Heb het nergens live kunnen volgen maar die filmpjes hierbovenquote:
Doet hij bijna altijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij had zijn set mee, en heeft er echt een hele vette show van gemaakt. Het publiek werd gek. Op het eind deed hij zelfs nog wat expirimentele dubstep.
Nu wachten op de sets
Hoezo eerste echte album?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:38 schreef davidov het volgende:
Super fijn optreden was het, had veel weg van Daft Punk in z'n lichtshow... vond dat alleen maar tofheb niet van een act zo kunnen genieten in een paar jaar...
ben benieuwd naar zn komende 1e echte album.
Hij is de laatste tijd allemaal nieuwe sounds aan het uitproberen om te zien hoe het publiek erop reageert. Zijn nieuwe album gaat, zoals hij zegt, iets compleet anders worden. Iemand een idee wanneer het uitkomt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:25 schreef -Peach het volgende:
Iemand enig idee of dat dubstep ook een nr is of gewoon een probeersel? En zo ja, hoe heet dat nr?Volgens mij is het iig niet dub5stepthingie...
Met Wolfgang Gartnerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef Moos. het volgende:
Nieuwe Deadmau5 komt 6 september uit op Beatport, een kleine preview:
Waar zit dat nummertje dan? Ik heb het even vlug doorgeluisterd en hoorde niet wat jij bedoelde denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
Sinds wanneer draait Deadmau5 dit soort muziek?
Fucking irritant trouwens, die schreeuwende gast
Na 1:14. Plaat met een enorme hoeveelheid vocalsquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waar zit dat nummertje dan? Ik heb het even vlug doorgeluisterd en hoorde niet wat jij bedoelde denk ik.
Sowieso gaat het publiek op de een of andere manier veel meer los dan in een club is mijn ervaring.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef PiRANiA het volgende:
Hij had zijn set mee, en heeft er echt een hele vette show van gemaakt. Het publiek werd gek. Op het eind deed hij zelfs nog wat expirimentele dubstep.
Ik denk dat dat is omdat hij daar niet begint en eindigt, mensen zijn al een beetje in de sfeer enzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Sowieso gaat het publiek op de een of andere manier veel meer los dan in een club is mijn ervaring.
ik bedoel niet alleen bij Deadmau5 hoor, ben vaak zat naar feesten geweest, dan stond 3/4 eeen beetje aan de zijkant te kijken en de rest te dansen, bij Lowlands is het andersom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat hij daar niet begint en eindigt, mensen zijn al een beetje in de sfeer enzo.
Dat vooral, toen in de HMH was het meerendeel speciaal gekomen om hem te zien (trouwens supervette avond) en iedereen ging dus ook helemaal los. Bij lowlands zijn er denk ik niet veel mensen die speciaal voor hem komen dus die gaan dan ook indirect minder losquote:Op woensdag 1 september 2010 17:29 schreef ems. het volgende:
In mijn ervaring valt dat wel mee. Deadmau5 een tijdje geleden in de HMH gezien en de hele zaal zat te spacen. Op lowlands heb je voor mijn gevoel juist veel meer te maken met muurbloempjes gezien het grote aanbod van genres aldaar (en dus mensen met een andere smaak die toch even een kijkje komen nemen, maar niet meteen een dansje wagen).
Maargoed, deadmau5 is natuurlijk prima dansbaar, ook voor mensen die normaal niet zo van de house zijn.
Ik kwam er pas later achter dat deadmau5 kwam draaien. Ik kreeg het kaartje voor Groove Armada voor mijn verjaardag. Wat een dramatisch optreden was dat zeg, iedereen zat verveeld toe te kijken tot deadmau5 eindelijk aan de slag gingquote:Op woensdag 1 september 2010 18:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat vooral, toen in de HMH was het meerendeel speciaal gekomen om hem te zien
Haha zij waren idd de hoofdact, maar wat heb ik me verveeld met hun nummertjes. Alleen my friend (of hoe dat nummer ook heet) was leuk, voor de rest was het vol met anticipatie wachten op de muis.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat deadmau5 kwam draaien. Ik kreeg het kaartje voor Groove Armada voor mijn verjaardag. Wat een dramatisch optreden was dat zeg, iedereen zat verveeld toe te kijken tot deadmau5 eindelijk aan de slag ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |