abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71927839
Sinds enige weken (ongeveer vier weken) is het bij T-Mobile voor abonnees niet meer mogelijk om de actuele status van het verbruik van de belminuten op te vragen.

Eerst zou dit duren tot 24 juli, maar nu staat er weer dat het nog een paar weken kan gaan duren.
Kan en mag dit zomaar? Het resultaat voor mij kan alleen maar zijn dat ik ruim over mijn bundel heen ben en minuten/smsjes mag gaan betalen á E0,25 per stuk. Hier heb ik uiteraard geen zin in.

Wat zijn mijn rechten als klant in deze? Kan ik schadevergoeding eisen mocht ik over mijn bundel heen zijn gegaan? Is het mogelijk om dit als reden aan te voeren om het contract te ontbinden? Of valt er niks tegen te doen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_71927956
Nou het duurt al veel langer dan 4 weken kut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.

Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:36:50 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71928189
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligt Hebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_71928255
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:36 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligt Hebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:41:27 #5
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71928287
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Kwestie van een teststraat inrichten productie-a-like en daar testen i.p.v. in de live-omgeving dan?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:22:54 #6
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_71929111
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TwyLight het volgende:
Nou het duurt al veel langer dan 4 weken kut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.

Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
Die van vorige maand kreeg ik eind van die maand. maar heb hem pas deze week betaald zonder problemen(was de acceptgiro kwijt). Die van afgelopen maand heb ik nu pas binnen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:23:09 #7
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_71929116
tvp
A.F.C. Ajax
pi_71930015
Het vervelende is ook nog dat deze problemen worden veroorzaakt doordat ze hun servers en software voor intern gebruik aanpassen. De klant merkt dus totaal geen verschil als de werkzaamheden klaar zijn; het is puur om het voor T-Mobile zelf makkelijker te maken. De klanten zijn er nu de dupe van.

Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:07:49 #9
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71931708
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Skv het volgende:
Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Ja
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_71938356
tvp
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
pi_71938769
ik heb sinds juni niks meer van ze gehoord

(tenzij ik ook niks meer van ze ga horen.. dan )
pi_71942843
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
!
pi_71945008
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.

Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.

Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
pi_71948495
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef haatt-mobile het volgende:
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
Wat had je dan gewild? Dan ze niet reageren, omdat ze nog niet weten wanneer die tool online is?
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:55:43 #15
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71949062
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.

Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.

Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
Belstatus opvragen is gewoon een onderdeel van abonnement, of ze dit nu in het contract zetten of niet.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_71949105
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
pi_71951064
Vodafone heeft dit ook een periode gehad... Zwaar irritant inderdaad, maar volgens mij kan je er juridisch weinig mee..

Enige wat je kan is aan het einde van je Abo lekker een abo nemen bij de concurrent!
pi_71953668
Tvp.

Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
pi_71954204
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
Want....?

Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:44:45 #20
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71954977
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef lighted het volgende:
Tvp.

Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
Dat werkt dus niet...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:36:57 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71958637
Wat ik vervelender vind aan hun 'systeemupdate' is dat facturen nu veel later komen en dat er van alles misgaat met nummerbehoudaanvragen.
pi_71960709
Facturen zijn idd te laat.
Het is gewoon irritant dat je niet weet wat je nog over hebt. Een ding is zeker, dit gaat ze klanten kosten.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:41:44 #23
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71960982
Hmm, sta op de rol om 15 sept geporteerd te worden naar BEN Vaak, hopen dat dan alles maar goed gaat. Heb er weinig vertrouwen in nu
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:53:42 #24
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71961401
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Want....?

Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
quote:
De Klant kan gebruikmaken van aanvullende diensten die worden aangeboden
door T-Mobile. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op deze aanvullende
diensten tenzij anders aangegeven in de productomschrijving van de betreffende aanvullende
dienst. Op aanvullende diensten kunnen daarnaast aanvullende voorwaarden
van toepassing zijn.
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_71961721
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
[..]

Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
Je bedoelt deze voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde bij My T-Mobile?
quote:
[...]
5. Hoewel T-Mobile zich inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren, garandeert T-Mobile met nadruk geen ononderbroken of ongehinderde beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones.
[...]
11. T-Mobile behoudt zich het recht voor om de onder My T-Mobile en t-zones aangeboden diensten zonder voorafgaande aankondiging te wijzigen en/of stop te zetten. Daarnaast eindigt de overeenkomst ter zake van My T-Mobile en t-zones bij het eindigen van de Overeenkomst tussen T-Mobile en de Klant.
Kortom: ja, het is lastig om zelf je minuten en smsjes bij te houden, maar het is nu even niet anders. T-Mobile heeft zich goed ingedekt tegen verstoringen.

Hen in gebreke stellen wegens wanprestatie gaat niet lukken. Je bent uitdrukkelijk ermee akkoord gegaan dat My T-Mobile as is wordt geleverd en dat je geen aanspraken kunt maken zodra My T-Mobile uit de lucht is.
pi_71961920
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:08 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Vodafone heeft dit ook een periode gehad... Zwaar irritant inderdaad, maar volgens mij kan je er juridisch weinig mee..

Enige wat je kan is aan het einde van je Abo lekker een abo nemen bij de concurrent!
Mooi is dat het. Toen Vodafone het net opgelost had stapte ik over naar T-mobile. Maar goed, ik heb er (nog) niet zoveel moeite mee.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:10:19 #27
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71961976
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.

Daarnaast mag T-Mobile wel eens aantonen dat ze zich inderdaad inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_71962056
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:10 schreef GlowMouse het volgende:
Bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?

Die website waar je de belstatus kunt bekijken is niet de primaire dienst die T-Mobile levert. Die ligt ergens anders (mobiele communicatie). Bovendien kun je nog steeds inloggen en je factuur bekijken. Alleen de belstatus doet het niet.
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:17:57 #29
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71962254
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:12 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Je kunt nog steeds bellen, gebeld worden en sms-en? T-Mobile levert toch?

Alsof ik ¤ 30 per maand betaal om alleen in te loggen op een site waar ik een factuur kan bekijken
Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
  Moderator / Kerstkaart terrorist maandag 17 augustus 2009 @ 22:00:00 #30
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_71964105
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:17 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Je betaalt voor het totaalplaatje, en T-Mobile komt nu een gedeelte niet na. Als mms'en niet kan, hoe zou je dat vinden?
staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:04:41 #31
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71964258
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Nizno het volgende:

[..]

staat er in het contract van T-Mobile dat zij verplicht zijn jou je 'saldo' te kunnen tonen?
Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_71971709
Iemand die echt iets gaat doen want alleen discussieren gaat hem niet worden . Ik zou zeggen TS, als je een poging wilt wagen, schrijf gewoon een brief waarin je zegt onmiddelijk te willen opzeggen wegens blabla... en kijken hoe ze reageren.
pi_71971854
-delete-
pi_71979316
ik betaal me factuur gewoon niet, wacht wel op de herinneringen.
pi_72020597
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:04 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Niet expliciet, maar met verwijzing naar Haviltex maakt de belstatus zeker deel uit van de overeenkomst.
Zoals al eerder gemeld, staat in de aanvullende voorwaarden zeer expliciet vermeld dat T-Mobile geen garanties biedt voor een onverstoorde werking van MyTMobile. Met haviltex zal je er in dit geval niet komen. Zowel taalkunding als intepretatiekundig geen speld tussen te krijgen.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 22:01:15 #36
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_72022802
Nogmaals: bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_72024939
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:01 schreef GlowMouse het volgende:
Nogmaals: bij een overeenkomst tussen een gebruiker en een wederpartij, natuurlijk persoon, die niet handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf, wordt als onredelijk bezwarend aangemerkt een in de algemene voorwaarden voorkomend beding dat de wederpartij geheel en onvoorwaardelijk het recht ontneemt de door de gebruiker toegezegde prestatie op te eisen.
Nogmaals, T Mobile biedt geen garantie voor een onverstoorde werking van My TMobile diensten. Dat is wat anders dan je het recht ontnemen op de toegezegde prestatie op te eisen. Al zou ik mijn geld er niet op inzetten dat de rechter belstatus als onderdeel van de toegezegde prestatie ziet.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:15:01 #38
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_72025666
Waarin zit het materiële verschil tussen 'geen garantie' en 'geen recht tot opeisen van de prestatie'?
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_72025755
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:28 schreef lighted het volgende:
Iemand die echt iets gaat doen want alleen discussieren gaat hem niet worden . Ik zou zeggen TS, als je een poging wilt wagen, schrijf gewoon een brief waarin je zegt onmiddelijk te willen opzeggen wegens blabla... en kijken hoe ze reageren.
Gedaan. En wordt gewoon genegeerd.
pi_72025888
Zo, en nu zie ik een factuur met aansluitkosten terwijl ze er 24 dagen over gedaan hebben om mij aan te sluiten, met een aantal keer tijden geen telefoon. En al het andere gekut.

Die rekening kunnen ze op hun buik schrijven, die boek ik direct terug. Wat een debielen.
pi_72029637
iemand die weet dat als je een acceptgiro van T-mobile heb en die niet betaald. Krijg je dan nog herinneringen ofzo?

Wil t zo lang mogelijk uitstellen
pi_72030350
quote:
>Vraag : Geachte,
>
>HOE toevallig is het, dat precies in de periode dat MyT-mobile eruit ligt
>ik over mijn abbonementstarief heen zit?
>
>Ik hoor graag wanneer dit eindelijk opgelost is want u snapt zelf ook wel
>dat het niet mogelijk is om op deze manier zelf het belgedrag bij te houden.
>Daarnaast staat in jullie voorwaarden dat jullie dit als extra dienst leveren.
>Jammer dat jullie dat al niet na kunnen komen
>
>Met geen vriendelijke groet,
>Edwin xxxxx
quote:
Geachte heer xxxx,
>
>Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.
>
>U vraagt ons wanneer de belstatus weer operationeel is. Helaas kunnen wij
>uhieop geen antwoord geven. Door onderhoudswerkzaamheden hebben de systemen
>die belstatusgegevens verwerken, enige tijd stilgelegen. Helaas is gebleken,
>nadat de desbetreffende systemen weer in gang zijn gezet, dat de belstatus
>onvolledige en onjuiste informatie toonde. T-Mobile heeft om deze reden
moeten
>besluiten de belstatus vooralsnog uit te schakelen, zodat een en ander nagekeken
>en gecorrigeerd kan worden. Wij begrijpen dat u dit als bijzonder vervelend
>ervaart, maar hopen ook dat u hier begrip voor heeft.
>
>Alhoewel de belstatus een dienst is die wij al jaren aanbieden en die wij
>ook graag willen blijven aanbieden, blijft het een dienst waaraan geen rechten
>ontleend kunnen worden en waar u als klant ook geen recht op heeft.
>
>Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
>
>Met vriendelijke groet,
>T-Mobile Klantenservice BV
>
>
TS, ik heb het maar voor je gedaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 27-08-2009 15:58:45 ]
pi_72087754
Ik ben in juli overgestapt van flex 15 naar i-150 met iPhone. Op mijn factuur van juli EN augustus wordt echter gewoon het oude abbo vermeld ze hebben gewoon 15 euro automatisch geincasseerd i.pv. 29,95

Mijn iPhone abonnement is echter wel ingegaan per 7 juli. Dat kan ik zien omdat visual voicemail is geactiveerd en ze hebben me gebeld dat het iPhone abbo per 7 juli in is gegaan.

Moet ik dit melden, en als ik dit niet doe, kan ik alsnog een verrekening verwachten? Zijn er meer mensen met niet kloppende rekeningen?

  zaterdag 22 augustus 2009 @ 10:56:25 #44
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_72087871
Toen ik een fout meldde (ik kreeg een paar maanden achter elkaar nog een korting die ik niet hoorde te krijgen waarbij mijn totale rekening uiteindelijk op -60 euro was uitgekomen), werd de rekening op 0 gezet en hoefde ik vanaf dan pas te betalen. Dat was al wel weer twee jaar terug.

Oktober geven ze nu als schatting dat het weer werkt
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_72098974
Je mag je nu opgeven voor een sms dienst die je meld wanneer belstatus beschikbaar word
pi_72108603
Mooi klote dit, gelukkig heb ik 2 abo's bij ze, dus kleine kans dat ik mn bundel overschrijdt
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:25:35 #47
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72136573
Voor die sms dienst moet je wel een sms sturen die je zelf moet betalen... Beetje jammer!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_72136901
Ik ben afgelopen week ongevraagd klant geworden van T-mobile. Ik had altijd een Orange abonnement, prima, maar toen werd Orange overgnomen door T--mobile. Nog steeds geen probleem, maar nu hebben ze mijn Orange abonnement officieel overgezet naar een T-mobile abonnement. En het enige wat ik te horen kreeg was een sms: Komdende nacht tussen 12 en 1 wordt u telefoonnummer overgezet naar T-mobile, hierdoor bent u wellicht verminderd bereikbaar.

WTF? Ik bepaal graag zelf waar ik mijn abonnementen afluit, danku. Heb dus gister gelijk opgezegd via de telefonische opzegdienst, weet iemand hier of dat een beetje werkt, of wordt ik alsnog genaaid met facturen e.d. tot ik toch die aangetekende brief stuur naar het adres dat ze me niet willen geven aan de telefoon?

Oh, ik kon trouwens gemakkelijk opzeggen omdat de 2 jaar van mijn abonnement allang verstreken zijn. ik heb een maand opzegtermijn.
pi_72137282
T-mobile ook eens mailtje gestuurd

Hopelijk bevredigend antwoord anders exit T-mobile.
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 12:56:46 #50
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_72137564
Ik ben op 't moment ook aan het mailen met T-Mobile maar er zit daar een of andere incompetente vent die z'n cursus begrijpend lezen niet af heeft gerond. Hij kan dus enkel reageren met standaard zinnetjes. Als je vervolgens mailt dat je graag een volledige reactie op je mail ontvangt krijg je het volgende:

Geachte mevrouw *****

Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende reactie.

U geeft aan dat wij niet reageren op uw klacht en u verwacht een volwaardige
reactie. Wij vinden het jammer dat u de belstatus niet kunt raadplegen. Indien
er een oplossing of een tijdelijke oplossing is dan zult u deze uiteraard
vernemen van ons.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
T-Mobile Klantenservice BV


Dit is dus nog steeds geen reactie op mijn mail...

[ Bericht 0% gewijzigd door Five_Horizons op 27-08-2009 16:08:36 ]
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')