Ey pantzerquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens met klacht, dat stoppen doen ze hier ook al, vet irritant!
Laten we de media niet vergetenquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef Penisbaard het volgende:
Want jij trekt ook andere kleding aan als je in een ander land bent? Laat die mensen toch hun eigen soort kleding dragen, dat jij denkt dat iedereen met een baard een bus opblaast heeft meer met jou te maken dan met hun.
Dat dus. Door dat soort hysterisch doordenken werden een aantal jaar geleden die twee jongens in djellaba in de Ramadan door een antiterrorisme-unit uit de trein gehaald.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef Penisbaard het volgende:
Want jij trekt ook andere kleding aan als je in een ander land bent? Laat die mensen toch hun eigen soort kleding dragen, dat jij denkt dat iedereen met een baard een bus opblaast heeft meer met jou te maken dan met hun.
jo fullmetalquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef fullmetal het volgende:
[..]
Ey pantzer![]()
Overigens aub foto van 16 jarige met een baard en in een fucking jellaba, kan het gewoon niet voorstellen.
quote:
Wat een deceptie hequote:Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef B.E.D het volgende:
Ik dacht bij de TT aan mooie vrouwen in een bloot zomerjurkje, die zich asociaal gedragen en denken dat ze zomaar alles mogen en voor elkaar krijgen omdat ze er lekker uitzien.
Alleen met datalimietquote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef zovty het volgende:
Waarom moeten die belgen hier altijd onze fora lopen te vervuilen? Hebben ze geen internet in belgie ofzo. Rottochop.
Jouw opmerking is behoorlijk achterlijk. Als er geen internet in België zou zijn, zouden we dan op "jullie" fora kunnen posten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef zovty het volgende:
Waarom moeten die belgen hier altijd onze fora lopen te vervuilen? Hebben ze geen internet in belgie ofzo. Rottochop.
Een tram vol allochtonen op weg naat schoolquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:26 schreef Den_Tokke het volgende:
Ik snap TS volledig. Je moest eens in Antwerpen wonen, soms ben ik de enige blanke op de tram op weg naar school.
...
Hetzelfde vraag ik me af over hun gespuw en het feit of er niet voldoende stoepen zijn in hun land van herkomst.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef zovty het volgende:
You fail.quote:Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Taproot het volgende:
Vooral sinds het laatste jaar lijkt het wel alsof er in Oost-Vlaanderen een invasie van jellaba's en baarden aan de gang is...
En neen ik heb het niet enkel over oudere mannen, je ziet steeds vaker jonge mannen of zelfs 16-jarigen erin rondlopen.
En steeds staan ze ergens in het midden van de gangetjes op de markten, de doorgang belemmerend. Of zitten ze in hun busjes die ergens geparkeerd staan op een drukke weg, stoppen ze zo midden op de baan om vanuit hun busjes een praatje te slaan als ze ergens een landgenoot zien.
Daarnet even naar de aldi geweest, zie ik daar 3 man in jellaba over straat lopen, compleet met baard en alles, eentje ervan droeg eronder nog van die camouflagekledij en dan nog zo n baard gekleurd met van die rode henna ze leken klaar om te vertrekken naar Tsjetsjenië of Kabul of zo. Klaar om een bus op te blazen. Met z'n drieën naast elkaar breed op de stoep alsof deze straat, dit land van hen is. Dan kijken ze je zo eens minachtend aan en spuwen demonstratief op straat.
Dan begint mijn bloed al te koken....![]()
Hoe verwachten die vieze kankerlijers nu ooit dat we ze accepteren??? Hoe denken ze ooit aan een job te kunnen geraken en te participeren in deze maatschappij??
Boehoe discriminatie ja hallo als er al discriminatie is hoe zou dat dan komen? Vinden ze het nog gek dat we liever niks te maken willen hebben met lui die eruit zien alsof ze op het punt staan een bus op te blazen?
En hebben die gasten hier die moeten beslissen over verblijfsvergunningen dan geen ogen in hun kop??
Welk zichzelf respecterend land laat zoiets toe?
Ik ben steeds meer beschaamd een Belg te zijn, gewoon omdat onze regering niet voor ons opkomt en totaal geen ruggegraat toont en eens de ballen heeft om te zeggen "genoeg is genoeg, aanpassen of oprotten".
Draag normale kleren, scheer die struik van je gezicht, en ontwikkel een beetje een meer menslievende levensvisie, en spuw verdomme zo niet op straat!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |