abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71916996
Vooral sinds het laatste jaar lijkt het wel alsof er in Oost-Vlaanderen een invasie van jellaba's en baarden aan de gang is...

En neen ik heb het niet enkel over oudere mannen, je ziet steeds vaker jonge mannen of zelfs 16-jarigen erin rondlopen.

En steeds staan ze ergens in het midden van de gangetjes op de markten, de doorgang belemmerend. Of zitten ze in hun busjes die ergens geparkeerd staan op een drukke weg, stoppen ze zo midden op de baan om vanuit hun busjes een praatje te slaan als ze ergens een landgenoot zien.

Daarnet even naar de aldi geweest, zie ik daar 3 man in jellaba over straat lopen, compleet met baard en alles, eentje ervan droeg eronder nog van die camouflagekledij en dan nog zo n baard gekleurd met van die rode henna ze leken klaar om te vertrekken naar Tsjetsjenië of Kabul of zo. Klaar om een bus op te blazen. Met z'n drieën naast elkaar breed op de stoep alsof deze straat, dit land van hen is. Dan kijken ze je zo eens minachtend aan en spuwen demonstratief op straat.

Dan begint mijn bloed al te koken....

Hoe verwachten die vieze kankerlijers nu ooit dat we ze accepteren??? Hoe denken ze ooit aan een job te kunnen geraken en te participeren in deze maatschappij??

Boehoe discriminatie ja hallo als er al discriminatie is hoe zou dat dan komen? Vinden ze het nog gek dat we liever niks te maken willen hebben met lui die eruit zien alsof ze op het punt staan een bus op te blazen?

En hebben die gasten hier die moeten beslissen over verblijfsvergunningen dan geen ogen in hun kop??

Welk zichzelf respecterend land laat zoiets toe?

Ik ben steeds meer beschaamd een Belg te zijn, gewoon omdat onze regering niet voor ons opkomt en totaal geen ruggegraat toont en eens de ballen heeft om te zeggen "genoeg is genoeg, aanpassen of oprotten".

Draag normale kleren, scheer die struik van je gezicht, en ontwikkel een beetje een meer menslievende levensvisie, en spuw verdomme zo niet op straat!!!
pi_71917048
Bel het Vlaams Blok op
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:06:59 #3
168255 J.Herrer
pi_71917126
Waar maak je je druk om? Het is Belgie maar
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:07:17 #4
3185 Adelante
To let it go now
pi_71917134
TS-reacties verwijderd, graag inhoudelijk reageren!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_71917166
Ik vind wel dat dit topic vraagt om wat illustratie.
pi_71917191
Eens met klacht, dat stoppen doen ze hier ook al, vet irritant!

[ Bericht 87% gewijzigd door Panzerknacker666 op 16-08-2009 12:10:41 (ik zal ophouden!) ]
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
pi_71917241
Zeg er wat van
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:12:33 #8
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71917249
Want jij trekt ook andere kleding aan als je in een ander land bent? Laat die mensen toch hun eigen soort kleding dragen, dat jij denkt dat iedereen met een baard een bus opblaast heeft meer met jou te maken dan met hun.
pi_71917257
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:09 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Eens met klacht, dat stoppen doen ze hier ook al, vet irritant!
Ey pantzer
Overigens aub foto van 16 jarige met een baard en in een fucking jellaba, kan het gewoon niet voorstellen.
Never trade the thrills of living for the security of existence.
pi_71917276
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef Penisbaard het volgende:
Want jij trekt ook andere kleding aan als je in een ander land bent? Laat die mensen toch hun eigen soort kleding dragen, dat jij denkt dat iedereen met een baard een bus opblaast heeft meer met jou te maken dan met hun.
Laten we de media niet vergeten
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:14:15 #11
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_71917301
Vrouwen
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_71917790
quote:
Dat dus. Door dat soort hysterisch doordenken werden een aantal jaar geleden die twee jongens in djellaba in de Ramadan door een antiterrorisme-unit uit de trein gehaald.
Ik stoor me meer aan onaangepaste landgenoten in Karl Kani en Diesel Raw met hun kutmobieltjesschettermuziek en ideeën over wat ze allemaal niet mogen maken.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71918051
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:12 schreef fullmetal het volgende:

[..]

Ey pantzer
Overigens aub foto van 16 jarige met een baard en in een fucking jellaba, kan het gewoon niet voorstellen.
jo fullmetal , heb jij ook een jurk?
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:59:37 #14
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_71921089
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrouwen

mannen
mensen
levende wezens

Windows Vista
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
  zondag 16 augustus 2009 @ 14:03:36 #15
223335 B.E.D
Ik spring van de hoogste berg
pi_71921214
Ik dacht bij de TT aan mooie vrouwen in een bloot zomerjurkje, die zich asociaal gedragen en denken dat ze zomaar alles mogen en voor elkaar krijgen omdat ze er lekker uitzien.
Op zondag 21 juni 2009 14:23 schreef steeg het volgende:
haha als je BED in kleine letters schrijft... bed dan lijkt het ook op een bed! wooooowwwww!
pi_71921410
Mag ik vragen wat Tsjetsjenië hier mee te maken heeft?
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
pi_71922710
Waarom moeten die belgen hier altijd onze fora lopen te vervuilen? Hebben ze geen internet in belgie ofzo. Rottochop.
pi_71923318
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:03 schreef B.E.D het volgende:
Ik dacht bij de TT aan mooie vrouwen in een bloot zomerjurkje, die zich asociaal gedragen en denken dat ze zomaar alles mogen en voor elkaar krijgen omdat ze er lekker uitzien.
Wat een deceptie he
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71923326
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 14:39 schreef zovty het volgende:
Waarom moeten die belgen hier altijd onze fora lopen te vervuilen? Hebben ze geen internet in belgie ofzo. Rottochop.
Alleen met datalimiet
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71930589
Ik snap TS volledig. Je moest eens in Antwerpen wonen, soms ben ik de enige blanke op de tram op weg naar school.
quote:
Jouw opmerking is behoorlijk achterlijk. Als er geen internet in België zou zijn, zouden we dan op "jullie" fora kunnen posten?
Ook: we hebben niet enkel internet met datalimiet.
Niet zeuren want TS deed niks verkeerd.
--------------
pi_71930930
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:26 schreef Den_Tokke het volgende:
Ik snap TS volledig. Je moest eens in Antwerpen wonen, soms ben ik de enige blanke op de tram op weg naar school.
...
Een tram vol allochtonen op weg naat school
En jij klaagt?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_71931440
quote:
Hetzelfde vraag ik me af over hun gespuw en het feit of er niet voldoende stoepen zijn in hun land van herkomst.

Rot toch zelf op softy als je niks zinnig bij te dragen hebt. Zelf toevallig allochtoon of zo?
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:15:47 #23
168255 J.Herrer
pi_71931958
Jullie hebben zelf Congolezen en Sierra Leoniers geimporteerd voor diamantenhandel dus niet janken
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_71932273
Hmm TS je komt anders zelf aardig agressief over; volgens mij moet men eerder oppassen op types zoals jij die mensne enkel en alleen beoordeelt op wat ze aan hebben.

Beetje simpel
pi_71932960
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Taproot het volgende:
Vooral sinds het laatste jaar lijkt het wel alsof er in Oost-Vlaanderen een invasie van jellaba's en baarden aan de gang is...

En neen ik heb het niet enkel over oudere mannen, je ziet steeds vaker jonge mannen of zelfs 16-jarigen erin rondlopen.

En steeds staan ze ergens in het midden van de gangetjes op de markten, de doorgang belemmerend. Of zitten ze in hun busjes die ergens geparkeerd staan op een drukke weg, stoppen ze zo midden op de baan om vanuit hun busjes een praatje te slaan als ze ergens een landgenoot zien.

Daarnet even naar de aldi geweest, zie ik daar 3 man in jellaba over straat lopen, compleet met baard en alles, eentje ervan droeg eronder nog van die camouflagekledij en dan nog zo n baard gekleurd met van die rode henna ze leken klaar om te vertrekken naar Tsjetsjenië of Kabul of zo. Klaar om een bus op te blazen. Met z'n drieën naast elkaar breed op de stoep alsof deze straat, dit land van hen is. Dan kijken ze je zo eens minachtend aan en spuwen demonstratief op straat.

Hoe verwachten die vieze kankerlijers nu ooit dat we ze accepteren??? Hoe denken ze ooit aan een job te kunnen geraken en te participeren in deze maatschappij??

Boehoe discriminatie ja hallo als er al discriminatie is hoe zou dat dan komen? Vinden ze het nog gek dat we liever niks te maken willen hebben met lui die eruit zien alsof ze op het punt staan een bus op te blazen?

En hebben die gasten hier die moeten beslissen over verblijfsvergunningen dan geen ogen in hun kop??

Ik ben steeds meer beschaamd een Belg te zijn, gewoon omdat onze regering niet voor ons opkomt en totaal geen ruggegraat toont en eens de ballen heeft om te zeggen "genoeg is genoeg, aanpassen of oprotten".

Draag normale kleren, scheer die struik van je gezicht, en ontwikkel een beetje een meer menslievende levensvisie, en spuw verdomme zo niet op straat!!!
You fail.

Ten eerste vanwege je idiote denkbeelden over mensen die een andere soort kleding dragen dan jij zelf.

Ten tweede omdat een djelleba een traditioneel Marokkaans kledingstuk is voor mannen en vrouwen en dus niets te maken heeft met de Islam, Kabul of Tjetsjenie.

http://en.wikipedia.org/wiki/Djellaba

There was
a HOLE
here.
It's gone now.
pi_71933894
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:39 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Een tram vol allochtonen op weg naat school
En jij klaagt?
Ja heel leuk om naast zo'n gordijndragende moslim te moeten zitten die uren in de wind stinkt naar look en weet-ik-veel-wat-nog terwijl ze gezellig wat bijkletsen met Ahmed die aan de andere kant van de tram zit. Hun jongeren zijn uiteraard nog erger want die zeggen gewoon uitdrukkelijk "wat doet die gore Belg op mijn tram" als ze je zien zitten... om dan nog maar te zwijgen van hun wijven die geen beter idee vinden dan met hun kinderwagens de tram op te stappen en het gangpad blokkeren. Ik heb al tig keren mijn halte gemist omdat zo'n Fatima het niet nodig vond om haar mestkar te verplaatsen. Aangenaam volkje hoor.
--------------
pi_71941705
Kunnen die belgen niet gewoon verwijderd worden?
pi_71941710
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:01 schreef Seam het volgende:

[..]

Alleen met datalimiet
Een te ruim datalimiet als je het mij vraagt.
pi_71946844
quote:
Dat dus. TS is een vieze internetheld. .
pi_71950498
ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag..
Destiny is not a matter of chance; but a matter of choice. It is not a thing to be waited for, It is a thing to be achieved..
  maandag 17 augustus 2009 @ 14:58:28 #31
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71950827
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:02 schreef Taproot het volgende:

misschien moet je dat zelf maar eens doen, sukkel.

Ik ben net als jij ook beschaamd dat jij een Belg bent!
pi_71950922
Belgen ! Racisten !
pi_71950961
Belgen
TS
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_71950984
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef pumpkineater het volgende:
Belgen ! Racisten !
Roken is lekker
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:07:17 #35
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71951021
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 15:03 schreef pumpkineater het volgende:
BelgenVlamingen ! Racisten !
  maandag 17 augustus 2009 @ 15:12:27 #36
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_71951169
Vroeger waren de klachten nog dat marokanen onschuldige burgers in elkaar sloegen of handtassen roofden in hun gekke taal. Tegenwoordig zijn de klachten

• Ik zag laatst een marokaan, en die had een baard !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Ik zag laatst een marokaan en die stond OP de stoep !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Laatst twee marokanen, die het lef hadden op de tram te zitten!!!!! !!

Ze gaan er duidelijk op vooruit.
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')