mijn cola wat doe jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn ex had ergens anders een tuintje
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
Dat zijn aderen dichtslibben met modder
Kanker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:16 schreef Dqod het volgende:
Nee.. NEEEEEEJJJ!!!!
Nergens ben je meer veilig voor dat ******nr!
Tegenwoordig is ze kaal. Vond dat tuintje maar niks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn ex had ergens anders een tuintje
O.a.. Jaquote:
Vooral als je erin harktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap het ook niet
je zou denken dat je dood gaat met een tuintje in je hart
dus ik ga dood door jou? tof
Maar de molshopen zitten er nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Tegenwoordig is ze kaal. Vond dat tuintje maar niks.
Schimmel an je hartklep.quote:
Hier, jij was er ook nog wel. Eens, heb dat tyfusnr vandaag wel 6x gehoord ofzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:16 schreef Dqod het volgende:
Nee.. NEEEEEEJJJ!!!!
Nergens ben je meer veilig voor dat ******nr!
En domme vmbodames kunnen het in hun naam zetten!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb een tuinje in m'n hart maar alleen voor jooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Gewoon zingen
Ik weet m de laatste tijd aardig goed te ontwijken moet ik zeggen.. GELUKKIG!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hier, jij was er ook nog wel. Eens, heb dat tyfusnr vandaag wel 6x gehoord ofzo.
Kijk, DAT zou een waardig nummer zijn!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een dakterras 4 hoog boven m'n aorta
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |