Ik zou niet weten wie er moet scoren bij Groningen. Maar wie weet heeft Matavz of Koc zijn dag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef Superheld het volgende:
[..]
Mwah, met alle belangrijke spelers die we missen. Zou dan wel een eye opener moeten zijn voor jullie bij verlies..
Het deed pijn he?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Beter dan zo'n Stam die Ajax boven PSV verkoos,
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef Dvm86 het volgende:
3-3 denk ik dat het wordt.
Meestal zijn de wedstrijden waar niet zo goed gevoetbald wordt, ook het leukst. Ik vind het wel een aardige wedstrijd tot nu toe. Veel strijd, genoeg kansjes en geen schaakvoetbal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dan kan het nog wel een geweldige wedstrijd zijn.
Daar teken ik voorquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:34 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Maza zal ook wel de nodige persoonlijke fouten zoals die andere tacolul.
Ik blijf bij mijn 1-5 voor vandaag.
Maar toch geen geweldige wedstrijdquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef venomsnake het volgende:
Maar het wel leuk om naar te kijken, lekker fel.
Hopelijk nog wat rode kaarten en gebroken benen en het feest is compleet.
De aanvoer bij Barcelona is wel zo goed inderdaad.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef Dvm86 het volgende:
5 (4) doelpunten voor Suarez in 3 wedstrijden. Die gaat de 25 wel halen
Juistquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
KOMAAAN, PSV LAAT ZIEN WAAROM JULLIE 4 KEER KAMPIOEN ACHTER ELKAAR WERDEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
KOMAAAN, PSV LAAT ZIEN WAAROM JULLIE 4 KEER KAMPIOEN ACHTER ELKAAR WERDEN!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Daar gaat het helemaal niet omquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, met Ajax werd hij de heletijd kampioen
Hij speelde wel bij wat hij de mooiste van Nederland vind. En gelijk heeft ie.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, met Ajax werd hij de heletijd kampioen
Nog steedsquote:
Als ie slim is slaat ie met de vuist op tafel om ergens op huurbasis te spelen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Die arme Aissati.
Zit ie weer op de bank..
Hij had gewoon voor een subtopper moeten kiezen waar hij wekelijks speelt.
Stam speelde nooit bij Groningen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij speelde wel bij wat hij de mooiste van Nederland vind. En gelijk heeft ie.
De naam alleen geeft me kotsneigingen. Jankertje dat het is.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Die arme Aissati.
Zit ie weer op de bank..
Neequote:Op zondag 16 augustus 2009 13:37 schreef Gruning3r het volgende:
Is Rasmus Lindgren opgenomen in de wedstrijd selectie?
Net alsof hij een andere club gaat opnoemen als hij bij Ajax zitquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:37 schreef cheqy het volgende:
[..]
Hij speelde wel bij wat hij de mooiste van Nederland vind. En gelijk heeft ie.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:35 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bij Twente speelde hij zoo goed...quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Die arme Aissati.
Zit ie weer op de bank..
goeie actie van Blackcard inderdaadquote:
arme???? net goed...over het paard getilde puberquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:36 schreef venomsnake het volgende:
Die arme Aissati.
Zit ie weer op de bank..
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:37 schreef TheJanitor het volgende:
Elleboog van de week. Rood had dat moeten zijn.
Waarom denk je dat hij Ajax boven dat bedrijfscluppie verkoos?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Net alsof hij een andere club gaat opnoemen als hij bij Ajax zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |