quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Sowieso/zoeizo/sjowiesjoo: petten![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:29 schreef Ploertendoder het volgende:
Sowieso/zoeizo/sjowiesjoo: petten![]()
Die tasjes, ja.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef ThaOMG het volgende:
Ga je dalijk ook nog een topic openen over de tasjes waarmee diezelde paupers mee lopen ?
Ik deed het bewust foutquote:
dat is helemaal belachelijkquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:37 schreef Xaverius1337 het volgende:
ach beter dat die petjes half op t hoofd
Ah joh. Dat is nou eenmaal de puberteit. Gaat wel over als de hersenen gaan werken.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik bedoel
![]()
![]()
Dit moet verboden worden
![]()
![]()
Gaan die ooit wel werken bij dat soort gasten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah joh. Dat is nou eenmaal de puberteit. Gaat wel over als de hersenen gaan werken.
Zie jij iemand sporten in de OP?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:52 schreef GuyFawkes het volgende:
Een pet andersom neemt alsnog veel zweet op. Bij sport dus niet zo vreemd.
Ik breng enige nuance in dit hopeloze topic.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:00 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Zie jij iemand sporten in de OP?
OMFGquote:
Is dat niet de helft van één of andere foute Duitse Boyband? Koppie komt me zo bekend voor.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef Ploertendoder het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik bedoel
![]()
![]()
Dit moet verboden worden
![]()
![]()
Die is baasquote:
Die laatste fotoquote:
|
Forum Opties | |
---|---|