welkom bij de werkende wereldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:32 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou gewoon lezen ofzo, maar dat werkt niet want mijn ogen hangen dan dichtNu is het zeg maar op een hele dag alleen maar werken en slapen. Ik heb geen leven meer
!!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik ben zooooooooo moeMaar als ik nu naar bed ga bestond mijn dag uit slapen - opstaan - werken - in de file staan - eten - douchen - slapen
Vreselijk. Ik heb gewoon niet eens meer de energie om te gaan sporten of wat dan ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
welkom bij de werkende wereld
het is ff wennen.. maar goed.. jij krijgt ook je studie er nog bij toch?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Vreselijk. Ik heb gewoon niet eens meer de energie om te gaan sporten of wat dan ook.
Ja.. Dus dan heb ik eigenlijk nog minder tijd om iets anders te doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is ff wennen.. maar goed.. jij krijgt ook je studie er nog bij toch?
leuk vooruitzichtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:48 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja.. Dus dan heb ik eigenlijk nog minder tijd om iets anders te doen
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorquote:
komt goedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorEn ik vind studie ook wel leuk hoor. Ik moet gewoon even aan het ritme wennen denk ik
Ik ga nu wel slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht
Fijne avond!
Ja idd! Dat was me dus ook al opgevallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:56 schreef Psychonikeo het volgende:
en je waardeert het weekend nóg meer
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:02 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ja idd! Dat was me dus ook al opgevallen
Met de kerst weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nu
trustequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:50 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja maar dan zit ik in ieder geval niet 5 dagen in de week op kantoorEn ik vind studie ook wel leuk hoor. Ik moet gewoon even aan het ritme wennen denk ik
Ik ga nu wel slapen, want mijn ogen vallen bijna dicht
Fijne avond!
daarom heb ik mijn vakantie in tweeën gesplitst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
en je vakanties.. jammergenoeg gaat dat weer even duren nu
ja.. tussen kerst en oud&nieuw ben ik ook wel vrij.. Tenminste, dat moet ik nog vrij nemen, maar dat is wel het plan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Met de kerst weerZal alleen tussendoor de herfstvakantie moeten missen maar daar had ik toch nog niks in gepland.
dat is ook een mogelijkheidquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn vakantie in tweeën gesplitst.
Dan wil ik ook nog vrij.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja.. tussen kerst en oud&nieuw ben ik ook wel vrij.. Tenminste, dat moet ik nog vrij nemen, maar dat is wel het plan.
Was meer dat het beter uit kwam voor de bezetting op kantoor. Aangezien collega's afhankelijk zijn van bouwvak met hun vakantie en ik niet.quote:dat is ook een mogelijkheid
precies, morgen gaat de wekker weer om 6:00 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |