abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71921513
Moet mij weer overkomen he...

(Even een paint ter verduidelijking van mn hele verhaal...en nee tis geen goede kwaliteit aangezien mn board nog steeds kapot is )

Dit is dus zon badkamermeubel met wastafel etc, zo'n meubel die met haken in de muur vastzit
Ok..ik wou me vanmorgen na het douchen gaan aankleden. Pakte mijn kleren van de wasmand (die links van ding stond), stort ineenkeer heel het ding naar beneden, vol met de uitstekende rand op mn knie
Moeder in paniek, broertje wakker (sorry Acinonyx ), vader over de rooie, (aangezien de leiding van wastafel + handdoeken zich in het meubel bevinden)

Mn vader heeft samen met mn broertje heel het meubel weer proberen in elkaar te zetten.
Wat bleek nou: Het stomme ding zat met veelte korte haken vast in de muur De leiding van de wastafel was slecht (en door de klap doorgebroken, alle handdoeken waren nat.
Sowieso zou het ding vroeg of laat naar beneden gekomen zijn maar nee...het moet juist weer bij mij gebeuren Ik had nog een geluk dat ie maar aan 1 kant viel, anders was ik mn tenen ook nog kwijt geweest.

Klacht:
Te korte badkamermeubelhaken! Dankjewel vorige bewoners!

Klacht 2 :
Ik heb een dikke knie nu
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:12:37 #2
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_71921608
Wat een technisch verhaal!

Ik ben toch geen loodgieter!

¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:14:17 #3
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_71921677
zeker ook nog te smalle pluggen?:')
Ok stelletje hokboeren
pi_71921699
Ik heb die hangende dingen nooit vertrouwd , zeker niet als de boel er door een vorige bewoner = amateur is ingezet. Bij mij staat alles op pootjes dus niets van de muur afvallen. Sterkte met je knie en voor je vader sterkte met het repareren van de boel, zijn dag is weer goed bezet.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_71921869
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef trovey het volgende:
Ik heb die hangende dingen nooit vertrouwd , zeker niet als de boel er door een vorige bewoner = amateur is ingezet. Bij mij staat alles op pootjes dus niets van de muur afvallen. Sterkte met je knie en voor je vader sterkte met het repareren van de boel, zijn dag is weer goed bezet.
Deze opmerking is echt veel te sociaal voor Klaagbaak. Hier is het gebruikelijk om de TS belachelijk te maken en uit te lachen dat hij pijn aan zijn teen heeft + dat het badkamermeubel kapot is + dat zijn vader nu in de shit zit. HA-HA
  PR/Manusje van alles zondag 16 augustus 2009 @ 14:19:14 #6
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_71921871
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_71921901
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:19 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Deze opmerking is echt veel te sociaal voor Klaagbaak. Hier is het gebruikelijk om de TS belachelijk te maken en uit te lachen dat hij pijn aan zijn teen heeft + dat het badkamermeubel kapot is + dat zijn vader nu in de shit zit. HA-HA
Ik ben gewoon te aardig voor deze wereld, ik weet het
Optimist tot in de kist
pi_71921922
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:14 schreef trovey het volgende:
Haha, thnx.
Ja, mn vader is nu ook zeker van plan pootjes onder het ding te zetten Hij heeft et nu even provisorisch op een paar houten blokjes gezet Leuk altijd, zondagen wanneer er niets open is ! Heel het water moest hier uitgezet worden omdat de leiding echt gewoon gebroken was. Heel toevallig had papa nog wat extra spullen over waardoor ie dat gelukkig wel kon repareren
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:21:01 #9
3185 Adelante
To let it go now
pi_71921929
Als zoiets op je tenen stort, ben je ze wel kwijt
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:21:22 #10
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_71921947
pi_71921953
quote:

[..]

lieve schat,
ik ben een ZIJ
En bovendien is er met mijn tenen niets mis, slechts met mijn knie
pi_71922094
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:20 schreef DjinN het volgende:

[..]

Haha, thnx.
Ja, mn vader is nu ook zeker van plan pootjes onder het ding te zetten Hij heeft et nu even provisorisch op een paar houten blokjes gezet Leuk altijd, zondagen wanneer er niets open is ! Heel het water moest hier uitgezet worden omdat de leiding echt gewoon gebroken was. Heel toevallig had papa nog wat extra spullen over waardoor ie dat gelukkig wel kon repareren
Gelukkig dat jullie dan wel water hebben . Als dat er niet is is het helemaal een ellende. Nou dan maar even wassen bij het aanrecht in de keuken of hangt het keukenblok ook aan de wand want dan moet jij daar maar even weg blijven
Optimist tot in de kist
pi_71922149
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef Adelante het volgende:
Als zoiets op je tenen stort, ben je ze wel kwijt
Jep daarom ben ik blij dat ie maar aan 1 kant naar beneden viel en dat ie niet aan de spiegel ofzo vast zat Anders was die ook naar beneden gekomen (plus de bijbehorende plankjes en lampen ) en waren we nog verder van huis af
pi_71922232
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:24 schreef trovey het volgende:

[..]

Gelukkig dat jullie dan wel water hebben . Als dat er niet is is het helemaal een ellende. Nou dan maar even wassen bij het aanrecht in de keuken of hangt het keukenblok ook aan de wand want dan moet jij daar maar even weg blijven
ah welnee, papa heeft het alles al weer inelkaar gezet, weliswaar provisorisch, maar er kan weer gebruik van worden gemaakt Leiding is ook al gefikst alleen alle handdoeken in het kastje zijn kletsnat Daar is mama weer minder blij mee
pi_71922611
Is je knie dood?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71923075
+1 voor de lekkere chick
pi_71923283
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:21 schreef DjinN het volgende:

[..]

lieve schat,
ik ben een ZIJ
En bovendien is er met mijn tenen niets mis, slechts met mijn knie
oef, je hebt gelijk. Ik had eerst je fobo moeten bekijken, dan had ik die opmerking nooit gemaakt!
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:06:36 #18
131603 Afwazig
Serious business
pi_71923466
Ach wat zeur je nou, je hebt toch nog een knie?
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:24:55 #19
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_71923977
quote:

[..]

[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_71924400
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:06 schreef Afwazig het volgende:
Ach wat zeur je nou, je hebt toch nog een knie?
Kijk es om je heen...dit is KLAAGbaak...hier mag je ZEUREN EN KLAGEN
pi_71925519
Herkenbaar.
Is bij mij ook eens gebeurd, maar dat kwam omdat ik erop leunde
Alles viel naar beneden, waterleiding kapot etc, etc.
pi_71925693
ik zou ts wel geven hoor (ff dr facebook gecheckt)
Vooral dat wat hier boven staat.
pi_71926167
Mensen die TS zouden geven
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71927881
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:04 schreef IkBenOzan het volgende:
Mensen die TS zouden geven
Mensen die komen om te trollen
pi_71927944
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 16:33 schreef Etsu het volgende:
Herkenbaar.
Is bij mij ook eens gebeurd, maar dat kwam omdat ik erop leunde
Alles viel naar beneden, waterleiding kapot etc, etc.
Lol Ja hier lag ook alles door de badkamer...aangezien alles wat gel, mousse, haarlak, borstels, tandenborstels en tandpasta aangaat altijd op onze wastafel uitgestald word Mama dacht dat er een tornado gewoed had
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')