Klinkt als een dubbelgangster van mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:30 schreef GasTurbine het volgende:
Ze modereert wekelijks omdat ze dan de frustraties van haar lege pakje shag moet uiten.
Nu niet meerquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:31 schreef Kaasstengel het volgende:
Ondeugend..![]()
Zeker zo'n vrouw met een pittig kort kapsel
Je hebt zeker ook stekeltjeshaar? En je hebt of zit er over te denken om een bakfiets te nemen? Ook draag je graag tuinbroeken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Klinkt als een dubbelgangster van mij
Lees mijn ge-edit-te post u_uquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook stekeltjeshaar?
Eh!! Heleen is heet man!!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:33 schreef Yi-Long het volgende:
...Is zeker een kloon-account van Heleen van Rooyen...
quote:
Oeff jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Je hebt zeker ook stekeltjeshaar? En je hebt of zit er over te denken om een bakfiets te nemen? Ook draag je graag tuinbroeken.
Tfoeee.. Ik vind (mening!!!!) dat jij geen smaak hebtquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als je die lelijke heks op de brandstapel gooit, dan is ze idd heet...
Ben zo bij je.quote:
Maak je 'm weer snel even open, stiekemerd!quote:
Ik heb er ook hoor, dus dat is geen excuus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:35 schreef remlof het volgende:
Ondeugend is jullie KLB-mod mét tieten.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Maak je 'm weer snel even open, stiekemerd!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 @ 00:35 door remlof:
Topicstatus: normaal/open -> gesloten.
Op maandag 17 augustus 2009 @ 00:36 door remlof:
Topicstatus: gesloten -> normaal/open.
Idd! met pics!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wie ben je in hemelsnaam?
Stel je even voor.
Hey, ik ben maar een zwart immanent figuurtje.quote:
Mijn zijn rond !quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb er ook hoor, dus dat is geen excuus.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:38 schreef ondeugend het volgende:
Laat maar ff lekker open hoor mannen.. er is veel gebeurd vandaag en ze moeten even ei kwijt.... geeft niks.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:31 schreef Kaasstengel het volgende:
Ondeugend..![]()
Zeker zo'n vrouw met een pittig kort kapsel
Lees je maar ff inquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wie ben je in hemelsnaam?
Stel je even voor.
Maagdenquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat ie haar maagdenvliesje gaat stukscheuren?
quote:
Wat poetisch.quote:Woorden In Den Nacht
Voel je hoe ik naar je toe kom?
Je bent naakt in den nacht.
Wacht, ik doe eerst een doek om.
Nog niet, nog niet.
Liefkoos mij, zacht.
Zeg dat je mij mooi vindt
En alleen door te streelen
In 't donker, mij ziet.
Zullen wij spelen,
Dat wie 't eerste lacht,
Moet ondergaan
Wat de ander bedacht?
O, laat het doorgaan,
Totdat we doodgaan.
Alles wat hierna komt
Is niets dan Dood, vermomd
In schijn van Leven.
Neem mij weer, wacht nog even.
Zeg we kapen geen topics hoor je!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
BoWa waarom ben je nou geen mod meer? Ik heb geen zin om die 2 topics door te lezenSamenvatting zou wel leuk zijn
Kunnen we er wel van maken! De mijne kreeg een slotjequote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
Dit is een soort van
BoWa geen mod meer #3 ?
Nee, dit is ondeugend'squote:Op maandag 17 augustus 2009 00:42 schreef Japsnars het volgende:
Dit is een soort van
BoWa geen mod meer #3 ?
Spinnnnt....quote:
Omdat NSBquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:40 schreef Mortaxx het volgende:
BoWa waarom ben je nou geen mod meer? Ik heb geen zin om die 2 topics door te lezenSamenvatting zou wel leuk zijn
Ik ken het.quote:
Wel rood, niet kort.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:45 schreef Kaasstengel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vrouwen met pittige korte kapsels
Duidelijk.quote:
quote:
Ik ben ariër, wat denk jij?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt nog de partij lidmaatschapskaart van je opa?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wel rood, niet kort.
Jee wat een teleurstelling he !
huil maar even uit.
Ja hier schiet ik wat mee op. Wat meer uitleg voor degenen die wat minder intellectuele vermogens hebben meegekregen zou geen overbodige luxe zijn me dunkt.quote:
huhuquote:
Dat heet dan lekken. En dat mag niet. Permban enzo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hier schiet ik wat mee op. Wat meer uitleg voor degenen die wat minder intellectuele vermogens hebben meegekregen zou geen overbodige luxe zijn me dunkt.
Staat in de OP van gesloten 3e deel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hier schiet ik wat mee op. Wat meer uitleg voor degenen die wat minder intellectuele vermogens hebben meegekregen zou geen overbodige luxe zijn me dunkt.
Iets langer iets smaller.quote:
quote:
De reden van wegkikken mag best.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Dat heet dan lekken. En dat mag niet. Permban enzo.
Nu wordt 't interessant.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De reden van wegkikken mag best.
Posten van andere zaken niet, das logisch en niet meer dan normaal.
Wie vond jij de grootste mongolen?
Remlof, Yvonne en de kliek die erbij hoort.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De reden van wegkikken mag best.
Posten van andere zaken niet, das logisch en niet meer dan normaal.
Wie vond jij de grootste mongolen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Remlof, Yvonne en de kliek die erbij hoort.
Maar ik ging me niet met ellenlange posts verdedigen omdat ik dit simpel als een forum zie. Een online gebeuren.
Zij zagen onz als een afvalbak (al zeiden ze het heul anders) en ik zag het als potentieël voor iets leuks.
En toen kwam het tong80 debacle en toen ik erachter kwam dat die janlul ellenlang beschermd word had ik zoiets: Wat doe ik hier nog, water naar de zee enzo.
Zodoende.
Tong80...quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Maar ik ging me niet met ellenlange posts verdedigen omdat ik dit simpel als een forum zie. Een online gebeuren.
Zij zagen onz als een afvalbak (al zeiden ze het heul anders) en ik zag het als potentieël voor iets leuks.
En toen kwam het tong80 debacle en toen ik erachter kwam dat die janlul ellenlang beschermd word had ik zoiets: Wat doe ik hier nog, water naar de zee enzo.
Zodoende.
Ah, deze quote ik. Dit kan ik vast wel tegen je gebruiken, ooit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:56 schreef cerror het volgende:
[..]
Zodoende.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tong80 is niet echt, maar wordt door een groot aantal crewleden beheerd
Jij was de toffe. Maar ook tamelijk afwezig in de kwestie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ah, deze quote ik. Dit kan ik vast wel tegen je gebruiken, ooit.
Het zijn dezelfde mensen als bij 9/11 denk ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alle crewleden hebben bij elkaar nog minder posts dan die hele tong80 in z'n eentjequote:Op maandag 17 augustus 2009 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel lekker ondeugend !1!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:45 schreef Kaasstengel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Vrouwen met pittige korte kapsels
Ondeugend gaat stoppen.quote:
Nee. Nu was het swarma.quote:Op maandag 17 augustus 2009 02:36 schreef Quir het volgende:
Een gemis in de crew. Wat was het, iets met Adelante en een hoerenloper?
Vanaf zijn vakantieadres?quote:
Geef die jongen zijn uitleg, hij wil de topics niet lezen.quote:
Who's next: Swarme, Ade of jij?quote:
Sukkol, ondeugend is al anderhalf jaar klb modquote:Op maandag 17 augustus 2009 03:01 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus die Bosmongool is weg, en ondeugend is de nieuwe mod?
Wel knap dat een kutnoob als jij dat weetquote:Op maandag 17 augustus 2009 03:21 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sukkol, ondeugend is al anderhalf jaar klb mod
Ja ik ben ook zo'n enorme kutnoob.quote:Op maandag 17 augustus 2009 03:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel knap dat een kutnoob als jij dat weet
Nee je bent vast jaren op Fok al met een andere naamquote:Op maandag 17 augustus 2009 03:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ben ook zo'n enorme kutnoob.
Het feit dat ik hier pas een half jaar post betekent niet meteen dat ik een noob ben.
Get you're facts right
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |