Lijkt me bullshit, ze hebben gewoon geen zin in te grijpen aangezien t over een tijdje toch vanzelf ophoudt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:48 schreef jimjim1983 het volgende:
Ze zeggen dat ze het terrein hebben gekraakt. Daardoor kan de politie niet ingrijpen.
nederland weer
Bij dit en bij echte boeven vangen is de kans groot dat een confrontatie ontstaat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef LoggedIn het volgende:
De politie is weer eens lekker kansloos bezigAls het om automobilisten gaat worden alle rechten moeiteloos aan de kant geschoven, maar als het over een paar 100 man gaat die wél een beetje overlast veroorzaken voor de samenleving, staan ze weer met de handen in de zakken toe te kijken en verzinnen ze wel weer iets waarvoor ze niet in hoeven te grijpen
Het is nog steeds aan de gang hoorde ik net. Maar de politie staat nu op het punt om in te grijpen hoor (nu de meeste mensen toch al van plan waren om te vertrekkenquote:
Ja tot je er naast woont.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:37 schreef Igen het volgende:
Ah, hetzelfde verhaal zo te zien als bij die man waarbij de inbreker beweerde het huis te hebben gekraakt?
Alhoewel ik in dit geval de humor er wel van kan inzien.
Op de daarvoor aangewezen plekken. Dan weet je wat je kan verwachten als je er een huis naast koop. Illegale feesten heten niet voor jan lul 'illegaal'.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef Picchia het volgende:
Boeiend. Niets mis met een feestje in het weekend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |