quote:
Waarom zou je het voor de gemeente doen pauper?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind het overbodig ja. Vooral het hele overdreven feest met witte jurk en rokkostuum gedoe. Als ik ooit wil trouwen, wil ik het wss voor de gemeente, al die kerkelijke onzin kan me gestolen worden.
Waarom in een kerk als je niet gelovig bent?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Waarom zou je het voor de gemeente doen pauper?
Omdat hij graag een duit in het zakje doet voor zijn gemeentequote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom in een kerk als je niet gelovig bent?
Kinderen krijgenquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Omdat het makkelijker is als je kinderen krijgt en voor de belasting is het makkelijker te regelen.
Pauper
dat.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:07 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waarom in een kerk als je niet gelovig bent?
Zeg ik dat ik kinderen wil dan? Lezen, lulquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kinderen krijgen![]()
Wie is hier nou de pauper
Ooit gehoord van geregistreerd partnerschap? Pauper.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Omdat het makkelijker is als je kinderen krijgt en voor de belasting is het makkelijker te regelen.
Pauper
Ooit gehoord van normaal reageren? achterlijke boerenlul.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ooit gehoord van geregistreerd partnerschap? Pauper.![]()
Hoef je niet voor te trouwen hoor.
Wat is er zo abnormaal aan?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:11 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ooit gehoord van normaal reageren? achterlijke boerenlul.
quote:
nee, om alles!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwen met elkaar om het feest?
Dat zeg jij?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens, TS, waar maakt je je druk om, er is toch geen vrouw gek genoeg met een debiel als jou te trouwen. Vrouwen houden niet van mannen met een IQ lager dan hun schoenmaat
quote:voornaam: Jezus
achternaam: Gristus
geslacht: Man
geboortedatum: 25-12-0001
opleiding: Swacollege
beroep: Heilige in alle staten
Ja, dat is ook echt heel serieus ingevuld!quote:
Ik zie meteen een goede reden om trouwen wettelijk te verbieden.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:58 schreef appelsjap het volgende:
Streng gelovigen mogen toch ook pas de liefde bedrijven als ze getrouwd zijn?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:09 schreef Hetiszover het volgende:
Trouwen
Mensen die zich niet durven binden__!!!!!!!!!!
quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:13 schreef nummer_zoveel het volgende:
Trouwen met elkaar om het feest?
Klinkt goed. Waar kan ik tekenen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:12 schreef Penisbaard het volgende:
Trouwen
Kinderen krijgen
Vrouw die een vlot pittig kapsel neemt
Vreemdgaan met een jong mokkel
Vrouw die wil scheiden en de helft van al je spullen meeneemt die jij allemaal hebt gekocht van je eigen geld
Verbod om je eigen kinderen nog te mogen zien
Aangeklaagt worden door je boze ex-vrouw ze zegt dat je je eigen kinderen hebt verkracht terwijl dat niet zo is
De rechter die vervolgens zegt dat je schuldig bent
Wegkwijnen in de cel tussen echte verkrachters
Mensen die pissen op je graf
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:03 schreef Levolution het volgende:
Paupers te gierig/arm om hun geliefde een goed feest te geven.
Heeft je partner je dat ingepraat omdat ie geen 15k kon dokken?quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:14 schreef Verlicht het volgende:
[..]
Uhuh, je bent 10 jaar samen, en dan houd je een feestje van 15 000 - 30000 euro (veel familieleden en kennissen die op hun teentjes getrapt zijn als zij niet uitgenodigd worden) om je relatie te vieren.
Ik neem liever 2 maanden vrij, en ga op reis met mijn partner. Elke dag een huwelijksdag
quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:14 schreef Verlicht het volgende:
Uhuh, je bent 10 jaar samen, en dan houd je een feestje van 15 000 - 30000 euro (veel familieleden en kennissen die op hun teentjes getrapt zijn als zij niet uitgenodigd worden) om je relatie te vieren.
Ik neem liever 2 maanden vrij, en ga op reis met mijn partner. Elke dag een huwelijksdag
dat dus.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:43 schreef mividaloca het volgende:
[..]
![]()
voor die 30 000 euro kunnen we een jaar op reis!
Anders trouw je niet met een slet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:42 schreef Sjibble het volgende:
Ja heel leuk als die bitch je verraad en de helft van je inboedel inpikt.
Als je overigens bij een vrouw gaat wonen en daarna trouwt, waarbij ze wel wilt dat al het inboedel op haar naam staat, weet je overigens ook wel hoe laat het is.
Trouwerij is voor onzekere vrouwen, die moet je niet hebben
Dwaas, 15k is geen probleem, wel waar aan het wordt besteed.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:32 schreef Levolution het volgende:
[..]
Heeft je partner je dat ingepraat omdat ie geen 15k kon dokken?
Ik geef je nog 10 jaar voordat je verandert in een cultuurloze, nuchtere, ongezellig koude en saaie wildersstemmende aardmens.quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:05 schreef Triptamine het volgende:
Ik vind het overbodig ja. Vooral het hele overdreven feest met witte jurk en rokkostuum gedoe. Als ik ooit wil trouwen, wil ik het wss voor de gemeente, al die kerkelijke onzin kan me gestolen worden.
Natuurlijk, want alleen trouwen zorgt ervoor dat je geen kansloze zombie wordt. Wat ben jij een idealistische kankerflikker.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:06 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Ik geef je nog 10 jaar voordat je verandert in een cultuurloze, nuchtere, ongezellig koude en saaie wildersstemmende aardmens.
Kansloos sterven met niemand aan je bed omdat je geen kinderen wilt/hebtquote:Op zondag 16 augustus 2009 11:12 schreef Penisbaard het volgende:
Trouwen
Kinderen krijgen
Vrouw die een vlot pittig kapsel neemt
Vreemdgaan met een jong mokkel
Vrouw die wil scheiden en de helft van al je spullen meeneemt die jij allemaal hebt gekocht van je eigen geld
Verbod om je eigen kinderen nog te mogen zien
Aangeklaagt worden door je boze ex-vrouw ze zegt dat je je eigen kinderen hebt verkracht terwijl dat niet zo is
De rechter die vervolgens zegt dat je schuldig bent
Wegkwijnen in de cel tussen echte verkrachters
Mensen die pissen op je graf
Kijk eens om je heen kansloze slingerbaviaan, nederland verliest cultuur door wannabe rationele nuchtere paupertjes als jij.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:09 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Natuurlijk, want alleen trouwen zorgt ervoor dat je geen kansloze zombie wordt. Wat ben jij een idealistische kankerflikker.
Nederland verliest cultuur omdat mensen minder snel trouwen?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:11 schreef RodeNek het volgende:
[..]
Kijk eens om je heen kansloze slingerbaviaan, nederland verliest cultuur door wannabe rationele nuchtere paupertjes als jij.
Ik las afgelopen week anders dat jij eerst je theorie nog mag halen voor je op Jojoortje mag kruipen.quote:
Wat een onzin, 1 formuliertje invullen bij de aangifte van je kinderen en het is geregeld. Belastingen maakt echt niet...zelfs je moeder kan je fiscale partner zijn...quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:08 schreef Triptamine het volgende:
[..]
![]()
Pauper
- schoonzuster die gekopieerde blaadjes uitdeelt, en eist dat iedereen meezingt met haar zelf geschreven tekst op de melodie van "de meeste dromen zijn bedrog"quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:02 schreef appelsjap het volgende:
Waarom zou je het niet doen? Waarom zou je je niet echt officieel verbinden?
Bwehehehe.quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Samcali het volgende:
[..]
- schoonzuster die gekopieerde blaadjes uitdeelt, en eist dat iedereen meezingt met haar zelf geschreven tekst op de melodie van "de meeste dromen zijn bedrog"
- tante Annie en tante Truus die "een leuk stukje" ingestudeerd hebben
- een suf orkestje dat niet verder komt dan "lang zal ze leven" en wat vals gespeelde top-40 nummers
- ome Peter die een leuk alfabet heeft gemaakt over het bruidspaar
- nicht Bianca van 135 kilo die je van je stoel afrekt om te dansen
- schoonmoeder die je van je stoel aftrekt om mee te lopen in de polonaise
- schoonvader die nog wekenlang klaagt dat je het feest toch beter in die andere zaal had kunnen houden, want daar is het eten lekkerder
Bruiloften
En bedankt hé, Mikaquote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Samcali het volgende:
Was jij bij dezelfde bruiloften waar ik ook was?quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Samcali het volgende:
[..]
- schoonzuster die gekopieerde blaadjes uitdeelt, en eist dat iedereen meezingt met haar zelf geschreven tekst op de melodie van "de meeste dromen zijn bedrog"
- een suf orkestje dat niet verder komt dan "lang zal ze leven" en wat vals gespeelde top-40 nummers
- schoonvader die nog wekenlang klaagt dat je het feest toch beter in die andere zaal had kunnen houden, want daar is het eten lekkerder
Bruiloften
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Samcali het volgende:
[..]
Bruiloften
quote:Op zondag 16 augustus 2009 18:51 schreef Samcali het volgende:
[..]
Bruiloften
quote:Op maandag 17 augustus 2009 16:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Nou was ik eens in Drenthe alwaar zo'n beetje iedereen van boven de 21 getrouwd is en nooit in mijn leven heb ik zoveel saaie ingekakte mensen mogen aanschouwen als in Drenthe![]()
![]()
Drenth, puhuleasequote:Op maandag 17 augustus 2009 16:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lul niet, ik ken bijna niemand van 21 die getrouwd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |