mijn cola wat doe jequote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn ex had ergens anders een tuintje
quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Penisbaard het volgende:
Dat zijn aderen dichtslibben met modder
Kanker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:16 schreef Dqod het volgende:
Nee.. NEEEEEEJJJ!!!!
Nergens ben je meer veilig voor dat ******nr!
Tegenwoordig is ze kaal. Vond dat tuintje maar niks.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:14 schreef Hetiszover het volgende:
Mijn ex had ergens anders een tuintje
O.a.. Jaquote:
Vooral als je erin harktquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:25 schreef rhubarbje het volgende:
ik snap het ook niet
je zou denken dat je dood gaat met een tuintje in je hart
dus ik ga dood door jou? tof
Maar de molshopen zitten er nogquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:21 schreef r2dGeert het volgende:
[..]
Tegenwoordig is ze kaal. Vond dat tuintje maar niks.
Schimmel an je hartklep.quote:
Hier, jij was er ook nog wel. Eens, heb dat tyfusnr vandaag wel 6x gehoord ofzo.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:16 schreef Dqod het volgende:
Nee.. NEEEEEEJJJ!!!!
Nergens ben je meer veilig voor dat ******nr!
En domme vmbodames kunnen het in hun naam zetten!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef Ladidadida het volgende:
Ik heb een tuinje in m'n hart maar alleen voor jooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Gewoon zingen
Ik weet m de laatste tijd aardig goed te ontwijken moet ik zeggen.. GELUKKIG!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Hier, jij was er ook nog wel. Eens, heb dat tyfusnr vandaag wel 6x gehoord ofzo.
Kijk, DAT zou een waardig nummer zijn!quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:38 schreef Adelante het volgende:
Ik heb een dakterras 4 hoog boven m'n aorta
Ja en aanharken is een metafoor voor geven zeker?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:39 schreef Fascination het volgende:
Het is een metafoor. Met tuintje wil hij zeggen dat hij iets moois voelt groeien in z'n hart; zijn liefde voor het desbetreffende meisje.![]()
Zo zie ik het iig.
Dqod tochquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet m de laatste tijd aardig goed te ontwijken moet ik zeggen.. GELUKKIG!!
Maar t zusje van m'n partner kende m al aardig wat langer, dus
zo onderhand heb ik m sowieso al meer dan n half jaar aan moeten horen..
Doodongelukkig en depressief werd ik er van
ow het had dus ook gewoon iets kunnen zijn als ik voel een austin martin in mijn hart voor jou?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:39 schreef Fascination het volgende:
Het is een metafoor. Met tuintje wil hij zeggen dat hij iets moois voelt groeien in z'n hart; zijn liefde voor het desbetreffende meisje.![]()
Zo zie ik het iig.
Lol, ja.. MET plaatjes van die sexy zangeres prrrrrrrquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:41 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dqod toch, dan maar een beetje heavy cross ertussendoor:
Ik weet niet zeker of ik het bij het rechte eind heb heur.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow het had dus ook gewoon iets kunnen zijn als ik voel een austin martin in mijn hart voor jou?
die zijn ook mooi
Ik vraag me wel af of het een grote tuin is en of er groenten in verbouwd worden of dat het meer een terras is met wat tulpen op de tuintafel of zo
maar oke nu kan ik weer slapen
en proberen mijn leven zo in te richten dat ik het kut nummer zo min mogelijk hoor
Ik ook niet, maar volgens mij klopt t welquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik het bij het rechte eind heb heur.
De vrouw kan er beter zelf met de ploeg overquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ja en aanharken is een metafoor voor geven zeker?
Voornamelijk onkruid.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:39 schreef Fascination het volgende:
Zo zie ik het iig.
En onkruid vergaat niet u_uquote:
En AIDS blijft ook altijd. Maar om je relatie daar nou mee te vergelijken.quote:
Viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:28 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Maar de molshopen zitten er nog
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |