Ik heb groove armada één keertje hiervoor gezien en daar waren ze best tof. Het probleem van die groep is dat ze bij de amsterdam dance event (dat was het toch) opeens aankomen met allemaal niet-dance-maar-meer-rock-achtige nummers, terwijl groove armada juist een heleboel toffe dance en house mixes heeft. Je kan op sensation white ook niet opeens rockabilly gaan draaien en dan verwachten dat iedereen het dolletjes gaat vinden.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Haha zij waren idd de hoofdact, maar wat heb ik me verveeld met hun nummertjes. Alleen my friend (of hoe dat nummer ook heet) was leuk, voor de rest was het vol met anticipatie wachten op de muis.
Als je trouwens een malloot zag rondlopen met muizenoren en een staart, dat was ik
Dat idee had ik ook al, ik ben niet zo heel bekend met groove armade maar als ze worden uitgenodigd om te komen spelen op de ADE dan verwacht je wel wat meer dance muziek.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:52 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik heb groove armada één keertje hiervoor gezien en daar waren ze best tof. Het probleem van die groep is dat ze bij de amsterdam dance event (dat was het toch) opeens aankomen met allemaal niet-dance-maar-meer-rock-achtige nummers, terwijl groove armada juist een heleboel toffe dance en house mixes heeft. Je kan op sensation white ook niet opeens rockabilly gaan draaien en dan verwachten dat iedereen het dolletjes gaat vinden.
Had jij zo'n deadmau5 masker ja? Ik heb volgens mij wel 1 of meerdere mensen met zo'n ding ziet lopen, grote kans dus dat ik je gespot heb. Had je het niet warm?
quote:Op zondag 26 september 2010 21:44 schreef Trafasi het volgende:
Iemand al de liveset van lowlands tegengekomen ?
Ja, maar... ik weet niet zo goed waar ik dat kan vindenquote:Op zondag 26 september 2010 22:38 schreef vaasinbloem het volgende:
Download gewoon een setje van een andere festival dit jaar (Coachella ofzo). Omdat hij een vrij vaste tracklist heeft (mede door de visuals) verschilt het niet gek veel.
http://lsdb.nl/search/ZGVhZG1hdTUtYVllWXRtZGc=.htmlquote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Ja, maar... ik weet niet zo goed waar ik dat kan vindenTorrents?
Jup, LSDB is ene goeiequote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/search/ZGVhZG1hdTUtYVllWXRtZGc=.html
quote:Op maandag 27 september 2010 19:16 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
http://lsdb.nl/search/ZGVhZG1hdTUtYVllWXRtZGc=.html
Downloadingquote:Op dinsdag 28 september 2010 21:19 schreef dreamzk het volgende:
Download anders zijn setje van vorig jaar @ Electric Zoo, tot nu toe vindt ik dat zijn beste liveset, alle hitjes komen terug en hij mixt ook nog eens heerlijk
Wel koel, maar niet typisch deadmau5quote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Stinus het volgende:
Ik ken niet veel van Deadmau5, maar mijn favo is toch wel:
Ik vind er eigenlijk vrij weinig aanquote:Op woensdag 29 september 2010 19:01 schreef Stinus het volgende:
Ik ken niet veel van Deadmau5, maar mijn favo is toch wel:
haha, kan. Mij draait het dan vooral om het stuk na de 2 minuten. Het eerste stuk vind ik zelf ook niet wereldschokkendquote:Op woensdag 29 september 2010 21:20 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk vrij weinig aan
Ik vind em heerlijkquote:Op woensdag 29 september 2010 21:56 schreef Stinus het volgende:
[..]
haha, kan. Mij draait het dan vooral om het stuk na de 2 minuten. Het eerste stuk vind ik zelf ook niet wereldschokkend
Haha, exact. Volgens mij zijn dat bijna exact mijn woorden uit een ander topic hierquote:Op woensdag 29 september 2010 22:04 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik vind em heerlijk![]()
Dit soort nummers wil je gewoon luisteren met je boxen vol aan terwijl je in de zon met een koel briesje in een hangmat ligt te chillen?
Hihi, wij begrijpen mekaarquote:Op woensdag 29 september 2010 22:36 schreef Stinus het volgende:
[..]
Haha, exact. Volgens mij zijn dat bijna exact mijn woorden uit een ander topic hier
Ouwe shit inderdaad, 2006quote:Op woensdag 29 september 2010 19:21 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Wel koel, maar niet typisch deadmau5
Die kerel is eigenlijk ook al best lang bezig!quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 03:08 schreef Vistixx het volgende:
Nieuw album komt nu echt eindelijk dichterbij
http://mau5itup.blogspot.(...)ion-album-4x412.html
Met een beetje zoeken op youtube kun je de verwachte tracklist al helemaal beluisteren.. xD
Dit is alleen nog niet het lang verwachte 'artist-album' van mau5, dat is volgens geruchten nu weer doorgeschoven naar jan / feb
P.S. De albumnaam is zoals gewoonlijk weer is erg inspirerend..=P
quote:Als er iemand is die zo'n hoge plaats verdient, is hij het welOp donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef dreamzk het volgende:
Nr 4 in DjMag top 100 gewordenHad eigenlijk wel hoger verwacht, maar trance is blijkbaar nog populairder
quote:Deadmau5 NIET commercieel?Op donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als er iemand is die zo'n hoge plaats verdient, is hij het welHij laat zo maar mooi even zien dat je ook zonder commercieel te zijn een mooie plaats in deze (nogal commerciële) top100 kan krijgen
quote:Nee ik vind hem echt niet commercieel ingesteld nee
quote:veel minder dan anders producers, zoals Tiësto, Daft Punk, of Swedish House Maffia. Hij werk veel samen met z'n fans, z'n fans remixes laat maken, en ook doet hij leuke dingen met z'n YouTube account.
quote:Haha inderdaad, of zo'n filmpje dat die helemaal alleen losgaat op de dansvloer samen met het meisje van de merchandise en dat mensen rondom de dansvloer hem helemaal vreemd aankijken. Zelfs nog iemand met een Deadmau5 shirt die kijkt van 'WTF ben jij mee bezigOp donderdag 28 oktober 2010 17:45 schreef Perquisite het volgende:
Heb hem ook op Facebook, echt mooie dingen af en toe.
Hij was laatst in Malta en toen had ie zin in een potje voetbal, dus zette hij op Facebook dat ie over 2 uur naar het strand ging en of iemand een bal kon meenemen. Iedereen mocht meedoen. Lees ik 4 uur later dat ze met 2 - 1 hadden gewonnen, met wat foto's erbij. Ging ie dus gewoon ff voetballen met ze fans, mooi toch!
quote:Toch hoop ik van harte dat het niet teveel op een Showtek-nummer gaat lijken, met van die shitty vocalsOp donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
En dan lees ik dit ook nog eens een keer.
http://partyflock.nl/news/18201:Mau5querade.html
Als je van hardstyle en deadmau5 houdt moet dit toch wel een gouden combo worden
quote:Dude, leer lezen. Het gaat om een show, niet om een nummer.Op donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Toch hoop ik van harte dat het niet teveel op een Showtek-nummer gaat lijken, met van die shitty vocals
quote:Haha, dat zou best wel gaaf zijn als dat ook in Nederland een keer komt. Krijg ik eindelijk al m'n vrienden mee naar een feest waar ik heen wilOp donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
Als je van hardstyle en deadmau5 houdt moet dit toch wel een gouden combo worden
quote:Ze gaan vast samen een nummertje maken ter ere vanOp vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dude, leer lezen. Het gaat om een show, niet om een nummer.
quote:Zojuist getwitterd:Op vrijdag 29 oktober 2010 02:10 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat ooit gaat klinken, ik dacht dat Deadmau5 alleen maar dubstep had als 'uitstapje'.
quote:Ik weet niet wat Busta precies doet, maar iets anders dan dubstep dach ik?whoa, busta rhymes was friggen sick! what a pleasure and an honor to share the same stage with that guy.and of... http://fb.me/AyJ02WH0
quote:Wat commercieel zegOp donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
quote:Daft Punk en Swedish House Mafia in één zin noemen. Gast waar heb je het overOp donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Moos. het volgende:
[..]
veel minder dan anders producers, zoals Tiësto, Daft Punk, of Swedish House Maffia. Hij werk veel samen met z'n fans, z'n fans remixes laat maken, en ook doet hij leuke dingen met z'n YouTube account.
quote:Is een beetje verkapte vergelijking, dat weet ikOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daft Punk en Swedish House Mafia in één zin noemen. Gast waar heb je het over
quote:Ja... en als die show op een showtek-nummer gaat lijken (lees; veel goeie nummers maar een overload aan gare teksten/vocals) is dat kut... dus zoveel is er niet mis met die opmerking.. van deze DAME...Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dude, leer lezen. Het gaat om een show, niet om een nummer.
Ik kan em wel waarderenquote:
Lekkerquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |