Bedoel je niet Hand Clap van Hurricane Chris?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 17:19 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zoek een beetje catchy nummer in de stijl van Clap your hands say yeah waar ene 'christopher' oid wordt bezongen.
Iemand een idee?
wat voor soort muziek was het het?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
Ik zoek naar een mannelijke artiest met een hele mooie/lage stem. Hij zong volgens mij niet maar vertelde alleen een soort verhaaltjes tussen (volgens mij zangloze) muziek door.Weet niet meer wat hij vertelde of wat voor muziek er bij zat maar die stem is echt
![]()
Iemand?
Zeker nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:18 schreef Guppi het volgende:
[..]
Bedoel je niet Hand Clap van Hurricane Chris?
Ja dat weet ik dus niet meer, maar iig niet zulke muziek. Tijdens muziek was er ook geen stem te horen volgens mij maar voordat de muziek begon.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:41 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
wat voor soort muziek was het het?
ik dacht bij een ongezongen verhaaltje aan deze:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
Ik zoek naar een mannelijke artiest met een hele mooie/lage stem. Hij zong volgens mij niet maar vertelde alleen een soort verhaaltjes tussen (volgens mij zangloze) muziek door.Weet niet meer wat hij vertelde of wat voor muziek er bij zat maar die stem is echt
![]()
Iemand?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 23:49 schreef Henk-Wim het volgende:
Ik zoek een dance-nummer (a la Chemical Brothers) waar in de video 2 soort Marokkaanse jongetjes een cassettebandje vinden. Zodra ze die afspelen, beginnen ze allerlei dansbewegingen te maken. Vervolgens gaan ze achterop een vrachtwagen naar een stad enzo. Is dit duidelijk genoeg?
Deze?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
![]()
Iemand?
Paolo Conte - Max?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:47 schreef labbit het volgende:
![]()
Iemand?
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 04:12 schreef Stinus het volgende:
http://www.xgn.nl/gameview/19/
Het eerste nummer?
Één van deze twee?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 10:30 schreef RickoKun het volgende:
JA MENSEN! Deze wordt moeilijk!
Het gaat om een jaren '40 nummer, die enigszins swingend is. Als enige hint (nee ik weet zelf dus ook niet hoe het nummer of de artiest heet, daarom kom ik hier :p ) vertelde mijn moeder dat de man die deze muziek maakte bekend was en in een vliegtuig is neergestort...
Wat het moeilijker maakt is dat ik het melodietje ook nu ben vergeten, ik hoorde hem twee dagen geleden, maar als ik hem weer hoor dan weet ik zeker dat het de goede is!
Je link werkt niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:26 schreef Zeckty het volgende:
http://www.l-spot.nl/MarkII.wmv
Wie weet welk nummer dit is?
En welke band? het klinkt als greenday.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |