quote:
ikquote:
Ik in het blauw? mwuhahahaah nee, liever nietquote:
wrom niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik in het blauw? mwuhahahaah nee, liever niet![]()
Overigens stem uitgebracht op Juup.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:01 schreef Biefstuk het volgende:
Afcajos![]()
![]()
![]()
![]()
, hij sleept al die virtuele geile sletjes naar KLB
Ik ben jou vergetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Ritmo het volgende:
Afcajos, kan ie mooi wat van die alto's eruit gooien.
Zwart staat mij beterquote:
Ey homo, heb ik nog leuke rellen gemist tijdens mijn afwezigheid?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Ritmo het volgende:
Afcajos.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef Ritmo het volgende:
Na een week puinruimen houdt hij het toch wel voor gezien.quote:
Wie de fuk is datquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Susteren het volgende:
waarom staat 8108139dpths er niet bij
quote:
quote:
quote:
Lijkt me wel heel erg duidelijk. Ik dusquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Waarom sta ik niet op de nominatielijst?
Akkoord.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Na een week puinruimen houdt hij het toch wel voor gezien.
Was je afwezig dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:03 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ey homo, heb ik nog leuke rellen gemist tijdens mijn afwezigheid?
8108139dpthsquote:
Jij kwam niet door de auditiequote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom sta ik er niet tussen?
Ohh jij houdt van dieren. Dan had ik op jou gestemd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
waarom sta ik er niet tussen?
hoezo niet?quote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohh jij houdt van dieren. Dan had ik op jou gestemd.
quote:
Nou dat is een lekker idee... grijpt er iemand in een discussie in met de naam Penis. Sjongejonge, die moeten we hebbenquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou dat is een lekker idee... grijpt er iemand in een discussie in met de naam Penis. Sjongejonge, die moeten we hebben
Nee die post nooitquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:05 schreef Anywhere het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Lijkt me wel heel erg duidelijk. Ik dus
Omdat kwaliteitsuser.quote:
Ik wil geen mod wordenquote:
quote:
Omdat jij goed kan pijpen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:15 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik wil ook weleens weten waarom ik erin sta
Mwhehe, nu ik eens over 't lijstje heen kijk, kijk eens waar je tussen staat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:14 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ik wil geen mod worden
-edit- nou denk ik ook niet dat zoiets snel zal gebeuren
Gayquote:
Die staat inmiddels achter het station.quote:
Je hebt me gemist hoor, geef het maar toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |