Mooi, die reigers rond 1:50.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierbij doet NMNS de groeten aan iedereen in de SC vanuit 't verre Tsjechiė. Voor de liefhebbers een korte verzameling beelden van de laatste drie dagen (inlusief meet)![]()
Zat al te twijfelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn ooievaars Peet, die zie je hier vrij veel
Wij hadden ze vroeger in 't dorp, jaren achtereen. Prachtig, iedere avond dat geklepper.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen.
Ben weleens in Gorssel geweest (okay, iets dichter bij huis), daar zit zo`n ooievaarskolonie.
Is best wel indrukwekkend, zijn grote vogels.
We hebben het vanavond tijdens de maaltijd besproken. Ik had eigenlijk morgen wel willen vertrekken voor een dag of twee rondbanjeren in het Reuzengebergte en dan nog twee dagen Praag. Maar L&B is het autorijden moe en wil gewoon aan het water zitten met een boek. Dus......we blijven hier gewoon wat rondhangen, zeil- of motorbootje huren en relaxen deze laatste vier dagen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:57 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je nog plannen door te reizen naar Praag, komende paar dagen?
Of ik moet eigenlijk 'jullie' zeggen.
Hebben jullie nog plannen door te reizen naar Praag, komende paar dagen?
Nice.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
We hebben het vanavond tijdens de maaltijd besproken. Ik had eigenlijk morgen wel willen vertrekken voor een dag of twee rondbanjeren in het Reuzengebergte en dan nog twee dagen Praag. Maar L&B is het autorijden moe en wil gewoon aan het water zitten met een boek. Dus......we blijven hier gewoon wat rondhangen, zeil- of motorbootje huren en relaxen deze laatste vier dagen.
Genieten lukt wel aardig hier, maar ik ben wat ongedurig en ik wil eigenlijk verder. Nou ja, 'n dagje zeilen met een valkje is ook goed te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:05 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nice.
Geniet er nog van, maar dat lukt vast wel.
Ja, volgens mij ben ik een nieuwe hobby aan het ontwikkelen. Had die camera al ongeveer vijf jaar ongebruikt in de kast liggen. 't Viel mij mee dat ie nog deedquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 02:13 schreef HiDiHo het volgende:
Leuk filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |