Mag ik vragen hoe oud je bent?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat je überhaupt die IQ test bent gaan maken bij een mobieltjes site die al je geld aftroggelt geeft al aan dat je oerdom bent.
Net alsof je leeftijd je volwassenheid kan aantonenquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Nee, maar wel of je een studie hebt afgerondquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:15 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als je leeftijd je volwassenheid moet aantonen
Popcorn moment.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mag ik vragen hoe oud je bent?
Ja want elke studie bevat wiskundequote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Nee, maar wel of je een studie hebt afgerond
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wortel_(wiskunde)quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je komt daar door van beide zijden de wortel te nemen.
Ja. Ik verwijs u naar mythbusters.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Weer een andere voor de beperkte geesten hier
Kan een vliegtuig vanaf een lopende band opstijgen?
Tuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Nee, ik ga geen examens doorzoeken als ik niet weet waarnaar ik zoeken moet. Het Middelbareschoolexamen ligt ver achter me.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:14 schreef Cahir het volgende:
[..]
Je kan zelf niet gaan zoeken?
www.alleexamens.nl
Ja, waarom niet? Tenzij hij de andere kant oplooptquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef __Saviour__ het volgende:
25quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Denk je dat ik in de vakantie in examens wil gaan duiken?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Nee, ik ga geen examens doorzoeken als ik niet weet waarnaar ik zoeken moet. Het Middelbareschoolexamen ligt ver achter me.
Links of pics?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
nou boe. jullie zijn saai. op 4chan levert dat altijd veel toffere discussies op
Als de lopende band nou draait met de snelheid van het licht ga ik weer twijfelen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
nou boe. jullie zijn saai. op 4chan levert dat altijd veel toffere discussies op
Als je dan meteen ook verder zoekt waarom dat is afgesproken, krijg ik weer gelijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:17 schreef Zwansen het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wortel_(wiskunde)
De wortels met even macht worden evenmachtswortels genoemd en die met oneven macht onevenmachtswortel. Afgesproken is dat de evenmachtswortel van een positief getal altijd positief is; zo is \sqrt{25}=5 en niet (ook) -5.
Wij beletten je niet om daar te discussiëren hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Niks is een 100% betrouwbare bron.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je dan meteen ook verder zoekt waarom dat is afgesproken, krijg ik weer gelijk.
Wikipedia als bron_!
Wat is er eigenlijk mis met wikipedia als bron? Onderzoek heeft aangetoond dat er gemiddeld minder fouten in staan dan in een gedrukte encyclopedie.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Als je dan meteen ook verder zoekt waarom dat is afgesproken, krijg ik weer gelijk.
Wikipedia als bron_!
Kom er alleen niet bij intellectuele instellingen mee aan.quote:
Bron? Wikipedia zekerquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met wikipedia als bron? Onderzoek heeft aangetoond dat er gemiddeld minder fouten in staan dan in een gedrukte encyclopedie.
Je begint wel over het opbellen naar een examencommissie. Waarom zou ik dat dan moeten doen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:18 schreef Cahir het volgende:
[..]
Denk je dat ik in de vakantie in examens wil gaan duiken?
Omdat elke lamlul (zoals ook hier) zijn zegje erop kan doen. Wikipedia is niet wetenschappelijk onderlegd en onderkend. Daarom.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:21 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met wikipedia als bron? Onderzoek heeft aangetoond dat er gemiddeld minder fouten in staan dan in een gedrukte encyclopedie.
Een andere dan. Als je K3 met de helft vermindert, zit Kristel dan nog in de overgebleven K's?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Jij bent hier degene die mij niet gelooft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:22 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Je begint wel over het opbellen naar een examencommissie. Waarom zou ik dat dan moeten doen?
Inmiddels wordt Wikipedia allang niet meer beschouwd als de Telegraaf onder de bronnen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:21 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Kom er alleen niet bij intellectuele instellingen mee aan.
Nee dan word Kathleen bloedig door de helft gezaagdquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een andere dan. Als je K3 met de helft vermindert, zit Kristel dan nog in de overgebleven K's?
Ik vond het best schokkend dat die piloot verbaasd was dat het lukte.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:16 schreef __Saviour__ het volgende:
Niet voor in een officieel document nee. Maar geef nou toe, voor een discussie als dit is de kans toch vrij klein dat er iets verkeerds in staat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat elke lamlul (zoals ook hier) zijn zegje erop kan doen. Wikipedia is niet wetenschappelijk onderlegd en onderkend. Daarom.
Omdat iedere lamlul zijn zegje kan doen kan er ook heel veel gecontroleerd worden. Er zijn ook zat Wikipedia artikelen die enkel voor registreerde users of andere users toegankelijk zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Omdat elke lamlul (zoals ook hier) zijn zegje erop kan doen. Wikipedia is niet wetenschappelijk onderlegd en onderkend. Daarom.
Die kansen kun je gerust delen door de helft om het juist percentage te krijgenquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Niet voor in een officieel document nee. Maar geef nou toe, voor een discussie als dit is de kans toch vrij klein dat er iets verkeerds in staat?
Oh nee, ik zou op fok met wetenschappelijke artikelen aan moeten komen natuurlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Met de vraag waarom alsjeblieft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Inmiddels wordt Wikipedia allang niet meer beschouwd als de Telegraaf onder de bronnen.
En als je meerdere bronnen wilt dan wil ik die ook voor je opzoeken.
70 dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Die kansen kun je gerust delen door de helft om het juist percentage te krijgen
De rolband maakt niet uit, de voorstuwingskracht wordt bereikt omdat de turbines van het vliegtuich zich afzetten tegen de lucht. De wielen zijn er enkel om wrijving te verminderen, en de draairichting en draaisnelheid van de wielen maakt helemaal niks uitquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:18 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja, waarom niet? Tenzij hij de andere kant oploopt
Nee maar als je dan naar iets verwijst wat je stelling ondersteunt moet je ook duidelijk zijn waarnaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:23 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die mij niet gelooft.
Hier kan men discussiëren over veel zaken, maar als je Wikipedia als serieus betrouwbare bron wil aanmerken moet ik je teleurstellen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh nee, ik zou op fok met wetenschappelijke artikelen aan moeten komen natuurlijk.
Dat is waar, ik zat foutquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
De rolband maakt niet uit, de voorstuwingskracht wordt bereikt omdat de turbines van het vliegtuich zich afzetten tegen de lucht. De wielen zijn er enkel om wrijving te verminderen, en de draairichting en draaisnelheid van de wielen maakt helemaal niks uit.
Bron? En kom niet met wikipedia aanzettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
De rolband maakt niet uit, de voorstuwingskracht wordt bereikt omdat de turbines van het vliegtuich zich afzetten tegen de lucht. De wielen zijn er enkel om wrijving te verminderen, en de draairichting en draaisnelheid van de wielen maakt helemaal niks uit.
Ik las alleen maar Kristel en toen zo vanquote:Op maandag 17 augustus 2009 01:22 schreef chibibo het volgende:
[..]
Een andere dan. Als je K3 met de helft vermindert, zit Kristel dan nog in de overgebleven K's?
Vind eens een wikipedia pagina met een fout dan? Die er langer dan een paar uur op staat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:27 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Hier kan men discussiëren over veel zaken, maar als je Wikipedia als serieus betrouwbare bron wil aanmerken moet ik je teleurstellen.
Logica...quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:27 schreef Cahir het volgende:
[..]
Bron? En kom niet met wikipedia aanzetten
Moet ze nu uit je avatar?quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik las alleen maar Kristel en toen zo van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |