Wajoo, die chick ziet zomaar een of andere snorremans verschijnen die om de zoveel seconde een ghost face krijgt wajooquote:
ja echt hèquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wajoo, die chick ziet zomaar een of andere snorremans verschijnen die om de zoveel seconde een ghost face krijgt wajoo![]()
![]()
![]()
Ja en daarom kijk ik niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wajoo, die chick ziet zomaar een of andere snorremans verschijnen die om de zoveel seconde een ghost face krijgt wajoo![]()
![]()
![]()
"This is the man i saw in your office"quote:
van die schoonmaker, die hippiequote:Op maandag 17 augustus 2009 01:10 schreef Japsnars het volgende:
[..]
"This is the man i saw in your office"
Hoe the hell kwam ze aan die pica? Of zat ik even niet goed op te letten?
SBS 6quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef Ezio het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie zitten te kijken, vertel eens
Houdt hij zijn adem in, oid?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:17 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een pleurisdebiel is het toch ook
De midnight SM-kelder @ SBSquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef Ezio het volgende:
Nu wil ik weten wat jullie zitten te kijken, vertel eens
Na, hij kijkt volgens mij altijd zoquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Houdt hij zijn adem in, oid?
Ik zeg niets.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Na, hij kijkt volgens mij altijd zo
Hij zit nog halverwege de evolutie van aap naar mens
Jij bent fan van hem?quote:
Nee, ik weet niet eens wie het is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent fan van hem?
Hij kan echt goed zingen hoor, heeft er ook echt de stem voor
Stiekem ben ik fan van jouquote:
Een rijmpje brabbelen noem ik niet echt zingenquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij bent fan van hem?
Hij kan echt goed zingen hoor, heeft er ook echt de stem voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |