dat is hem jah, vriendelijk bedanktquote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:47 schreef Prixie het volgende:
[..]
Oeh ik zat wel heul verkeerd![]()
![]()
maar ik heb hem hoor![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:49 schreef RacerDKB het volgende:
Arie zegt:
er is zoeen liedfje op de radio de hele tijd
gaat zo:
la la laalalla alalla allaalalala
hele nummer door
ik wil weten welk nummer dat is
Die had ik er eerst ook bij staan, maar was er eigenlijk van overtuigd dat het wel Alien Ant Farm moest zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:33 schreef rechtsom het volgende:
[..]
![]()
Die was het inderdaad! Tnx!
Vraag mij af hoe ik die band nou kon vergeten?
Blijft een vage clip trouwens!
komt ergens uit de jaren 90quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:20 schreef ejvdb het volgende:
Afgelopen week hoorde ik een hardrock achtig nummer, steeds hoorde je iets van everywhere of anywhere en dan kwam steeds het zelfde gitaar refrein terug, het had wat weg van metallica... iemand die mij kan helpen?
Heb hem al zelf gevonden. Is trouwens een stuk minder goed nummer dan ik dacht, soort vaag semi-communistisch geleuterquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:50 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek een nummer dat voorkomt in de playlist van Pro Evolution Soccer (of heel misschien Fifa), een recente versie maar weet niet welke. Denk 2008 of 2009. HEt nummer is redelijk popmuziek-achtig en de enige zin die ik nog weet is 'and there was Kennedy' (...)
Iemand enig idee?
Klinkt wel aardig in PES 2009.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Heb hem al zelf gevonden. Is trouwens een stuk minder goed nummer dan ik dacht, soort vaag semi-communistisch geleuter
Help, ik zoek... #269quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 02:26 schreef Ms_Furious het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer wat achter de promo voor Entourage op Comedy Central gedraaid wordt. Iemand die het (her)kent?
Ik verwacht ook niet dat iemand hier alle topics doorleest, vond het alleen wel grappig dat dat nummer blijkbaar wel populair is en al 5x is gevraagdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:51 schreef Ms_Furious het volgende:
Ja schat ik heb idd niks beters te doen dan eerst 269 topics door te lezen...![]()
Dj Antoine - Volnaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:37 schreef Timskiej het volgende:
Afgelopen week naar Chersonissos geweest in daar werd dit nummer gedraait.
Toevallig kwam ik het tegen op Youtube maar er is dus nog iemand opzoek naar dit nummer![]()
Ik heb alleen geen idee hoe het heet.
Het gaat om het laatste gedeelte dus niet " Put your hands up in the air"![]()
Deze : ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:25 schreef frankschreiber het volgende:
ik ben opzoek naar een liedje volgens mij uit de jaren 80 met een hele bekende saxofoon lick ? ik weet dat het vaag is maar kan iemand mij helpen?? het is een neetje een romantic song
...of deze?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:25 schreef frankschreiber het volgende:
ik ben opzoek naar een liedje volgens mij uit de jaren 80 met een hele bekende saxofoon lick ? ik weet dat het vaag is maar kan iemand mij helpen?? het is een neetje een romantic song
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |