Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-endquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:36 schreef eNaSnI het volgende:
Beetje wazig dat werken aan een website (publieke informatie portal) zo lang moet duren en dat schijnbaar de hele bedrijfsvoering er door platligtHebben ze daar nog nooit gehoord van een front- en backend of zo?
Kwestie van een teststraat inrichten productie-a-like en daar testen i.p.v. in de live-omgeving dan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:39 schreef RuiDaSilva het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de werkzaamheden juist aan de back-end![]()
En naar alle waarschijnlijkheid is het een en ander in de soep gedraaid, want het is echt bizar hoe lang het er al uit ligt.
Die van vorige maand kreeg ik eind van die maand. maar heb hem pas deze week betaald zonder problemen(was de acceptgiro kwijt). Die van afgelopen maand heb ik nu pas binnen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:24 schreef TwyLight het volgende:
Nou het duurt al veel langer dan 4 wekenkut t-mobile.
Niet alleen dat werkt niet, maar ze lopen ook flink achter met de facturen.
Mijn nieuwe bundel gaat altijd in op de 21e en heb nu nog steeds de factuur van vorige maand niet betaald en het is al de 16e
Jaquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:00 schreef Skv het volgende:
Maar mijn vragen: heeft iemand daar antwoord op?
Wat had je dan gewild? Dan ze niet reageren, omdat ze nog niet weten wanneer die tool online is?quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:09 schreef haatt-mobile het volgende:
Kan je nu wel of niet ontbinden van je contract bij t-mobile? Want ik heb er ook geen zin meer in. Ik heb al 20 mails naar t-mobile gestuurd. Met de hoogte punt dat ze mij belden om te vertellen dat ze niks wisten. Waarop ik antwoordde: waarom bel je dan !!!!
Belstatus opvragen is gewoon een onderdeel van abonnement, of ze dit nu in het contract zetten of niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef FortunaHome het volgende:
Mensen wat een onzin kramen jullie hier uit zeg. Het is een service die wordt verleend zodat je je eigen belgedrag kan zien.
Nergens in je contract staat dat je hier recht op hebt, het is een extra dienst voor het gros van het klootjesvolk met een abo van een tientje dat er misschien een dubbeltje overheen belt en dan begint te klagen.
Als je niet met een abonnement kunt omgaan moet je lekker een prepaid kaartje nemem.
Want....?quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:57 schreef UncleSam het volgende:
Aansprakelijk stellen voor wanprestatie?
Dat werkt dus niet...quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:48 schreef lighted het volgende:
Tvp.
Denk dat je alleen weinig kunt doen aangezien het ook per tel. op te vragen is?
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdfquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:09 schreef JohnnyStardust het volgende:
[..]
Want....?
Je krijgt toch wat je bent overeengekomen (zie algemene voorwaarden en prijslijsten)?
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.quote:De Klant kan gebruikmaken van aanvullende diensten die worden aangeboden
door T-Mobile. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op deze aanvullende
diensten tenzij anders aangegeven in de productomschrijving van de betreffende aanvullende
dienst. Op aanvullende diensten kunnen daarnaast aanvullende voorwaarden
van toepassing zijn.
Je bedoelt deze voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan toen je je registreerde bij My T-Mobile?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Zie de AV: http://www.t-mobile.nl/Gl(...)_0520_av_Abonnee.pdf
[..]
Zelf bijhouden van je belminuten is lastig omdat ze de eerste minuut altijd volledig in rekening brengen.
Kortom: ja, het is lastig om zelf je minuten en smsjes bij te houden, maar het is nu even niet anders. T-Mobile heeft zich goed ingedekt tegen verstoringen.quote:[...]
5. Hoewel T-Mobile zich inspant om een zo groot mogelijke beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones te realiseren, garandeert T-Mobile met nadruk geen ononderbroken of ongehinderde beschikbaarheid van My T-Mobile en t-zones.
[...]
11. T-Mobile behoudt zich het recht voor om de onder My T-Mobile en t-zones aangeboden diensten zonder voorafgaande aankondiging te wijzigen en/of stop te zetten. Daarnaast eindigt de overeenkomst ter zake van My T-Mobile en t-zones bij het eindigen van de Overeenkomst tussen T-Mobile en de Klant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |