Dit is blijkbaar een groter taboe.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:33 schreef edwin0503 het volgende:
Heb kopstuk veranderd maar snap de ophef van sommige niet, een discussie STEL is nooit verkeerd. Ik kan me hier een topic herinneren welke ik als gast gelezen heb met de titel.
"Waar ga je dood aan bij voor de trein springen".
Is dit niet bizar dan?
Euhquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:33 schreef woutabest het volgende:
Ze zullen anders wel goed toerekeningsvatbaar zijn als ze opgejut worden door een stel islamietjes.
Gewoon doen idd, het is jouw leven!quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:37 schreef edwin0503 het volgende:
Waarom taboe, je leest zo vaak op internet.
3 doden familiedrama, 5 doden familidrama, enz, enz, enz....
Mag het een keer bespreekbaar worden.?
Zou jij je eigen kind kunnen doden. Of je vader en moeder? Of je leraar Nederlands? Of je vriendin. Of het meisje bij de kassa?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:37 schreef edwin0503 het volgende:
Dat zijn gestoorde ouders, reken jij jezelf daar ook toe?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:37 schreef edwin0503 het volgende:
Ik zou niemand kunnen doden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Zou jij je eigen kind kunnen doden. Of je vader en moeder? Of je leraar Nederlands? Of je vriendin. Of het meisje bij de kassa?
Nou?
En als iemand je vriendin verkracht, in stukken snijdt en aan de honden voert?quote:
Niet echt snel, alleen als het een plaag is of ze ziektedragers zijn.quote:
Nee dan ook niet. De dood is maar een snelle oplossing. Als we dan toch over gruwelijke dingen gaan praten, zou ik dit soort personen eerder pyschologisch straffen, publiek vernederen of lichamelijk martelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
En als iemand je vriendin verkracht, in stukken snijdt en aan de honden voert?
Haha, jammer dat ik zulk soort klassiekers gemist hebquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:43 schreef Stefan het volgende:
Dit topic doet me denken aan deze klassieker.
Ik wou haar nek breken
Dat staat niet in de Topic Titel he. Er staat niet, kun je kinderen doden. Er staat: kun jij je eigen kind doden. Je eigen kind kan ook een volwassen iemand zijn, zelfs iemand van 50.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:43 schreef edwin0503 het volgende:
Tuurlijk kan ik dat niet, mensen, kinderen doden.
Zo ja, pics?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:43 schreef DrDentz het volgende:
Heb je echt een zoontje van 7?
En wat als jouw kind aantoonbaar een moordende ziektedrager is die niet genezen kan worden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:41 schreef Seam het volgende:
Niet echt snel, alleen als het een plaag is of ze ziektedragers zijn.
Dan laat ik dat aan andere mensen over die er objectief over kunnen beoordelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
En wat als jouw kind aantoonbaar een moordende ziektedrager is die niet genezen kan worden?
Precies. Wat als je kind een zombie is die anderen doodbijtquote:Op maandag 17 augustus 2009 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
En wat als jouw kind aantoonbaar een moordende ziektedrager is die niet genezen kan worden?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:46 schreef Seam het volgende:
Dan laat ik dat aan andere mensen over die er objectief over kunnen beoordelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |