oh! afschuwlijk!quote:
Ik zit in het zelfde schuitje. Maar krijg je dan geen regeling (geld) mee na het aantal gewerkte dienstjaren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:23 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja blijf ook gewoon werken. Mijn collega's kunnen er ook niets aan doen. Wordt van bovenhand uit beslist.
Het rolt gewoon uit de computer. Het gaat ook wel eerlijk naar het aantal dienstjaren dus kan je er weinig aan doen. Maarja ze hebben nu in mijn geval toch iets over het hoofd gezien en daar ben ik nu gelijk mee aan de slag gegaan.
Moet er niet aan denken om thuis te komen zitten. Maarja maar even de antwoorden afwachten op de mails die ik verstuurd heb.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh! afschuwlijk!En dit wordt dan zo'n kind wat weer aan idols meedoet enzo.
Het staat toch op youtube? Dus daar is een niet zo kritische ouder ook nog trots op geweest. Of erger nog, hebben m aan zitten moedigen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:32 schreef FANN het volgende:
[..]
![]()
Welnee......... da's gewoon ''homevideo'' kan ie later om lachen
idols..........
da's ook weer waarquote:Op maandag 17 augustus 2009 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het staat toch op youtube? Dus daar is een niet zo kritische ouder ook nog trots op geweest. Of erger nog, hebben m aan zitten moedigen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een aantal maanden geleden lid geworden van CNV daar zit gelijk een rechtsbijstand bij ..
Nee toch ? Dat is de kantons regeling die ze behoort mee te krijgen. De uitkering is gebaseerd op 70 % van je huidige maandsalaris. Pff ik word zelf moe van die regels. Anyway ik ga me morgen inschrijven bij het UWV.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vuistregel is een maand WW per gewerkt dienstjaar. Sterkte, damn.
Dat zou ik op moeten zoeken, maar dat kun je zelf ook wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:25 schreef Copycat het volgende:
Hoe is trouwens die nieuwe regeling, Gert?
quote:Kantonrechtersformule voorbeeld 2
Personeelsmanager Jannie Veerhuis is 46 jaar en 19 jaar in dienst bij haar werkgever Zij krijgt ontslag via de kantonrechter. De ontslagvergoeding die zij meekrijgt is:
Factor A (aantal gewogen dienstjaren):
Gewerkt tussen 27-34 levensjaar: 8 x 0,5 = 4
Gewerkt tussen 35-44 levensjaar: 10 x 1 = 10
Gewerkt tussen 45-46 levensjaar: 1 x 1,5 = 1,5
Totaal aantal gewogen dienstjaren = 15,5
Factor B (bruto beloning per maand):
Jannie Veerhuis heeft een bruto maandsalaris van ¤ 3.500,-. Zij ontvangt jaarlijks een vakantietoeslag en dertiende maand en een vaste overwerkvergoeding van ¤ 250,- per maand.
De bruto beloning is:
Brutosalaris per maand: ¤ 3.500,-
Vakantietoeslag (8%) ¤ 280,-
Dertiende maand (1/12 deel) ¤ 292,-
Vaste overwerkvergoeding ¤ 250,-
Totaal ¤ 4.322,-
Factor C (correctiefactor):
Door de ontbinding kan de werkgever de toekomstverwachtingen die hij bij Jannie Veerhuis had gewekt niet meer nakomen. De kantonrechter is hiervan overtuigd en hanteert een correctiefactor van 1,3.
De ontslagvergoeding is:
A * B * C = 15,5 * 4.322 * 1,3 = ¤ 87.088,30
Ja doh dat weet ik ook wel maar dan mag ze hem nog wel Japie noemen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 15:45 schreef beequeen het volgende:
Zie je, het valt achteraf altijd mee buuf. Gelukkig maar.
Tom, Japie is een krekel.![]()
Wel een stoere sprinkhaan Cc.
In de oude regeling zou Jannie Veerhuis (Jans voor vrienden) gekregen hebbenquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:42 schreef Copycat het volgende:
Ja, zoiets had ik ook begrepen ...
... En ik was er al bang voor ...
En dus heb ik toch maar even gegoogled.
Dat met die verdeelsleutel (of zo) is het voornaamste verschil?
[..]
De nieuwe is volgend jaar ook nog van toepassing. Daarna kan je volgens mij fluiten naar je centen. Of iig stukken minder gunstigquote:Op maandag 17 augustus 2009 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat zou ik op moeten zoeken, maar dat kun je zelf ook wel.
Ik weet die nieuwe wat minder goed, omdat wij onder de oude regeling vielen. Met mijn mogelijke ontslag in het vooruitzicht heb ik me dus daarop gericht en verder niet op de nieuwe. Weet alleen dat die dus vaak slechter uitpakt voor loonslaven c.q. je krijgt minder geld mee.
Dank je .. Ohh fuckquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:17 schreef liesje1979 het volgende:
Sterkte Lies, dat zal schrikken geweest zijn! Ik hoop dat je snel iets anders hebt.![]()
Zo dat was weer de maandag!
Ohw sorry, ik dacht dat ik je al sterkte had gewenst, toen het bekend werd, maar bij deze jij ook nog veel sterkte Soury, en ik hoop ook dat jij snel weer wat anders vindtquote:
Ik zal er vast overheen gelezen hebben.. Dankquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw sorry, ik dacht dat ik je al sterkte had gewenst, toen het bekend werd, maar bij deze jij ook nog veel sterkte Soury, en ik hoop ook dat jij snel weer wat anders vindt
De nieuwe is een interim richting 'amper iets'?quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:55 schreef Soury het volgende:
De nieuwe is volgend jaar ook nog van toepassing. Daarna kan je volgens mij fluiten naar je centen. Of iig stukken minder gunstig
Hoe doet Nigelia het?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Wij hebben ook pasta carbonara op, maar dan volgens Nigella.Juhum!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |