Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-endquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:36 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligtHebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
Kwestie van een teststraat inrichten productie-a-like en daar testen i.p.v. in de live-omgeving dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end![]()
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Die van vorige maand kreeg ik eind van die maand. maar heb hem pas deze week betaald zonder problemen(was de acceptgiro kwijt). Die van afgelopen maand heb ik nu pas binnen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TwyLight het volgende:
Nou het duurt al veel langer dan 4 wekenkut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.
Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Skv het volgende:
Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Wat had je dan gewild? Dan ze niet reageren, omdat ze nog niet weten wanneer die tool online is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef haatt-mobile het volgende:
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
Belstatus opvragen is gewoon een onderdeel van abonnement, of ze dit nu in het contract zetten of niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.
Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.
Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
Want....?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
Dat werkt dus niet...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef lighted het volgende:
Tvp.
Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdfquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Want....?
Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.quote:De Klant kan gebruikmaken van aanvullende diensten die worden aangeboden
door T-Mobile. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op deze aanvullende
diensten tenzij anders aangegeven in de productomschrijving van de betreffende aanvullende
dienst. Op aanvullende diensten kunnen daarnaast aanvullende voorwaarden
van toepassing zijn.
Je bedoelt deze voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde bij My T-Mobile?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
[..]
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
Kortom: ja, het is lastig om zelf je minuten en smsjes bij te houden, maar het is nu even niet anders. T-Mobile heeft zich goed ingedekt tegen verstoringen.quote:[...]
5. Hoewel T-Mobile zich inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren, garandeert T-Mobile met nadruk geen ononderbroken of ongehinderde beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones.
[...]
11. T-Mobile behoudt zich het recht voor om de onder My T-Mobile en t-zones aangeboden diensten zonder voorafgaande aankondiging te wijzigen en/of stop te zetten. Daarnaast eindigt de overeenkomst ter zake van My T-Mobile en t-zones bij het eindigen van de Overeenkomst tussen T-Mobile en de Klant.
Mooi is dat het. Toen Vodafone het net opgelost had stapte ik over naar T-mobile. Maar goed, ik heb er (nog) niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vodafone heeft dit ook een periode gehad... Zwaar irritant inderdaad, maar volgens mij kan je er juridisch weinig mee..
Enige wat je kan is aan het einde van je Abo lekker een abo nemen bij de concurrent!
Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef GlowMouse het volgende:
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?
Alsof ik ¤ 30 per maand betaal om alleen in te loggen op een site waar ik een factuur kan bekijken
staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?
Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?
Zoals al eerder gemeld, staat in de aanvullende voorwaarden zeer expliciet vermeld dat T-Mobile geen garanties biedt voor een onverstoorde werking van MyTMobile. Met haviltex zal je er in dit geval niet komen. Zowel taalkunding als intepretatiekundig geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.
Nogmaals, T Mobile biedt geen garantie voor een onverstoorde werking van My TMobile diensten. Dat is wat anders dan je het recht ontnemen op de toegezegde prestatie op te eisen. Al zou ik mijn geld er niet op inzetten dat de rechter belstatus als onderdeel van de toegezegde prestatie ziet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
Nogmaals: bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Gedaan. En wordt gewoon genegeerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:28 schreef lighted het volgende:
Iemand die echt iets gaat doen want alleen discussieren gaat hem niet worden. Ik zou zeggen TS, als je een poging wilt wagen, schrijf gewoon een brief waarin je zegt onmiddelijk te willen opzeggen wegens blabla... en kijken hoe ze reageren.
quote:>Vraag : Geachte,
>
>HOE toevallig is het, dat precies in de periode dat MyT-mobile eruit ligt
>ik over mijn abbonementstarief heen zit?
>
>Ik hoor graag wanneer dit eindelijk opgelost is want u snapt zelf ook wel
>dat het niet mogelijk is om op deze manier zelf het belgedrag bij te houden.
>Daarnaast staat in jullie voorwaarden dat jullie dit als extra dienst leveren.
>Jammer dat jullie dat al niet na kunnen komen
>
>Met geen vriendelijke groet,
>Edwin xxxxx
TS, ik heb het maar voor je gedaan.quote:Geachte heer xxxx,
>
>Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
>
>U vraagt ons wanneer de belstatus weer operationeel is. Helaas kunnen wij
>uhieop geen antwoord geven. Door onderhoudswerkzaamheden hebben de systemen
>die belstatusgegevens verwerken, enige tijd stilgelegen. Helaas is gebleken,
>nadat de desbetreffende systemen weer in gang zijn gezet, dat de belstatus
>onvolledige en onjuiste informatie toonde. T-Mobile heeft om deze reden
moeten
>besluiten de belstatus vooralsnog uit te schakelen, zodat een en ander nagekeken
>en gecorrigeerd kan worden. Wij begrijpen dat u dit als bijzonder vervelend
>ervaart, maar hopen ook dat u hier begrip voor heeft.
>
>Alhoewel de belstatus een dienst is die wij al jaren aanbieden en die wij
>ook graag willen blijven aanbieden, blijft het een dienst waaraan geen rechten
>ontleend kunnen worden en waar u als klant ook geen recht op heeft.
>
>Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
>Met vriendelijke groet,
>T-Mobile Klantenservice BV
>
>
Is jou geen fatsoen bijgebracht? Niet bepaald netjes om zijn naam erbij te zetten...quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 12:56 schreef Lips het volgende:
Ik ben op 't moment ook aan het mailen met T-Mobile maar er zit daar een of andere incompetente vent (...) die z'n cursus begrijpend lezen niet af heeft gerond. Hij kan dus enkel reageren met standaard zinnetjes. Als je vervolgens mailt dat je graag een volledige reactie op je mail ontvangt krijg je het volgende:
Geachte mevrouw *****
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
U geeft aan dat wij niet reageren op uw klacht en u verwacht een volwaardige
reactie. Wij vinden het jammer dat u de belstatus niet kunt raadplegen. Indien
er een oplossing of een tijdelijke oplossing is dan zult u deze uiteraard
vernemen van ons.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV
...
Dit is dus nog steeds geen reactie op mijn mail...
Dat veranderd ook niet als je niet belt of smstquote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Apfel. het volgende:
Mijne werkt ook alweer 3 dagen, maar staat al 3 dagen dezelfde belminuten en nog te versturen sms berichten
hihiquote:Op woensdag 30 september 2009 10:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat veranderd ook niet als je niet belt of smst
hier het zelfde , hij update niet meer.quote:Op dinsdag 29 september 2009 23:54 schreef Apfel. het volgende:
Mijne werkt ook alweer 3 dagen, maar staat al 3 dagen dezelfde belminuten en nog te versturen sms berichten
hier in 2 dagen 50 belminuten gezakt terwijl ik 2 korte telefoontjes heb gepleegd en laatste update tot de 29ste , kortom het gaat weer fantastischquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Proximo het volgende:
werkt die weer, zit ik er ineens 63 euro overheen... terwijl ik amper minuten heb verbelt deze maand en nooit op internet zit.....
Zou je dit niet kunnen gebruiken om het te ontbindenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hier in 2 dagen 50 belminuten gezakt terwijl ik 2 korte telefoontjes heb gepleegd en laatste update tot de 29ste , kortom het gaat weer fantastisch
Jawel, dat kan, maar alleen naar een hogere bundel.quote:Op dinsdag 29 september 2009 14:14 schreef heaven7 het volgende:
Ff ander vraagje, kun je van relax overstappen naar flex als je nog in een abo zit?
belstatus heeft officieel geen status , jekan er geen rechten aan ontlenenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef Proximo het volgende:
[..]
Zou je dit niet kunnen gebruiken om het te ontbinden
Er zijn ook mensen die hun provider kiezen omdat ze de mogelijkheid hebben hun belgedrag bij te houden!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:47 schreef gateway het volgende:
wees blij dat je het kan zien, bij sommigen kan dat nieteens
bij de iphone is het ook nog is makkelijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:30 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die hun provider kiezen omdat ze de mogelijkheid hebben hun belgedrag bij te houden!!
Als je trouwens een échte controlfreak bent, dan neem je Simpel, dan kan je zelfs een belplafond instellen, dus dan worden je rekeningen nooit hoger dan een door jou zelf opgegeven bedrag.
there is an app for thatquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Is dat zo morpheus? Ook als je zegmaar minder dan een minuut belt dat hij dat wel als een minuut ziet? En ook als je de voicemail krijgt van iemand dat hij dat als een minuut ziet?
Dat klinkt als een handige app!
de meeste apps tellen dat gewoon als gesprek.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:53 schreef Zweefvliegje het volgende:
Mja, ik bedoelde meer dat als jij Pietje belt, maar hij neemt niet op en je krijgt z'n voicemail.. Dat kost je ook een minuut.
Vorige maand 30¤ totaal, deze maand ineens 63¤ óver de bundel heen, terwijl mijn belgedrag hetzelfde is geweest... snap er dus geen moer vanquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:25 schreef Apfel. het volgende:
Zijn hier meer mensen die fakturen hebben gehad wat op het eerste oog helemaal niet klopt? (lees over je belbundel heen gegaan terwijl je dit normaliter niet hebt en ook neit het gevoel heb dat je veel meer heb gebeld). Ik neem morgen even contact op met t-mobile.
Hoop dat ze ook nog wat resitutie geven op die problemen die ze hadden. Kan momenteel mn nieuwste faktuur ook nog niet inzien terwijl ik al een week mijn acceptgiro kaart met mijn rekening heb gekregen.
Shit kan dat nog steeds?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:36 schreef nelisb het volgende:
Aangemeld voor de coulance regeling 2 maand terug.
Vandaag zag ik mijn rekening online. 20¤ vergoeding gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |