Kan dat kloppenquote:Small Packets Surface 1 to 3 months USD $9.12
quote:Small Packets Air up to 2 weeks USD $10.95
geen idee als het klopt, maar om voor 1 dollar nou 2 maanden te wachten...quote:
True, zag die er ook pas later bij staan maar aangezien ze hier binnen nederland vaak 6,20 vragen..quote:Op donderdag 1 juli 2010 @ 20:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
geen idee als het klopt, maar om voor 1 dollar nou 2 maanden te wachten...
Moet je zn twitter ook even volgen, die gast is altijd wakkerquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:48 schreef Blaxje het volgende:
Ik las het. Niet verwonderlijk als je kijkt naar het touringschema van die gast. Had to happen eventually, maar wel balen voor 'm zeg. En voor de Sziget-gangers ook wel
Kan je hem beter in een club dan op een festival hebben. Paradiso vorig jaar was legendarisch goed, en natuurlijk ook leuk omdat ie een volle 3,5 uur had.quote:Op zondag 1 augustus 2010 20:29 schreef Micson het volgende:
Echt kut voor de Sziget-gangers en misschien ook de Lowlanders. Ik had me nog bijna in allerlei bochten gewrongen om een LL ticket te kunnen krijgen, omdat ik Deadmau5 echt een keer MOET zien
Ik ga er vanuit dat hij dit jaar weer bij de ADE optreedquote:Op zondag 1 augustus 2010 20:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Kan je hem beter in een club dan op een festival hebben. Paradiso vorig jaar was legendarisch goed, en natuurlijk ook leuk omdat ie een volle 3,5 uur had.
Dat zou briljant zijn. Ik ga mede voor hem speciaal naar Pukkelpop.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij dit jaar weer bij de ADE optreed
Nope, zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:26 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Ik ga er vanuit dat hij dit jaar weer bij de ADE optreed
Waarom? Vind van ADE tot nu toe alleen Midnight Juggernatus tof trouwens.quote:
Omdat hij 20/22 en 23 Oktober in de VS zit. Ik denk niet dat hij voor 1 dag naar Amsterdam zal vliegen.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:31 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Waarom? Vind van ADE tot nu toe alleen Midnight Juggernatus tof trouwens.
Hm das wat minder, vorig jaar had hij echt een lekkere show daar gegeven. Dan maar even opletten wanneer hij weer in Europa optreedt.quote:Op zondag 1 augustus 2010 21:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat hij 20/22 en 23 Oktober in de VS zit. Ik denk niet dat hij voor 1 dag naar Amsterdam zal vliegen.
Vast wel weer een keer Paradiso volgend jaarquote:Op zondag 1 augustus 2010 22:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Hm das wat minder, vorig jaar had hij echt een lekkere show daar gegeven. Dan maar even opletten wanneer hij weer in Europa optreedt.
Ik weet niet of je van klassiekers kunt spreken, maar Not Exactly, Faxing Berlin en Arguru zitten er toch niet ver vanaf hoor. En z'n remixen van Harder Better Faster Stronger en I'm Not Alone zijn ook aardig succesvol geweest...quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:01 schreef needakill het volgende:
Hij heeft wel leuke nummers, maar echte knallers of klassiekers mis ik nog wel bij hem.
En hoe was hij?quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:52 schreef BobdG het volgende:
Iemand een idee of zijn set vanavond op Lowlands live gaat worden uitgezonden? Ben benieuwd of 'ie zijn eigen stage mee heeft en of zijn set nog erg lijkt op die uit mei, toen hij in Paradiso stond.
Hij had zijn set mee, en heeft er echt een hele vette show van gemaakt. Het publiek werd gekquote:
Heb het nergens live kunnen volgen maar die filmpjes hierbovenquote:
Doet hij bijna altijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Hij had zijn set mee, en heeft er echt een hele vette show van gemaakt. Het publiek werd gek. Op het eind deed hij zelfs nog wat expirimentele dubstep.
Nu wachten op de sets
Hoezo eerste echte album?quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:38 schreef davidov het volgende:
Super fijn optreden was het, had veel weg van Daft Punk in z'n lichtshow... vond dat alleen maar tofheb niet van een act zo kunnen genieten in een paar jaar...
ben benieuwd naar zn komende 1e echte album.
Hij is de laatste tijd allemaal nieuwe sounds aan het uitproberen om te zien hoe het publiek erop reageert. Zijn nieuwe album gaat, zoals hij zegt, iets compleet anders worden. Iemand een idee wanneer het uitkomt?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:25 schreef -Peach het volgende:
Iemand enig idee of dat dubstep ook een nr is of gewoon een probeersel? En zo ja, hoe heet dat nr?Volgens mij is het iig niet dub5stepthingie...
Met Wolfgang Gartnerquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:19 schreef Moos. het volgende:
Nieuwe Deadmau5 komt 6 september uit op Beatport, een kleine preview:
Waar zit dat nummertje dan? Ik heb het even vlug doorgeluisterd en hoorde niet wat jij bedoelde denk ik.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:48 schreef Bravebart het volgende:
Sinds wanneer draait Deadmau5 dit soort muziek?
Fucking irritant trouwens, die schreeuwende gast
Na 1:14. Plaat met een enorme hoeveelheid vocalsquote:Op maandag 30 augustus 2010 00:57 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Waar zit dat nummertje dan? Ik heb het even vlug doorgeluisterd en hoorde niet wat jij bedoelde denk ik.
Sowieso gaat het publiek op de een of andere manier veel meer los dan in een club is mijn ervaring.quote:Op maandag 23 augustus 2010 11:35 schreef PiRANiA het volgende:
Hij had zijn set mee, en heeft er echt een hele vette show van gemaakt. Het publiek werd gek. Op het eind deed hij zelfs nog wat expirimentele dubstep.
Ik denk dat dat is omdat hij daar niet begint en eindigt, mensen zijn al een beetje in de sfeer enzo.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:04 schreef Luni het volgende:
[..]
Sowieso gaat het publiek op de een of andere manier veel meer los dan in een club is mijn ervaring.
ik bedoel niet alleen bij Deadmau5 hoor, ben vaak zat naar feesten geweest, dan stond 3/4 eeen beetje aan de zijkant te kijken en de rest te dansen, bij Lowlands is het andersom.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 18:38 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk dat dat is omdat hij daar niet begint en eindigt, mensen zijn al een beetje in de sfeer enzo.
Dat vooral, toen in de HMH was het meerendeel speciaal gekomen om hem te zien (trouwens supervette avond) en iedereen ging dus ook helemaal los. Bij lowlands zijn er denk ik niet veel mensen die speciaal voor hem komen dus die gaan dan ook indirect minder losquote:Op woensdag 1 september 2010 17:29 schreef ems. het volgende:
In mijn ervaring valt dat wel mee. Deadmau5 een tijdje geleden in de HMH gezien en de hele zaal zat te spacen. Op lowlands heb je voor mijn gevoel juist veel meer te maken met muurbloempjes gezien het grote aanbod van genres aldaar (en dus mensen met een andere smaak die toch even een kijkje komen nemen, maar niet meteen een dansje wagen).
Maargoed, deadmau5 is natuurlijk prima dansbaar, ook voor mensen die normaal niet zo van de house zijn.
Ik kwam er pas later achter dat deadmau5 kwam draaien. Ik kreeg het kaartje voor Groove Armada voor mijn verjaardag. Wat een dramatisch optreden was dat zeg, iedereen zat verveeld toe te kijken tot deadmau5 eindelijk aan de slag gingquote:Op woensdag 1 september 2010 18:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Dat vooral, toen in de HMH was het meerendeel speciaal gekomen om hem te zien
Haha zij waren idd de hoofdact, maar wat heb ik me verveeld met hun nummertjes. Alleen my friend (of hoe dat nummer ook heet) was leuk, voor de rest was het vol met anticipatie wachten op de muis.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik kwam er pas later achter dat deadmau5 kwam draaien. Ik kreeg het kaartje voor Groove Armada voor mijn verjaardag. Wat een dramatisch optreden was dat zeg, iedereen zat verveeld toe te kijken tot deadmau5 eindelijk aan de slag ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |