dat denk jijquote:Op zondag 16 augustus 2009 17:49 schreef RedDevil085 het volgende:
Aangezien er over dit topic niet is nagedacht bestaat het niet?
René van 'allo 'allo?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:03 schreef LordNemephis het volgende:
René Descartes was a drunken fart; I drink therefore I am
Cogito - ik denk, niet ik denk over, geloof ik.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:28 schreef Rijpie het volgende:
Als je geestelijk minder bedeeld bent dan weet je zelf niet of je bestaat of niet, omdat je daar niet mee bezig bent.
Dat je bestaat, komt alleen voort uit het feit dat je beseft dat je bestaat.
Ja, zo had ik het indd nog nooit bekeken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:01 schreef Iblis het volgende:
[serieus-modus]
Ik denk -> ik besta <=> ik besta niet -> ik denk niet.
Maar, als je niet denkt kun je natuurlijk nog steeds bestaan.
Vergelijk:
Een merel, dus een vogel.
Geen merel? Dan kan het nog steeds een vogel zijn.
[/serieus-modus]
in dit geval bestaat daar alleen nog geen zekerheid over.quote:Maar, als je niet denkt kun je natuurlijk nog steeds bestaan.
Waar bestaat wel zekerheid over ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:38 schreef Bora-Bora het volgende:
in dit geval bestaat daar alleen nog geen zekerheid over.
mooie paradoxquote:Op maandag 17 augustus 2009 23:04 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Over het feit dat nergens zekerheid over bestaat.
Is dat de enige zekerheid ?quote:
Afijn, anderen weten het dan zeker;quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:03 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk pas echt zeker op het moment dat het zover is...
Net zo zeker als dat hij weet dat ie over een uurtje of 3 mot pissen. Zie HOOLSquote:
Nee hoor, iedereen gaat dood. Wat er daarna gebeurt is alleen niet zeker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 00:03 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk pas echt zeker op het moment dat het zover is...
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:38 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Nee hoor, iedereen gaat dood. Wat er daarna gebeurt is alleen niet zeker.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |