abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71927839
Sinds enige weken (ongeveer vier weken) is het bij T-Mobile voor abonnees niet meer mogelijk om de actuele status van het verbruik van de belminuten op te vragen.

Eerst zou dit duren tot 24 juli, maar nu staat er weer dat het nog een paar weken kan gaan duren.
Kan en mag dit zomaar? Het resultaat voor mij kan alleen maar zijn dat ik ruim over mijn bundel heen ben en minuten/smsjes mag gaan betalen á E0,25 per stuk. Hier heb ik uiteraard geen zin in.

Wat zijn mijn rechten als klant in deze? Kan ik schadevergoeding eisen mocht ik over mijn bundel heen zijn gegaan? Is het mogelijk om dit als reden aan te voeren om het contract te ontbinden? Of valt er niks tegen te doen?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_71927956
Nou het duurt al veel langer dan 4 weken kut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.

Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:36:50 #3
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71928189
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligt Hebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_71928255
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:36 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligt Hebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Music is no longer an expression of the soul or the work of an artist; it's a 'product' that is manufactured, packaged, catalogued, distributed, managed, regulated, and above all sold! http://xiph.org/about/
  zondag 16 augustus 2009 @ 18:41:27 #5
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71928287
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef RuiDaSilva het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Kwestie van een teststraat inrichten productie-a-like en daar testen i.p.v. in de live-omgeving dan?
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:22:54 #6
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_71929111
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TwyLight het volgende:
Nou het duurt al veel langer dan 4 weken kut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.

Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
Die van vorige maand kreeg ik eind van die maand. maar heb hem pas deze week betaald zonder problemen(was de acceptgiro kwijt). Die van afgelopen maand heb ik nu pas binnen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  zondag 16 augustus 2009 @ 19:23:09 #7
165848 SoupNazi
No soup for you!
pi_71929116
tvp
A.F.C. Ajax
pi_71930015
Het vervelende is ook nog dat deze problemen worden veroorzaakt doordat ze hun servers en software voor intern gebruik aanpassen. De klant merkt dus totaal geen verschil als de werkzaamheden klaar zijn; het is puur om het voor T-Mobile zelf makkelijker te maken. De klanten zijn er nu de dupe van.

Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:07:49 #9
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71931708
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Skv het volgende:
Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Ja
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_71938356
tvp
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
pi_71938769
ik heb sinds juni niks meer van ze gehoord

(tenzij ik ook niks meer van ze ga horen.. dan )
pi_71942843
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
!
pi_71945008
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.

Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.

Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
pi_71948495
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef haatt-mobile het volgende:
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
Wat had je dan gewild? Dan ze niet reageren, omdat ze nog niet weten wanneer die tool online is?
  maandag 17 augustus 2009 @ 13:55:43 #15
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71949062
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.

Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.

Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
Belstatus opvragen is gewoon een onderdeel van abonnement, of ze dit nu in het contract zetten of niet.
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
pi_71949105
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
pi_71951064
Vodafone heeft dit ook een periode gehad... Zwaar irritant inderdaad, maar volgens mij kan je er juridisch weinig mee..

Enige wat je kan is aan het einde van je Abo lekker een abo nemen bij de concurrent!
pi_71953668
Tvp.

Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
pi_71954204
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
Want....?

Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
  maandag 17 augustus 2009 @ 17:44:45 #20
103740 NMGN23
NMGN Keizerstad
pi_71954977
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef lighted het volgende:
Tvp.

Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
Dat werkt dus niet...
Makkelijker kan ik het niet maken, wel leuker.
  maandag 17 augustus 2009 @ 19:36:57 #21
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_71958637
Wat ik vervelender vind aan hun 'systeemupdate' is dat facturen nu veel later komen en dat er van alles misgaat met nummerbehoudaanvragen.
pi_71960709
Facturen zijn idd te laat.
Het is gewoon irritant dat je niet weet wat je nog over hebt. Een ding is zeker, dit gaat ze klanten kosten.
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:41:44 #23
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_71960982
Hmm, sta op de rol om 15 sept geporteerd te worden naar BEN Vaak, hopen dat dan alles maar goed gaat. Heb er weinig vertrouwen in nu
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
  maandag 17 augustus 2009 @ 20:53:42 #24
75592 GlowMouse
l'état, c'est moi
pi_71961401
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef JohnnyStardust het volgende:

[..]

Want....?

Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
quote:
De Klant kan gebruikmaken van aanvullende diensten die worden aangeboden
door T-Mobile. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op deze aanvullende
diensten tenzij anders aangegeven in de productomschrijving van de betreffende aanvullende
dienst. Op aanvullende diensten kunnen daarnaast aanvullende voorwaarden
van toepassing zijn.
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
eee7a201261dfdad9fdfe74277d27e68890cf0a220f41425870f2ca26e0521b0
pi_71961721
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef GlowMouse het volgende:

[..]

Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
[..]

Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
Je bedoelt deze voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde bij My T-Mobile?
quote:
[...]
5. Hoewel T-Mobile zich inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren, garandeert T-Mobile met nadruk geen ononderbroken of ongehinderde beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones.
[...]
11. T-Mobile behoudt zich het recht voor om de onder My T-Mobile en t-zones aangeboden diensten zonder voorafgaande aankondiging te wijzigen en/of stop te zetten. Daarnaast eindigt de overeenkomst ter zake van My T-Mobile en t-zones bij het eindigen van de Overeenkomst tussen T-Mobile en de Klant.
Kortom: ja, het is lastig om zelf je minuten en smsjes bij te houden, maar het is nu even niet anders. T-Mobile heeft zich goed ingedekt tegen verstoringen.

Hen in gebreke stellen wegens wanprestatie gaat niet lukken. Je bent uitdrukkelijk ermee akkoord gegaan dat My T-Mobile as is wordt geleverd en dat je geen aanspraken kunt maken zodra My T-Mobile uit de lucht is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')