quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef freecell het volgende:
Is er nog iemand die in de buurt woont en belang heeft bij sperziebonen? Mijn schoonmama komt net een 'maaltje' waar een weeshuis 3 weken van kan eten.
En ik had door haar al de hele vriezer vol met die dingen, dus ik moet er wat kwijt
Ik ook maar het stinkt wel naar geitenkont eigenlijks...quote:
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ik ook maar het stinkt wel naar geitenkont eigenlijks...
Dus dat heb ik nu maar eens geprobeerd. Papieren zak gevuld met plastic tasjes, bijelkaar gebonden zodat het een beetje een wespennest-vorm heeft en in een boom gehangen bij het terras. Eens kijken of het werkt.quote:We had a wasps nest in a tree out back and my mom read about it in the paper. Took a kfc bag, put some plastic bags in it so it didn't go flat, tied it shut with a string and hung it up they all migrated. It doesn't have to look totally realistic they aren't that bright.
oeh, dat is niet leuk, beterschap voor t manneke. hoop dat t niet de mexicaanse griep is, houd je t wel in de gaten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:50 schreef pinquit het volgende:
kging net picknicken met max en wat vriendinnen, wordt max ineens ziek![]()
helemaal koorts en hangerig. toen viel ie ineens in slaap op schoot
![]()
nu net thuis heeft ie al een half keertje overgegevenzoo zielig
![]()
en aargh. als t maar geen griep is. over 3 dagen ga ik weg en de week erna gaan we met zn 3en op vakantie.ik wil m niet ziek achterlaten
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:41 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ze zeker niet mailen, freecell?
Ik ga aardappeltjes uit de oven maken straks, het wordt een experiment: Aardappelpartjes (met schil) - hoe zelf maken?
Ik doe ze wel gewoon ongekookt in de oven. Gaat prima. Wel ff wat klontjes boter erbij (calorieen ftw!) meestal doe ik er dan een kip naast en dan gewoon 1.5 uur geduld.quote:Op zondag 16 augustus 2009 16:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik bedenk me nu dat die kale partjes (luiheid alom. ) voorgekookt zijn. Als je ze niet voorkookt kan het héél lang duren in de oven. Of ineens zo hard gaan dat de randen verbranden maar ze nog niet goed zijn van binnen. Ik zou ze dus eerst een minuut of 5 koken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |