Kunnen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik zou het serieus een optie kunnen vinden
20quote:
!quote:
quote:
Je faalt na je 88e spelvaut voor de 89e keer omdat je niet zo goed met Paint kunt omgaan klaphark.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:55 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
Fok faalt wel ,die screenshot net genomen
Het is allemaal een HOAX, boswachter is nog mod
88, lollercaust.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je faalt na je 88e spelvaut voor de 89e keer omdat je niet zo goed met Paint kunt omgaan klaphark.
En wie ben je eigenlijk? Ksst.
Maar niet heftig genoeg om het echt te veranderen. Swetzenegger is denk ik de beste mod die ze hier kunnen hebben. En hij heeft (echt) interesse getoond.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:56 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Ah, een opperbeheerder. Maak ik kans om een KLB-moderator te worden? Ben vrij fatsoenlijk, en vrouw.
Eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
Kan ik als mod een 2e forum erbij nemen?
hangt van motivatie en beschikbaarheid af, maar een bepaalde band met KLB heeft ie wel.quote:
Ja, maar wie zegt dat KLB moet veranderen? Want dat is namelijk het idee van users icm de naam Swets.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
Maar niet heftig genoeg om het echt te veranderen. Swetzenegger is denk ik de beste mod die ze hier kunnen hebben. En hij heeft (echt) interesse getoond.
Hij zou wel wat kunnen met klaagbaak.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je faalt na je 88e spelvaut voor de 89e keer omdat je niet zo goed met Paint kunt omgaan klaphark.
En wie ben je eigenlijk? Ksst.
Bwehehehe, zo rebels.quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Shoombak het volgende:
de mods zijn sowieso de tyfus van dit forum, dus wie het ook wordt, who cares
Ik ken jou heul nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben een gebruiker die al haast 2500 posts heeft en dus redelijk bekend is
Neeeeeeeeee!! Alsjeblieft geen Paulquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef Paul het volgende:
Binnenkort komen er acties/pamfletten voor PAUL ALS MOD
Klaagbaak zonder Paul
Doe niet zo mal!
Klagen met Paul in klaagbaak
Dan ben je zeker niet de sjaak!
je kunt die paar rellende hooligans al niet aan, laat staan de 'bazen' die in KLB denken de dienst uit te makenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:
Kan ik als mod een 2e forum erbij nemen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik ben een gebruiker die al haast 2500 posts heeft en dus redelijk bekend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |