Tja, op dit moment hebben mensen er grof geld voor over. Hoewel sommige LP's zeldzaam zijn, gingen ze voor zijn dood voor enkele tientjes over de 'toonbank'. Nu daarentegen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:00 schreef Noax het volgende:
Net even op Ebay rondgekeken, leuk hoor, ik wacht nog wel even....![]()
Alleen bij een goed bod mogen ze weg.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:04 schreef R4m0n_46 het volgende:
@Noax
Waarom verkoop je ze eigenlijk?
- geen platenspeler (LP)
- overschot
- je luistert er niet vaak naar
Wellicht, ik wil echter de originele eerste druk hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:28 schreef Noax het volgende:
Het is een kwestie van tijd en ze liggen straks weer bij de MM...
Zo zag ik er vorige week ook een oudje van Tupac liggen.
Met een bouwvakker?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:04 schreef Rnnz het volgende:
Hoor net op RTL Boulevard dat MJ zogenaamd een relatie met een man zou hebben gehad... ehh..? Lol.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:36 schreef Rnnz het volgende:
In dat geval had hij beter The Boy Is Mine kunnen zingen samen met Brandy en Monica.
nieuwsartikel?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:56 schreef Anonymousz het volgende:
De begrafenis is niet op 31 augustus maar op 3 september
Ze zeiden op RTL Boulevardquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:02 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
nieuwsartikel?
ze stellen het ook echt de hele tijd uit, zo kan het wel oktober worden...
Had ie sowieso wel snel hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
![]()
als hij dat nummer daadwerkelijk had gezongen, had de media aan het begin van z'n carrière al een mooi gerucht over hem
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:04 schreef Rnnz het volgende:
Hoor net op RTL Boulevard dat MJ zogenaamd een relatie met een man zou hebben gehad... ehh..? Lol.
I love that song!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:36 schreef Rnnz het volgende:
In dat geval had hij beter The Boy Is Mine kunnen zingen samen met Brandy en Monica.
Was heel mooi inderdaadquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 02:54 schreef Zapato het volgende:
Wat een filmpje, standbeeld voor deze man. Achtdubbel kippenvel, zoveel oprechte en herkenbare emotie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |