Iets wat mij al jaren een soort fetish van me is zijn nekken en bloed, ik word hier opgewonden van. Maar waarom wou ik wou ik haar "vermoorden"?
quote:Sjees, das wel eng!! Ik denk dat je die gedachten niet kan sturen, maar dat je er wel mee op moet passen en ze onder controle moet houden. Succes ermee!!
Op maandag 03 juni 2002 23:39 schreef Evil_Cloontje het volgende:
Ik was samen met mijn vriendin zaterdag lekker thuis. We waren lekker een het zoenen en knuffelen. Opeens wou ik haar nek breken. Ik stopte met zoenen, zij schrok ff, ik zei dat ik last had van de de hitte, maar ik schrok eigenlijk van mijn eigen gedachte.Iets wat mij al jaren een soort fetish van me is zijn nekken en bloed, ik word hier opgewonden van. Maar waarom wou ik wou ik haar "vermoorden"?
Het is pas fout als je het dan ook daadwerkelijk doet.
Geloof me...je bent niet de enige met "bepaalde" neigingen.
Sterkte en doe geen dingen waar je later spijt van krijgt..
Het is immers je vriendin en daar hou je toch van?
***Al was het niet je vriendin... ***
Haha, nee geintje.
Beetje vage gedachte inderdaad. Misschien eens een bezoekje brengen bij een psychiater ofzo.
Want het ene idee kan zomaar de andere werkelijkheid worden (als je begrijpt wat ik bedoel).
[Dit bericht is gewijzigd door Mongooltje op 03-06-2002 23:44]
quote:Tjesus man zoek hulp!!
Op maandag 03 juni 2002 23:39 schreef Evil_Cloontje het volgende:
Ik was samen met mijn vriendin zaterdag lekker thuis. We waren lekker een het zoenen en knuffelen. Opeens wou ik haar nek breken. Ik stopte met zoenen, zij schrok ff, ik zei dat ik last had van de de hitte, maar ik schrok eigenlijk van mijn eigen gedachte.Iets wat mij al jaren een soort fetish van me is zijn nekken en bloed, ik word hier opgewonden van. Maar waarom wou ik wou ik haar "vermoorden"?
Ik heb er ook wel eens last van, maar kan het goed de baas...
quote:Ik bedoel dus niet een plasje bloed, maar bijv een meid die bloed uit haar nek of gezicht vind ik heel opwindend. Ik heb al ervaring gehad, met een vrouw die ik mocht likken uit haar nek haar bloed. Maar daar gaat het hier niet over, op verzoek kan je me icq'en ofzo.
Op maandag 03 juni 2002 23:42 schreef Razor21 het volgende:[..]
Nou leef je uit op deze foto # ja leuk, ga het ff zitten quoten.. #
![]()
![]()
![]()
ZIEK!
[Dit bericht is gewijzigd door Breuls op 03-06-2002 23:47]
quote:
Op maandag 03 juni 2002 23:41 schreef Swetsenegger het volgende:[..]
Die pluisjes op je lul hebben een heeeeeeeeeeeeeele creepy uitwerking
Zolang het bij een gedachte blijft zou ik er niet teveel achter zoeken, dan frustreer je het alleen maar. Krijg je de onbeheersbare neiging haar nek echt te breken zou ik hulp zoeken. Iig niet aan haar vertellen, krijg je alleen onnodig gezeik mee.
Ik heb ook wel eens de neiging gehad om mijn ex te wurgen... in plaats daarvan het ik de relatie maar verbroken. Leek me beter
Hmmm... ik begin me ineens af te vragen wat vrouwen zouden kunnen denken tijdens het pijpen.. *hap*
quote:Dat doen we toch?
Op maandag 03 juni 2002 23:58 schreef Danny het volgende:
Kan er misschien ook gewoon NORMAAL gereageerd worden ?
Hou onzin nou eens een keer in onzin !
quote:En aan dit soort opmerkingen hebben we ook niet veel...
Op dinsdag 04 juni 2002 00:02 schreef qbus het volgende:
Your fucking sick man !![]()
![]()
Zoek hulp of beeindig in godsnaam je relatie!.
quote:Inderdaad. Ik zou er juist met haar over praten. En misschien zou zij juist een goede steun zijn als je hiervoor hulp zocht. Dat kan ik mij persoonlijk beter voorstellen dan met je moeder/vader heengaan.
Op maandag 03 juni 2002 23:43 schreef Vibromass het volgende:
Ik zou het haar vertellen
[Dit bericht is gewijzigd door Brad op 04-06-2002 00:07]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |