Enige wat me te binnen schiet is het nr van Knee Deep – Darlin .quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:22 schreef hmr het volgende:
De set begint met een gedeelte Ryan Marcenao & Sunnery James.. Chuckie begint op 28:48 met zijn set met het nummer dat ik zoek! Echt steengoed nummertje..
Die hoor ik wel in die liveset rond 30 minuten. BPM is iets versnelt alleen. Dus denk dat hem is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 01:32 schreef Prixie het volgende:
[..]
Enige wat me te binnen schiet is het nr van Knee Deep – Darlin .
Daar zit ook een sample van my cherie amour in (begint op 2:14 )
Misschien heeft hij dat stukje gebruikt ?
Ik plaats hem toch maar ff al denk ik niet dat je deze bedoeld .
quote:Op maandag 17 augustus 2009 14:12 schreef samdeman1984 het volgende:
Ik zoek een nummer dat ik een tijdje geleden op 3fm hoorde, een vrouw die iets zingt van:
Bad, feeling so bad, bad bad bad
Stijl is a la Duffy,
heb 'm gezocht op 3fm.nl maar daar staat ie niet bij
alvast bedankt!
Bedankt voor het helpen, maar deze is het niet, het nummer is rustiger en ze zingt iets als 'the feeling is bad, the feeling is bad'quote:
Winnaar! Thanks beiden!quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:46 schreef Jippie1994 het volgende:
Hoi, ik ben op zoek naar het echte nummer waarop het volgende liedje is ingezongen:
Wie kan het me vertellen, alvast dank!
Ah dus toch wel ,graag gedaan !quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:53 schreef hmr het volgende:
Het is inderdaad Knee Deep van Darlin! Helemaal super ben hier HEEEEL blij mee! dank dank
Dat meen je toch niet? Wel gezocht? De tweede hit op google is het juiste nummer, het is zelfs op wikipedia te vinden...quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:27 schreef hmr het volgende:
Ook ben ik opzoek naar een house versie van It's a Shame van Monie Love, deze is er ook aangezien ik hem een keer gehoord heb ergens maar kan de titel nergens vinden.
origineel
Iemand?
Geen dankquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer van begin deze eeuw. Volgens mij had het met de film Evolution te maken, of heette het nummer Evolution.
Verder weet ik niets meer
quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Gabbylicious het volgende:
Hoi, ik zoek een nummer van begin deze eeuw. Volgens mij had het met de film Evolution te maken, of heette het nummer Evolution.
Verder weet ik niets meer
magique, euphorique, en nog wat standaard zinnen kan ik eruit verstaan maar dat levert weinig op bij google.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:08 schreef steadye het volgende:
NIEMAND ??![]()
![]()
Ik heb even een stukje audio uit een video opname gehaald.
HIER te downloaden/beluisteren
Graag zou ik willen weten welke artiest en titel hierbij hoort.
Het is een frans nummer.
Het meegeschreeuw is in deze opname van een animatie dame..
Alvast bedankt,,
Michael Kamen - The Ants Go Marchingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:04 schreef Koepert het volgende:
Gister DIe Hard with a Vengeance gekeken () en als die bad-guys dat goud 'beginnen te stelen' hoor je zo'n heel bekend deuntje, wat een groot deel vd film vervolgens doorgaat... Welk nummer is dat?
Die jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:13 schreef LetoII het volgende:
[..]
Michael Kamen - The Ants Go Marching
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |