Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-endquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:36 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligtHebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
Kwestie van een teststraat inrichten productie-a-like en daar testen i.p.v. in de live-omgeving dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end![]()
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Die van vorige maand kreeg ik eind van die maand. maar heb hem pas deze week betaald zonder problemen(was de acceptgiro kwijt). Die van afgelopen maand heb ik nu pas binnen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TwyLight het volgende:
Nou het duurt al veel langer dan 4 wekenkut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.
Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Skv het volgende:
Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Wat had je dan gewild? Dan ze niet reageren, omdat ze nog niet weten wanneer die tool online is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef haatt-mobile het volgende:
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
Belstatus opvragen is gewoon een onderdeel van abonnement, of ze dit nu in het contract zetten of niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.
Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.
Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
Want....?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
Dat werkt dus niet...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef lighted het volgende:
Tvp.
Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdfquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Want....?
Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.quote:De Klant kan gebruikmaken van aanvullende diensten die worden aangeboden
door T-Mobile. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op deze aanvullende
diensten tenzij anders aangegeven in de productomschrijving van de betreffende aanvullende
dienst. Op aanvullende diensten kunnen daarnaast aanvullende voorwaarden
van toepassing zijn.
Je bedoelt deze voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde bij My T-Mobile?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
[..]
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
Kortom: ja, het is lastig om zelf je minuten en smsjes bij te houden, maar het is nu even niet anders. T-Mobile heeft zich goed ingedekt tegen verstoringen.quote:[...]
5. Hoewel T-Mobile zich inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren, garandeert T-Mobile met nadruk geen ononderbroken of ongehinderde beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones.
[...]
11. T-Mobile behoudt zich het recht voor om de onder My T-Mobile en t-zones aangeboden diensten zonder voorafgaande aankondiging te wijzigen en/of stop te zetten. Daarnaast eindigt de overeenkomst ter zake van My T-Mobile en t-zones bij het eindigen van de Overeenkomst tussen T-Mobile en de Klant.
Mooi is dat het. Toen Vodafone het net opgelost had stapte ik over naar T-mobile. Maar goed, ik heb er (nog) niet zoveel moeite mee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vodafone heeft dit ook een periode gehad... Zwaar irritant inderdaad, maar volgens mij kan je er juridisch weinig mee..
Enige wat je kan is aan het einde van je Abo lekker een abo nemen bij de concurrent!
Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef GlowMouse het volgende:
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?
Alsof ik ¤ 30 per maand betaal om alleen in te loggen op een site waar ik een factuur kan bekijken
staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?
Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?
Zoals al eerder gemeld, staat in de aanvullende voorwaarden zeer expliciet vermeld dat T-Mobile geen garanties biedt voor een onverstoorde werking van MyTMobile. Met haviltex zal je er in dit geval niet komen. Zowel taalkunding als intepretatiekundig geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.
Nogmaals, T Mobile biedt geen garantie voor een onverstoorde werking van My TMobile diensten. Dat is wat anders dan je het recht ontnemen op de toegezegde prestatie op te eisen. Al zou ik mijn geld er niet op inzetten dat de rechter belstatus als onderdeel van de toegezegde prestatie ziet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
Nogmaals: bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Gedaan. En wordt gewoon genegeerd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:28 schreef lighted het volgende:
Iemand die echt iets gaat doen want alleen discussieren gaat hem niet worden. Ik zou zeggen TS, als je een poging wilt wagen, schrijf gewoon een brief waarin je zegt onmiddelijk te willen opzeggen wegens blabla... en kijken hoe ze reageren.
quote:>Vraag : Geachte,
>
>HOE toevallig is het, dat precies in de periode dat MyT-mobile eruit ligt
>ik over mijn abbonementstarief heen zit?
>
>Ik hoor graag wanneer dit eindelijk opgelost is want u snapt zelf ook wel
>dat het niet mogelijk is om op deze manier zelf het belgedrag bij te houden.
>Daarnaast staat in jullie voorwaarden dat jullie dit als extra dienst leveren.
>Jammer dat jullie dat al niet na kunnen komen
>
>Met geen vriendelijke groet,
>Edwin xxxxx
TS, ik heb het maar voor je gedaan.quote:Geachte heer xxxx,
>
>Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
>
>U vraagt ons wanneer de belstatus weer operationeel is. Helaas kunnen wij
>uhieop geen antwoord geven. Door onderhoudswerkzaamheden hebben de systemen
>die belstatusgegevens verwerken, enige tijd stilgelegen. Helaas is gebleken,
>nadat de desbetreffende systemen weer in gang zijn gezet, dat de belstatus
>onvolledige en onjuiste informatie toonde. T-Mobile heeft om deze reden
moeten
>besluiten de belstatus vooralsnog uit te schakelen, zodat een en ander nagekeken
>en gecorrigeerd kan worden. Wij begrijpen dat u dit als bijzonder vervelend
>ervaart, maar hopen ook dat u hier begrip voor heeft.
>
>Alhoewel de belstatus een dienst is die wij al jaren aanbieden en die wij
>ook graag willen blijven aanbieden, blijft het een dienst waaraan geen rechten
>ontleend kunnen worden en waar u als klant ook geen recht op heeft.
>
>Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
>Met vriendelijke groet,
>T-Mobile Klantenservice BV
>
>
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |