FOK!forum / Werk, Geldzaken, Recht en de Beurs / Belstatus T-Mobile
Skvzondag 16 augustus 2009 @ 18:19
Sinds enige weken (ongeveer vier weken) is het bij T-Mobile voor abonnees niet meer mogelijk om de actuele status van het verbruik van de belminuten op te vragen.

Eerst zou dit duren tot 24 juli, maar nu staat er weer dat het nog een paar weken kan gaan duren.
Kan en mag dit zomaar? Het resultaat voor mij kan alleen maar zijn dat ik ruim over mijn bundel heen ben en minuten/smsjes mag gaan betalen á E0,25 per stuk. Hier heb ik uiteraard geen zin in.

Wat zijn mijn rechten als klant in deze? Kan ik schadevergoeding eisen mocht ik over mijn bundel heen zijn gegaan? Is het mogelijk om dit als reden aan te voeren om het contract te ontbinden? Of valt er niks tegen te doen?
TwyLightzondag 16 augustus 2009 @ 18:24
Nou het duurt al veel langer dan 4 weken kut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.

Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
eNaSnIzondag 16 augustus 2009 @ 18:36
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligt Hebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
RuiDaSilvazondag 16 augustus 2009 @ 18:39
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:36 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligt Hebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
eNaSnIzondag 16 augustus 2009 @ 18:41
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Kwestie van een teststraat inrichten productie-a-like en daar testen i.p.v. in de live-omgeving dan?
Gewoonikzondag 16 augustus 2009 @ 19:22
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TwyLight het volgende:
Nou het duurt al veel langer dan 4 weken kut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.

Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
Die van vorige maand kreeg ik eind van die maand. maar heb hem pas deze week betaald zonder problemen(was de acceptgiro kwijt). Die van afgelopen maand heb ik nu pas binnen.
SoupNazizondag 16 augustus 2009 @ 19:23
tvp
Skvzondag 16 augustus 2009 @ 20:00
Het vervelende is ook nog dat deze problemen worden veroorzaakt doordat ze hun servers en software voor intern gebruik aanpassen. De klant merkt dus totaal geen verschil als de werkzaamheden klaar zijn; het is puur om het voor T-Mobile zelf makkelijker te maken. De klanten zijn er nu de dupe van.

Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
eNaSnIzondag 16 augustus 2009 @ 21:07
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Skv het volgende:
Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Ja
Konamimaandag 17 augustus 2009 @ 00:20
tvp
Yrealmaandag 17 augustus 2009 @ 00:33
ik heb sinds juni niks meer van ze gehoord

(tenzij ik ook niks meer van ze ga horen.. dan )
haatt-mobilemaandag 17 augustus 2009 @ 10:09
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
FortunaHomemaandag 17 augustus 2009 @ 11:44
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.

Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.

Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
JohnnyStardustmaandag 17 augustus 2009 @ 13:37
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef haatt-mobile het volgende:
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
Wat had je dan gewild? Dan ze niet reageren, omdat ze nog niet weten wanneer die tool online is?
NMGN23maandag 17 augustus 2009 @ 13:55
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.

Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.

Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
Belstatus opvragen is gewoon een onderdeel van abonnement, of ze dit nu in het contract zetten of niet.
UncleSammaandag 17 augustus 2009 @ 13:57
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
LilDutchPrincessmaandag 17 augustus 2009 @ 15:08
Vodafone heeft dit ook een periode gehad... Zwaar irritant inderdaad, maar volgens mij kan je er juridisch weinig mee..

Enige wat je kan is aan het einde van je Abo lekker een abo nemen bij de concurrent!
lightedmaandag 17 augustus 2009 @ 16:48
Tvp.

Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
JohnnyStardustmaandag 17 augustus 2009 @ 17:09
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
Want....?

Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
NMGN23maandag 17 augustus 2009 @ 17:44
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef lighted het volgende:
Tvp.

Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
Dat werkt dus niet...
Aventuramaandag 17 augustus 2009 @ 19:36
Wat ik vervelender vind aan hun 'systeemupdate' is dat facturen nu veel later komen en dat er van alles misgaat met nummerbehoudaanvragen.
AMDFreakmaandag 17 augustus 2009 @ 20:31
Facturen zijn idd te laat.
Het is gewoon irritant dat je niet weet wat je nog over hebt. Een ding is zeker, dit gaat ze klanten kosten.
eNaSnImaandag 17 augustus 2009 @ 20:41
Hmm, sta op de rol om 15 sept geporteerd te worden naar BEN Vaak, hopen dat dan alles maar goed gaat. Heb er weinig vertrouwen in nu
GlowMousemaandag 17 augustus 2009 @ 20:53
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Want....?

Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
quote:
De Klant kan gebruikmaken van aanvullende diensten die worden aangeboden
door T-Mobile. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op deze aanvullende
diensten tenzij anders aangegeven in de productomschrijving van de betreffende aanvullende
dienst. Op aanvullende diensten kunnen daarnaast aanvullende voorwaarden
van toepassing zijn.
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
JohnnyStardustmaandag 17 augustus 2009 @ 21:02
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
[..]

Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
Je bedoelt deze voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde bij My T-Mobile?
quote:
[...]
5. Hoewel T-Mobile zich inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren, garandeert T-Mobile met nadruk geen ononderbroken of ongehinderde beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones.
[...]
11. T-Mobile behoudt zich het recht voor om de onder My T-Mobile en t-zones aangeboden diensten zonder voorafgaande aankondiging te wijzigen en/of stop te zetten. Daarnaast eindigt de overeenkomst ter zake van My T-Mobile en t-zones bij het eindigen van de Overeenkomst tussen T-Mobile en de Klant.
Kortom: ja, het is lastig om zelf je minuten en smsjes bij te houden, maar het is nu even niet anders. T-Mobile heeft zich goed ingedekt tegen verstoringen.

Hen in gebreke stellen wegens wanprestatie gaat niet lukken. Je bent uitdrukkelijk ermee akkoord gegaan dat My T-Mobile as is wordt geleverd en dat je geen aanspraken kunt maken zodra My T-Mobile uit de lucht is.
Space-Chineesmaandag 17 augustus 2009 @ 21:08
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vodafone heeft dit ook een periode gehad... Zwaar irritant inderdaad, maar volgens mij kan je er juridisch weinig mee..

Enige wat je kan is aan het einde van je Abo lekker een abo nemen bij de concurrent!
Mooi is dat het. Toen Vodafone het net opgelost had stapte ik over naar T-mobile. Maar goed, ik heb er (nog) niet zoveel moeite mee.
GlowMousemaandag 17 augustus 2009 @ 21:10
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.

Daarnaast mag T-Mobile wel eens aantonen dat ze zich inderdaad inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren.
JohnnyStardustmaandag 17 augustus 2009 @ 21:12
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef GlowMouse het volgende:
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?

Die website waar je de belstatus kunt bekijken is niet de primaire dienst die T-Mobile levert. Die ligt ergens anders (mobiele communicatie). Bovendien kun je nog steeds inloggen en je factuur bekijken. Alleen de belstatus doet het niet.
GlowMousemaandag 17 augustus 2009 @ 21:17
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?

Alsof ik ¤ 30 per maand betaal om alleen in te loggen op een site waar ik een factuur kan bekijken
Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?
Niznomaandag 17 augustus 2009 @ 22:00
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?
staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?
GlowMousemaandag 17 augustus 2009 @ 22:04
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?
Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.
lighteddinsdag 18 augustus 2009 @ 08:28
Iemand die echt iets gaat doen want alleen discussieren gaat hem niet worden . Ik zou zeggen TS, als je een poging wilt wagen, schrijf gewoon een brief waarin je zegt onmiddelijk te willen opzeggen wegens blabla... en kijken hoe ze reageren.
InnocentFRdinsdag 18 augustus 2009 @ 08:40
-delete-
Apfel.dinsdag 18 augustus 2009 @ 14:18
ik betaal me factuur gewoon niet, wacht wel op de herinneringen.
lost95woensdag 19 augustus 2009 @ 21:00
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.
Zoals al eerder gemeld, staat in de aanvullende voorwaarden zeer expliciet vermeld dat T-Mobile geen garanties biedt voor een onverstoorde werking van MyTMobile. Met haviltex zal je er in dit geval niet komen. Zowel taalkunding als intepretatiekundig geen speld tussen te krijgen.
GlowMousewoensdag 19 augustus 2009 @ 22:01
Nogmaals: bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
lost95woensdag 19 augustus 2009 @ 22:57
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
Nogmaals: bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Nogmaals, T Mobile biedt geen garantie voor een onverstoorde werking van My TMobile diensten. Dat is wat anders dan je het recht ontnemen op de toegezegde prestatie op te eisen. Al zou ik mijn geld er niet op inzetten dat de rechter belstatus als onderdeel van de toegezegde prestatie ziet.
GlowMousewoensdag 19 augustus 2009 @ 23:15
Waarin zit het materiële verschil tussen 'geen garantie' en 'geen recht tot opeisen van de prestatie'?
Tha_Duckwoensdag 19 augustus 2009 @ 23:17
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:28 schreef lighted het volgende:
Iemand die echt iets gaat doen want alleen discussieren gaat hem niet worden . Ik zou zeggen TS, als je een poging wilt wagen, schrijf gewoon een brief waarin je zegt onmiddelijk te willen opzeggen wegens blabla... en kijken hoe ze reageren.
Gedaan. En wordt gewoon genegeerd.
Tha_Duckwoensdag 19 augustus 2009 @ 23:21
Zo, en nu zie ik een factuur met aansluitkosten terwijl ze er 24 dagen over gedaan hebben om mij aan te sluiten, met een aantal keer tijden geen telefoon. En al het andere gekut.

Die rekening kunnen ze op hun buik schrijven, die boek ik direct terug. Wat een debielen.
Apfel.donderdag 20 augustus 2009 @ 02:56
iemand die weet dat als je een acceptgiro van T-mobile heb en die niet betaald. Krijg je dan nog herinneringen ofzo?

Wil t zo lang mogelijk uitstellen
lighteddonderdag 20 augustus 2009 @ 08:09
quote:
>Vraag : Geachte,
>
>HOE toevallig is het, dat precies in de periode dat MyT-mobile eruit ligt
>ik over mijn abbonementstarief heen zit?
>
>Ik hoor graag wanneer dit eindelijk opgelost is want u snapt zelf ook wel
>dat het niet mogelijk is om op deze manier zelf het belgedrag bij te houden.
>Daarnaast staat in jullie voorwaarden dat jullie dit als extra dienst leveren.
>Jammer dat jullie dat al niet na kunnen komen
>
>Met geen vriendelijke groet,
>Edwin xxxxx
quote:
Geachte heer xxxx,
>
>Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
>
>U vraagt ons wanneer de belstatus weer operationeel is. Helaas kunnen wij
>uhieop geen antwoord geven. Door onderhoudswerkzaamheden hebben de systemen
>die belstatusgegevens verwerken, enige tijd stilgelegen. Helaas is gebleken,
>nadat de desbetreffende systemen weer in gang zijn gezet, dat de belstatus
>onvolledige en onjuiste informatie toonde. T-Mobile heeft om deze reden
moeten
>besluiten de belstatus vooralsnog uit te schakelen, zodat een en ander nagekeken
>en gecorrigeerd kan worden. Wij begrijpen dat u dit als bijzonder vervelend
>ervaart, maar hopen ook dat u hier begrip voor heeft.
>
>Alhoewel de belstatus een dienst is die wij al jaren aanbieden en die wij
>ook graag willen blijven aanbieden, blijft het een dienst waaraan geen rechten
>ontleend kunnen worden en waar u als klant ook geen recht op heeft.
>
>Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
>Met vriendelijke groet,
>T-Mobile Klantenservice BV
>
>
TS, ik heb het maar voor je gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 27-08-2009 15:58:45 ]
pleeborstelzaterdag 22 augustus 2009 @ 10:47
Ik ben in juli overgestapt van flex 15 naar i-150 met iPhone. Op mijn factuur van juli EN augustus wordt echter gewoon het oude abbo vermeld ze hebben gewoon 15 euro automatisch geincasseerd i.pv. 29,95

Mijn iPhone abonnement is echter wel ingegaan per 7 juli. Dat kan ik zien omdat visual voicemail is geactiveerd en ze hebben me gebeld dat het iPhone abbo per 7 juli in is gegaan.

Moet ik dit melden, en als ik dit niet doe, kan ik alsnog een verrekening verwachten? Zijn er meer mensen met niet kloppende rekeningen?

GlowMousezaterdag 22 augustus 2009 @ 10:56
Toen ik een fout meldde (ik kreeg een paar maanden achter elkaar nog een korting die ik niet hoorde te krijgen waarbij mijn totale rekening uiteindelijk op -60 euro was uitgekomen), werd de rekening op 0 gezet en hoefde ik vanaf dan pas te betalen. Dat was al wel weer twee jaar terug.

Oktober geven ze nu als schatting dat het weer werkt
Yrealzondag 23 augustus 2009 @ 12:10
Je mag je nu opgeven voor een sms dienst die je meld wanneer belstatus beschikbaar word
Hugo__Bossmaandag 24 augustus 2009 @ 12:06
Mooi klote dit, gelukkig heb ik 2 abo's bij ze, dus kleine kans dat ik mn bundel overschrijdt
Lipsdinsdag 25 augustus 2009 @ 12:25
Voor die sms dienst moet je wel een sms sturen die je zelf moet betalen... Beetje jammer!
Buckledinsdag 25 augustus 2009 @ 12:35
Ik ben afgelopen week ongevraagd klant geworden van T-mobile. Ik had altijd een Orange abonnement, prima, maar toen werd Orange overgnomen door T--mobile. Nog steeds geen probleem, maar nu hebben ze mijn Orange abonnement officieel overgezet naar een T-mobile abonnement. En het enige wat ik te horen kreeg was een sms: Komdende nacht tussen 12 en 1 wordt u telefoonnummer overgezet naar T-mobile, hierdoor bent u wellicht verminderd bereikbaar.

WTF? Ik bepaal graag zelf waar ik mijn abonnementen afluit, danku. Heb dus gister gelijk opgezegd via de telefonische opzegdienst, weet iemand hier of dat een beetje werkt, of wordt ik alsnog genaaid met facturen e.d. tot ik toch die aangetekende brief stuur naar het adres dat ze me niet willen geven aan de telefoon?

Oh, ik kon trouwens gemakkelijk opzeggen omdat de 2 jaar van mijn abonnement allang verstreken zijn. ik heb een maand opzegtermijn.
tehoefdinsdag 25 augustus 2009 @ 12:46
T-mobile ook eens mailtje gestuurd

Hopelijk bevredigend antwoord anders exit T-mobile.
Lipsdinsdag 25 augustus 2009 @ 12:56
Ik ben op 't moment ook aan het mailen met T-Mobile maar er zit daar een of andere incompetente vent die z'n cursus begrijpend lezen niet af heeft gerond. Hij kan dus enkel reageren met standaard zinnetjes. Als je vervolgens mailt dat je graag een volledige reactie op je mail ontvangt krijg je het volgende:

Geachte mevrouw *****

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat wij niet reageren op uw klacht en u verwacht een volwaardige
reactie. Wij vinden het jammer dat u de belstatus niet kunt raadplegen. Indien
er een oplossing of een tijdelijke oplossing is dan zult u deze uiteraard
vernemen van ons.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV


Dit is dus nog steeds geen reactie op mijn mail...

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 27-08-2009 16:08:36 ]
NMGN23dinsdag 25 augustus 2009 @ 13:46
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef Lips het volgende:
Ik ben op 't moment ook aan het mailen met T-Mobile maar er zit daar een of andere incompetente vent (...) die z'n cursus begrijpend lezen niet af heeft gerond. Hij kan dus enkel reageren met standaard zinnetjes. Als je vervolgens mailt dat je graag een volledige reactie op je mail ontvangt krijg je het volgende:

Geachte mevrouw *****

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat wij niet reageren op uw klacht en u verwacht een volwaardige
reactie. Wij vinden het jammer dat u de belstatus niet kunt raadplegen. Indien
er een oplossing of een tijdelijke oplossing is dan zult u deze uiteraard
vernemen van ons.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV

...


Dit is dus nog steeds geen reactie op mijn mail...
Is jou geen fatsoen bijgebracht? Niet bepaald netjes om zijn naam erbij te zetten...
Repeatdinsdag 25 augustus 2009 @ 13:52
tvp. kutbedrijf, nu al, en ik zit er pas een paar maanden
Lipsdinsdag 25 augustus 2009 @ 14:03
nvm
kleinetromdinsdag 25 augustus 2009 @ 20:29
er stond ergens in het ad dat het nog wel tot oktober kan duren eer de belstatus weer te zien is...
tehoefdinsdag 29 september 2009 @ 13:44
WOW, zie belstatus weer.
#ANONIEMdinsdag 29 september 2009 @ 14:14
Ff ander vraagje, kun je van relax overstappen naar flex als je nog in een abo zit?
Ranja_Ranjadinsdag 29 september 2009 @ 14:57
Het is ondertussen EINDELIJK verholpen...

Ik weet dat ook naar 1202 gratis kan bellen om je belstatus te ontvangen, weet iemand ook of t-mobile hier een sms-dienst van heeft?
c0nd0rdinsdag 29 september 2009 @ 16:45
Jep. Gister deed hij het eindelijk weer!

Echt te belachelijk voor woorden dit hele akkefietje
Apfel.dinsdag 29 september 2009 @ 23:54
Mijne werkt ook alweer 3 dagen, maar staat al 3 dagen dezelfde belminuten en nog te versturen sms berichten
c0nd0rwoensdag 30 september 2009 @ 10:16
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Apfel. het volgende:
Mijne werkt ook alweer 3 dagen, maar staat al 3 dagen dezelfde belminuten en nog te versturen sms berichten
Dat veranderd ook niet als je niet belt of smst
Apfel.woensdag 30 september 2009 @ 20:30
quote:
Op woensdag 30 september 2009 10:16 schreef c0nd0r het volgende:

[..]

Dat veranderd ook niet als je niet belt of smst
hihi
morpheus_at_workwoensdag 30 september 2009 @ 20:43
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Apfel. het volgende:
Mijne werkt ook alweer 3 dagen, maar staat al 3 dagen dezelfde belminuten en nog te versturen sms berichten
hier het zelfde , hij update niet meer.
Proximodonderdag 1 oktober 2009 @ 21:55
werkt die weer, zit ik er ineens 63 euro overheen... terwijl ik amper minuten heb verbelt deze maand en nooit op internet zit.....
morpheus_at_workdonderdag 1 oktober 2009 @ 22:22
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Proximo het volgende:
werkt die weer, zit ik er ineens 63 euro overheen... terwijl ik amper minuten heb verbelt deze maand en nooit op internet zit.....
hier in 2 dagen 50 belminuten gezakt terwijl ik 2 korte telefoontjes heb gepleegd en laatste update tot de 29ste , kortom het gaat weer fantastisch
Proximovrijdag 2 oktober 2009 @ 13:52
quote:
Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

hier in 2 dagen 50 belminuten gezakt terwijl ik 2 korte telefoontjes heb gepleegd en laatste update tot de 29ste , kortom het gaat weer fantastisch
Zou je dit niet kunnen gebruiken om het te ontbinden
Zweefvliegjevrijdag 2 oktober 2009 @ 15:41
Ze zeggen ook als je je tegoed opvraagt dat het van 2 dagen terug is en dat ze werken aan een betere weergave...... Al met al balen, mijn rekeningen zijn de afgelopen maanden nog nooit zo hoog geweest als nu
Zweefvliegjevrijdag 2 oktober 2009 @ 15:41
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Ff ander vraagje, kun je van relax overstappen naar flex als je nog in een abo zit?
Jawel, dat kan, maar alleen naar een hogere bundel.
morpheus_at_workvrijdag 2 oktober 2009 @ 19:59
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef Proximo het volgende:

[..]

Zou je dit niet kunnen gebruiken om het te ontbinden
belstatus heeft officieel geen status , jekan er geen rechten aan ontlenen
Apfel.vrijdag 2 oktober 2009 @ 22:44
Opeens komen ze ermee dat ik 45 minuten over mijn bundel heb gebeld, terwijl ik altijd minuten vna mijn bundel overhou

Toch maar eens bellen want hier klopt he-le-maal niks meer van.
gatewayvrijdag 2 oktober 2009 @ 22:47
wees blij dat je het kan zien, bij sommigen kan dat nieteens
Zweefvliegjezaterdag 3 oktober 2009 @ 09:30
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 22:47 schreef gateway het volgende:
wees blij dat je het kan zien, bij sommigen kan dat nieteens
Er zijn ook mensen die hun provider kiezen omdat ze de mogelijkheid hebben hun belgedrag bij te houden!!

Als je trouwens een échte controlfreak bent, dan neem je Simpel, dan kan je zelfs een belplafond instellen, dus dan worden je rekeningen nooit hoger dan een door jou zelf opgegeven bedrag.
morpheus_at_workzaterdag 3 oktober 2009 @ 09:36
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 09:30 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Er zijn ook mensen die hun provider kiezen omdat ze de mogelijkheid hebben hun belgedrag bij te houden!!

Als je trouwens een échte controlfreak bent, dan neem je Simpel, dan kan je zelfs een belplafond instellen, dus dan worden je rekeningen nooit hoger dan een door jou zelf opgegeven bedrag.
bij de iphone is het ook nog is makkelijk

er is een app voor alles dus ook om lokaal je belgedrag in de gaten te houden.
Zweefvliegjezaterdag 3 oktober 2009 @ 10:53
Is dat zo morpheus? Ook als je zegmaar minder dan een minuut belt dat hij dat wel als een minuut ziet? En ook als je de voicemail krijgt van iemand dat hij dat als een minuut ziet?
Dat klinkt als een handige app!
morpheus_at_workzaterdag 3 oktober 2009 @ 12:14
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 10:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is dat zo morpheus? Ook als je zegmaar minder dan een minuut belt dat hij dat wel als een minuut ziet? En ook als je de voicemail krijgt van iemand dat hij dat als een minuut ziet?
Dat klinkt als een handige app!
there is an app for that , als je voicemail krijgt via visual voicemail kost je dat niets.
Zweefvliegjezaterdag 3 oktober 2009 @ 14:53
Mja, ik bedoelde meer dat als jij Pietje belt, maar hij neemt niet op en je krijgt z'n voicemail.. Dat kost je ook een minuut.
morpheus_at_workzaterdag 3 oktober 2009 @ 16:10
quote:
Op zaterdag 3 oktober 2009 14:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mja, ik bedoelde meer dat als jij Pietje belt, maar hij neemt niet op en je krijgt z'n voicemail.. Dat kost je ook een minuut.
de meeste apps tellen dat gewoon als gesprek.
Apfel.zondag 4 oktober 2009 @ 17:25
Zijn hier meer mensen die fakturen hebben gehad wat op het eerste oog helemaal niet klopt? (lees over je belbundel heen gegaan terwijl je dit normaliter niet hebt en ook neit het gevoel heb dat je veel meer heb gebeld). Ik neem morgen even contact op met t-mobile.

Hoop dat ze ook nog wat resitutie geven op die problemen die ze hadden. Kan momenteel mn nieuwste faktuur ook nog niet inzien terwijl ik al een week mijn acceptgiro kaart met mijn rekening heb gekregen.
Proximozondag 4 oktober 2009 @ 18:12
quote:
Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Apfel. het volgende:
Zijn hier meer mensen die fakturen hebben gehad wat op het eerste oog helemaal niet klopt? (lees over je belbundel heen gegaan terwijl je dit normaliter niet hebt en ook neit het gevoel heb dat je veel meer heb gebeld). Ik neem morgen even contact op met t-mobile.

Hoop dat ze ook nog wat resitutie geven op die problemen die ze hadden. Kan momenteel mn nieuwste faktuur ook nog niet inzien terwijl ik al een week mijn acceptgiro kaart met mijn rekening heb gekregen.
Vorige maand 30¤ totaal, deze maand ineens 63¤ óver de bundel heen, terwijl mijn belgedrag hetzelfde is geweest... snap er dus geen moer van
Apfel.woensdag 21 oktober 2009 @ 17:34
Vandaag ben ik gebeld, krijg een coulance regeling van 10 eu op mijn rekening... gewoon beetje zeiken op belstatus [@] tmobile.nl
nelisbvrijdag 20 november 2009 @ 15:36
Aangemeld voor de coulance regeling 2 maand terug.
Vandaag zag ik mijn rekening online. 20¤ vergoeding gekregen.
c0nd0rvrijdag 20 november 2009 @ 15:45
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 15:36 schreef nelisb het volgende:
Aangemeld voor de coulance regeling 2 maand terug.
Vandaag zag ik mijn rekening online. 20¤ vergoeding gekregen.
Shit kan dat nog steeds?
Nee zeker
Zweefvliegjevrijdag 20 november 2009 @ 16:00
Ik krijg geen geld van ze.... terwijl ik wel meer kosten heb gemaakt..
Krijg alleen 250 t-mobile punten extra (wat opzich ook wel netjes is natuurlijk).
Skvvrijdag 20 november 2009 @ 16:12
Ik had me aangemeld op dat sms ding om me op de hoogte te houden van ontwikkelingen een tijd terug. Geen brief gestuurd of wat dan ook, wel 20 euro teruggekregen.
Yannick567vrijdag 20 november 2009 @ 16:14
Ik heb hier ook een klacht over gestuurd omdat ik de laatste 2 maanden wel wat over mijn bundel heen gegaan ben, kreeg ik van de week een brief op de mat van T-Mobile.
Coulanceregeling, kreeg ¤20,- vergoed vanwege extra gemaakte kosten
Netjes van ze.
leolinedancevrijdag 20 november 2009 @ 16:14
tvp