Ik zat lekker op mijn gemak het topic door te lezen, wist niet dat je mijn foto had gepost.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:41 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik heb het klein aangepakt, keken nog maar 23 mensen in 2 dagen tijd, toch leuk dat ze reageerden .

Dat is niet meer goed gekomen?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:42 schreef Chanel5 het volgende:
Over zussen gesproken, ik scheel 10 en 12 jaar met ze, de jongste ben ik dus....vooral de oudste dacht dat ik eeuwig de pup was....waarom hebben ze hier toch geen "fuck you" smiley

Waarom dan?quote:

Laat maar, onnavolgbaar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom dan?
Julie zitten toch in hetzelfde schuitje? (wat een stomme uitdrukking is dat toch)

Ik vind het tot nu toe één van de beste nummers van Anoukquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:56 schreef Talitha het volgende:
Balen Lies! Maar laat je niet gek maken hč. Gewoon rustig de tijd nemen.
Knap kind Buufje, dat ie zelf al weet wat er mis met hem is.![]()
![]()
En mooi nummer van Anouk Noek.

mooi.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Talitha het volgende:
Doe ik um nog een keer, maar dan met de videoclip erbij.![]()

Mooi, die reigers rond 1:50.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hierbij doet NMNS de groeten aan iedereen in de SC vanuit 't verre Tsjechiė. Voor de liefhebbers een korte verzameling beelden van de laatste drie dagen (inlusief meet)![]()

Zat al te twijfelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn ooievaars Peet, die zie je hier vrij veel

Wij hadden ze vroeger in 't dorp, jaren achtereen. Prachtig, iedere avond dat geklepper.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zat al te twijfelen.
Ben weleens in Gorssel geweest (okay, iets dichter bij huis), daar zit zo`n ooievaarskolonie.
Is best wel indrukwekkend, zijn grote vogels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |