nog een probleem
.
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapenquote:
Morgen de kermis!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat mag ook wel na vannacht. Zo lekker slapen.
In Oss, je weet!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Kermis?
Ik ga morgenavond niet denk ik, net als donderdag. Misschien na 't weekend nog een avondje.
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel grootquote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Shit happensquote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:45 schreef HostiMeister het volgende:
Waar jij je haren in wast, is de plek waar een ander plast.
Ik wilde al zeggen, stelletje hooligans daarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 02:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Brrrr, daar wil je nog niet dood gevonden worden. Al is die kans wel groot
Pics or it didnt happenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben er ook niet weg van... maarja. mn prothese is er vrijdag uit komen zetten en loop nu met een tand minder rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |