Ankertopicquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Runselpink het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan de mensen die 't zo leuk vinden om overal 'kanker' voor te zetten? en er dan mee te spotten? Of in de afkorting kk, K etc?
Klacht: spotten met kanker (is sneu).
Nou is het wel zo dat bijna niemand in Nederland nog tyfus heeftquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Weet je wat het is TS? kanker is en erge ziekte, maar tyfus ook en dat vinden mensen minder erg klinken. je kan je er beter bij neerleggen anders word je echt knettergek
Dat weet ik, maar ik lulde even in het algemeenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nou is het wel zo dat bijna niemand in Nederland nog tyfus heeft
Goed bezig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik lulde even in het algemeen
Ja, je moet wat hèquote:
Zo, jij bent stoer zegquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef ThaOMG het volgende:
hou je kanker bek kanker ts ik hoop kanker hard dat je dood gaat aan zaadleider kanker kanker user
Banquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:22 schreef ThaOMG het volgende:
hou je kanker bek kanker ts ik hoop kanker hard dat je dood gaat aan zaadleider kanker kanker user
Banaanvraag.quote:
Dit wordt voornamelijk gedaan door de jeugd. Dit doen ze omdat hun hersencellen maar voor 20% werken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Runselpink het volgende:
Ergeren jullie je ook zo aan de mensen die 't zo leuk vinden om overal 'kanker' voor te zetten? en er dan mee te spotten? Of in de afkorting kk, K etc?
Druipende soppende kale kut.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:11 schreef maickeltje het volgende:
Ik kan het niet uitstaan als mensen KUT zeggen, kut dit, kut dat en kut zo en blablabla.
Alles is kut, als ik mensen kut hoor zeggen word ik opeens zo focking geil en denk ik aan
een lekker sappig nat kutje.
Als mensen kut zeggen moet ik naar de eerste de beste wc om te fappen zeer irritant!!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:08 schreef leipeshitouwess het volgende:
[..]
Druipende soppende kale kut.
Je had in dit topic beter pics van S vd Vaart kunnen posten . Voor deze plaat verdien je gewoon een ban!quote:
Mijn opa is doodgegaan aan diverse klachten, ja! Dus let op waar je mee spotquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Runselpink het volgende:
quote:
DIt moet ik gequoted hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:47 schreef amvrosios het volgende:
kanker,dan heb ik godverkanker al kanker veel notes gek,
kanker lijp! het bekt zo kanker lekker weg he,dat kanker woord.
echt kanker ziek hoe kanker lekker je het in kanker rare kanker lange en kanker debiele zinnen kan kankeren!
Jij gaat er vanuit dat mensen die hier kankeren dat in hun dagelijks leven niet doen ofzo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 00:15 schreef Boca_Raton het volgende:
Nou, ik hou het er maar op dat bepaalde mensen niet weten waar ze het over hebben en bij gebrek aan een post met inhoud, dan maar lukraak gaan schelden. Origineel is anders.
Wat fijn dat je mijn bewering haarfijn onderbouwt. Mijn dank is grootquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:41 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Jij gaat er vanuit dat mensen die hier kankeren dat in hun dagelijks leven niet doen ofzo?
Dat dat soort mensen nooit iemand verzoeken op te kankeren, of een Whopper kankerlekker vinden? Kankerhard naar hun nest gaan, of helemaal naar de kanker zijn? Wellicht begrijp jij dr gewoon geen kanker van..
Maar als iemand de hele tijd kut, of tering zei in elke zin en voor elk woord werd je er ook gek van, dus het kan wel irritant worden, ik zeg het ook alleen als ik heeel boos of geirriteerd benquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens niet erg als mensen een keertje kanker zeggen, maar echt bij alles kanker..
Daarvoor ken ik te veel mensen die er aan zijn dood gegaan
En als iemand kut roept, kunnen alle vrouwen zich aangesproken voelen? Ik heb ook (meerdere) mensen uit mijn omgeving die eraan lijden en aan zijn overleden maar als iemand kanker roept, vind ik dat niet direct kwetsend vanwege die mensen. Dan heb je wel een erg teer zieltje wmb.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:35 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het trouwens niet erg als mensen een keertje kanker zeggen, maar echt bij alles kanker..
Daarvoor ken ik te veel mensen die er aan zijn dood gegaan
en hoezo is dat sneu? Omdat je een familielid verloren hebt eraan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Runselpink het volgende:
Dit raakt me toch iedere keer weerquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:15 schreef Winner_Taco het volgende:
Kanker
Een klein woordje
Met zo'n groot effect
een stom woordje
Doet je huilen van schrik
Een woordje van 6 letters groot
Voor de een een scheldwoord
Voor de ander de dood...
Een scherp licht komt me tegemoet,
Een licht dat pijn aan me ogen doet,
Ik probeer te kijken,
En het felle licht te ontwijken,
Een lange weg komt op me af,
Zo vredig dat het me een goed gevoel gaf,
De trap lijkt eindeloos lang,
Toch maakt het me ergens een beetje bang,
Ik ben boven aan gekomen,
En kijk nu in een wereld vol dromen,
Het licht is er niet meer,
Ik kijk keer op keer,
De terugweg is er niet meer,
Ik kijk achter me voor de laatste keer,
Maar alles wat nog te zien is,
Is een groot licht ergens in de duisternis,
Ik kom in een wereld vol met vrede,
In vergelijking met wat ik heb geleden,
Alles hier is vredig en groot,
Nu begrijp ik het,ik ben dood…
STOMME AUTO!!!! is erg kwetsend bij een auto-ongeluk hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:46 schreef Lastpost het volgende:
Ik kan er niet mee zitten zolang het in het algemeen gebruikt wordt, zodra ze het gaan combineren met personen die ik lief heb vind ik het wat minder prettig (understatement), al is dat hetzelfde verhaal met tyfus of tering hoor.
Vind die mensen altijd zo fragiel overkomen die gelijk gaan huilen (figuurlijk) als een ander kankert en het zich persoonlijk gaan aantrekken omdat ze mensen kwijt zijn geraakt aan die ziekte.
Het kan je altijd even teveel worden natuurlijk, prima, maar die mensen die hele haatcampagnes starten tegen het gebruik van het woord kanker kunnen beter gaan collecteren voor het KWF dan zich daar druk om maken.
Jij bent echt onverbeterlijkquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een kankertopic van een kankeruser.
Inderdaad. Overigens heb ik nooit gesnapt hoe het gebruiken van kanker als krachtterm een directe belediging is voor kankerpatienten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:51 schreef Afwazig het volgende:
Ach flikker toch op hypocriet. Mensen vinden het heel erg als je kanker zegt, maar tering en tyfus is wel prima. Of woorden als godverdomme wordt ook door veel mensen geaccepteerd. Terwijl dit misschien nog wel meer mensen kwetst dan kanker.
Ergo; stel je niet aan huilie.
Klopt helemaal wat je zegt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens heb ik nooit gesnapt hoe het gebruiken van kanker als krachtterm een directe belediging is voor kankerpatienten.
En van godverdomme heb ik nooit gesnapt hoe dat een belediging voor gelovigen is. Je vraagt god om jou te verdoemen: je vraagt god eigenlijk om een gunst met dit woord. Hoezo beledig je dan god, of een gelovige? Je beledigt toch alleen maar jezelf.
Godverdomme, wat een kankeraanstellers zeg.
Heb je dat serieus nooit begrepen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Inderdaad. Overigens heb ik nooit gesnapt hoe het gebruiken van kanker als krachtterm een directe belediging is voor kankerpatienten.
Wat vind je er van als mensen God / Jezus gebruiken als krachtterm? Of tering / tyfus?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Heb je dat serieus nooit begrepen?![]()
Ik zal het je uitleggen. Je lijdt aan kanker, wat betekent dat je er langzaam maar zeker aan kan gaan sterven. Nu komt er een user die zomaar met kanker scheldt, terwijl wat er gebeurt niks met die ziekte te maken heeft. Ten eerste wordt je eraan herinnerd dat jij of iemand in je omgeving aan het sterven is, en ten tweede wordt het eruit gegooid alsof het niks is. Het blijkt eruit dat je geen respect hebt.
Waarschijnlijk snap je het nu nog niet, maar hou je reactie dan maar voor je.
Idd daarom dit is ook eerder zo persoon die loopt de hele dag met tering en tyfus maarja wat maakt dat uit heh dat komt toch niet meer voor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat vind je er van als mensen God / Jezus gebruiken als krachtterm? Of tering / tyfus?
Sorry hoor, maar ik gebruik het woord kanker ook niet zomaar.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:40 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Heb je dat serieus nooit begrepen?![]()
Ik zal het je uitleggen. Je lijdt aan kanker, wat betekent dat je er langzaam maar zeker aan kan gaan sterven. Nu komt er een user die zomaar met kanker scheldt, terwijl wat er gebeurt niks met die ziekte te maken heeft. Ten eerste wordt je eraan herinnerd dat jij of iemand in je omgeving aan het sterven is, en ten tweede wordt het eruit gegooid alsof het niks is. Het blijkt eruit dat je geen respect hebt.
Waarschijnlijk snap je het nu nog niet, maar hou je reactie dan maar voor je.
KRIJG DE TERING HOERENJONGquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:12 schreef RickoKun het volgende:
Al dat hypocriete kankervolk hier![]()
![]()
(die lui die huillie doen)
Krachtterm kanker vind ik acceptabel, en ja ook bij mij zijn er mensen doodgegaan of die het hebben gehad maar mij zie je niet huillie doen.
Kijk, als je nu in posts gaat zeggen: "IK HOOP DAT JE KANKER KRIJGT"
Kijk, dat is weer iets wat ik wel banwaardig vind (ban me nu niet het was een voorbeeld![]()
)
Goed verwoord, daar kan ik me helemaal in vinden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
De krachtterm kanker staat totaal los van de ziekte. Mensen die gaan huilen zodra mensen met kanker schelden zijn niet in staat om in te zien dat kanker gewoon een facet van het leven is en kunnen de realiteit dus niet aan. Als iemand die ik ken door een rotsblok is verpletterd moet ik dan boos worden als iemand het woord rotsblok zegt?
Het leven is hard en niet eerlijk en daar kunnen al die zogenaamde hypocriete "nette en beschaafde" mensen niet tegen.
God / Jezus ook respectloos t.o.v. Christenen. Tering / tyfus komt niet veel voor maar ik scheld er zelf eigenlijk ook niet veel mee. Meestal zeg ik shit of fuck of ik hou me inquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:43 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wat vind je er van als mensen God / Jezus gebruiken als krachtterm? Of tering / tyfus?
De kans dat het woord kanker kwetsend of hard kan overkomen is groter dan bij het woord rotsblok.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef ThaMadEd het volgende:
De krachtterm kanker staat totaal los van de ziekte. Mensen die gaan huilen zodra mensen met kanker schelden zijn niet in staat om in te zien dat kanker gewoon een facet van het leven is en kunnen de realiteit dus niet aan. Als iemand die ik ken door een rotsblok is verpletterd moet ik dan boos worden als iemand het woord rotsblok zegt?
Het leven is hard en niet eerlijk en daar kunnen al die zogenaamde hypocriete "nette en beschaafde" mensen niet tegen.
Verliezen met een spelletje een "nare gebeurtenis" noemenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:16 schreef Honky het volgende:
Ik snap niet wat er erg is aan kanker. Kanker zeg je als er iets naars gebeurt. Voorbeeld: Ik verlies met Mario Kart en roep KANKERDONKEY KONG.
Hiermee asocieeer ik een nare gebeurtenis met kanker. Maw Ik gebruik kanker als een analoog voor een slecht iets.
Inderdaad, het verliezen van een spelletjes vergelijken met een dodelijke ziektequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Verliezen met een spelletje een "nare gebeurtenis" noemen
Lang niet zo triest als je druk maken om het gebruik van het woord kankerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef BasementDweller het volgende:
Het is wel triest om woorden als kanker nodig te hebben om frustratie te kunnen uiten, of niet dan?
Ja, en dat doet pijn want mijn opa is er aan dood gegaanquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:29 schreef leRomein het volgende:
Als je 'kanker' zegt scheld en spot je?![]()
Ik weet goed zat wat ik zeg als ik scheld met kanker. Me tante heeft borstkanker op dit moment. Ik scheld overigens niet met kanker maar met kenser. Kenser klinkt als kersen en als ik dan bij me oma zit en ik vind iets onaangenaam dan zeg ik wat is dit een kenserprogramma(als ik bijvoorbeeld tv zit te kijken)quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:09 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik denk dat ze niet weten wat ze zeggen...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:46 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik weet goed zat wat ik zeg als ik scheld met kanker. Me tante heeft borstkanker op dit moment. Ik scheld overigens niet met kanker maar met kenser. Kenser klinkt als kersen en als ik dan bij me oma zit en ik vind iets onaangenaam dan zeg ik wat is dit een kenserprogramma(als ik bijvoorbeeld tv zit te kijken)
Mijn oma: Kersen?
ik: Jaa dit is echt zo,n kersenprogramma
Het is wel triest je bent dan gewoon hersenloos en gevoelloos. Zo hersenloos dat jij of je domme omgeving je verkeerde dingen aanleert.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:36 schreef onearmedman het volgende:
Het heeft niks met triest te maken, het is maar net wat jij of je omgeving jezelf aanleert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |