quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:35 schreef MaGNeT het volgende:
Interessant geval. Deze volg ik even.
Of hij heeft de eerste boete gewoon zelf weggehaaldquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 23:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
tja als die eerste boete is niet achter je ruitenwisser gedaan dus heeft die controleur de tweede keer gewoon nog een keer geschreven. simpel.
Per dag een boete is logisch.. op 1 middag meerdere keren lijkt me niet echt nuttig..quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef dddour het volgende:
Sterker nog, heb ooit mijn auto bij de wegbreng-P's op Schiphol gezet om het vliegtuig naar Cuba te halen. Twee weken later had ik zes keer 50 euro voor 1 feit. Bezwaar en beroep aangetekend, maar ongegrond verklaard
De vraag is of je voor 1 overtreding 2 boetes kunt krijgen, niet of je onder alle boetes uit kunt komen...quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef S1nn3rz het volgende:
Willens en wetens je auto ergens neerzetten waar het niet mag en dan, als de drugs uitgewerkt is, komen klagen over 2 terechte boetes.
Willens en wetens is een beetje kort door de bocht en je andere opmerking lijkt me geheel overbodig, maar dat terzijde!quote:Op zondag 16 augustus 2009 11:45 schreef S1nn3rz het volgende:
Willens en wetens je auto ergens neerzetten waar het niet mag en dan, als de drugs uitgewerkt is, komen klagen over 2 terechte boetes.
Dat bleek dus een foute aanname. Maar er worden met zulke evenementen vaak al wel extra parkeermaatregelen genomen, denk aan verder gelegen parkeerterreinen icm pendelbussen. Dat jij het gemakkelijker vind de auto in de berm te parkeren, met dus een zeker risico, is volstrekt logisch, maar wel jouw risico. En even afhankelijk van de daar geldende APV zou je bezwaar aan kunnen tekenen (daar zou het in moeten staan, en daar zal voor Zwolle in staan dat het 1x per uur mag), maar als er geen papiertje was van de eerste keer zoals je ook al zei, tsja dan is een 2e bekeuring, welke de agent toentertijd als eerste meende uit te schrijven, volstrekt legitiem.quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:29 schreef RioGio het volgende:
[..]
Willens en wetens is een beetje kort door de bocht en je andere opmerking lijkt me geheel overbodig, maar dat terzijde!
We gingen er vanuit dat er een gedoog beleid was aangezien er al ruim 100 auto's geparkeerd stonden en we toch spreken van een evenement waar je toch te maken hebt met 40.000 bezoekers waarvan een zeer groot deel met de auto komt. We klagen dus niet over onze boete(s), maar vragen alleen of het mag om er 2 uit te schrijven?
Prachtig.quote:Op zondag 16 augustus 2009 00:20 schreef dddour het volgende:
Sterker nog, heb ooit mijn auto bij de wegbreng-P's op Schiphol gezet om het vliegtuig naar Cuba te halen. Twee weken later had ik zes keer 50 euro voor 1 feit. Bezwaar en beroep aangetekend, maar ongegrond verklaard
Ik denk dat die limiet nog wel eens per stad/APV kan verschillen, of niet?quote:Op zondag 16 augustus 2009 14:44 schreef simmu het volgende:
en ik vergat nog het belangrijkste: die regel heeft een tijdslimiet van ik dacht 1 uur. dus je mag geen meerdere boetes krijgen van dezelfde handhaver voor hetzelfde vergrijp in een periode van 1 uur.
lees eens boven je post lieverd.....quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:46 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ik denk dat die limiet nog wel eens per stad/APV kan verschillen, of niet?
? Een APV is voor 1 gemeente, die kan meerdere woonkernen bevatten.. Maw 1 APV kan voor meerdere dorpen/steden gelden. Maar goed, de TS nam een risico met zijn aanname, en moet nu voor de gevolgen opdraaien..quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:49 schreef simmu het volgende:
[..]
lees eens boven je post lieverd.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |