Vooral in Nijmegen maakt het niet uit, heb ik begrepen. Gewoon actief worden in je studievereniging, en je leert genoeg mensen kennen (als je daar zorgen om maakt).quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:15 schreef djm008 het volgende:
OKey dan valt het nog mee. Bij mij zou het Nijmegen zijn geweest.
Van de andere kant, mensen die later instromen kunnen ook niet mee doen;).
Nijmegen hier: boeit geen reet. Weekje nadat de colleges begonnen zijn ken je iedereen al, weet je al wie dr neukbaar zijn en welke geiten je niet mag aaien.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:15 schreef djm008 het volgende:
OKey dan valt het nog mee. Bij mij zou het Nijmegen zijn geweest.
Van de andere kant, mensen die later instromen kunnen ook niet mee doen;).
Ja, want die optie bestaat alleen tijdens de intro en niet tijdens je 8 jarige studie?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Je mist echt wat als je niet gaat. Het is echt leuk, mensen leren kennen, de stad leren kennen, en vooral gewoon bier natuurlijk.
5,6,7 dagen lang zuipen gebeurt bij mij toch niet al te vaak hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, want die optie bestaat alleen tijdens de intro en niet tijdens je 8 jarige studie?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:18 schreef Quyxz_ het volgende:
vooral gewoon bier natuurlijk.
Komt omdat jij vast een duffe piet bent!quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
5,6,7 dagen lang zuipen gebeurt bij mij toch niet al te vaak hoor.
Maar bij jou misschien wel dat je 8 jaar over je studie doet.
Hoe weet je dat dat 90% is? Volgens mij valt het wel mee namelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:19 schreef Market_Garden het volgende:
Ik denk dat het erg aan de stad en instelling ligt..
Hier in Enschede doet +90% mee aan de intro van de UT, en in mijn geval (redelijk kleine studie) ken je alle namen van de studie al (behalve de niet introductiemensen) en die hebben in de eerste paar dagen/weken toch een beetje een achterstand daar.. Maar dat trekt snel zat bij.
Ik denk ook dat de 90% procent bij lange na niet gehaald wordt bij de introducties. Bij mijn opleiding heb ik al gehoord dat ze blij zijn als 40% van de studenten komt ..quote:Op maandag 17 augustus 2009 08:53 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dat 90% is? Volgens mij valt het wel mee namelijk.
Zou ook wel eens cijfers willen zien van het percentage mensen dat deelneemt aan de intro en de studie haalt, en het percentage dat niet deelneemt en de studie haalt. Ik heb zo mijn vermoedens
Jeuj, zuipuhhhh.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
5,6,7 dagen lang zuipen gebeurt bij mij toch niet al te vaak hoor.
Maar bij jou misschien wel dat je 8 jaar over je studie doet.
mijn gedachtequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |