quote:Keisuke Honda speelt het komend seizoen hoe dan ook in Nederland. Na afloop van het 2-2 gelijke spel tegen FC Utrecht gaf de gewilde Japanner te kennen dat hij zal kiezen uit een rijtje van drie clubs, waar ook VVV-Venlo er één van is. Ajax en PSV zijn de andere twee geïnteresseerde partijen. “Ik heb het erg naar mijn zin hier in Nederland”, zei de sterspeler van VVV enkele minuten na de wedstrijd, waarin hij zelf met een afstandsschot voor de 2-2 had gezorgd. “De mensen zijn vriendelijk, het is hier lekker rustig en daarom wil ik voorlopig gewoon in dit land blijven”, vertrouwde hij Eredivisie Live toe.
Voorzitter Hai Berden gaf nogmaals te kennen bereid te zijn om mee te werken aan de transfer, mits het verlangde bedrag van tien miljoen wordt betaald. “Tot op heden is er nog geen aanbieding die aan dat bedrag voldoet”, aldus Berden. “Ajax en PSV hebben zich gemeld om te vragen wat Honda moet kosten. Een voorstel hebben we echter nog niet ontvangen.”
Maar centraal zijn ze juist belangrijk.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Triptamine het volgende:
we hebben er wel 1 houthakker bij. Atouba heeft niet bepaald de stijl van een balletdanser
Ik vroeg me wel af hoe hij met zijn fysiek als back is komen te staan. Wat voor beren van negers waren die andere drie dan wel niet? Zou hij ook centraal kunnen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar centraal zijn ze juist belangrijk.
10 mil kan PSV nooit betalen lijkt me.quote:
Eens, verdedigen begint al voorin. Dat was duidelijk zichtbaar bij Atouba die de 2e helft constant 2 man tegenover zich hadquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Toch denk ik dat het vandaag niet echt aan de verdediging lag(behalve Greg). Maar ook vooral aan het middenveld, want Rommedahl en Urby deden ook amper iets
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
10 mil kan PSV nooit betalen lijkt me.
Misschien als ze een hele doos spaarlampen verkopen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Die deden een wedstrijd op nutteloze manier de bal kwijtrakenquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Toch denk ik dat het vandaag niet echt aan de verdediging lag(behalve Greg). Maar ook vooral aan het middenveld, want Rommedahl en Urby deden ook amper iets
Ajax lijkt ook niet al te veel te kunnen besteden dit jaar, maar Ajax heeft nog het voordeel dat het VVV een shitload aan spelers kan bieden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:17 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Lijkt me wel dat er nog wat achter de hand is gehouden voor spelers.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Ajax lijkt ook niet al te veel te kunnen besteden dit jaar, maar Ajax heeft nog het voordeel dat het VVV een shitload aan spelers kan bieden.
Ideale situatie Honda deze kant op zonder de knip open hoeven te trekken
Sno + Kennedy + de Jong
Waarom blijft 'ie niet bij VVV?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:18 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee idd, PSV heeft geen geld, bij VVV blijft ie niet, salaris is veel beter bij Ajax. Ajax kan het betalen. 1+1 = 2
onnodige overtredingen op gevaarlijke plaatsen. 4 tegendoelpunten. mensen bal laten aannemen om rustig in te schieten. geen opbouw maar lange ballen al in de eerste helft.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:15 schreef Jasza het volgende:
Geweldige foto's ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:19 schreef denthemen het volgende:
http://www.randstadphoolies.nl/modules.php?name=News&file=article&sid=713&mode=&order=0&thold=0/
Die spelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |