abonnement Unibet Coolblue
pi_71932503







Cruoninga: vak E
The_Verve: vak E
clauwheee: vak E
Noca : vak E
Prosac: vak CC
MalachiGroningen: vak E
smicer: vak K
Ungeheuer: vak H
Thomas87: vak UU
Joagertje: vak H
Eightball: vak MM
Art_Core: vak K
RedFever007: vak EE
Dolledingo: Vak E
detulp050: Vak AA
savelkoul: Vak H
M.Melandri: Vak P
Deetch: Vak N
Grunner: Vak E
Garudo: Vak S
Marrek: Vak KK
Magno: Vak CC
ShinyStar vak BZ
d_b01 vak MM
fcgrunn3 vak X



  • Officiele FC Groningen clubsite
  • Supportersvereniging FC Groningen
  • Trots Van Het Noorden
  • De Groene Hel
  • De Groene Hel TV
  • fcgforum
  • FCG Stats
  • Groningen Fanatics
  • Boerenmacht
  • FC Groningen Headliner



    [*] 1-2 nederlaag tegen NAC
    [*] Middenvelder en spits gezocht


    Download hier de OP!
  • "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71932691
    Ben benieuwd of het pizzalied binnenkort weer uit de kast gehaald kan worden.
    pi_71932947
    goede TT
    pi_71932972
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:36 schreef Blawh het volgende:
    Ben benieuwd of het pizzalied binnenkort weer uit de kast gehaald kan worden.


    mis ik iets????zwart gat in mijn geheugen???
    pi_71933945
    Dit was weer droevig. En dan het laatste kwartier kunnen ze ineens wel gas geven, ammehoela. Er moeten mensen bij, ik snap nog steeds niet dat je steeds maar mensen wegdoet zonder nieuwe te halen.
    - Metaj, voor de basis duidelijk niet goed genoeg, maar wel voor de bank. Want wat daar vandaag opzat word ik ook niet vrolijk van. Maar ja die lenen we toch gewoon uit?
    - Lev weg ermee, te oud voor een verlenging, stel je voor dat ie nog een paar extra centjes vraagt. Dan huren we Zonneveld toch? Nee dies niet oud en huren is weggegooid geld!
    - 'Niemand verkoopt nu nog spelers'. Nee, alleen wij! - Femi oogt zo fucking onhandig, dokter bibber is zijn cynische bijnaam op de tribune. Kost een paar centjes, maar dan heb je ook wat!

    Nou jullie begrijpen, ik was best chagi vanmiddag na de wedstrijd.

    Venom, ben bang dat Granq geen aanvoerder meer wordt want die beende zéér boos weg een seconde na het laatste fluitsignaal. Linea recta de kleedkamers in. Meneer Jans was duidelijk not amused. Nou ik gaf die jongen groot gelijk, ik zou me ook kapotschamen.

    [ Bericht 14% gewijzigd door clauwheee op 16-08-2009 22:13:51 ]
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_71934519
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 21:44 schreef d_b01 het volgende:

    [..]



    mis ik iets????zwart gat in mijn geheugen???
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
      zondag 16 augustus 2009 @ 22:23:09 #8
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71934586
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef clauwheee het volgende:
    Dit was weer droevig. En dan het laatste kwartier kunnen ze ineens wel gas geven, ammehoela. Er moeten mensen bij, ik snap nog steeds niet dat je steeds maar mensen wegdoet zonder nieuwe te halen.
    - Metaj, voor de basis duidelijk niet goed genoeg, maar wel voor de bank. Want wat daar vandaag opzat word ik ook niet vrolijk van. Maar ja die lenen we toch gewoon uit?
    - Lev weg ermee, te oud voor een verlenging, stel je voor dat ie nog een paar extra centjes vraagt. Dan huren we Zonneveld toch? Nee dies niet oud en huren is weggegooid geld!
    - 'Niemand verkoopt nu nog spelers'. Nee, alleen wij! Nou je begrijpt, ik was best chagi vanmiddag na de wedstrijd.
    - Femi oogt zo fucking onhandig, dokter bibber is zijn cynische bijnaam op de tribune. Kost een paar centjes, maar dan heb je ook wat!
    Ik ben het in grote lijnen niet echt met je eens. Metaj is ook voor de bank niet goed genoeg, zeker niet wanneer Levchenko zijn contract zou hebben verlengd. Dan zou Metaj dus de helft van de wedstrijden spelen. Zonneveld is natuurlijk wel een paar jaar jonger dan Levchenko, maar heeft ook de nodige ervaring.

    Femi heeft vandaag nauwelijks balverlies geleden. Het is een ander type dan Lindgren, maar ik denk dat hij uiteindelijk niet minder is. Zeker wat betreft duelkracht is Femi een stap voorwaats.

    Wat vond je van Lovre?
    quote:
    Venom, ben bang dat Granq geen aanvoerder meer wordt want die beende zéér boos weg een seconde na het laatste fluitsignaal. Linea recta de kleedkamers in. Meneer Jans was duidelijk not amused. Nou ik gaf die jongen groot gelijk, ik zou me ook kapotschamen.
    Jans wilde hem, net als hij later bij de anderen ook deed, nog even terugsturen om het publiek te bedanken inderdaad. Die wordt onder Jans geen aanvoerder meer. Het laatste wat je als trainer onder vuur wilt is een aanvoerder die je niet (meer) serieus neemt.

    Wil niet zeggen dat dat op dit moment al het geval is. Maar een trainer zal daar rekening mee houden lijkt me.

    [ Bericht 0% gewijzigd door The_Verve op 16-08-2009 22:39:16 ]
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 16 augustus 2009 @ 22:32:28 #9
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_71934930
    Wat is jullie mening over Koç? In de samenvattingen zie ik hem nooit... echt.. iets doen, maar wellicht dat hij in de volle 90 minuten meer in the picture kwam?
    AFC AJAX
    pi_71934991
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef clauwheee het volgende:
    - Femi oogt zo fucking onhandig, dokter bibber is zijn cynische bijnaam op de tribune.
    .
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:07 schreef clauwheee het volgende:

    Venom, ben bang dat Granq geen aanvoerder meer wordt want die beende zéér boos weg een seconde na het laatste fluitsignaal. Linea recta de kleedkamers in. Meneer Jans was duidelijk not amused. Nou ik gaf die jongen groot gelijk, ik zou me ook kapotschamen.
    Meen je niet..
    Maar ik vind Granqvist veel meer een leider uitstralen dan Koen..
    Hoewel ik ook fan van Koen ben.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71935141
    Lovre ben ik al tijden geen fan van.

    Maar Verve, vin je onze bank goed dan? Of daar Metaj zit of Rijsdijk, volgens mij maakt het geen zak uit. Allebei even slecht. Al moet ik zeggen dat ie er nog een beetje pit in bracht vandaag. Het gaat mij erom dat we tot dusver geen versterkingen hebben gehaald wat mij betreft, en over de breedte van onze selectie heb ik het dan maar helemaal niet.

    Femi, verdedigend misschien beter nu, maar echt ik ben nog steeds niet overtuigd. Sommigen lopen nu al met hem weg, anderen ook nog helemaal niet. Ik behoor tot de laatste groep.

    Precies, dat kan Granq wel schudden. Als ie het al zou willen. Doet Jans ook niet, Laak is verder prima aanvoerder. Maar Granq maakte er bij Jans wel een slechte beurt mee. Jammer, want als ik iets hoop, is dat hij blijft. Maar zoals ik er nu tegenaan kijk, wordt Granq ook moedeloos van het niveau op dit moment en zal hij willen vertrekken als er een leuke club/aanbieding komt.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_71935192
    Om positief te beginnen: ik vond het positiespel al iets beter ten opzichte van de vorige twee wedstrijden. Ook vielen Femi en Zonneveld mij mee.

    Het is echter pijnlijk om te zien dat wij overduidelijk creativiteit en snelheid missen op het middenveld. Naar mijn mening zou een speler als Hakola van Heracles Almelo een prima versterking voor ons zijn, hoewel het ik het me afvraag in hoeverre hij haalbaar is. Daarnaast hebben we behoefte aan een aanspeelpunt voorin, een type Koevermans.

    Mochten we ons niet versterken voor 1 september, dan ben ik echt bang dat we een teleurstellend eerste seizoenshelft tegemoet zien.
    pi_71935314
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:38 schreef TvhN het volgende:
    Om positief te beginnen: ik vond het positiespel al iets beter ten opzichte van de vorige twee wedstrijden. Ook vielen Femi en Zonneveld mij mee.

    Het is echter pijnlijk om te zien dat wij overduidelijk creativiteit en snelheid missen op het middenveld. Naar mijn mening zou een speler als Hakola van Heracles Almelo een prima versterking voor ons zijn, hoewel het ik het me afvraag in hoeverre hij haalbaar is. Daarnaast hebben we behoefte aan een aanspeelpunt voorin, een type Koevermans.

    Mochten we ons niet versterken voor 1 september, dan ben ik echt bang dat het afzien wordt tot de winterstop...
    Hakola is niet de speler die Groningen zoekt.Hakola en Koc zijn het zelfde type voetballers,en Koc vindt ik ook beter.Ik ben bang dat Groningen op laatste dag van de transfermarkt een type Sandro Calabro gaan halen.
    pi_71935440
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:42 schreef Gruning3r het volgende:

    [..]

    Hakola is niet de speler die Groningen zoekt.Hakola en Koc zijn het zelfde type voetballers,en Koc vindt ik ook beter.Ik ben bang dat Groningen op laatste dag van de transfermarkt een type Sandro Calabro gaan halen.
    Hakola en Koc zelfde types? Koc is toch geen typische tweebenige vleugelspeler?
      zondag 16 augustus 2009 @ 22:49:17 #15
    38559 WheeledWarrior
    More than meets the eye
    pi_71935566
    Heb die wedstrijd tegen NAC vandaag es zitten bekijken, maar er straalt ook helemaal niks uit van Groningen. Geen dreiging, je had nooit het idee dat ze nog konden terugkomen in die wedstrijd, ook niet na de 1-2. De spitsen zijn niet brutaal genoeg en missen natuurlijk ook ervaring. Jullie krijgen het nog heel lastig bij VVV volgende week met deze manier van spelen.
      zondag 16 augustus 2009 @ 23:00:06 #16
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71935958
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 22:37 schreef clauwheee het volgende:
    Maar Verve, vin je onze bank goed dan? Of daar Metaj zit of Rijsdijk, volgens mij maakt het geen zak uit. Allebei even slecht. Al moet ik zeggen dat ie er nog een beetje pit in bracht vandaag. Het gaat mij erom dat we tot dusver geen versterkingen hebben gehaald wat mij betreft, en over de breedte van onze selectie heb ik het dan maar helemaal niet.
    Ik ben niet zo ontevreden met de kwaliteit van de bank. Ik maak me meer zorgen om het beoogde basiselftal. Zonder goede spits is dat toch zorgwekkend. Zonder Berg valt het nog meer op dat Lovre een waardeloze nummer 10 is.
    quote:
    Femi, verdedigend misschien beter nu, maar echt ik ben nog steeds niet overtuigd. Sommigen lopen nu al met hem weg, anderen ook nog helemaal niet. Ik behoor tot de laatste groep.
    Maar Clau, Lindgren was aanvallend toch ook echt niet super? Misschien ben ik ook niet kritisch genoeg wat Femi betreft, omdat ik uitga van zijn niveau op de Olympische Spelen. Ik denk eigenlijk dat Holla voorlopig op de bank komt. Voordeel daarvan is dat de bank wel weer wat beter is.
    quote:
    Precies, dat kan Granq wel schudden. Als ie het al zou willen. Doet Jans ook niet, Laak is verder prima aanvoerder. Maar Granq maakte er bij Jans wel een slechte beurt mee. Jammer, want als ik iets hoop, is dat hij blijft. Maar zoals ik er nu tegenaan kijk, wordt Granq ook moedeloos van het niveau op dit moment en zal hij willen vertrekken als er een leuke club/aanbieding komt.
    Dat zeiden wij dus ook tegen elkaar vanmiddag. Willekeurige club uit de Bundesliga en hij is weg.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_71936024
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 23:00 schreef The_Verve het volgende:

    [..]

    Dat zeiden wij dus ook tegen elkaar vanmiddag. Willekeurige club uit de Bundesliga en hij is weg.
    Laten we maar hopen dat dat niet gebeurt, anders zijn we goed de sigaar..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 23:03:22 #18
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_71936073
    Precies, zo'n goede spits vind je nergens...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
      zondag 16 augustus 2009 @ 23:03:28 #19
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71936077
    Vervelend dat er gelijk dit soort gedrag vertoond wordt als het een paar potjes niet draait.
    Hoewel ik Koen niet sterk vond spelen, viel het me wel op dat hij heel vaak met de scheidsrechter stond te praten, ook om hem bijvoorbeeld te wijzen op dat constante tijdrekken.
    Ik vond altijd dat bijvoorbeeld een Matthijs niet eens de moeite nam om naar de scheids te gaan
    pi_71936148
    Lovre
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71936251
    quote:
    Op zondag 16 augustus 2009 23:03 schreef The_Verve het volgende:
    Precies, zo'n goede spits vind je nergens...
    Touché
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zondag 16 augustus 2009 @ 23:38:00 #22
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71937193
    Spits en een (Aanvallende/Rechter) Middenvelder...en snel graag
    pi_71941010
    quote:
    FC Groningen, NEC en Roda JC hebben een visje uitgegooid naar Siem de Jong. Die staat echter (nog) niet op de lijst van spelers, die weg mogen. Ajax-doelwit Diego Lugano verlengde zijn contract bij Fenerbahce met vier jaar.

    Telegraaf
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71942247

    DVHN
    Klikbaar

    Ik begin anders aardig nerveus te worden, want als er de komende twee week niets bij gaat komen spelen we gewoon rechter rijtje. En het is dan maar te hopen dat het niet onderin het rechter rijtje wordt.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71942381
    Welnee joh. Er zijn nog zeker 9 clubs slechter dan Groningen. Het zal geen topseizoen worden gezien de smalle selectie maar degradatie is écht overdreven. Bovendien maakt een topspits niet zoveel uit als je de ballen niet bij de spitsen kan krijgen. Een dynamische en creatieve middenvelder lijkt me nu een grotere noodzaak. Als Pedersen genoeg ballen krijgt schiet ie er wel een paar in. Als die een tijdje het vertrouwen krijgt wordt dat wel een goede, hij is nog jong.
    pi_71942432
    We hebben nog twee weken te gaan. Het is vervelend dat het seizoen zo vroeg begint en je dus behoorlijk wat potjes speelt voor die deadline.
    Eigenlijk is het maar goed dat we zo slecht spelen, als je voor 1-9 wel goed speelt, had men vast minder noodzaak voor versterking gezien.

    Ik wacht af, het gaat niet best, maar ik ga er niet vanuit dat er helemaal niks meer komt.
    pi_71942631
    Wanneer is het echt crisis in Groningen en komt Jansz zijn positie ter discussie te staan?

    Welke spits willen jullie graag?
    pi_71942715
    De positie van Jans staat al jaren ter discussie bij een deel van het publiek. Crisis zie ik over een wedstrijd of 7 wel en ik wil graag Messi en Aguero.
    pi_71942794
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 09:42 schreef MaxPower het volgende:
    Een dynamische en creatieve middenvelder lijkt me nu een grotere noodzaak.
    Dat ben ik wel met je eens.. Er moet een keer een fantsoenlijke goede creative middenvelder komen ( een nr 10) die wat kan forceren en de aanvoer naar de spitsen verzorgt. Lovre bakt er al maanden niets van. Sparv is ook niet zo'n type speler, dat is meer een controlerende middenvelder. Alleen Andersson en Garcia. Andersson is nog wel even geblesseerd, en ik vraag me af of Jans hem op de 10 positie wil gebruiken, en Garcia wordt hem niet onder Jans.

    Ik weet het soms ook even niet.. 4-4-2 met de huidige spelers heeft sowieso geen zin volgens mij, veel te voorspelbaar allemaal. Start gewoon eens met 2 controlerende middenvelders en Garcia ervoor.. 4-3-3 met de punt naar voren. Koc is gewoon nog te kwetsbaar om centraal in de spits te spelen. Zet hem op de vleugel en laat hem lekker acties maken. Zal ook niet altijd goed gaan, maar is wat minder voorspelbaar.
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 09:45 schreef Prosac het volgende:
    Eigenlijk is het maar goed dat we zo slecht spelen, als je voor 1-9 wel goed speelt, had men vast minder noodzaak voor versterking gezien.
    Daar zit ook wel weer wat in.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71942890
    AZ werd twee jaar geleden met een veel betere selectie 11e, dus we moeten vooral niet denken dat het wel goed zal komen. Wat me vooral stoorde gisteren was het compleet gebrek aan creativiteit. Elkaar achterin de bal toeschuiven tot Sankoh een wilde peer naar voren geeft, en middenvelders die risicoloos schuiven tot een kunst verheffen. Druk zetten gebeurde ook al niet. Bezieling kwam er pas toen Granqvist in de slotfase zich met de aanval ging bemoeien.
    "That rug really tied the room together".
    pi_71943004
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:07 schreef venomsnake het volgende:
    Alleen Andersson en Garcia. Andersson is nog wel even geblesseerd, en ik vraag me af of Jans hem op de 10 positie wil gebruiken, en Garcia wordt hem niet onder Jans.
    Garcia wordt het onder geen enkele trainer, maar dat riep ik al toen jullie hem haalden. Denk dat ze hem bij Heracles nog wel terugwillen, subtop is niks voor hem.

    Andersson is inderdaad de oplossing. Denk dat het probleem nu vooral financieel is, er is al een begrotingstekort en dan moet je voor een langgeblesseerde Andersson nog een vervanger halen waar eigenlijk geen ruimte meer voor is op de salarispost.

    Billenknijpen tot de winterstop en dan een inhaalrace.
    pi_71943062
    Ik hoop dat we nu de broodnodige versterking halen en dat we in de winterstop niks hoeven doen. Ik heb zo'n hekel aan het paniek-kopen in de winterstop omdat je clubje niet presteert.
    Je zorgt maar dat je voor 1-9 je selectie op orde hebt. (tenzij je hebt moeten verkopen op 31-8 of je leeggekocht wordt in de winterstop)
    pi_71943230
    Ik bedoel meer dat Andersson dan weer fit is.
    pi_71943320
    Oh zo.. ja, ik heb voorlopig Andersson afgeschreven. De vraag is wanneer Jans het noodzakelijk acht hem weer op te stellen en of hij na zo'n lange blessure weer een stempel kan drukken als het team (laten we van het slechtste uit gaan) zonder zelfvertrouwen 14e staat ofzo.

    Zo belangrijk acht ik hem nog niet.. Denk zelf niet dat Andersson de sleutel zou zijn geweest..
    pi_71943435
    quote:
    Ghana youth international striker Kelvin Bossman is set to join Dutch club Groningen by next week.
    The 18-year-old has been on trials with club for the past two weeks and has impressed the coaches.


    Bossman, who plays for the reserves of English club Reading, scored twice as Groningen thrashed Groesbeek 6-0 last week.


    With his three-week stint with the Dutch outfit coming to end, Ghanasoccernet has been hinted that the youngster will be handed a deal.


    Bossman is hoping that a regular playing time at Groningen could help him gatecrash the Black Satellites team for the World Youth Championship in Egypt next month.


    He was part of the national U17 team that finished third at the World Cup help in South Korea two years ago.


    But so far coach Sellas Tetteh has not considered him for the Black Satellites which is dominated by his colleagues from the U17 level
    Bron
    quote:
    Bossman, who plays for the reserves of English club Reading, scored twice as Groningen thrashed Groesbeek 6-0 last week.
    WTF?

    Ahh, A1 dus.

    [ Bericht 7% gewijzigd door Kerol op 17-08-2009 10:44:04 ]
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71943479
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:31 schreef Prosac het volgende:
    Oh zo.. ja, ik heb voorlopig Andersson afgeschreven. De vraag is wanneer Jans het noodzakelijk acht hem weer op te stellen en of hij na zo'n lange blessure weer een stempel kan drukken als het team (laten we van het slechtste uit gaan) zonder zelfvertrouwen 14e staat ofzo.

    Zo belangrijk acht ik hem nog niet.. Denk zelf niet dat Andersson de sleutel zou zijn geweest..
    Ik had hem er anders graag bij gehad. Ik vind het een geweldige speler eigenlijk.
    Hij heeft straks wel een jaar niet gespeeld, mist dus behoorlijk wat wedstrijdritme.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71943509
    Lijkt me niet de directe versterking die we zoeken, aangezien hij blijkbaar met de A1 heeft meegedaan
    pi_71943529
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:40 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Ik had hem er anders graag bij gehad. Ik vind het een geweldige speler eigenlijk.
    Hij heeft straks wel een jaar niet gespeeld, mist dus behoorlijk wat wedstrijdritme.
    Ik ontken ook niet dat het een goede speler is, maar ik denk niet dat hij de sleutel was geweest de laatste 3 wedstrijden en ik ben bang dat hij ook niet DE sleutel zal zijn na de winterstop
    pi_71943666
    Ajax zoekt trouwens ook nog een centrale verdediger.. Zal je net zien dat ze 3 dagen voor het sluiten van de markt ofzo Grangvist bij ons wegkapen. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71943741
    Granqvist... die gaat ook gewoon verguisd worden door de supporters daar, omdat hij geen snelheid heeft.
    Hij is geschikter voor de Bundesliga.
    pi_71943746
    Kans zit er dik in waarschijnlijk, zeker als ie betaalbaar is.

    Lijkt het er toch wel op dat het een zwaar seizoen voor Groningen gaat worden, na alle mooie jaren. Ik hoop oprecht - ook al zou het beter zijn voor de club - dat ze Jans hoe dan ook het seizoen af laten maken. Soms is het de moeite niet om iemand te ontslaan na zo'n periode als je daardoor 9e eindigt ipv 14e, mocht het echt voorlopig niet verbeteren aanvallend gezien.
    pi_71943812
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:54 schreef Prosac het volgende:
    Granqvist... die gaat ook gewoon verguisd worden door de supporters daar, omdat hij geen snelheid heeft.
    Hij is geschikter voor de Bundesliga.
    Granqvist is in ieder geval een stuk beter dan wat er nu staat bij Ajax.
    Komt bij dat Granqvist mensen op de goede plek weet te zetten. (en jong is, dus doorverkoop waarde)
    Echt, ik zie hem nog wel naar Ajax gaan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71943848
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:17 schreef MaxPower het volgende:
    Garcia wordt het onder geen enkele trainer, maar dat riep ik al toen jullie hem haalden. Denk dat ze hem bij Heracles nog wel terugwillen, subtop is niks voor hem.
    Als dat gat gebeuren dank ik Ron Jans op mijn blote knieën. Je kunt wel zeggen dat het niks wordt onder geen enkele trainer, maar als ik de andere opties op '10' zie voetballen dan denk ik dat Garcia daar zeker een wedstrijd of 3 op rij verdient. Concurrentie is nu in Grunn niet zo groot als in Heerenveen destijds.
    pi_71943941
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
    Kans zit er dik in waarschijnlijk, zeker als ie betaalbaar is.

    Lijkt het er toch wel op dat het een zwaar seizoen voor Groningen gaat worden, na alle mooie jaren. Ik hoop oprecht - ook al zou het beter zijn voor de club - dat ze Jans hoe dan ook het seizoen af laten maken. Soms is het de moeite niet om iemand te ontslaan na zo'n periode als je daardoor 9e eindigt ipv 14e, mocht het echt voorlopig niet verbeteren aanvallend gezien.
    Jans kan weinig doen aan het materiaal, maar ook hij is natuurlijk verantwoordelijk voor de apatische instelling bij de spelers en een keertje 14e is ook niet erg. We zijn echt van 14-16e eindigen ineens naar het linkerrijtje geschoten en dan kan er eens een minder jaar tussen zitten.
    Ik hoef perse niet eens elk jaar 5e of 6e te eindigen, maar ik wil wel bezieling, beleving en strijd zien en dat heb ik gisteren tussen de 15e en 75e minuut gemist. Waarbij er na de 0-1 tot de 75e minuut zelfs apatisch werd gespeeld. Verschrikkelijk voetbal.
    pi_71944202
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 11:04 schreef Prosac het volgende:

    [..]
    We zijn echt van 14-16e eindigen ineens naar het linkerrijtje geschoten en dan kan er eens een minder jaar tussen zitten.
    Alleen staan er nu enkele miljoenen aankopen in het veld, en staat er een leuk bedrag op de rekening.
    Tuurlijk een minder seizoen is altijd mogelijk, maar mag eigenlijk niet gebeuren met zulke dure aankopen..
    Maar goed, zie AZ van twee jaar geleden. Onbegrijpelijk eigenlijk.

    Selectie is ook gewoon veel te smal.

    Maar er valt wel weer wat te klagen, ook wel weer eens verfrissend.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71944397
    Er was gisteren zelfs langduriger weer wat sfeer in het stadion. Nu nog weer hekken om in te hangen en rond de 80e minuut de uitspraak "de hekken aan de parkzijde blijven gesloten" en oude tijden herleven.

    pi_71944526
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 11:24 schreef Prosac het volgende:
    Er was gisteren zelfs langduriger weer wat sfeer in het stadion. Nu nog weer hekken om in te hangen en rond de 80e minuut de uitspraak "de hekken aan de parkzijde blijven gesloten" en oude tijden herleven.

    Het mooiste zou zijn als Pioneer nu weer hoofdsponsor wordt en die oude reclametune terugkeert in het stadion: "Pioneer Pioneer, the art of entertainment" .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71944879
    Dat was wel een schitterend shirt met die sponsor.
    pi_71944946
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 10:50 schreef venomsnake het volgende:
    Ajax zoekt trouwens ook nog een centrale verdediger.. Zal je net zien dat ze 3 dagen voor het sluiten van de markt ofzo Grangvist bij ons wegkapen. .
    Krijg je Oleguer en Lindgren erbij

    ( Lindgren )
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_71944999
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef StarGazer het volgende:

    [..]

    Krijg je Oleguer erbij
    Olequer .
    Als dat zou kunnen, wat een held is dat!
    Waardeloze speler, maar wel een held!

    Lindgren .
    Onbegrijpelijk dat Ajax hem laat gaan.. Lullig ook voor Lindgren, gegokt en verloren.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71945171
    Lindgren heeft nooit een kans gehad, zonde. Maar hij hoeft niet terug te komen, we hebben Femi en Holla al voor zijn positie.

    Een van die jonkies mag best overkomen uit Amsterdam, maar dan wel met optie tot koop. (en vooraf vastgestelde transfersom)
    pi_71946180
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Olequer .
    Als dat zou kunnen, wat een held is dat!
    Waardeloze speler, maar wel een held!

    Lindgren .
    Onbegrijpelijk dat Ajax hem laat gaan.. Lullig ook voor Lindgren, gegokt en verloren.
    Jol gaat zich nog wel achter zijn oren krabben wanneer Enoh en/of De Zeeuw geblesseerd raken.
    'Wish I was old and a little sentimental'
    Porcupine Tee - Normal
    pi_71947415
    Ik blijf die website van de FC ook maar een amateuristisch zooitje vinden. .



    Ziet er toch niet uit dat logo van VVV..
    Volgens mij hebben ze gister het logo zitten zoeken op Google, en het vervolgens maar snel op de site geplaatst.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 17 augustus 2009 @ 13:48:41 #54
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_71948841

    Maar de site van FC Groningen is zowiezo amateuristisch
      maandag 17 augustus 2009 @ 14:27:35 #55
    230574 Koffz
    Ik ben GEEN alcoholist
    pi_71949982
    Via een sponsor gehoord dat Nijland gister nog is blijven hangen met wat sponsoren. En werd gezegd dat ze al onderhandelen over Koevermans. Maar ik weet het niet hoor.
    :)
      maandag 17 augustus 2009 @ 15:13:36 #56
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_71951191
    Dan komt die Duitser niet meer.......?
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_71951255
    Zonneveld, Koevermans.. dan zouden ze toch wel voor ervaring gaan ineens. Ik kan mij overigens nog steeds niet voorstellen dat ze de Koef halen.

    Wel een garantie voor minimaal 10 goals, mits de creatieve middenvelder erbij komt of Jans inziet dat Garcia een vrije rol op 10 moet ipv de hopeloos uit vorm zijnde Lovre.
    pi_71951308
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 15:15 schreef Prosac het volgende:
    Jans inziet dat Garcia een vrije rol op 10 moet ipv de hopeloos uit vorm zijnde Lovre.
    Wat mij betreft gebeurt dat zo snel mogelijk, hoewel ik ook over Garcia mijn twijfels heb. Maar goed, veel minder dan Lovre kan het momenteel ook niet.
      maandag 17 augustus 2009 @ 15:42:16 #59
    108725 e-wok
    niet mokken, lekker fokken
    pi_71951985
    Zo wat loopt het topic ineens snel
    pi_71952487
    Ik denk ook niet dat Koevermans komt, die zal wel een lekker salaris vangen bij PSV. En aangezien hij al wat op leeftijd is zal hij dat niet meer op willen geven denk ik. .

    Anyway, ik hoop nog steeds stiekem dat men voor die Pedro (die nu in Japan speelt) gaat.
    Ze vonden hem te duur omdat er teveel mensen aan zijn transfer wilden meeverdienen.
    Maar stiekem hoop ik dat ze nog een poging wagen.
    Valse hoop. ik weet haha.



    Nu zeggen dit soort filmpjes vaak niet veel, maar dit ziet er toch wel prima uit.
    Ik zou zo'n samba voetballer wel weer eens leuk vinden tussen al onze houten klazen.



    .

    [ Bericht 3% gewijzigd door venomsnake op 17-08-2009 16:23:12 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71954324
    O maar Koef mag van mij wel komen hoor! Al ziet die snelle jelle van hierboven er ook wel cool uit
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_71955349
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 15:59 schreef venomsnake het volgende:

    [ afbeelding ]

    .
    Ik zeg: Dit is de aanvallende Granqvist.

    Ik dacht overigens even een gif te zien uit FC Groningen - NAC, maar ik zag het pas dat dat niet kon toen er gescoord werd.
    pi_71956801
    God jezus, ik mag toch hopen dat het Koevermans-verhaal niet waar is.
    pi_71956912
    Koevermans lijkt me heel geschikt voor jullie.
    Is Vennegoor niet in de race?
    pi_71956930
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Olequer .
    Als dat zou kunnen, wat een held is dat!
    Waardeloze speler, maar wel een held!
    pi_71963412
    Haha, hoe komt Johan erbij dat de supporters VD Gun willen hebben? tou eem zeg!
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71963884
    Volgens de Snor komen er geen aankopen bij?
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_71963892
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 21:43 schreef venomsnake het volgende:
    Haha, hoe komt Johan erbij dat de supporters VD Gun willen hebben? tou eem zeg!
    Vind hem wel bij jullie passen maar niet de oplossing voor het probleem.

    Groningen is zelf namelijjk een probleem
    pi_71964017
    Je kan veel zeggen maar Goran Lovre heeft altijd wel het beste voor zijn club .Al speelt hij vaak niet goed,maar hij ziet ook met deze selectie kom je niet verder dan de 12de plaats.
    pi_71964157
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 21:54 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Vind hem wel bij jullie passen maar niet de oplossing voor het probleem.
    Past helemaal niet bij Groningen. Arrogant mannetje die denkt dat hij absolute top is. Bovendien is hij ook nog enorm blessuregevoelig. Vd Gun

    Verder zei Johan niet zoveel nieuws. Die uitlatingen van Lovre zijn van weken geleden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71964199
    quote:
    Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef venomsnake het volgende:
    Bovendien is hij ook nog enorm blessuregevoelig.
    Zeg ik, past prima bij Groningen
    pi_71966967
    Derksen lekker aan het poken in de wondjes die ontstaan hoor ik?
    pi_71967747
    Sterker nog, hij is complete onzin aan het uitkramen. Hij zegt dat de Groningen supporters schreeuwen om VD Gun en Vennegoor . Waar hij die onzin vandaan haalt mag joost weten. Verder haalde hij wat quotes van enkele weken geleden aan.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71968315
    we kunnen altijd van loo in de spits zetten
    Twinning = boring
    pi_71969135
    Kunnen ze vd Laak niet een keer in de spits proberen? Of hebben ze dat al eens gedaan? Prikte er bij FC zat in.
    pi_71971606
    Stel dat je VD Laak in de spits zou zetten (wat ik niet zie gebeuren) dan kom je rechts op het middenveld weer een speler tekort.. Wat dat betreft is de selectie gewoon veel te smal.


    DVHN
    Klikbaar
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71971720
    Het viel toch ook wel wat mee met de onvrede na de wedstrijd tegen NAC?
    pi_71971748
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 08:29 schreef MaxPower het volgende:
    Het viel toch ook wel wat mee met de onvrede na de wedstrijd tegen NAC?
    Weinig wanklank gehoord, ja over de instelling van spelers, maar onderweg terug vooral gehoord dat men nog niet echt wil gaan oordelen na 3 potjes.
    pi_71971758
    Precies. Derksen probeert weer wat te forceren.
    pi_71971788
    Bij ons geen capuchonnetjes voor de bestuurskamer of op de brug hoor.
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:40:00 #81
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71971851
    Ik was ook al verbaasd dat er bij VI gezegd werd dat er in Grun om Van der Gun wordt geroepen. Goede speler, maar enorm blessuregevoelig. Daarnaast zal het FCG ook de nodige euro's kosten ... bij FCU sloeg hij een zeer riante aanbieding af, VDG wilde, naar het schijnt, een dikke 7 ton per jaar verdienen
    pi_71971872
    Van der Gun heb ik ook nooit iemand over gehoord, ja.. in de combinatie "wat moeten we nou met..."
    Als ik dan lees: "De supporters schreeuwen om..." dan mag Derksen zijn medewerkers die hem van deze info voorzien wel even om de oren kletsen.
    pi_71973141
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 08:41 schreef Prosac het volgende:
    Van der Gun heb ik ook nooit iemand over gehoord, ja.. in de combinatie "wat moeten we nou met..."
    Als ik dan lees: "De supporters schreeuwen om..." dan mag Derksen zijn medewerkers die hem van deze info voorzien wel even om de oren kletsen.
    dit ja

    ik kan groningen wel bergijpen,maar ik vind dat er duidelijk nog wel een spits bij moet komen, is er geen in zweden ofzo?
    pi_71973203
    Ik vind op zich niet eens een spits, ik vind vooral dat de selectie breder moet worden. Minimaal 2 man erbij en eigenlijk vooral middenvelders..
    pi_71973223
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 08:41 schreef Prosac het volgende:
    Van der Gun heb ik ook nooit iemand over gehoord, ja.. in de combinatie "wat moeten we nou met..."
    Als ik dan lees: "De supporters schreeuwen om..." dan mag Derksen zijn medewerkers die hem van deze info voorzien wel even om de oren kletsen.
    David de Vries is volgens mij de FC Groningen fanboy van de VI.
    pi_71973288
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 10:05 schreef Prosac het volgende:
    Ik vind op zich niet eens een spits, ik vind vooral dat de selectie breder moet worden. Minimaal 2 man erbij en eigenlijk vooral middenvelders..
    kan, maar dan sowieso een nummer 10 of garcia garcia op nummer 10, want lovre vind ik niks meer

    van der gun en

    wat zit ik ja weer op de zeikstoel
    pi_71973296
    Hij heeft dan gewoon snel gelezen op het FCGforum en dan snel wat namen gelezen, maar niet verder gelezen wat daarop gezegd werd denk ik.
    Wat ze wel voor elkaar hebben is dat er daardoor weer lekker overspannen gereageerd wordt op het UFCGF.
    Hij had beter verder terug kunnen lezen en aan Derksen kunnen melden dat iedereen dolgraag Benbrug wil.

    Alleen zijn die namen dan weer niet interessant natuurlijk. Ik ben van mening dat wanneer de TS aan komt kakken met v/d Gun of Denneboom, dat we op een randje faillissement staan.

    Echter denk ik dat er nog wel een spits komt, aangezien iemand er een wedje op aan wou gaan die behoorlijk dicht bij het vuur zit.
    pi_71973315
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 10:07 schreef MaxPower het volgende:

    [..]

    David de Vries is volgens mij de FC Groningen fanboy van de VI.
    zegt genoeg

    oke, kutgrap
    pi_71973347
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 10:10 schreef Prosac het volgende:
    Hij heeft dan gewoon snel gelezen op het FCGforum en dan snel wat namen gelezen, maar niet verder gelezen wat daarop gezegd werd denk ik.
    Wat ze wel voor elkaar hebben is dat er daardoor weer lekker overspannen gereageerd wordt op het UFCGF.
    Hij had beter verder terug kunnen lezen en aan Derksen kunnen melden dat iedereen dolgraag Benbrug wil.

    Alleen zijn die namen dan weer niet interessant natuurlijk. Ik ben van mening dat wanneer de TS aan komt kakken met v/d Gun of Denneboom, dat we op een randje faillissement staan.

    Echter denk ik dat er nog wel een spits komt, aangezien iemand er een wedje op aan wou gaan die behoorlijk dicht bij het vuur zit.
    je bron?
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:07:19 #90
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71974482
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 10:12 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    zegt genoeg

    oke, kutgrap
    Leuk is anders.
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:09:47 #91
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71974541
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 17:10 schreef Grulez het volgende:
    Prima voetballer. Mag van mij zeker naar FC Groningen komen.
    Johan neemt net als Hans en vele anderen mijn posts als uitgangspunt
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:13:18 #92
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71974626
    En iets recenter...
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 11:34 schreef Grulez het volgende:
    Geen spits, maar hij mag van mij komen, al zal vn hem wel te oud vinden...
    quote:
    Op woensdag 5 augustus 2009 11:46 schreef venomsnake het volgende:
    Is wel een goede speler, maar enorm blessuregevoelig volgens mij. Bovendien zal hij wel een enorm salaris vragen, hij vind zichzelf nogal bijzonder en wilde niet bijtekenen bij Utrecht. Is ook meer een 10, en ik heb niet echt het idee dat men naar een 10 aan het zoeken is (helaas misschien wel).
    pi_71974727
    quote:
    Wagner wijst FC Groningen af en blijft bij Duisburg

    18 augustus 2009

    In de zoektocht naar een nieuwe aanvaller heeft FC Groningen tevergeefs aangeklopt bij Sandro Wagner. De Duitse spits, die twee keer scoorde in de finale van het jeugd-EK tegen Engeland, heeft de interesse van de noorderlingen afgewimpeld.

    "FC Groningen had inderdaad interesse in Sandro", zegt Thomas Kroth, de zaakwaarnemer van Wagner, tegen FCUpdate.nl. "Maar de speler heeft besloten om bij zijn huidige ploeg MSV Duisburg te blijven. Die beslissing is definitief."

    Wagner is één van de grootste talenten van Duitsland. Ook onder meer Club Brugge had interesse in de 21-jarige aanvaller, die afkomstig is uit de jeugdopleiding van Bayern München. Sinds medio 2008 speelt hij bij tweedeklasser Duisburg.

    fcupdate
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:18:57 #94
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71974769
    Wordt het dan toch Bodul
    pi_71974806
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 10:13 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    je bron?
    Iemand die behoorlijk dicht bij het vuur zit en er wel een kratje op wou zetten.
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:23:26 #96
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71974889
    Ik zie Koevermans graag komen, maar als hij geen aanvoer krijgt, wordt het natuurlijk steeds lastig. Hij is niet bepaald een snelle counterspits.
    pi_71975007
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 11:20 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Iemand die behoorlijk dicht bij het vuur zit en er wel een kratje op wou zetten.
    je 'standaard' bron begrijp ik?

    hoevaakheeft hij het goed/ fout gehad mbt transfers enz??
    pi_71975048
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 11:28 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    je 'standaard' bron begrijp ik?

    hoevaakheeft hij het goed/ fout gehad mbt transfers enz??
    Tot nu toe heb ik hem niet kunnen betrappen op fouten, hij zegt ook op fok! rond te zwerven maar wil zijn identiteit niet prijs geven.

    Kom op mannetje, zeg het maar!
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:33:17 #99
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_71975106
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Tot nu toe heb ik hem niet kunnen betrappen op fouten, hij zegt ook op fok! rond te zwerven maar wil zijn identiteit niet prijs geven.

    Kom op mannetje, zeg het maar!
    DAM
    pi_71975120
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 11:30 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Tot nu toe heb ik hem niet kunnen betrappen op fouten, hij zegt ook op fok! rond te zwerven maar wil zijn identiteit niet prijs geven.

    Kom op mannetje, zeg het maar!
    dat is wel mooi,dat zou dus betekenen dat er een spits komt

    sorry, als ik het was had ikhet allang aan jullie verteld
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:34:39 #101
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71975144
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 11:33 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    DAM
    whehehe, neen. Anders had ik hem bij de laatste ontmoeting allang knock-out geslagen.
    pi_71975182
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 11:34 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    whehehe, neen. Anders had ik hem bij de laatste ontmoeting allang knock-out geslagen.
    dat mag een mod niet doen
    pi_71976159
    quote:
    Kwakman naar Groningen, Sheotahul en Platje naar NAC'
    Geplaatst op 18-08-2009 10:48 door Ronald Smit
    FC Groningen heeft naar verluidt haar oog laten vallen op NAC-verdediger Kees Kwakman. De huidige trainer van Groningen, Ron Jans, is niet tevreden met de kwaliteit van zijn verdediging en zou graag de 26-jarige Volendammer willen aantrekken om de laatste linie te versterken.

    Het mogelijke vertrek van Kwakman bij NAC Breda geeft de club weer ruimte in het budget om nieuwe spelers aan te kunnen kopen. De coach van de Bredenaren, Robert Maaskant, zou namelijk graag twee nieuwe spelers willen aantrekken. Dit zijn aanvallers Melvin Platje en Gerson Sheotahul. Beide spelers staan op dit moment onder contract bij Eerstedivisionist FC Volendam.

    NAC Breda is naarstig op zoek naar aanvallers. De club lijkt zich erbij te hebben neergelegd dat Mattew Amoah dit seizoen hoogstwaarschijnlijk niet meer in het shirt van NAC te bewonderen zal zijn.
    Lijkt me onzin, maar ik plaats het toch maar even.
    NAC is in gesprek met Amoah over verlenging dus heel vreemd, laat staan dat ik denk dat Kwakman nou niet diegene is die jullie gelijk nodig gaan hebben. Het is geen super creatieve middenvelder of scorende spits .
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
    pi_71976184
    Ach ja.. Soccernews.nl .

    ---> ONZ
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:18:58 #105
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71976282
    Kwakman

    dan kopen ze die een week te laat.
    (en dan zal Granqvist wel vertrekken)
    pi_71976296
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:15 schreef venomsnake het volgende:
    Ach ja.. Soccernews.nl .

    ---> ONZ
    Ken die hele site niet, haalde het bericht van BSR (ok, soms ook niveautje ). Maar excuses
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef Prosac het volgende:
    Kwakman

    dan kopen ze die een week te laat.
    (en dan zal Granqvist wel vertrekken)
    En dan wil je Kwakman als verdediger neer zetten? De duels dat hij er bij ons speelde waren nou niet zijn beste... Gewoon een goede middenvelder, maar niet wat jullie zoeken denk ik.
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
    pi_71976301
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef Superheld het volgende:

    [..]

    Lijkt me onzin, maar ik plaats het toch maar even.
    NAC is in gesprek met Amoah over verlenging dus heel vreemd, laat staan dat ik denk dat Kwakman nou niet diegene is die jullie gelijk nodig gaan hebben. Het is geen super creatieve middenvelder of scorende spits .
    als dit berricht waar is, en deze 3 transfers vinden plaats, dan krijgen alle fc groningen fans hier een biertje van mij
    pi_71976331
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 08:18 schreef venomsnake het volgende:
    Stel dat je VD Laak in de spits zou zetten (wat ik niet zie gebeuren) dan kom je rechts op het middenveld weer een speler tekort.. Wat dat betreft is de selectie gewoon veel te smal.

    [ afbeelding ]
    DVHN
    Klikbaar
    Hoe krijg je dit voor elkaar? Die achtergrond wit enzo? (Neem aan dat het een scan uit de krant is?)
    pi_71976407
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:20 schreef TerroRobbie het volgende:

    [..]

    Hoe krijg je dit voor elkaar? Die achtergrond wit enzo? (Neem aan dat het een scan uit de krant is?)
    DVHN heeft een digitale versie van de krant. Artikelen staan daar in JPG formaat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71976512
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:23 schreef venomsnake het volgende:
    DVHN heeft een digitale versie van de krant. Artikelen staan daar in JPG formaat.
    Hendig, alleen heb ik er niks aan
    pi_71976533
    BD heeft toch ook een online versie? Krijg je daar geen toegang met je papieren abo?
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:46:30 #112
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_71976942
    Ben er weer, dus nu kan Groningen weer gaan winnen .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_71976979
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ben er weer, dus nu kan Groningen weer gaan winnen .
    Nou, reken er maar niet al teveel op.
    Afgelopen wedstrijden waren niet om aan te zien..

    Het is te hopen dat een club Honda nog even bij VVV wegkaapt deze week.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:51:08 #114
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71977054
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Nou, reken er maar niet al teveel op.
    Afgelopen wedstrijden waren niet om aan te zien..

    Het is te hopen dat een club Honda nog even wegkaapt bij VVV deze week.
    ja, die hoop hadden wij ook Jammer dat Ajax en PSV niet sneller handelen
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:51:47 #115
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_71977071
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:47 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Het is te hopen dat een club Honda nog even bij VVV wegkaapt deze week.
    Neen, want dan kan ik hem niet in mijn CvhJ wisselen.
      dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:57:07 #116
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_71977186
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:51 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Neen, want dan kan ik hem niet in mijn CvhJ wisselen.
    Neen, mooi oud Hollandsch
    pi_71977255
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:51 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Neen, want dan kan ik hem niet in mijn CvhJ wisselen.
    Had je kunnen weten toen je Honda kocht.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_71977620
    quote:
    Op dinsdag 18 augustus 2009 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
    Ben er weer, dus nu kan Groningen weer gaan winnen .
    pi_71979388
    Kwakman, goeie voetballer, lijkt me ook echt zo'n speler waar TD Veldmate van gecharmeerd is, maar niet de man die we nu nodig hebben.
    "That rug really tied the room together".
    pi_72003574
    Deze week een reportage over Groningen in de VI, met als titel: 'stoomtrein FC Groningen komt tot stilstand'.

    Ben benieuwd.
      woensdag 19 augustus 2009 @ 11:32:36 #121
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72005145
    Nijland zegt dat ie pas weggaat als we kampioen zijn geworden
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:06:40 #122
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72006097
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:32 schreef Runselpink het volgende:
    Nijland zegt dat ie pas weggaat als we kampioen zijn geworden
    Die gaat dus nooit meer weg
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:11:00 #123
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72006229
    Volgens VI heeft PSV een bod uitgebracht op Wagner, die niet bij MSV Duisburg weg wil.
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:15:28 #124
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72006355
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:32 schreef Runselpink het volgende:
    Nijland zegt dat ie pas weggaat als we kampioen zijn geworden
    Als dat geen motivatie is voor de spelers om kampioen te worden.
    pi_72006448
    Is Platje niks voor jullie. Als ie weer vrij is
    pi_72006653
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:32 schreef Runselpink het volgende:
    Nijland zegt dat ie pas weggaat als we kampioen zijn geworden
    kampioen Jupiler League
    Twinning = boring
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:44:47 #127
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72007083
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:19 schreef SCH het volgende:
    Is Platje niks voor jullie. Als ie weer vrij is
    Euh nee.
    pi_72007138
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:28 schreef Inca het volgende:

    [..]

    kampioen Jupiler League
    zelfs dat is hem niet gelukt eind jaren '90
      woensdag 19 augustus 2009 @ 12:47:49 #129
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72007149
    Ja belachelijk, toen hadden we de hele TS al af moeten zetten.
    pi_72007235
    Wij hebben nog wel een voormalig international voor jullie, zoon van een grootheid uit het Belgische voetbal, en een prachtig moyenne in de Belgische competitie.

    Kost maar zo'n 4 ton aan salaris per jaar, kopen ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72007581
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 11:32 schreef Runselpink het volgende:
    Nijland zegt dat ie pas weggaat als we kampioen zijn geworden
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      woensdag 19 augustus 2009 @ 13:36:42 #132
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72008594
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef PBateman1978 het volgende:
    Wij hebben nog wel een voormalig international voor jullie, zoon van een grootheid uit het Belgische voetbal, en een prachtig moyenne in de Belgische competitie.

    Kost maar zo'n 4 ton aan salaris per jaar, kopen ?
    kevin vandenbergh?

    Das geen type aanjager.... meer een type watje
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72008661
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 13:36 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    kevin vandenbergh?

    Das geen type aanjager.... meer een type watje
    Ja maar zijn looplijnen jongen, dat wil je niet weten !
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_72016826
    quote:
    Femi geselecteerd voor Nigeriaans elftal

    ABUJA - FC Groningen-middenvelder Femi is geselecteerd voor het nationale team van Nigeria.

    Op 6 september spelen de Nigerianen in Abuja tegen Tunesië een kwalificatiewedstrijd voor het wereldkampioenschap.

    FC Groningen-verdediger Sepp de Roover is voorlopig geselecteerd voor het nationale team van België.De Belgen spelen op 5 en 9 september WK-kwalificatieduels tegen Spanje en Armenië.
    pi_72018847
    Zou opzich wel leuk zijn als Femi volgend jaar op het WK te bewonderen is.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72019399
    Al een scan van dat stoomtrein-artikel gesignaleerd?
    pi_72019980
    Ik las ergens dat Glynor Plet(Telstar) vandaag voor 3 seizoenen bij FC Groningen tekent. Zal wel gelul zijn.
    AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
      woensdag 19 augustus 2009 @ 20:42:15 #138
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_72020075
    Lijkt me wel ja.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_72024474
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 20:39 schreef F1Bas het volgende:
    Ik las ergens dat Glynor Plet(Telstar) vandaag voor 3 seizoenen bij FC Groningen tekent. Zal wel gelul zijn.
    wie?????
      donderdag 20 augustus 2009 @ 03:11:11 #140
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72029692
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 19:59 schreef venomsnake het volgende:
    Zou opzich wel leuk zijn als Femi volgend jaar op het WK te bewonderen is.
    Om hem te kunnen verkopen idd.
      donderdag 20 augustus 2009 @ 12:14:32 #141
    233746 Runselpink
    Op snelheid wazig.
    pi_72035840
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 20:39 schreef F1Bas het volgende:
    Ik las ergens dat Glynor Plet(Telstar) vandaag voor 3 seizoenen bij FC Groningen tekent. Zal wel gelul zijn.
    Die jongen kwam van de amateurs naar Telstar, speelt daar nu 1 seizoen, scoorde 21x en gaat nu naar de FC??????????

    [ Bericht 0% gewijzigd door Runselpink op 20-08-2009 12:23:42 ]
    Supersoep over tong:
    ]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
    47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
    pi_72035926
    quote:
    Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef Runselpink het volgende:

    [..]

    Die jongen kwam van de amateurs van Telstar, speelt daar nu 1 seizoen, scoorde 21x en gaat nu naar de FC??????????
    Sankoh deed het na een half jaar al.
    pi_72036040
    quote:
    Op woensdag 19 augustus 2009 20:39 schreef F1Bas het volgende:
    Ik las ergens dat Glynor Plet(Telstar) vandaag voor 3 seizoenen bij FC Groningen tekent. Zal wel gelul zijn.
    Goede talentvolle spits. Maar niet de aanvalsleider die echt nodig is.
    That's all folks!
    pi_72057396
    Krijgt FC Groningen nog wat geld als Suarez voor rond de 30 miljoen verkocht wordt?
    pi_72057434
    Née, volgens mij niet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      donderdag 20 augustus 2009 @ 22:42:14 #147
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_72057580
    En bedankt he
    AFC AJAX
    pi_72057646
    Wat is Suarez groot geworden
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72057705
    Kijken of je nog zo hard lacht als hij over twee weken bij Barcelona onder contract staat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72057951
    Zou het niet leuk vinden als hij weg gaat, maar als het dan gebeurt doe maar naar Barça.
    ,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
    pi_72058005
    quote:
    Op donderdag 20 augustus 2009 22:44 schreef _Mike_ het volgende:
    Wat is Suarez groot geworden
    Ja, die scouting van ons kan er wat van.
    pi_72064911
    quote:
    Op donderdag 20 augustus 2009 22:55 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Ja, die scouting van ons kan er wat van.
    dat mogen ze nu ook laten zien
    pi_72066486
    Ik Honda al verkocht?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 11:37:32 #154
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72066791
    Het is ineens wel geruchtenloos zeg. Dat moet een goed teken zijn.
    pi_72066983
    Nou, ik heb er niet veel vertrouwen in eerlijk gezegd.. De gewenste spelers waren om verschillende redenen niet haalbaar, en de transferperiode zit er nu bijna op. Hoe dichter het einde van de transferperiode nadert, hoe duurder spelers vaak worden, of clubs willen gewoon niet meer verkopen.

    Maar goed, je weet het nooit.
    Misschien dat men nog een groot talent kan huren van ččn of andere buitenlandse club
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:41:36 #156
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72068300
    Groningen die ineens Krkic huurt van Barcelona

    [ Bericht 0% gewijzigd door Garudo op 21-08-2009 12:57:50 ]
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:56:25 #157
    164283 Luco
    Buongiorno!
    pi_72068614
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef Garudo het volgende:
    Groningen die ineens Krkic huurt van Barcalona
    Barcalona?
    Ma come piove bene su'gli &lt;a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank"&gt;impermeabili&lt;/a&gt;
    pi_72070334
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef Garudo het volgende:
    Groningen die ineens Krkic huurt van Barcelona
    Of Pedro .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72070732
    quote:
    Luciano terug onder de lat

    GRONINGEN - Doelman Luciano keert terug onder de lat bij FC Groningen in de uitwedstrijd tegen VVV-Venlo.

    Hij is hersteld van een knieblessure. De keeper raakte drie weken geleden geblesseerd in de openingswedstrijd van het seizoen tegen Ajax. Hij miste daardoor twee wedstrijden. Gonzalo Garcia heeft de training nog niet hervat. De aanvaller kampt nog steeds met een rugblessure.

    De verwachting is dat Garcia nog wel een aantal weken aan de kant blijft. Danny Holla zit tegen VVV zijn laatste van twee wedstrijden schorsing uit.

    De opstelling:
    In het doel Luciano. De verdedigers zijn De Roover, Sankoh, Granqvist en Stenman. Op het middenveld spelen Van de Laak, Femi, Lovre en Zonneveld. De aanvallers zijn Koç en Pedersen.

    RTVNOORD
    Luciano .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:21:58 #160
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72070774
    Nu gaan we winnen!
      vrijdag 21 augustus 2009 @ 14:22:32 #161
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72070793
    0-0
    pi_72070861
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 14:21 schreef Prosac het volgende:
    Nu gaan we winnen!
    .

    Zet Femi maar op die Jap.
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
    0-0
    Negatieveling .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72070987
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
    0-0
    1-2
    Twinning = boring
    pi_72072874
    quote:
    Luciano terug bij selectie

    Doelman Luciano da Silva is na drie weken terug van een knieblessure en keert terug bij de selectie in Venlo, waar FC Groningen zaterdagavond om 20.45 uur speelt tegen VVV.

    Beide ploegen snakken in het Stadion De Koel naar hun eerste overwinning. FC Groningen heeft een punt verzameld uit de eerste drie competitieduels. VVV-Venlo heeft driemaal doelpuntrijk gelijkgespeeld in de eerste drie wedstrijden in de Eredivisie 2009/2010.

    Trainer Ron Jans kan naast de geschorste Danny Holla nog niet beschikken over Petter Andersson en Gonzalo Garcia. Anderssons revalidatie verloopt naar wens. Vorige week is hij door de Zweedse bondsartsen onderzocht en is dit bevestigd. Met Garcia's rug loopt het nog niet zo voorspoedig. Na drie weken met klachten zal de Spanjaard ook nog enkele weken nodig hebben om weer terug te keren bij de eerste selectie.

    Niet angsthazen
    Trainer Ron Jans blikt vooruit op de vierde wedstrijd van het seizoen. "Alle ogen van de buitenwereld zullen gericht zijn op Keisuke Honda. Maar wij richten ons gewoon op alle elf spelers en niet in het bijzonder op eentje. Van iedereen weten de sterke en mindere kanten en wij gaan onze eigen tactiek niet afstemmen op een individu of de tegenstander."

    FC Groningen won nog niet in de eerste drie ronden. "Maar ondanks dat hebben we zeker aanknopingspunten uit de wedstrijden die we hebben gespeeld. Angsthazen heeft geen enkele zin. Wij gaan ook in Venlo gewoon voor de overwinning spelen. Daarbij moeten we proberen de situatie van de eerste helft van dit jaar terug te vinden. Door verdedigend goed te staan en van daaruit voorin potten te gaan breken en doelpunten te maken. Wij hebben nog steeds de kwaliteit om mee te kunnen in de subtop."

    FC Groningen
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72076522
    quote:
    Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Grulez het volgende:
    0-0
    0-2

    Femi speelt Honda kapot (en schiet elke bal over vijf meter op strothoogte naar een medespeler ).
    pi_72077962
    Femi gaat scoren morgen .

    0-1 voor FC Groningen



    pi_72080610
    Kijk hem eens ''happy'' zijn..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72086482









    Daar schijnt de FC mee bezig te zijn..
    Er is wel wat concurrentie.

    [ Bericht 11% gewijzigd door venomsnake op 22-08-2009 08:18:53 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72086733
    Ziet er veelbelovend uit. Het wordt echter een kansloze missie als Hertha BSC zich daadwerkelijk meldt.
    pi_72086838
    quote:
    FC Groningen reist naar Colombia voor spits Ramos

    FC Groningen gaat dit weekeinde proberen de Colombiaanse aanvaller Adrián Ramos van América de Cali te strikken. Technisch manager Henk Veldmate en algemeen directeur Hans Nijland reizen vanochtend af naar Bogota om de spits daar morgen aan het werk te zien in de competitiewedstrijd tegen Chico. Na dat duel gaat het Groningse duo met club en speler onderhandelen.

    De verantwoordelijken van FC Groningen hebben Ramos al wel uitgebreid op dvd aan het werk gezien, maar nog niet in gezien, maar nog niet in levenden lijve zien spelen. Dat gebeurt dus morgen. Toch is het de bedoeling van Nijland en Veldmate om Adrián Ramos in te lijven. Nijland: "Als ik mee ga dan is de insteek om tot zaken te komen."

    Gustav Adrián Ramos Vásquez is een 23-jarige spits, die inmiddels vier keer voor de Colombiaanse nationale ploeg uitkwam. Hij maakte al naam in 2003 toen hij op het WK onder 17 vijf keer scoorde en daarmee medetopschutter van het toernooi werd. Colombia eindigde mede door zijn doelpunten als derde. Ramos is een speler die uit de jeugdopleiding van América Cali komt en eerder werd uitgeleend aan Trujillanos FC en Independiente Santa Fe. Henk Veldmate: "Wij kennen hem via Peter Gerards, die daar goede relaties en contacten heeft. Wij hebben andere opties steeds voorrang gegeven omdat wij Colombia niet zo goed kennen. Over die anderen hadden we gewoon meer info, of betere info. Toch is deze jongen interessant genoeg voor ons."

    Colombia, het is wel een avontuur. "Ik kan je wel vertellen dat ik er de afgelopen nachten niet echt prettig om geslapen heb. Maar onze achterban mag best weten dat we alle hoeken en gaten van de wereld afreizen op zoek naar een nieuwe spits", zegt Hans Nijland. (bron: DvhN)
    quote:
    Colombia nieuw jachtterrein

    Het is wel degelijk een avontuur voor Hans Nijland en Henk Veldmate, de reis naar Colombia. Het land heeft natuurlijk niet zo’n fantastische reputatie op het gebied van veiligheid, al kijkt de een daar wat anders tegenaan dan de ander. Voorop staat voor het Groningse duo in elk geval het strikken van Adrián Ramos. “Colombia is een land waar wij natuurlijk niet zo vaak komen”, zegt Henk Veldmate. “De andere kant van Zuid- Amerika kennen we wel aardig, maar hier naartoe is voor ons de eerste keer. Ach, het is wat langer in het vliegtuig, maar verder worden we helemaal begeleid. We worden afgehaald van het vliegveld en naar ons hotel gebracht, we worden naar de wedstrijd gebracht.”

    Die wedstrijd is tegen Chico in Tunja, vlakbij de Colombiaanse hoofdstad Bogotá. Daar, in het kleine Estadio de la Independecia (8500 plaatsen) gaan Veldmate en Nijland Adrián Ramos bekijken. “Daarna gaan we met wat mensen van de club praten en met de speler zelf”, legt de technisch manager uit. Dat laatste zal nog wel wat voeten in de aarde hebben, want de deal is nog zeker niet rond, al zegt directeur Hans Nijland dat met zijn aanwezigheid in Zuid-Amerika wel duidelijk is dat men tot zaken wil komen. Veldmate: “Er moet nog heel wat gebeuren.”

    De laatste weken werd er druk gespeculeerd over welke spits FC Groningen zou moeten aantrekken en hoe snel. Veldmate: “Wij kijken vanuit een totaalplaatje. Wij weten hoe het geld voor Marcus Berg binnenkomt, dat gebeurt in jaren. En als je nu als opvolger van Berg een spits aantrekt die garant staat voor vijftien doelpunten, dan betaal je daar ook een hoge transfersom voor.” Het is opvallend dat FC Groningen nu het oog weer op een Zuid-Amerikaan heeft laten vallen. Het is Scandinavië of Zuid-Amerika, denk aan Nevland, Suárez, Berg, Pedersen, Andersson, Stenman, Silva, Cahais. Veldmate: “Daar hebben we goede contacten vanuit ons eigen netwerk, dan kom je er automatisch terecht. Colombia is daar niet een vast onderdeel van. Elders in Zuid-Amerika hebben we wel meer contacten en daar is dit uit voort gevloeid.”

    Belangrijk bij zo’n reis is niet alleen de indruk die de voetballer op het veld achterlaat, maar ook als persoon. Het is natuurlijk niet niks als je als jonge Colombiaan huis en haard achterlaat voor een avontuur in Nederland. Hans Nijland: “Daarom gaan we ook uitgebreid met zo’n jongen praten, zodat we een goed beeld van hem krijgen. Dat hebben we destijds met Luis Suárez ook gedaan. Als je zo’n jongen hierheen haalt, dan moet je hem als club ook zó goed begeleiden dat hij de weg in de supermarkt in Nederland gemakkelijk kan vinden.”

    Overigens is het een publiek geheim in Colombia dat América de Cali maar zo’n dertig procent van de rechten van Ramos bezit, de rest zou de club hebben overdragen aan een paar zakenmensen die de aanvallers aanvankelijk wilden onderbrengen in Mexico of Brazilië. Dit soort deals is overigens niet ongewoon in Zuid- Amerika en FC Groningen heeft wel vaker met dit bijltje gehakt.

    Veldmate en Nijland zitten dus morgen in Tunja op de tribune, bekijken de wedstrijd en gaan daarna praten en onderhandelen. Het tweetal neemt dan maandag het vliegtuig terug naar Nederland en arriveert daar in de loop van dinsdag. Veldmate schiet in de lacht als hij het beoogde programma opsomt. “Hoe je het ook wendt of keert, het is wél weer een avontuur.” (bron: DvhN)
    Dit is ook wel een fraaie trouwens:



    [ Bericht 5% gewijzigd door venomsnake op 22-08-2009 09:26:11 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:10:06 #171
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72088060
    Ziet er goed uit.
    Ik ben benieuwd of de scouting ons weer kan verrassen
    pi_72088711
    Hier wat meer info over de club waar hij momenteel speelt:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Am%C3%A9rica_de_Cali
    quote:
    The new millennium and the "Clinton List"

    Despite having won the Colombian League three more times from 2000-2002, América has entered the millennium in economic hardship and unable to prove the team that astonished the world in the 1980s. In 1995, Corporación Deportiva América was placed under watch by Executive Order 12978, commonly known in Colombia as the Clinton List. Because of its past connections with drug cartels, the United States froze the team's assets in the U.S. (valued around $1 Million), and ordered other companies not to conduct direct business with América. Also, according to the club's president,
    .
    Nijland komt vast weer met grote verhalen terug.

    Anyway, het gaat dus om de grootste club in Colombia.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72089367
    Hehe.. Mooi verhaal, ook al komt er geen spits mee terug.

    Benieuwd waar Nijland c.s. mee op de proppen komen, er is sowieso versterking nodig, anders wordt het voor jullie een heel zwaar seizoen..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
      zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:26:43 #174
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72089508
    quote:
    Op zaterdag 22 augustus 2009 12:19 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
    Hehe.. Mooi verhaal, ook al komt er geen spits mee terug.

    Benieuwd waar Nijland c.s. mee op de proppen komen, er is sowieso versterking nodig, anders wordt het voor jullie een heel zwaar seizoen..
    Duh.
    pi_72089803
    Ik vrees dat het met alleen een nieuwe spits ook een zwaar seizoen wordt. Wie gaat de spits voeden? Via de flanken hebben jullie niet zo veel volgens mij en op '10' zijn jullie te afhankelijk van Lovre (aangezien Garcia daar geen kans krijgt). Paar blessures en er zijn nog steeds problemen.
      zaterdag 22 augustus 2009 @ 12:44:37 #176
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72089819
    quote:
    Op zaterdag 22 augustus 2009 12:43 schreef Blawh het volgende:
    Ik vrees dat het met alleen een nieuwe spits ook een zwaar seizoen wordt. Wie gaat de spits voeden? Via de flanken hebben jullie niet zo veel volgens mij en op '10' zijn jullie te afhankelijk van Lovre (aangezien Garcia daar geen kans krijgt). Paar blessures en er zijn nog steeds problemen.
    Mee eens hoor. Ik zie liever 1 a 2 snelle/creatieve middenvelders, dan komt het met Koç, Matavz en Pedersen ook wel goed.
    pi_72090045
    Ik ben wel blij als er een spits bij komt. Matavz kan geen hele wedstrijden spelen, Koc moet nog duidelijk wennen aan het niveau van de eredivisie en ik heb het idee dat dat ook een beetje voor Pedersen geldt. Garcia is geen spits maar een middenvelder, bovendien ligt hij er enkele weken uit. Het is alleen jammer dat Andersson er zo lang uit ligt, dat is een leuke creative hardwerkende middenvelder die ook nog eens scorend vermogen heeft.

    Nu zeggen dit soort youtube filmpjes niet alles, maar ik vind het er goed uitzien.

    Het mooiste zou zijn als er een spits EN een middenvelder komt natuurlijk, maar dat lijkt me niet realistisch.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72091211
    Hoe lang is Andersson dan nog uitgeschakeld? Zijn type speler is inderdaad wat Groningen heel goed kan gebruiken..
    I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
    Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
    Hattrick: SC diepFries (1295088)
    pi_72097406
    Tja, dat hadden gewoon 3 punten moeten zijn gister. Een paar 100% kansen gemist, oa 2x Pedersen en 1x VD Laak. Gelukkig pakt Luciano nog een moeilijke bal vlak voor tijd.

    VD Laak vond ik een matige wedstrijd spelen, maar het dieptepunt was toch weer Lovre. Ik heb het wel een beetje met hem gehad .

    Ow, en wederom: Granqvist .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72097618
    quote:
    Op zondag 23 augustus 2009 11:08 schreef venomsnake het volgende:
    maar het dieptepunt was toch weer Lovre.
    De grootste tegenvaller vond ik Femi, die met name aan de bal zwak was; matige passing, te lang met de bal lopen en nog altijd te nonchalant. Wat een verschil met Lindgren zeg...
      zondag 23 augustus 2009 @ 11:44:50 #181
    26251 Eilanden
    Bright Mirror Still Water
    pi_72098264
    Ik baseer me alleen op wat ik live of in samenvatting op TV zie, maar volgens mij komt Koc (voorlopig) nog te kort voor het niveau van FC Groningen/Eredivisie
    pi_72098933
    Punt gepakt in Venlo, best stoer
    pi_72099019
    quote:
    Op zondag 23 augustus 2009 11:16 schreef TvhN het volgende:

    [..]

    De grootste tegenvaller vond ik Femi, die met name aan de bal zwak was; matige passing, te lang met de bal lopen en nog altijd te nonchalant. Wat een verschil met Lindgren zeg...
    Speelde ook niet best, te nonchalant inderdaad. Maar hij had Honda toch wel aardig in de tang zitten. Op dat ene moment na dan dat Honda de bal van hem afpakte en daar dus die vrije trap uit kwam.
    quote:
    Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef Eilanden het volgende:
    Ik baseer me alleen op wat ik live of in samenvatting op TV zie, maar volgens mij komt Koc (voorlopig) nog te kort voor het niveau van FC Groningen/Eredivisie
    Volgens mij ook, die moet je rustig bregen met invalbeurten denk ik.
    Zelfde geldt trouwens voor Matavz, totaal onzichtbaar gisteren.
    quote:
    Op zondag 23 augustus 2009 12:08 schreef SCH het volgende:
    Punt gepakt in Venlo, best stoer
    .

    Zorgen jullie nou maar dat je vanmiddag van AZ wint, zoveel meer punten heeft Heerenveen nog niet.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72099159
    quote:
    Op zondag 23 augustus 2009 12:12 schreef venomsnake het volgende:

    Zorgen jullie nou maar dat je vanmiddag van AZ wint, zoveel meer punten heeft Heerenveen nog niet.
    Ik had deze tekst al hard op uitgesproken als zijnde: dit gaat venomsnake zo posten
    pi_72099173
    Bekijk de interviews met Ron Jans, Nicklas Pederson en Mike Zonneveld

    Wel zwaar irritant trouwens dat die doelpunten tegen weer uit dode spelmomenten komen.
    Totaal onnodig.
    quote:
    Op zondag 23 augustus 2009 12:17 schreef SCH het volgende:

    [..]

    Ik had deze tekst al hard op uitgesproken als zijnde: dit gaat venomsnake zo posten
    Ja ok, het was een beetje voorspelbaar inderdaad. .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72100453
    Ik vond Sankoh drama....wat speelde die als een dweil. Die had maar echt twee, drie goede momenten.
    Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
    pi_72100594
    Die Pedersen had er nog 2 moeten maken.
    pi_72100708
    quote:
    FC Groningen doet bod op Colombiaan Ramos

    GRONINGEN - FC Groningen heeft een bod gedaan op de Colombiaanse spits Adrián Ramos aantrekken. De 23-jarige aanvaller speelt in Colombia bij América de Cali.

    Directeur Hans Nijland en technisch manager Henk Veldmate bekijken Ramos zondag tijdens de competitiewedstrijd tegen Chico. Na het duel gaan ze met de club en speler in gesprek om een overeenkomst te sluiten. Hoeveel de club heeft geboden, is onbekend. Mochten Nijland en Veldmate positief blijven over de spits dan is de kans groot dat de er een deal gesloten wordt, volgens financieel directeur Erik Mulder.

    Ramos heeft vier interlands achter zijn naam staan en scoort gemiddeld eens per twee wedstrijden

    Henk Elderman sprak zaterdag financieel directeur Erik Mulder van FC Groningen...

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72103867
    Ramos heeft gisteravond ook gescoord tegen Chico, Nijland en Veldmate zaten op de tribune.
    --> Zijn gemaakte doelpunt
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 08:11:49 #190
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72104178
    Zat er lekker in. . . Nijland&Veldmate zouden vandaag toch terugkomen? Hopelijk met Ramos
    Hehe. . . Eindelijk weer eens op Fok!
      maandag 24 augustus 2009 @ 09:10:03 #191
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72104816
    quote:
    Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef Eilanden het volgende:
    Ik baseer me alleen op wat ik live of in samenvatting op TV zie, maar volgens mij komt Koc (voorlopig) nog te kort voor het niveau van FC Groningen/Eredivisie
    Jan van Dijk vond hem goed spelen, want Honda werd door het intelligente spel van Femi onschadelijk gemaakt.

    Ik krijg overigens (niet specifiek op jou gericht dit hoor) het gevoel dat we bij Groningen altijd een Van Gessel/Matthijs nodig hebben om op te zeiken en dat een deel van het publiek nu Femi daarin heeft gevonden..
    pi_72104951
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 09:10 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Jan van Dijk vond hem goed spelen, want Honda werd door het intelligente spel van Femi onschadelijk gemaakt.

    Ik krijg overigens (niet specifiek op jou gericht dit hoor) het gevoel dat we bij Groningen altijd een Van Gessel/Matthijs nodig hebben om op te zeiken en dat een deel van het publiek nu Femi daarin heeft gevonden..
    ik vind juist dat femi het steeds beter doet, af en toe nog wat onzeker vind ik, maar 't komt aal goud

    als we een nieuwevan gessel/ matthijs willen hebben, gebruik dan lovre
    pi_72104961
    oja, over die ramos,ben benieuwd...
    pi_72106928
    Nog twee filmpjes van Ramos, goede kopper ook..






    Als ik al die beelden zo zie zeg ik, Direct Halen!!
    Al blijft dat een gevaarlijke uitspraak op basis van youtube beelden.



    !

    [ Bericht 17% gewijzigd door venomsnake op 24-08-2009 11:14:43 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72107815
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 10:58 schreef venomsnake het volgende:

    Al blijft dat een gevaarlijke uitspraak op basis van youtube beelden.

    Ik heb bij het down zijn van Fok maar een Sikoramovie geplempt op het unoff fcg forum.
    pi_72107949
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 11:31 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Ik heb bij het down zijn van Fok maar een Sikoramovie geplempt op het unoff fcg forum.
    Ik zag het, maar van Sikora zet je niet even 40 mooie goals oid op een rijtje

    Tweebenig, kopsterk een een prima techniek. Dat maak ik op uit die filmpjes zo op het eerste gezicht.
    En wat belangrijk is, hij blijft rustig voor de goal.

    Maar hij komt niet volgens Radio Noord.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72108050
    Was ook maar een grapje in reactie op die jojo. Verveelde me de pleuris. Fok down, vriendin die Sex and the City aan het kijken is (echt gadverdamme lelijke afstotelijke wijven die over sex praten en doen ).

    Ik ben wel overtuigd hoor van de beelden van Ramos. Destijds ook die beelden van Suarez ook gezien. Dat zag er minder goed uit dan dit.
    pi_72108075
    Nijland en Veldmate zijn minder overtuigd .
    Of ze kunnen hem gewoon niet betalen natuurlijk..
    quote:
    Adrián Ramos niet naar FC Groningen

    GRONINGEN - FC Groningen gaat niet in zee met de Colombiaanse spits Adrián Ramos. Hans Nijland en Henk Veldmate hebben Ramos gisteren in actie gezien bij zijn club América de Cali. Ramos heeft daarin niet voldoende indruk gemaakt.

    Groningen had vorige week nog een eerste bod gedaan op de aanvaller. Het was de bedoeling om Ramos vandaag vast te leggen

    RTVNOORD
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 11:44:02 #199
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72108103
    Ach nog 8 dagen en anders doen we donderdag/vrijdag gewoon een bod op Suarez.
      maandag 24 augustus 2009 @ 11:45:15 #200
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72108132
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 11:43 schreef venomsnake het volgende:
    Nijland en Veldmate zijn minder overtuigd .
    Of ze kunnen hem gewoon niet betalen natuurlijk..
    [..]
    Beetje jammer dat ze maar 1 wedstrijd gebruiken om een speler te beoordelen. Ik ben benieuwd waarmee ze nu op de proppen gaan komen.
    Ik heb nog steeds vertrouwen, nog een week.
    pi_72108197
    Ik denk dat er iets anders speelt. Ze kunnen hem vast niet betalen oid.
    Ze hadden al een bod gedaan, en hij scoorde gister.

    Je gaat zo'n speler natuurlijk niet af laten vallen op één mindere wedstrijd.
    Ik bedoel, hoe slecht moet je dan wel niet gespeeld hebben.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72108229
    Nou jezus
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
    pi_72108244
    Ach ja, ze zullen wel weer met allemaal spannende verhalen terugkeren.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 11:49:55 #204
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72108252
    Een spits die scoort kan geen slechte pot hebben gespeeld. Er is vast iets vaags bij als een extra zaakwaarnemer die zich ineens meldt ofzo. Of hij moet écht slecht hebben gespeeld.
    Maar om nou Veldmate en Nijland af te slachten zoals weer gebeurd, nee. Daarvoor weten wij niet wat er aan de hand is..

    Ze zeggen altijd 100% overtuigd te moeten zijn van hun uitgave, dat zijn ze dit keer dus niet geweest.
    Terecht.
      maandag 24 augustus 2009 @ 11:51:51 #205
    121632 Thomas87
    Democracy is coming!
    pi_72108295
    Jeez, wat een goal!
    Forwardstudent tegen nieuwe Forward-trainer Martin Drent: "Trainer zijn is voor talentlozen"
    Martin Drent: "Studeren ook!"
    pi_72108369
    Komt dus geen spits meer bij, of ze moeten Vennegoor kunnen overtuigen maar dat zie ik ze niet lukken.
    Bodybuilding #1
    Hardlopen #2
      maandag 24 augustus 2009 @ 11:58:10 #207
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72108437
    Stel nou dat ze deze spits wel hadden aangetrokken en hij blijkt toch niet zo geweldig te zijn. Dan zit iedereen weer te zeuren dat ze op basis van 1 potje een speler hebben aangetrokken en dat onze leiding incompetent is.
    Zo gaat dat.
    pi_72108466
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 11:55 schreef Kerol het volgende:
    Komt dus geen spits meer bij, of ze moeten Vennegoor kunnen overtuigen maar dat zie ik ze niet lukken.
    Ja maar....... ik wil een exotische samba voetballer. .

    Vennegoor is natuurlijk niet haalbaar met zijn dikke salaris.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72108529
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 11:58 schreef Prosac het volgende:
    Stel nou dat ze deze spits wel hadden aangetrokken en hij blijkt toch niet zo geweldig te zijn. Dan zit iedereen weer te zeuren dat ze op basis van 1 potje een speler hebben aangetrokken en dat onze leiding incompetent is.
    Zo gaat dat.
    Tja.. Maar ik heb het idee dat deze speler binnekort bij een andere europese club te bewonderen is, en dat we daar heel veel spijt van gaan krijgen. Maar je je hebt wel een punt natuurlijk.

    Wat moeten Pedersen en Koc trouwens SUPERWEDSTRIJDEN hebben gespeeld, want die zijn wel door de keuring gekomen zullen we maar zeggen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 12:03:44 #210
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72108545
    Pedersen en Koç zitten dan ook in de regio waar we wel intensief scouten en over meerdere wedstrijden oordelen over een al dan niet aankoop.
      maandag 24 augustus 2009 @ 12:04:38 #211
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72108570
    Owh en de kwaliteiten van die Colombiaan moeten natuurlijk ook zijn buitenlandersalaris van minimaal 450.000? euro rechtvaardigen.
    pi_72108614
    Ik denk dat het ook een geldkwestie is. Ze hadden al een bod uitgebracht, speler scoort en doet dus wat hij moet doen.. Het zou me niets verbazen als er wat ongure types om de speler heenlopen, en dat men daar niet zo'n trek in had oid.. Iedereen die een graantje mee wil pikken etc..
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 12:35:23 #213
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72109172
    Nijland heeft al gebeld met RTV Noord om het bericht te ontkennen.

    En dat wordt ook al weer aangerekend.
    pi_72109257
    Wat een soap weer !

    Kan me gewoon niet voorstellen dat men het laat afketsen op één mindere wedstrijd van Ramos.
    Of hij is te duur, of er lopen teveel ongure types om hem heen, of er is ineens een buitenkansje om een andere spits te contacteren. Je gaat mij niet wijsmaken dat je een zooi dvd's bekeken hebt, een bod doet en het vervolgens laat afketsen op één mindere wedstrijd.
    quote:
    So wird die Neuerwerbung vorraussichtlich aus Südamerika kommen. Mit dem 1,85 Meter großen Kolumbianer Gustavo Adrian Ramos (23) von America de Cali haben sich die Hertha-Bosse eingehend beschäftigt, der kopfballstarke Zentrumstürmer hat die Scouts überzeugt.

    Kicker
    Zal je zien dat hij naar Hertha vertrekt.

    [ Bericht 14% gewijzigd door venomsnake op 24-08-2009 12:49:16 ]
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72109522
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 12:04 schreef Prosac het volgende:
    Owh en de kwaliteiten van die Colombiaan moeten natuurlijk ook zijn buitenlandersalaris van minimaal 450.000? euro rechtvaardigen.
    quote:
    Het minimale salaris dat voetballers van buiten de Europese Unie in Nederland moeten verdienen, is opnieuw gestegen. Clubs moeten nieuwkomers van twintig jaar en ouder tenminste 382 duizend euro per jaar betalen, anders wordt geen arbeidsverunning verleend. Voor spelers van achttien en negentien geldt een bedrag van 191 duizend euro. Dat blijkt uit gegevens van het Centrum voor Werk en Inkomen.
    pi_72109993
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 11:49 schreef Prosac het volgende:
    Een spits die scoort kan geen slechte pot hebben gespeeld. Er is vast iets vaags bij als een extra zaakwaarnemer die zich ineens meldt ofzo. Of hij moet écht slecht hebben gespeeld.
    Maar om nou Veldmate en Nijland af te slachten zoals weer gebeurd, nee. Daarvoor weten wij niet wat er aan de hand is..

    Ze zeggen altijd 100% overtuigd te moeten zijn van hun uitgave, dat zijn ze dit keer dus niet geweest.
    Terecht.
    dit ja

    en als hij wel komt
      maandag 24 augustus 2009 @ 13:22:30 #217
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72110088
    382.000 euro is ook gewoon veel voor een club als Groningen natuurlijk.

    hey, zelfs Veldmate is nu slecht en de vorige aankopen waren vooral mazzel.
    pi_72110172
    Blijft wel een vaag verhaal natuurlijk. Het nieuws dat hij niet komt is gebasseerd op een SMS'je van Jans.. Maar Nijland ontkent dat weer. Zoals iemand al op het FCG Forum zei, het zou toch geen matige grap van lolbroek Jans zijn?
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 13:27:37 #219
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72110201
    We wachten wel af wat er op Eelde landt deze week.
    pi_72110262
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 13:26 schreef venomsnake het volgende:
    Blijft wel een vaag verhaal natuurlijk. Het nieuws dat hij niet komt is gebasseerd op een SMS'je van Jans.. Maar Nijland ontkent dat weer. Zoals iemand al op het FCG Forum zei, het zou toch geen matige grap van lolbroek Jans zijn?
    heeeeeeeeeeeel matige grap..

    en als het wel een grap is, dan trapt iedereen er wel in
    pi_72110860
    quote:
    Volgens directeur Hans Nijland is Ramos een goede voetballer, maar is hij op dit moment geen directe versterking voor het elftal van Ron Jans.

    Groningen had vorige week al een eerste bod gedaan op de aanvaller. Het was de bedoeling om Ramos maandag vast te leggen. Er was al wel overeenstemming bereikt met de club van Ramos. Groningen zou de aanvaller overnemen voor een bedrag van rond de anderhalf miljoen euro.

    RTVNOORD
    quote:
    Ook Nijland bevestigt inmiddels dat de speler niet goed genoeg is voor de FC.

    OOG TV
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72110916
    ik zeg: vandervaaart
    haken is cool
    pi_72110931
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 14:04 schreef antartica het volgende:
    ik zeg: vandervaaart
    Ik zeg: Messi
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 14:05:27 #224
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72110937
    Nou klaar. Geregeld. Boeiend, next.
    Geen directe versterking, dat kan, logisch en terecht. We hebben nu inderdaad geen spelers nodig die eerst moeten rijpen. Die hebben we al genoeg met Matavz en Koç
    pi_72110938
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 14:04 schreef antartica het volgende:
    ik zeg: vandervaaart
    en sneider
    pi_72110964
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 14:05 schreef Prosac het volgende:
    Nou klaar. Geregeld. Boeiend, next.
    Geen directe versterking, dat kan, logisch en terecht. We hebben nu inderdaad geen spelers nodig die eerst moeten rijpen. Die hebben we al genoeg met Matavz en Koç
    daarom ben ik ook nog steeds voor een speler die zich al bewezen heeft, maar die zullen kwa salaris wel onhaalbaar zijn
    pi_72110969
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 14:05 schreef d_b01 het volgende:

    [..]

    en sneider

    Preciesss!
    haken is cool
    pi_72111006
    Als ze nu maar niet met Bodul of een andere huurjood aan komen kakken.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      maandag 24 augustus 2009 @ 14:10:23 #229
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72111040
    Als Ramos geen directe versterking is, is Bodul dat zeker niet. Als hij echt zo goed was, had hij ongetwijfeld al wat meer speelminuten gekregen.

    Ik zeg: kan Koentjuh niet even bellen met Ruud?
    pi_72111205
    Nou ja, ik verbaas me nergens meer over. Men komt immers ook met een Zonneveld op de proppen (al is dat gelukkig een noodoplossing omdat Sparv pas in de winter kon komen).

    Zou me niets verbazen als er niets meer bij komt, en dat dit de groep is waar je het mee moet doen tot de winter. Ik weet niet wat voor superspits men zoekt voor 2 miljoen, maar daar lopen er geen duizenden van rond.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72111862
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 14:08 schreef venomsnake het volgende:
    Als ze nu maar niet met Bodul of een andere huurjood aan komen kakken.
    Hehe ja. God, ben ff unoff forum aan het lezen. Al die wijven zijn weer flink in paniek. Wordt tijd dat fcg weer een eigen forum krijgt.
      maandag 24 augustus 2009 @ 14:59:54 #232
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72112146
    Dat forum van FCG zelf was ook altijd maar azijnpissen en zaniken hoor.
    pi_72112422
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 14:10 schreef Prosac het volgende:
    Als Ramos geen directe versterking is, is Bodul dat zeker niet. Als hij echt zo goed was, had hij ongetwijfeld al wat meer speelminuten gekregen.

    Ik zeg: kan Koentjuh niet even bellen met Ruud?
    Ze gaan naar Ramos kijken, die jongen maakt zelfs nog een doelpunt en is nu niet goed genoeg...

    Ik heb net zo'n gevoel dat er een vies spelletje wordt gespeeld met de supporters van FC Groningen.
    Als je met je TD helemaal afreist richting Colombia, dan lijkt het me dat je al zoveel hebt ingewonnen over deze speler, dat er bij wijze van spreken alleen nog een krabbel onder het contract hoeft te komen.

    Vreemd....
      maandag 24 augustus 2009 @ 15:19:36 #234
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72112586
    Ze hebben via een relatie die veel in Zuid Amerika rondhangt een dvd gekregen van deze Ramos.
    Jans had gezegd dat op basis van die DVD ze hem direct zouden moeten contracteren. (sikora-movie dus) Maar ze besloten toch even te gaan kijken omdat die relatie meestal wel goede tips had.

    Maar dit keer is het allemaal een beetje in het gezicht van de heren geexplodeerd omdat het allemaal gepresenteerd is als zijnde een appeltje eitje transfer, nog even voor de vorm kijken. Blijkbaar is de speler toch tegengevallen. Dat kan.

    Maar gelijk weer die hysterie.. als elke mogelijke transfer zo bericht werd, hadden we behoorlijk wat seizoenskaarten vrij gehad wegens de hoge bloeddruk van sommige supporters.
    pi_72112844
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 15:19 schreef Prosac het volgende:
    (sikora-movie dus)
    Vind die Sikora Movie maar een suf filmpje om eerlijk te zijn.
    Niet te vergelijken met de beelden van Ramos.

    Maar goed, ik heb nog steeds het idee dat de transfer om andere redenen geen doorgang vindt.
    Hij moet wel ENORM slecht hebben gespeeld wil je op basis van één wedstrijd een conclusie gaan trekken, een wedstrijd waar hij ook nog een goed doelpunt maakt ook.

    Anyway, ik hoop dat men nog wat vind de komende 2 week, want de selectie is gewoon te smal en we missen stootkracht. Zowel in de spits als op het middenveld. Verdedigend zit het wel snor..

    Ik kan me de ''paniek''/onrust op het FCG Forum wel een klein beetje voorstellen. Er vertrekken een paar spelers waaronder de topscorer waar je meer dan 10 miljoen voor vangt. Maar er komt bitter weinig voor terug tot dusver, en de transfermarkt is niet zo gek lang meer open.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72113481
    Die Sikoramovie is dus een grapje geweest van iemand. Begint veelbelovend met 3 fantastische goals en eindigt met lullige tikjes breed. Echt briljant.
    pi_72114804
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 15:53 schreef Ungeheuer het volgende:
    Die Sikoramovie is dus een grapje geweest van iemand. Begint veelbelovend met 3 fantastische goals en eindigt met lullige tikjes breed. Echt briljant.
    Wel droog inderdaad. .
    Een paar van die knullige acties ook nog een paar keer herhalen.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72115623


    Dan maar Sankoh in de spits.

    Darko Bodul die gast is niet eens goed genoeg voor Veendam
      maandag 24 augustus 2009 @ 17:05:53 #239
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72115663
    Hier staan we wel in de top 10!



    (omdat ik het grapje niet in het Ajaxtopic wilde maken)
    pi_72116509
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 17:05 schreef Prosac het volgende:


    (omdat ik het grapje niet in het Ajaxtopic wilde maken)
    Boven Feyenoord .
    quote:
    Colombiaanse spits Ramos niet naar Groningen

    FC Groningen heeft afgezien van het aantrekken van Adrián Ramos. Een delegatie van de club was afgelopen weekend in Colombia, maar de spits kon tijdens de bekeken wedstrijd niet overtuigen. De club gaat zich de komende dagen beraden over mogelijke andere opties.

    Algemeen directeur Hans Nijland en technisch manager Henk Veldmate waren met een positief beeld afgereisd naar Zuid-Amerika. FC Groningen is sinds het vertrek van Marcus Berg naar HSV op zoek naar aanvallende versterking. De club heeft zich in de zoektocht naar een spits echter steeds op het standpunt gesteld dat een eventueel aan te trekken speler een directe versterking voor de selectie van trainer Ron Jans dient te zijn. Ramos was een belangrijke kandidaat.

    Positief beeld
    Veldmate licht vanuit Colombia het traject dat is bewandeld toe. “Wij zijn op pad gegaan met een positief beeld van de speler. Dat was tot stand gekomen op basis van scoutingsrapporten, informatie uit ons netwerk, DVD’s en de status van de speler. Ramos is Colombiaans international en heeft aangetoond doelpunten te kunnen maken. Dit alles bij elkaar opgeteld, maakte dat hij een serieuze optie was.”

    Uitstekend
    De ontvangst en het verblijf in Bogota verliep uitstekend en nog voor de wedstrijd bereikte de Groningse delegatie al een akkoord met de club van Ramos, America de Cal. Hiermee was een bedrag van anderhalf miljoen euro gemoeid. Voorwaarde was wel dat de spits het positieve sportieve beeld zou bevestigen in de wedstrijd Chico – America de Cal. Dat gebeurde niet.

    Veldmate: “Zakelijk gezien was alles voor elkaar, maar helaas werd het spel van Ramos niet wat we ervan hadden gehoopt. Hij was passief en had weinig initiatief. We hebben altijd tegen elkaar gezegd dat we pas een spits aantrekken van wie we volledig overtuigd zouden zijn. Dat is Ramos niet. En dus gaat het niet door.”

    Andere opties
    De club heeft tot en met het weekeinde de tijd over te schakelen op andere opties. “We gaan ons nu beraden. Ook voor ons is het een teleurstelling dat Ramos niet de speler is op wie we hadden gehoopt”, zegt Veldmate. “Vanwege het tijdsverschil met Nederland is deze situatie voor ons nog vers en we zullen de komende dagen nodig hebben om in kaart te brengen wat we nog kunnen doen. Maar we moeten ook heel eerlijk zijn: het was al een lastige klus en dat is er nu niet makkelijker op geworden.”

    Algemeen directeur Hans Nijland hecht eraan te melden dat vanwege het tijdsverschil met Nederland de communicatie wat lastig was en dat dit de reden is voor de latere berichtgeving op deze website.

    FC Groningen
    Ach ja .
    Blijf het maar een raar verhaal vinden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72118048
    Wat vaag inderdaad. Als je een speler nog nooit zelf hebt zien spelen, hoe kun je dan al wel akkoord zijn over de transfersom?
    pi_72118195
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 17:39 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    Boven Feyenoord .
    [..]

    Ach ja .
    Blijf het maar een raar verhaal vinden.
    Het niet doorgaan van Ramos, zal wel weer aanliggen dat er te veel zakenmensen weer willen aan verdienen.Net als Pedro Junior ,ik denk dat ze een type Nevland zoeken.
    pi_72118662


    pi_72119236
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 18:42 schreef Blawh het volgende:
    Wat vaag inderdaad. Als je een speler nog nooit zelf hebt zien spelen, hoe kun je dan al wel akkoord zijn over de transfersom?
    Op de DVD's overtuigde hij wel. Echt lachwekkend om dan maar op basis van 1 wedstrijd te concluderen dat het niks is. Zal vast wel meer achter zitten, maar vind dit 'excuus' wel erg matig.
      maandag 24 augustus 2009 @ 19:54:23 #245
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72120142
    Het zou pas lachwekkend zijn wanneer hij enkel op basis van een paar DVD's was gehaald. Helemaal geen vreemde verklaring van Veldmate.
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72122180
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 19:54 schreef The_Verve het volgende:
    Het zou pas lachwekkend zijn wanneer hij enkel op basis van een paar DVD's was gehaald. Helemaal geen vreemde verklaring van Veldmate.
    Een speler oordelen op basis van een wedstrijd en daarvoor helemaal naar Colombia vliegen. Hadden ze er niet eerder achter kunnen komen wat zijn sterke en zwakke punten zijn?
      maandag 24 augustus 2009 @ 21:10:30 #247
    116532 The_Verve
    Midfield Maestro
    pi_72122610
    Blijkbaar niet. Maar je kan natuurlijk altijd een stok vinden om mee te slaan. Ramos is niet door de club zelf gescout waardoor men geen volledig beeld van hem had.

    Maar ik blijf het verstandig vinden dat men hem niet haalt wanneer hij niet weet te overtuigen. Een volledige wedstrijd zegt namelijk meer dan een paar DVD's met doelpunten. Dat men de knoop doorhakt na slechts één wedstrijd heeft natuurlijk te maken met de naderende sluiting van het transferwindow. Als Ramos ook de tweede wedstrijd niet overtuigt, zou Groningen niet meer kunnen overschakelen naar een andere kandidaat...
    De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
    pi_72132431
    quote:
    Op maandag 24 augustus 2009 12:52 schreef MaxPower het volgende:

    [..]


    [..]
    Het is inmiddels rond de 550.000 per jaar hoor. Gemiddelde van een eredivisie speler ligt rond de 375.000, x 150 %.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:48:15 #249
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72132638
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]

    Het is inmiddels rond de 550.000 per jaar hoor. Gemiddelde van een eredivisie speler ligt rond de 375.000, x 150 %.
    Dan had hij dus boven het plafond gezeten wat Groningen zich voorgenomen "schijnt" te hebben van rond de 400.000/450.000..
    Dan moet hij daar wel flink voor overtuigen wil je dat uittrekken.

    Wat The_Verve ook zegt, ze hebben verstandig gehandeld Nijland en Veldmate, in 1 wedstrijd kán echt wel veel duidelijk worden. Misschien hebben we pech, maar dat hebben we ongetwijfeld al met heel veel gescoutte spelers gehad, maar waar je dan nooit iets van hoort. Dat ze al rond waren over het transferbedrag vóór de wedstrijd is ook goed. Je bent rond en hoeft niet op maandag dinsdag en woensdag nog te onderhandelen. Je kan hem gewoon op maandag mee terug nemen.
    Hoe het ook gegaan zou zijn, veel supporters vinden inderdaad altijd wel een stok om mee te slaan. Nijland kan het bij de meeste sowieso al nooit goed doen en zelfs Veldmate moet het nu ontgelden, dat de transfers van de laatste jaren puur geluk waren bijvoorbeeld.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:56:09 #250
    31057 jpg97
    Otaku No Kenkyu
    pi_72132782
    Misschien een optie voor Groningen om Stef Nijland te huren van PSV?
    Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
    ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
    PieAir
    Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 09:57:24 #251
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72132808
    Stef is niet de goalgetter die wij zoeken.
    pi_72132922
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 09:35 schreef BliksemSchigt het volgende:

    [..]

    Het is inmiddels rond de 550.000 per jaar hoor. Gemiddelde van een eredivisie speler ligt rond de 375.000, x 150 %.
    Heb je een bron? Mijn artikel kwam uit de volkskrant van 2009.
    pi_72133049
    Ik ga even zoeken; dat gemiddelde kwam toen in juni bij VI vandaan, die 150% heb ik toen opgezocht.

    Dat artikel van de Volkskrant ben ik ook tegengekomen, maar is dat niet een update in 2009 en origineel oud?

    [CENTRAAL] Welke voetballer verdient/krijgt het meest? ; de tekst uit het filmpje en het filmpje zelf.

    335k dus gemiddeld.

    Jij had dit artikel toch? http://74.125.77.132/search?q=cache:FtkQVzenR3YJ:www.volkskrant.nl/archief_gratis/article929771.ece/Salarisdrempel_voetballers_van_buiten_EU_hoger+salaris+niet-eu+speler&cd=4&hl=nl&ct=clnk&gl=nl&client=firefox-a - lees het stuk maar eens goed en ga dan rekenen met de jaren etc.

    Ze hanteren bijv geen gemiddeld salaris meer uit 2001/2002 .

    http://pepooh.scarlet.nl/~vitesse/media/vvcs.html -> 150% voor >20 en 75% voor <20.
    pi_72133153
    ok, ja ik heb idd even vluchtig gekeken.
    pi_72134281
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 09:48 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Wat The_Verve ook zegt, ze hebben verstandig gehandeld Nijland en Veldmate, in 1 wedstrijd kán echt wel veel duidelijk worden.
    Als er twijfel is moet je inderdaad niet kopen, wat dat betreft is het goed gehandeld.

    Het is dat de transferperiode bijna sluit en ze hem niet nog een paar wedstrijden kunnen bekijken, want ik ben het niet met je eens dat je op basis van één wedstrijd een goede beoordeling over een speler kan geven. Berg speelde ook wel eens een wedstrijd volkomen kut en enorm passief en met weinig initiatief. Ik kan me het gezeik op Berg nog wel herinneren, ging zelfs zo ver dan sommigen die luilak het liefst op de bank wilde hebben, maar zo slecht was die jongen uiteindelijk toch niet..

    Ik snap trouwens best dat er wat onrust heerst onder veel supporters, als je komend weekend van PSV verliest heb je kans dat je gewoon keihard 18e staat na 5 wedstrijden, lijkt me niet echt iets om vrolijk van te worden.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:09:55 #256
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72134391
    Wij hebben afgelopen seizoenen ook wel periodes gehad dat we geen punten haalden in een reeks van 6 of 7 wedstrijden.
    Alleen valt het dan niet zo op, omdat je dan toch al 5e of 6e staat met 40 punten.
    Ik weiger mezelf nu al op te fokken. Hoewel het uitblijven van versterking me zorgen baart. Then again.. zonder Manchester United hadden we nu al een spits gehad.
    pi_72134584
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 09:48 schreef Prosac het volgende:
    Hoe het ook gegaan zou zijn, veel supporters vinden inderdaad altijd wel een stok om mee te slaan. Nijland kan het bij de meeste sowieso al nooit goed doen en zelfs Veldmate moet het nu ontgelden
    Je wist al maanden geleden dat Berg zou vertrekken en dan kom je in de zomer met een lijstje van twee potentiële opvolgers die achteraf niet haalbaar bleken te zijn. Ik vind dit, om het nog maar zacht uit te drukken, nogal magertjes. Natuurlijk moet je voor kwaliteit gaan en ik weet ook wel dat Groningen qua salaris niet al te veel meer kan betalen, maar dan nog vind ik dat er nu al wel een nieuwe spits had mogen staan.
    pi_72134643
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
    . Then again.. zonder Manchester United hadden we nu al een spits gehad.
    Tja, daar koop je alleen zo weinig voor nu.

    Ik hoop stiekem dat men nog een leuke sambavoetballer vind ergens.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:21:10 #259
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72134693
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:17 schreef TvhN het volgende:

    [..]

    Je wist al maanden geleden dat Berg zou vertrekken en dan kom je in de zomer met een lijstje van twee potentiële opvolgers die achteraf niet haalbaar bleken te zijn. Ik vind dit, om het nog maar zacht uit te drukken, nogal magertjes. Natuurlijk moet je voor kwaliteit gaan en ik weet ook wel dat Groningen qua salaris niet al te veel meer kan betalen, maar dan nog vind ik dat er nu al wel een nieuwe spits had mogen staan.
    Nijland heeft altijd duidelijk gemaakt dat ze niet eerder konden handelen wat betreft een nieuwe spits voordat zeker was dat Berg vertrok en voor hoeveel geld. Ook voor de transfer van Berg al.
    Twee potentiele opvolgers die daadwerkelijk in de media zijn geweest, op de achtergrond speelt vast veel meer, of zijn we allemaal vergeten dat in het verleden spelers vooral per verrassing gepresenteerd werden?
    Groningen doet heel veel in relatieve rust. Dat ergert veel supporters, maar nu gaven ze een keer openheid van zaken, hebben ze weer te hoog van de toren geblazen..

    Met name het salarishuis zit Groningen momenteel dwars.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:21:40 #260
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72134705
    Ik hoorde overigens dat Nijland en Veldmate door zijn gevlogen naar Brazilie..
    pi_72134711
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:09 schreef Prosac het volgende:
    Wij hebben afgelopen seizoenen ook wel periodes gehad dat we geen punten haalden in een reeks van 6 of 7 wedstrijden.
    Alleen valt het dan niet zo op, omdat je dan toch al 5e of 6e staat met 40 punten.
    Ik weiger mezelf nu al op te fokken. Hoewel het uitblijven van versterking me zorgen baart. Then again.. zonder Manchester United hadden we nu al een spits gehad.
    Dat dus. De wedstrijden vind ik dodelijk vermoeiend om te zien, omdat ik echt wel een beter niveau ben gewend dan dit. Ik erger me mateloos aan Lovre (en Jans, maar op dit moment heeft ie weinig keus in spelers). Maar als de wedstrijd eenmaal over is kan ik me prima erbij neerleggen dat het op dit moment niet beter is dan ik had gewild / gehoopt. Een reeks slechte wedstrijden hebben we ook in de laatste jaren steeds gehad. Meestal zo rond de winterstop dacht ik. Ik ga er maar vanuit dat Pedersen nog iets meer moet wennen aan het elftal en het elftal aan hem. Bovendien loopt Lovre hem soms hinderlijk in de weg of moet ie weer hakballen of overstapjes doen die faliekant mislukken. Zie echt wel potentie in die Pedersen.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:23:22 #262
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72134754
    Pedersen liet met zijn goal tegen VVV wel wat van zijn kunnen zien. Nu nog wat scherper.
    Die voorzet van Lovre was ongeveer het enige goede die pot van hem geloof ik.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:28:38 #263
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72134903
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:
    Ik hoorde overigens dat Nijland en Veldmate door zijn gevlogen naar Brazilie..
    Om een sletje te regelen?
    pi_72135034
    Bovendien waar hebben we het over.

    Thuis Ajax: hoe leuk de afgelopen jaren ook waren ook in deze tijd is Ajax nog steeds doorgaans de meerdere geweest in eigen huis. 0-2 verlies vrij normaal als je nog niet op sterkte bent.

    Roda uit: gelijkspel kan gebeuren. Met 10 man een punt pakken is achteraf niet zo slecht. Hoewel de wedstrijd wel om te huilen was.

    NAC thuis: NAC in goede doen die lekker achteruit konden leunen tegen een Groningen die punten moesten pakken. Maaskant en zijn mannen deden het lekker slim. 1-2 verlies is niet raar. Vorig jaar konden we ook al geen potten breken tegen hun en waren we thuis afhankelijk van een supersolo van Granqvist.

    VVV uit: spel was soms aardig maar teveel persoonlijke fouten, kutpasses, kutgoals. Enige wedstrijd waarvan ik dacht dat we het hebben laten liggen.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:40:06 #265
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72135203
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:28 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Om een sletje te regelen?
    Even lekker anaal zo'n 17 jarig hoertje in haar Favela-huisje uitwonen.
    pi_72135222
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:21 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]
    Ik erger me mateloos aan Lovre
    Die speelt al maanden kloten, volgens mij overschat hij zichzelf een beetje. Ik zou graag iemand anders op 10 zien (Garcia of Andersson als die weer beschikbaar zijn), ook al omdat Lovre toch transfervrij de poort uit loopt komend seizoen.
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:
    Ik hoorde overigens dat Nijland en Veldmate door zijn gevlogen naar Brazilie..
    Samba
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:43:25 #267
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72135293
    Iemand op FCGforum meldt het ook lees ik.
    pi_72135316
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:21 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Nijland heeft altijd duidelijk gemaakt dat ze niet eerder konden handelen wat betreft een nieuwe spits voordat zeker was dat Berg vertrok en voor hoeveel geld. Ook voor de transfer van Berg al.
    Dat klopt, maar ik neem aan dat je wel blijft scouten zodat je, als je wel geld hebt, onmiddelijk tot actie kunt overgaan. Natuurlijk moet je een spits goed bekijken alvorens je tot een dergelijk besluit komt, maar kom op, je hebt zeker een half jaar de tijd gehad om tot een uitgebreid lijstje te komen. Zelf heeft Groningen vrij nadrukelijk kenbaar gemaakt dat er twee potentiële opvolgers waren en dat dit door omstandigheden niet gelukt is. Dit duidt er niet op dat er op de achtergrond veel meer heeft gespeeld.

    Overigens hoop ik nog liever dat er een creatieve middenvelder bij komt, een type Andersson. Ik ben ervan overtuigd dat onze huidige spitsen dan al stukken beter zullen presteren. De noodzaak om een nieuwe spits wordt dan ook iets minder.
    pi_72135355
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:

    [..]

    Even lekker anaal zo'n 17 jarig hoertje in haar Favela-huisje uitwonen.
    Anaal omdat ze eigenlijk een piemeltje heeft?
    pi_72135386
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:45 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Anaal omdat ze eigenlijk een piemeltje heeft?
    .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:46:21 #271
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72135388
    Bajrami

    Ze hebben direct gehandeld met Diouf toen het er op leek dat Berg naar HSV een kwestie van nuances was, maar helaas was het al te laat. Wie op dat moment de 2e optie was geen idee. Die Wagner en Ramos waren blijkbaar de reserve opties.

    Ik pleit nog altijd voor Benbrug.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:46:44 #272
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72135397
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:45 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Anaal omdat ze eigenlijk een piemeltje heeft?
    Zodat ze niet zwanger wordt jonguuuh.
    pi_72135408
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:46 schreef Prosac het volgende:

    Ze hebben direct gehandeld met Diouf toen het er op leek dat Berg naar HSV een kwestie van nuances was, maar helaas was het al te laat. Wie op dat moment de 2e optie was geen idee. Die Wagner en Ramos waren blijkbaar de reserve opties.
    Je vergeet die Braziliaan die in Japan voetbalt nog.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72135421
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:44 schreef TvhN het volgende:

    [..]
    Overigens hoop ik nog liever dat er een creatieve middenvelder bij komt, een type Andersson. Ik ben ervan overtuigd dat onze huidige spitsen dan al stukken beter zullen presteren. De noodzaak om een nieuwe spits wordt dan ook al weer iets minder.
    Dat denk ik dus ook.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:47:47 #275
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72135438
    Waarom is die eigenlijk niet doorgegaan, ook loontechnisch?
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:48:38 #276
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72135469
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Ungeheuer het volgende:

    [..]

    Dat denk ik dus ook.
    Het is niet het één of het ander wat mij betreft. Eigenlijk is alleen Pedersen een volwaardige spits en dat is gewoon te weinig.
    pi_72135471
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:47 schreef Prosac het volgende:
    Waarom is die eigenlijk niet doorgegaan, ook loontechnisch?
    Er liepen teveel mensen om hem heen die ook een graantje wilde meepikken bij een eventuele transfer volgens Nijland.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:49:35 #278
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72135509
    Zo'n Dries Mertens had hier ook goed gepast trouwens.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 11:51:58 #279
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72135589
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:49 schreef Grulez het volgende:
    Zo'n Dries Mertens had hier ook goed gepast trouwens.
    Groningen wilde hem ook, maar Dries achtte zich nog niet rijp voor een club als Groningen, aldus het interview na het bekend worden van zijn overgang.
    pi_72135626
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:48 schreef Grulez het volgende:

    [..]

    Het is niet het één of het ander wat mij betreft. Eigenlijk is alleen Pedersen een volwaardige spits en dat is gewoon te weinig.
    Is inderdaad ook niet het één of het andere, maar een kwestie van liever. Voor Berg de enige spits was, was Suarez het. Ben blij dat nu met Pedersen Grunn wel weer voor een tweede gaat. -Berg zou eigenlijk de tweede naast Suarez worden, maar dat terzijde.-

    Maar echt verlos ons van Lovre aub!
    pi_72137491
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 11:43 schreef Prosac het volgende:
    Iemand op FCGforum meldt het ook lees ik.
    Daar hebben ze het over deze Rafael Coelho, al is dat natuurlijk nergens op gebasseerd..

    Maar goed, het is sowieso wel een leuk filmpje om naar te kijken ook al zitten ze niet achter hem aan.
    Een geslaagd Sikora filmpje zeg maar.

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72137677
    quote:
    FC Groningen zoekt verder in Brazilië
    bogota -
    Na het afketsen van de deal
    met de Colombiaan Adrian Ramos (midden op de foto) zijn technisch manager Henk
    Veldmate en algemeen directeur Hans Nijland niet volgens plan naar Nederland
    teruggereist, maar zijn vanuit de Colombiaanse hoofdstad Bogota doorgevlogen
    naar Brazilie.

    Daar willen de twee de zoektocht naar een nieuwe spits
    voortzetten. Het is nog niet bekend voor welke speler zij Brazilie bezoeken.

    bron DVHN | Gepubliceerd op 25 augustus 2009, 12:50
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:05:52 #283
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72137872
    Ze komen terug met Tardelli of Ronaldo.
    pi_72137917
    Peter Beense.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:34:18 #285
    126146 Garudo
    Kaizo Konpaku
    pi_72138881
    Adriano
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_72139019
    Wat denken jullie ervan zondag?
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
    pi_72139021
    Misschien krijgt AS Roma nog wel concurrentie voor Fred. Ik zie de groen-witte spenen al voor me.
    That's all folks!
    pi_72139753
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 13:38 schreef dndiek het volgende:
    Wat denken jullie ervan zondag?
    1-3
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:03:11 #289
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72139755
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 13:38 schreef dndiek het volgende:
    Wat denken jullie ervan zondag?
    1-3.

    Ik hoop op een goedmakertje voor de laatste 2 thuiswedstrijden een spectaculaire 6-4.
    Maar PSV thuis winnen we toch niet.
    pi_72140404
    Wat een eensgezindheid
    Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
    Winnaar Serie A-toto 2008-2009
    Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
    En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 14:32:48 #291
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72140594
    Als het dan 1-3 wordt, laat Dzudzak dan 3x scoren.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:05:38 #292
    176521 Grulez
    rasgroninger
    pi_72143625
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 14:03 schreef venomsnake het volgende:

    [..]

    1-4
    pi_72143813
    We kunnen eigenlijk wel een bijtertje gebruiken, iemand die de boel wat op scherp kan zetten.

    Ik denk dat de volgende speler wel aan dat profiel voldoet



    Klik! .
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72144670
    quote:
    FC Groningen verlegt jachtterrein naar Brazilië

    25/08/2009 16:20

    Na het afzeggen van Adrián Ramos blijft FC Groningen in Zuid-Amerika op zoek naar een spits. In Brazilië wordt een andere potentiële aanwinst bekeken.

    Nadat de Colombiaanse spits Ramos onvoldoende indruk had gemaakt en de transfer was afgeblazen, besloten de FC Groningen-directeuren Henk Veldmate en Hans Nijland maandag hun verblijf in Zuid-Amerika te verlengen.

    'Aangezien de reisafstand van Colombia naar Brazilië goed te overbruggen valt, willen we niets aan het toeval overlaten en deze kans om nog een andere spits – die zoals gezegd bij ons bekend is – aan het werk te zien, niet aan onze neus voorbij laten gaan', aldus Nijland op de website van FC Groningen. 'We willen onszelf later niet verwijten, dat we er niet alles aan hebben gedaan de juiste speler te vinden.'

    In de zoektocht van FC Groningen valt de naam van Rafael Coelho Luiz als mogelijke opvolger van Berg. De 21-jarige Braziliaan speelt sinds maart 2007 voor Figueirense. In mei vorig jaar was hij in beeld bij FC Utrecht. Maar de proefperiode mondde niet uit in een contract vanwege de onduidelijkheid over de transferrechten.

    VI
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 16:42:04 #295
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72144889
    Ze lezen goed mee op het FCGforum.
    pi_72145160
    Inderdaad.
    Al zou het me niets verbazen als het daadwerkelijk om hem gaat.
    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72145442
    Wat dan wel weer opvallend is, is dat een knakker op een PSV forum gister om 18.00 weet te melden dat hij waarschijnlijk naar Groningen gaat.
    Klik

    Hier nog een Sikora filmpje van hem:

    "Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
    pi_72145554
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 14:32 schreef Prosac het volgende:
    Als het dan 1-3 wordt, laat Dzudzak dan 3x scoren.
    Waarom?
    What we do in life echoes in eternity
    Just relax - It's what Jesus would do
    Wat een vrouw!
    spits!
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:04:11 #299
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72145626
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 17:02 schreef Dylan Dog het volgende:

    [..]

    Waarom?
    Coach van het Jaar.
    pi_72145741
    Ik ben benieuwd, lijkt wel een paniekaankoopje te worden. Als hij niet slaagt zal er (al dan niet terecht) aardig wat kritiek geuit worden richting de TS.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 17:09:47 #301
    73274 Prosac
    Bedankt Ray
    pi_72145805
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 17:07 schreef Blawh het volgende:
    Ik ben benieuwd, lijkt wel een paniekaankoopje te worden. Als hij niet slaagt zal er (al dan niet terecht) aardig wat kritiek geuit worden richting de TS.
    Als ze niks halen krijgen ze ook bakken met stront over zich heen. Dus wat dat betreft hoeven ze niet zonodig een paniekaankoopje te doen.
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')