quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:12 schreef -SG- het volgende:
Ik zoek een mix tape maar ik heb 1 zin die ik nog onthouden had van die mix.
'today everyone wants to be that nerd'
Ik weet dat het een mix is, maar weet niet van wie. Het is niet veel, maar iemand die me kan helpen?
Dat is hem, thnxquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Luister eens op 3;25 weet niet of je die bedoeld ?
Pls respond.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:57 schreef maxdewitte het volgende:
http://www.wipido.com/video/U2u9iFqswg5e
Van dit filmpje het liedje graag:D
Je hebt hem (ook) van een rap groep maar die ben ik vergeten.
Thanks alvast,
Max.
Lees de OP eens:quote:
quote:# Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Dat is hem, thnx!
Vato Gonzalez, ik kon het weten.
Ja, maar hij stond op vorige page en iedereen kijkt op page 5 dus word hij snel vergeten.quote:
Mensen kijken echt wel op de vorige pagina..quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond op vorige page en iedereen kijkt op page 5 dus word hij snel vergeten.
Zeikerd.
Waarom is er nog niet op gereageerd dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:28 schreef donroyco het volgende:
[..]
Mensen kijken echt wel op de vorige pagina..
Omdat niemand (die langsgekomen is) het weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:50 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Waarom is er nog niet op gereageerd dan?
Ik weet alleen van wie het nr is (orgineel )Volgens mij hoor ik dit nr er in terugquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:30 schreef Paul-89 het volgende:
Ben op zoek naar het nummer wat je precies op seconde 26 hoort :
Hij speelt volgens mij een sampletje af, dus het werkelijke fragment duurt maar 10 seconden. Het stukje met de blazers ken ik wel (het word veel gesampled), maar geen idee van wie het is. Al lijkt het me iets typisch voor een RUN-DMC ofzo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik weet alleen van wie het nr is (orgineel )Volgens mij hoor ik dit nr er in terug
Misschien weet iemand anders wie dat stukje van hem gebruikt heeft
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 01:40 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik weet alleen van wie het nr is (orgineel )Volgens mij hoor ik dit nr er in terug
Misschien weet iemand anders wie dat stukje van hem gebruikt heeft
Ik zou hem nu niet meer helpen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef maxdewitte het volgende:
[..]
Ja, maar hij stond op vorige page en iedereen kijkt op page 5 dus word hij snel vergeten.
Zeikerd.
Hartstikke bedanktquote:
Heb het gevonden idd:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:32 schreef NikkelCobalt het volgende:
Gezocht op "when hungry hearts meet" Laatste hit kreeg ik de lyrics. Maar volgens mij is het Scandinavisch? De tekst slaat niet echt ergens op dus dat zoekt nooit zo handig
Flo Ridaquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:55 schreef Parkinson_XTC het volgende:
oi, ik zoek food voor mn woofers...
heb voldoende techno, dnb, dub, hardcore etc, maar ben nu op zoek naar goed klinkende rap / hiphop.
met de nadruk op goed klinkend, inhoud maakt me geen drol uit...
heb voldoende kwaliteitshiphop, puur voor de teksten, maar ik zoek nu iets waar met name de bas en de hoge tonen super klinken... een club-sound ofzo?
Ik denk dan zelf aan sommige platen van fat joe, lil'wayne, etc.. maar ben niet zo thuis in die dirty south raptoestanden...
Wat is er momenteel actueel en klinkt goed wat betreft strakke bas en hoge bliepjes??
thx
k, thx.. ff checken... die hadden toch ook dat commerciële plaatje Low toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |