Als alcohol van belang is..quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:22 schreef DanielBo het volgende:
En we krijgen toch allemaal wel een keer griep en het is een feit dat we allemaal vroeg of laat dood gaan.
Scandinavië lijkt me nog erg leuk, ik hoor alleen dat de prijzen van onder andere alcohol zo achterlijk hoog zijn daaro...
Hoeveel zou jij dan kunnen lenen, en volgens welke berekening?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd hoeveel ik zou kunnen lenen voor een huisje. Ik ben al een tijdje aan het kijken, maar volgens de hypotheekberekeningen kan ik een vrij laag bedrag lenen; daar kan ik alleen een seniorenwoning of een bouwval voor kopen. Mijn schoonzusje zei alleen wel dat zij uiteindelijk veel meer kon lenen dan ze zou kunnen volgens die berekeningen op internet.
Ik zou ook iets van 1,4 ŕ 1,5 ton kunnen lenen... volgens een hypotheek website. Ik wacht nog een jaar tot het aanschaffen van een huis..quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij dan kunnen lenen, en volgens welke berekening?
Ongeveer 120.000. In de omgeving van Amsterdam kun je daar niet echt een leuk huisje van kopenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hoeveel zou jij dan kunnen lenen, en volgens welke berekening?
Hemelsbreed? Lekker duidelijk PBquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:51 schreef PieterBas het volgende:
Hier is hemelsbreed net een auto de sloot ingereden... Meteen groot alarm
quote:
Ah okee, nu begrijp ik het. Niemand gewond, hoop ik?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
250m..
Sorry, lange dag gemaakt.. en het WK Atletiek aan het kijken
Nee.. maar de kroon staat vrij laag nu. Correctie.. gemiddeldquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Zweden trouwens de euro?![]()
Nee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zweedse_kroonquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Zweden trouwens de euro?![]()
thnx.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nee.. maar de kroon staat vrij laag nu. Correctie.. gemiddeld
1 euro is 10 kr
dankjequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zweedse_kroon
mijn broer heeft een keer een vvv-bon van ¤ 50,- weggegooidquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:15 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb waarschijnlijk per ongeluk een boekenbon weggegooid toen ik van de week bij mijn vriend wasnu heb ik gevraagd of ie wil kijken of ie er nog ligt, maar hij is ziek dus hij heeft er geen zin in
Zondequote:Op maandag 17 augustus 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
mijn broer heeft een keer een vvv-bon van ¤ 50,- weggegooid
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Zonde!
Ik heb nog een etos bon, irischeque, H&M 'bon', boekenbonIk vind bonnen niet zo leuk omdat ik steeds vergeet ze uit te geven
In Friesland waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, heb hier al een dik half jaar zo'n irischeque liggen. Weet niet eens waar ik die kwijt kan man
Free Record Shopquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook, heb hier al een dik half jaar zo'n irischeque liggen. Weet niet eens waar ik die kwijt kan man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |