quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
Kunnen die lompe mongolen van PSV even met hun houthakkerspoten van Suarez afblijven? En dan vooral Simons en Ooijer, achterlijke gladiolen.
Maken we wel af in de tweede helft.
Ohja, en de groeten aan Isaksson!
Barcelona moet toch nog even een topaankoop om Madrid nog even te overtreffenquote:Op zondag 16 augustus 2009 13:19 schreef venomsnake het volgende:
Als ik Barcelona was zou ik snel nog even een bod doen op Suarez, er is nog iemand nodig op links..
En aangezien Barcelona zijn Droom Kloeb is..
Pardon?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
Kunnen die lompe mongolen van PSV even met hun houthakkerspoten van Suarez afblijven? En dan vooral Simons en Ooijer, achterlijke gladiolen.
Je mag van mij alles posten, maar kan dit vanaf nu achterwege blijven alstublieft, blieft u?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
Waar komen Joden toch vandaan?
Israel hier ver vandaan!
Wonen daar ook superjoden?
Ja daar wonen superjoden!
Vinden Joden voetbal fijn?
Als ze maar voor Ajax zijn!
Lalalalalalaa
5de klassequote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zuid-Afrika? Of Zaterdag Amateurs?
Het is Issakson.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef Silenus het volgende:
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
Zuid-Afrika? Of Zaterdag Amateurs?
En het erge is nog dat Vink er elke keer intrapt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:19 schreef Saekerhett het volgende:
Jezus, wat vallen die lampjes vaak terwijl er niks aan de hand is.
Voetballend leggen ze het af, dus gaan ze op andere manieren de bal voor zich opeisen
Je hebt mijn opmerking over de onterechte gele kaart voor Suarez dus niet gezien!quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:20 schreef FireFox1 het volgende:
- normaal doen -
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |