Deze opmerking is echt veel te sociaal voor Klaagbaak. Hier is het gebruikelijk om de TS belachelijk te maken en uit te lachen dat hij pijn aan zijn teen heeft + dat het badkamermeubel kapot is + dat zijn vader nu in de shit zit. HA-HAquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef trovey het volgende:
Ik heb die hangende dingen nooit vertrouwd, zeker niet als de boel er door een vorige bewoner = amateur is ingezet. Bij mij staat alles op pootjes
dus niets van de muur afvallen. Sterkte met je knie en voor je vader sterkte met het repareren van de boel, zijn dag is weer goed bezet.
Ik ben gewoon te aardig voor deze wereld, ik weet hetquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Deze opmerking is echt veel te sociaal voor Klaagbaak. Hier is het gebruikelijk om de TS belachelijk te maken en uit te lachen dat hij pijn aan zijn teen heeft + dat het badkamermeubel kapot is + dat zijn vader nu in de shit zit. HA-HA
Haha, thnx.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef trovey het volgende:
Ik heb die hangende dingen nooit vertrouwd, zeker niet als de boel er door een vorige bewoner = amateur is ingezet. Bij mij staat alles op pootjes
dus niets van de muur afvallen. Sterkte met je knie en voor je vader sterkte met het repareren van de boel, zijn dag is weer goed bezet.
lieve schat,quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Deze opmerking is echt veel te sociaal voor Klaagbaak. Hier is het gebruikelijk om de TS belachelijk te maken en uit te lachen dat hij pijn aan zijn teen heeft + dat het badkamermeubel kapot is + dat zijn vader nu in de shit zit. HA-HA
Gelukkig dat jullie dan wel water hebbenquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef DjinN het volgende:
[..]
Haha, thnx.
Ja, mn vader is nu ook zeker van plan pootjes onder het ding te zettenHij heeft et nu even provisorisch op een paar houten blokjes gezet
Leuk altijd, zondagen wanneer er niets open is ! Heel het water moest hier uitgezet worden omdat de leiding echt gewoon gebroken was. Heel toevallig had papa nog wat extra spullen over waardoor ie dat gelukkig wel kon repareren
Jepquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Adelante het volgende:
Als zoiets op je tenen stort, ben je ze wel kwijt
ah welnee, papa heeft het alles al weer inelkaar gezet, weliswaar provisorisch, maar er kan weer gebruik van worden gemaaktquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef trovey het volgende:
[..]
Gelukkig dat jullie dan wel water hebben. Als dat er niet is is het helemaal een ellende. Nou dan maar even wassen bij het aanrecht in de keuken of hangt het keukenblok ook aan de wand
want dan moet jij daar maar even weg blijven
oef, je hebt gelijk. Ik had eerst je fobo moeten bekijken, dan had ik die opmerking nooit gemaakt!quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef DjinN het volgende:
[..]
lieve schat,
ik ben een ZIJ
En bovendien is er met mijn tenen niets mis, slechts met mijn knie
quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Kijk es om je heen...dit is KLAAGbaak...hier mag je ZEUREN EN KLAGENquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Afwazig het volgende:
Ach wat zeur je nou, je hebt toch nog een knie?
Mensen die komen om te trollenquote:
Lolquote:Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef Etsu het volgende:
Herkenbaar.
Is bij mij ook eens gebeurd, maar dat kwam omdat ik erop leunde
Alles viel naar beneden, waterleiding kapot etc, etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |