abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71973718
Ook ik zoek de titel van een nummer

Het is een redelijk snel liedje dat wel op feesten wordt gespeeld waar veel wordt gezopen enzo.. De melodie is ongeveer zo: http://www.easy-upload.nl/index.php/file/114a8a60c6a73b6 en dat wordt dan op "ooooh ohohooooh ..." gezongen. Tekst van de rest van het liedje weet ik echt niet meer..

Het is zo'n liedje dat door het soort bands wordt gespeeld dat ook bijvoorbeeld dit liedje speelt:
pi_71974065

Nederlandse versie:
Rise and rise again, until lambs become lions...
pi_71974223
Ja die is het,, thanks man!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:43:49 #54
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_71975381
quote:
Nope, is hem niet. Kan zijn dat 'evolution' slechts en alleen in de lyrics voorkwam.
WOS'ser for life.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:05:07 #55
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_71975929
Meezoekert.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 19:18:41 #56
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_71987331
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 01:44 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

magique, euphorique, en nog wat standaard zinnen kan ik eruit verstaan maar dat levert weinig op bij google.
'filles sont tres sexy'
'tous le monde'

ik kan er ook weinig op vinden via google.
knolraap en lof schorseneren en prei
pi_71989866
Ik zag zojuist een promofilmpje op net 5 vande serie S1ngle.. iemand enig idee welk nummer daar onder zit?

Bvd
pi_71990154
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:33 schreef Boesj het volgende:
Ik zag zojuist een promofilmpje op net 5 vande serie S1ngle.. iemand enig idee welk nummer daar onder zit?

Bvd
Staat de promo hierbij?

http://www.net5.nl/web/show/id=213195/langid=43

(Staan 5 filmpjes)
hula
pi_71990452
Nope, staattie niet tussen
pi_71995876
Hoor het de hele tijd op slamfm in de reclame van slamfm spotlight, een trance nummer waar je een kort stukje vocal van hoort: people get higher ofzoiets.
Ben hem nou al een paar dagen aan het zoeken maar kan telkens niet goed horen wat ze nou precies zingt.
Alvast bedankt
pi_71999168
Graag de artiest en het nummer van deze song:

Dank
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_72001375
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 01:33 schreef Winner_Taco het volgende:
Graag de artiest en het nummer van deze song:

Dank
Volgens gegevens en statistieken is het Artist 10 met All things subside. Als ik op All things subside googole kom ik op een myspage-pagina uit van Artist X, wat een groep blijkt te zijn. Er staan wat nummers op de pagia, inclusief All things subside, en van wat ik zo snel heb gehoord zijn de rest van de nummers ook van hen

http://www.myspace.com/artistxsongs
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:11:10 #63
265449 rechtsom
En anders gaan we linksom!
pi_72019137
Laat ik het ook maar eens proberen. schiet de laatste tijd steeds een nummer/clip door mijn kop die ik wel weer eens wil zien. maar kan zowel titel, band als tekst nie herinneren

Zoek een nummer en weet er op zich nog heel weinig van. Volgens mij ergens uit eind "90 of begin 2000 De muziek is (hard)rock door een band van 3 (of 4) mensen. Snerpende gitaren en tussendoor een ritmisch gesproken stukjes (kweet niet hoe ik het beter moet schrijven)

De clip speelde zich, rond die eerder genoemde ritmische stukjes, af in een soort van boxring met allemaal mensen er om heen. Een van de bandleden zat volgens mij zwaar onder de drugs... aan zijn rare bekken en ogen te zien.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:14:48 #64
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_72019247
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 20:11 schreef rechtsom het volgende:
Laat ik het ook maar eens proberen. schiet de laatste tijd steeds een nummer/clip door mijn kop die ik wel weer eens wil zien. maar kan zowel titel, band als tekst nie herinneren

Zoek een nummer en weet er op zich nog heel weinig van. Volgens mij ergens uit eind "90 of begin 2000 De muziek is (hard)rock door een band van 3 (of 4) mensen. Snerpende gitaren en tussendoor een ritmisch gesproken stukjes (kweet niet hoe ik het beter moet schrijven)

De clip speelde zich, rond die eerder genoemde ritmische stukjes, af in een soort van boxring met allemaal mensen er om heen. Een van de bandleden zat volgens mij zwaar onder de drugs... aan zijn rare bekken en ogen te zien.

Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_72019259
quote:

[ Bericht 12% gewijzigd door En1gma op 19-08-2009 20:20:13 ]
pi_72019905
quote:

of misschien bedoel je deze?
pi_72022438
een tijdje geleden hoorde ik een nummer wat me bekend voor kwam maar kon het niet plaatsen, ik heb een stukje opgenomen met mn mobiele telefoon(sorry voor de slechte kwaliteit):

http://www.easy-upload.nl/index.php/file/24a8c56e5cc58b

kan er zelf geen touw aan vast knopen, iemand hier die het weet of kan opzoeken? alvast bedankt
pi_72022681
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:51 schreef dark_humanity774 het volgende:
een tijdje geleden hoorde ik een nummer wat me bekend voor kwam maar kon het niet plaatsen, ik heb een stukje opgenomen met mn mobiele telefoon(sorry voor de slechte kwaliteit):

http://www.easy-upload.nl/index.php/file/24a8c56e5cc58b

kan er zelf geen touw aan vast knopen, iemand hier die het weet of kan opzoeken? alvast bedankt

Op lyrics gezocht
hula
  woensdag 19 augustus 2009 @ 21:59:20 #69
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_72022714
quote:

?
This isn't even my final form.
pi_72022781
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 21:58 schreef NikkelCobalt het volgende:

[..]

Op lyrics gezocht
wat goed :s zo snel ook

ben je eeuwig dankbaar

ik zocht blijkbaar te moeilijk
pi_72023943
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 08:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Volgens gegevens en statistieken is het Artist 10 met All things subside. Als ik op All things subside googole kom ik op een myspage-pagina uit van Artist X, wat een groep blijkt te zijn. Er staan wat nummers op de pagia, inclusief All things subside, en van wat ik zo snel heb gehoord zijn de rest van de nummers ook van hen

http://www.myspace.com/artistxsongs
Super , dank je !
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_72024562
hallo iedereen,
toen ik voor tijdje terug ik discotheek was, hoorde ik een nummer waar steeds dezelfde zin in terug kwam:

"that's my girlfriend, that's my girlfriend (en meende daarna te horen} she wasn't last night o.i.d.

weet dat niet veel is, maar hopelijk kan iemand me helpen.
pi_72024795
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:48 schreef michielvix het volgende:
hallo iedereen,
toen ik voor tijdje terug ik discotheek was, hoorde ik een nummer waar steeds dezelfde zin in terug kwam:

"that's my girlfriend, that's my girlfriend (en meende daarna te horen} she wasn't last night o.i.d.

weet dat niet veel is, maar hopelijk kan iemand me helpen.
deze ?
pi_72027753
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 22:54 schreef Prixie het volgende:

[..]

deze ?

nieej, was van genre dance muziek, wat ze meestal in dischotheken draaien
pi_72028289
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 00:21 schreef michielvix het volgende:

[..]

nieej, was van genre dance muziek, wat ze meestal in dischotheken draaien