quote:Als er iemand is die zo'n hoge plaats verdient, is hij het welOp donderdag 28 oktober 2010 13:13 schreef dreamzk het volgende:
Nr 4 in DjMag top 100 gewordenHad eigenlijk wel hoger verwacht, maar trance is blijkbaar nog populairder
quote:Deadmau5 NIET commercieel?Op donderdag 28 oktober 2010 13:25 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Als er iemand is die zo'n hoge plaats verdient, is hij het welHij laat zo maar mooi even zien dat je ook zonder commercieel te zijn een mooie plaats in deze (nogal commerciële) top100 kan krijgen
quote:Nee ik vind hem echt niet commercieel ingesteld nee
quote:veel minder dan anders producers, zoals Tiësto, Daft Punk, of Swedish House Maffia. Hij werk veel samen met z'n fans, z'n fans remixes laat maken, en ook doet hij leuke dingen met z'n YouTube account.
quote:Haha inderdaad, of zo'n filmpje dat die helemaal alleen losgaat op de dansvloer samen met het meisje van de merchandise en dat mensen rondom de dansvloer hem helemaal vreemd aankijken. Zelfs nog iemand met een Deadmau5 shirt die kijkt van 'WTF ben jij mee bezigOp donderdag 28 oktober 2010 17:45 schreef Perquisite het volgende:
Heb hem ook op Facebook, echt mooie dingen af en toe.
Hij was laatst in Malta en toen had ie zin in een potje voetbal, dus zette hij op Facebook dat ie over 2 uur naar het strand ging en of iemand een bal kon meenemen. Iedereen mocht meedoen. Lees ik 4 uur later dat ze met 2 - 1 hadden gewonnen, met wat foto's erbij. Ging ie dus gewoon ff voetballen met ze fans, mooi toch!
quote:Toch hoop ik van harte dat het niet teveel op een Showtek-nummer gaat lijken, met van die shitty vocalsOp donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
En dan lees ik dit ook nog eens een keer.
http://partyflock.nl/news/18201:Mau5querade.html
Als je van hardstyle en deadmau5 houdt moet dit toch wel een gouden combo worden
quote:Dude, leer lezen. Het gaat om een show, niet om een nummer.Op donderdag 28 oktober 2010 18:08 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Toch hoop ik van harte dat het niet teveel op een Showtek-nummer gaat lijken, met van die shitty vocals
quote:Haha, dat zou best wel gaaf zijn als dat ook in Nederland een keer komt. Krijg ik eindelijk al m'n vrienden mee naar een feest waar ik heen wilOp donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
Als je van hardstyle en deadmau5 houdt moet dit toch wel een gouden combo worden
quote:Ze gaan vast samen een nummertje maken ter ere vanOp vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dude, leer lezen. Het gaat om een show, niet om een nummer.
quote:Zojuist getwitterd:Op vrijdag 29 oktober 2010 02:10 schreef Slickk het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af hoe dat ooit gaat klinken, ik dacht dat Deadmau5 alleen maar dubstep had als 'uitstapje'.
quote:Ik weet niet wat Busta precies doet, maar iets anders dan dubstep dach ik?whoa, busta rhymes was friggen sick! what a pleasure and an honor to share the same stage with that guy.and of... http://fb.me/AyJ02WH0
quote:Wat commercieel zegOp donderdag 28 oktober 2010 17:59 schreef dreamzk het volgende:
quote:Daft Punk en Swedish House Mafia in één zin noemen. Gast waar heb je het overOp donderdag 28 oktober 2010 17:17 schreef Moos. het volgende:
[..]
veel minder dan anders producers, zoals Tiësto, Daft Punk, of Swedish House Maffia. Hij werk veel samen met z'n fans, z'n fans remixes laat maken, en ook doet hij leuke dingen met z'n YouTube account.
quote:Is een beetje verkapte vergelijking, dat weet ikOp vrijdag 29 oktober 2010 11:18 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Daft Punk en Swedish House Mafia in één zin noemen. Gast waar heb je het over
quote:Ja... en als die show op een showtek-nummer gaat lijken (lees; veel goeie nummers maar een overload aan gare teksten/vocals) is dat kut... dus zoveel is er niet mis met die opmerking.. van deze DAME...Op vrijdag 29 oktober 2010 01:53 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Dude, leer lezen. Het gaat om een show, niet om een nummer.
Ik kan em wel waarderenquote:
Lekkerquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |