Yep..... die heet net als een vogel.....quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:47 schreef Yurithemaster het volgende:
weet wel dat ze er eentje hebben opgeblazen met een bom onder de weg toen hij er net overheen reed, dat was iets met een Z ofzo
zeemeeuw?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Yep..... die heet net als een vogel.....
Ik verlaag de lat naar 1 naam....quote:
zeearend?quote:Op zondag 16 augustus 2009 22:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik verlaag de lat naar 1 naam....
een roofvogel......
Nee.....,quote:
Giovanni Falcone idd. Die ander heette Paolo Borsellino.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef slaveloos het volgende:
ik weet Falcone, een tweede weet ik niet
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:07 schreef slaveloos het volgende:
ik weet Falcone, een tweede weet ik niet
Pff ja sorry was het vergetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 22:10 schreef qonmann het volgende:
Scott is aan het oefenen geslagen op de 100 m
Ach die award is al zo goed als zeker binnen.....quote:
Toch geen vervelende dingen hoop ik?quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Pff ja sorry was het vergetenHeb wat andere dingen aan mijn hoofd, moet eigenlijk niet eens meedoen. Thanks voor het waarnemen Andy
slaapsequote:Op zondag 16 augustus 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Toch geen vervelende dingen hoop ik?
Ik ga afsluiten voor vanavond
Maar maak er dan tenminste de Ronnie Peterson Award van voor Eeuwige Tweede (na Mario Andretti als nr. één; stalorders van Lotus Formule 1). Jomanda is puur bedrog, en daar doe ik niet aan.quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:09 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach die award is al zo goed als zeker binnen.....
De Zoetemelk award !quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:18 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Maar maak er dan tenminste de Ronnie Peterson Award van voor Eeuwige Tweede (na Mario Andretti als nr. één; stalorders van Lotus Formule 1). Jomanda is puur bedrog, en daar doe ik niet aan.
zeker!!! sinds 1991, bij de dames is her record uit 1989 zelfsquote:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:32 schreef erkel het volgende:
Bob Beamonn
Bob Beamon ..sprong in 1968 zo ver dat niemand het kon geloven..toch was het zoquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:35 schreef chufi het volgende:
snap je vraag niet helemaal .... Blitzing Bolt?
jaja Ok nu vat ik hem , maar al die amerikaaanse namen beginnen op elkaar te lijken door de jaren heen ...quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:37 schreef qonmann het volgende:
[..]
Bob Beamon ..sprong in 1968 zo ver dat niemand het kon geloven..toch was het zo
Juist. Rucebo +1quote:
Espanyol inderdaadquote:
Indeedquote:Op maandag 17 augustus 2009 00:00 schreef chufi het volgende:
Birdy
Helemaal corect..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |